Filters

9

Positief

Correcte en plezierig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Fijn verbruik overzicht op app En goede service

  • Aanbevelen? Ja
2

Verbruik in € per dag

Bij m’n vorige leverancier Vattenfall kon je per dag je elektriciteit verbruik en terug geleverde elektriciteit in euro’s zien. Dat gold ook voor het gasverbruik werd ook in euro’s / dag weergegeven. Dat was veel duidelijker graag dit ook toepassen.

  • Aanbevelen? Nee
10

De medewerker die ik sprak is een topper!

Geen moeite was te veel om mij een gunstiger contract te kunnen laten afsluiten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantvriendelijk!

Als klant voel ik me bij United Consumers echt gezien. Zelfs nadat ik een (tijdelijk) uitstapje heb gemaakt naar een andere leverancier krijg ik nog een brief over tegoed dat ik nog heb. De telefonische klantenservice is echt TOP. Altijd gedegen en to the point, hartelijk en met de intentie om het makkelijk voor me te maken. Dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

De klantenservice is snel bereikbaar, denken mee, zijn enorm vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik vroeg om hulp en kreeg deze ook. Angela die mij hielp, is zeer cliënt vriendelijk ( ik weet waar ik het over heb), weet ondanks de drukte bij jullie, de rust in het gesprek te houden. Heeft mij alles uitgelegd, zelfs in een 'jip en janneke' taal, daar ik het niet geheel begreep. Bood mij diverse mogelijkheden aan en zat niet te pushen om mij iets te verkopen. Dit deed mij echt goed. Ik werd serieus genomen. Angela bedankt!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correcte reactie van medewerker

Nicole gaf op een juiste, heldere en eerlijke wijze de gewenste informatie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Service

Goede uitleg van pricilla

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige informatie

X

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Wat mij meteen opvalt, is de snelle reactie op mijn vragen. Dat heb ik bij andere aanbieders wel anders meegemaakt. Bovendien in mijn geval veruit goedkoopst. Hoop dat dit zo blijft, dan ben ik tevreden. Wil

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen.

De medewerkster aan de telefoon heeft mij uitstekend geholpen met enkele vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Ik was geadviseerd om na 2 maanden, nadat wij wat aanpassingen hebben gemaakt in ons stroomverbruik, te bellen met jullie om mijn verbruik te herzien. De medewerker heeft er een nieuwe berekening op losgelaten en ons verbruik kon aanzienlijk omlaag. Dat is altijd fijn natuurlijk. Het was ook binnen 5 minuten geregeld nadat ik contact kreeg, dus wat mij betreft vond ik dat de medewerker het supersnel geregeld had. Aangezien wij ook nog zonnepanelen hebben, gaat ze in juli nog een keer een berekening maken om te kijken of dat nog verlaging in het maandbedrag kan geven. Dan hoef ik niet meer te bellen, dat houden zij in de gaten en ze zullen mij een bericht sturen met de nieuwe maandbedragen voor stroom en gas.

  • Aanbevelen? Ja
10

erg klantservicegericht gesprek

De betreffende medewerker heeft de moeite gedaan om mijn gegevens naar boven te halen en berekening te maken over mijn kosten. Erg vriendelijk gesprek gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Puik

Altijd prettig rn duidekijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon, en wel willend in oplossingen

Zoals boven omschreven..Too, ook geen gevoel dat je een nummer bent maar een klant

  • Aanbevelen? Ja
10

GEWOON Doen

GEWOON DOEN

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief en klantvriendelijk!

Ik heb jarenlang een contract bij United Consumers. En tevreden over mijn contact met de klantenservice! Die ervaar ik als positief en klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Zeer behulpzaam denken goed met je mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service- snel gechecked.

Uitzonderlijk adres met 2 huizen. Snel geregeld zonder admin rompslomp

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Fijn gesprek, goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden 10

Wordt zeer vriendelijk geholpen. En nemen de tijd voor je

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb het gesprekje als informatief, prettig en gezellig ervaren.

Bovenstaande zin zegt eigenlijk alles al. De wijze waarop jullie met de klant communiceren, althans zoals ik dat ervaar, is voor mij een van de redenen om UC, al sinds jaar en dag, als mijn energieleverancier te houden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie

Hele fijne communicatie en de antwoorden waren duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en constructief

Ik had een fijn, gezellig en constructief gesprek. Snelle en duidelijke service. Heel waardevol.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.