Filters

10

Je voelt je gehoord

Het zijn werkelijk TOPPERS bij United Consumers! Ze denken met je mee. Zijn bereid moeite voor je te doen en dingen voor je uit te rekenen waar je dat zelf te lastig vindt. Nemen de tijd voor je zonder dat je het gevoel hebt teveel te zijn. Ik zeg chapeau en ga zo door! Met name dank aan Lisa en Daan. Jullie hebben je bet gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
6

voldoende

echter helaas is het inzicht van verbruik nog steeds niet in orde loopt vaak achter verder goed klantendienst behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Dat is lastig in 1 zin maar service OK!

Het gaat mij vooral om de tijd die er wordt genomen om mijn vragen te beantwoorden. 1ecdag lukte niet helemaal maar de volgende dag keurig teruggebeld met de antwoorden. Dat noem ik service, vooral omdat ik het gevoel kreeg dat er de tijd werd genomen. Dus dankjewel Joanna & Priscilla!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima gegaan.

Geen gedoe, wat ze zeggen doen ze ook!!

  • Aanbevelen? Ja
1

klote leverancier

slechte communicatie ,communicatie duurt heel lang waardeloze terugkoppeling geven ongegronde boete om dat we van het gas af zijn. Daarom alle verzekeringen en contracten opgezegd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel blij mee

Vriendelijk en kan sparen goede services Ben er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Super positief telefonisch contact

Mevr was spontaan, meedenkend en correct, beantwoorden en regelde gelijk mijn vraag, echt super!

  • Aanbevelen? Ja
9

Medewerker nam de tijd, had veel kennis

Dacht goed mee met mijn persoonlijke situatie!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer klsntvriendelijk

Er werd veel tijd genomen om Mijn vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant vriendelijk.

Al vele jaren een zeer tevreden klant, nooit gedoe. Ook mocht je iemand willen spreken, telefonisch altijd snel bereikbaar. En kunnen je altijd adequaat te woord staan...

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima!

De klantenservice verslikte zich. We hadden erdoor een fijn en ontspannen gesprek. Ik ben goed geholpen,

  • Aanbevelen? Ja
9

Contact verliep telefonisch erg prettig en het probleem was opgelost.

Ik had een telefonische aanbieding voor drie jaar een vast contract, maar dit was voor mij achteraf helemaal niet nodig omdat ik reeds sinds januari j.l. een vast contract had. Deze aanbieder is derhalve niet goed bezig. Is dit uit naam van United Consumers of zijn dit energiecowboys?

  • Aanbevelen? Ja
2

Kleine aanpassing voordat het contract in gaat kan niet

Nieuw contract gekregen, ingangsdatum niet juist. Kon niet aangepast worden. Was nog binnen 14 dagen dus opgezegd en nieuw contract aangevraagd met de juiste datum. Niet erg efficiënt en kost volgens mijn veel werk, ook voor mij als klant. Erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
9

Probleempje, direct verholpen

Foutje, door mij veroorzaakt bij aanmelding, is direct en op een prettige manier verholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

heb ik al aan de collega meegegeven

helemaal goed alleen hou op met het vragen van persoons gegevens na het invullen van de enquete

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

een medewerker met veel ervaring en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goed gesprek gahad met Angela,was heel duidelijk dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!!

Heel vriendelijk en goed geholpen. Rustig en vooral tijd genomen. Heel er fijn. Dit geeft vertrouwen in U C Met vriendelijke groet Crina den Ouden

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed bedrijf, goede service

Ik had vraag , heb deze via de telefoon informatie gevraagd, werd goed en vriendelijk te woord gestaan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed duidelijk en eerlijk

Heb meneer gesproken over de energie tarieven en hij was zeer vriendelijk eerlijk en behulpzaam jaren al klant bij united en nog steeds tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Communicatief vaardig, deskundig en klantvriendelijk.

Naast mijn bovenstaande duiding ervaar je ook over duidelijk dat de klant centraal staat.

  • Aanbevelen? Ja
7

Perfect

Ben al jaren klant.Binnenkort verloop mijn vast coctract(een jaar).Wil dan een nieuwe verlenging aanvragen voor 3jaar,maar kom hiervoor niet in aanmerking.Dit is alleen voor nieuwe klanten.Maw.weggaan voor een jaar,en dan weer terugkomen is niet mijn bedoeling.Ze zijn goed en zeer klantvriendelijk.Ik hoop voor een goede oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
9

Superblij

Ik ga het gebruiken voor een dagje uit, dank u wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke behandeling en duidelijke antwoorden.

Vriendelijke behandeling en duidelijke antwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Weinig geluisterd en niet echt begrepen

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.