Filters

2

Legale diefstal

Gasmeter stuk. Advies UC: "Wacht maar een maandje. Komt wel goed." Ja lekker, achteraf wordt je een nota in rekening gebracht op onlogische berekening netwerkbeheerder. Verbruik 10/1/24 t/m 3/12/24 703m3. Verbruik 4/12/24 t/m 19 januari 2025 242m3???? Hoe zo in amper 6 weken. Jaarverbruik netwerkbeheerder 100den m3 meters hoger dan werkelijk geregistreerd gebruik voorgaande jaren. Gemiddeld rond 850m3. Samenwerking netwerkbeheerder en energieleverancier?????? Bewijzen kan ik dit niet maar vermoeden is sterk. UC trekt dus ALTIJD aan langste eind. Kortom BETALEN maar. Dus: gelegaliseerde diefstal. Alle besparingsinspanningen, isolatie, beperkte verwarming woonruimten etc. Je betaalt 2 keer, isolatie en hoge verwarmingskosten, je bespaart niet. UC heeft als "doelstelling" energiekosten voor aangesloten gebruikers zo laag mogelijk houden. Wat je schrijft en wat je werkelijk doet. UC gebruikers KONTROLEER REGELMATIG DE WERKING VAN UW METERS. UC DOET NIETS. Achteraf ben jij het die de pineut bent en moet betalen wat UC belieft. Je staat machteloos.

  • Aanbevelen? Nee
7

erg klantvriendelijk en persoonlijk

duidelijke en heldere uitleg ook opvragen en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wordt altijd zeer snel en netjes geholpen

Medewerkers weten altijd meteen precies waar het over gaat. Ik hoef dan niet talloze keren te worden doorverbonden om mijn verhaal opnieuw te doen. Ook geen lange wachttijden met "een aantal wachtenden voor u". Kortom, CHAPEAU!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer Goed en geduldig!

Is goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Je voelt je gehoord

Het zijn werkelijk TOPPERS bij United Consumers! Ze denken met je mee. Zijn bereid moeite voor je te doen en dingen voor je uit te rekenen waar je dat zelf te lastig vindt. Nemen de tijd voor je zonder dat je het gevoel hebt teveel te zijn. Ik zeg chapeau en ga zo door! Met name dank aan Lisa en Daan. Jullie hebben je bet gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
6

voldoende

echter helaas is het inzicht van verbruik nog steeds niet in orde loopt vaak achter verder goed klantendienst behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Dat is lastig in 1 zin maar service OK!

Het gaat mij vooral om de tijd die er wordt genomen om mijn vragen te beantwoorden. 1ecdag lukte niet helemaal maar de volgende dag keurig teruggebeld met de antwoorden. Dat noem ik service, vooral omdat ik het gevoel kreeg dat er de tijd werd genomen. Dus dankjewel Joanna & Priscilla!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima gegaan.

Geen gedoe, wat ze zeggen doen ze ook!!

  • Aanbevelen? Ja
1

klote leverancier

slechte communicatie ,communicatie duurt heel lang waardeloze terugkoppeling geven ongegronde boete om dat we van het gas af zijn. Daarom alle verzekeringen en contracten opgezegd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel blij mee

Vriendelijk en kan sparen goede services Ben er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Super positief telefonisch contact

Mevr was spontaan, meedenkend en correct, beantwoorden en regelde gelijk mijn vraag, echt super!

  • Aanbevelen? Ja
9

Medewerker nam de tijd, had veel kennis

Dacht goed mee met mijn persoonlijke situatie!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer klsntvriendelijk

Er werd veel tijd genomen om Mijn vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant vriendelijk.

Al vele jaren een zeer tevreden klant, nooit gedoe. Ook mocht je iemand willen spreken, telefonisch altijd snel bereikbaar. En kunnen je altijd adequaat te woord staan...

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima!

De klantenservice verslikte zich. We hadden erdoor een fijn en ontspannen gesprek. Ik ben goed geholpen,

  • Aanbevelen? Ja
9

Contact verliep telefonisch erg prettig en het probleem was opgelost.

Ik had een telefonische aanbieding voor drie jaar een vast contract, maar dit was voor mij achteraf helemaal niet nodig omdat ik reeds sinds januari j.l. een vast contract had. Deze aanbieder is derhalve niet goed bezig. Is dit uit naam van United Consumers of zijn dit energiecowboys?

  • Aanbevelen? Ja
2

Kleine aanpassing voordat het contract in gaat kan niet

Nieuw contract gekregen, ingangsdatum niet juist. Kon niet aangepast worden. Was nog binnen 14 dagen dus opgezegd en nieuw contract aangevraagd met de juiste datum. Niet erg efficiënt en kost volgens mijn veel werk, ook voor mij als klant. Erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
9

Probleempje, direct verholpen

Foutje, door mij veroorzaakt bij aanmelding, is direct en op een prettige manier verholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

heb ik al aan de collega meegegeven

helemaal goed alleen hou op met het vragen van persoons gegevens na het invullen van de enquete

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

een medewerker met veel ervaring en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goed gesprek gahad met Angela,was heel duidelijk dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!!

Heel vriendelijk en goed geholpen. Rustig en vooral tijd genomen. Heel er fijn. Dit geeft vertrouwen in U C Met vriendelijke groet Crina den Ouden

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed bedrijf, goede service

Ik had vraag , heb deze via de telefoon informatie gevraagd, werd goed en vriendelijk te woord gestaan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed duidelijk en eerlijk

Heb meneer gesproken over de energie tarieven en hij was zeer vriendelijk eerlijk en behulpzaam jaren al klant bij united en nog steeds tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Communicatief vaardig, deskundig en klantvriendelijk.

Naast mijn bovenstaande duiding ervaar je ook over duidelijk dat de klant centraal staat.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.