Filters

9

Goed duidelijk en eerlijk

Heb meneer gesproken over de energie tarieven en hij was zeer vriendelijk eerlijk en behulpzaam jaren al klant bij united en nog steeds tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Communicatief vaardig, deskundig en klantvriendelijk.

Naast mijn bovenstaande duiding ervaar je ook over duidelijk dat de klant centraal staat.

  • Aanbevelen? Ja
7

Perfect

Ben al jaren klant.Binnenkort verloop mijn vast coctract(een jaar).Wil dan een nieuwe verlenging aanvragen voor 3jaar,maar kom hiervoor niet in aanmerking.Dit is alleen voor nieuwe klanten.Maw.weggaan voor een jaar,en dan weer terugkomen is niet mijn bedoeling.Ze zijn goed en zeer klantvriendelijk.Ik hoop voor een goede oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
9

Superblij

Ik ga het gebruiken voor een dagje uit, dank u wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke behandeling en duidelijke antwoorden.

Vriendelijke behandeling en duidelijke antwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Weinig geluisterd en niet echt begrepen

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Zelf een foutje gemaakt met een datum. Soepel kunnen herstellen. Prettige medewerker met dito stem

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer zorgvuldig en meedenkend ten aan zien van energiebesparing.

Ik ben blij met deze organisatie, behulpzaam, zorgvuldig en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
9

United Consumers betekent; professionaliteit, duidelijkheid en vriendelijk zijn.

De waardering van mijn ervaring is gebaseerd op de contacten van ongeveer sinds 8 jaar geleden. De contacten waren over meer duidelijkheid en het beste advies. Hiermee ben ik tot nu toe niet teleurgesteld…

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben door Anita naar verwachting voorzien van de benodigde informatie.

Vanmiddag heb ik een geanimeerd telefoongesprek gevoerd met uw sympathieke medewerkster Anita van de Unit Energie. Zij heeft mij deskundig en professioneel voorzien van alle benodigde informatie om daarmee snel mijn vragen te beantwoorden. De maandelijkse BONUS is mooi meegenomen. In de huidige tijd van onpersoonlijke CHATBOTS en opdrachten om verder naar antwoorden (FAQ) te zoeken op de website, vind ik het een bewonderenswaardig initiatief van United Consumers om telefonisch en per mail van 8.00 uur 's ochtends tot 's avonds laat om 21.00 uur bereikbaar te zijn. Deze mogelijkheid biedt mij de optie om vragen te stellen aan een LEVEND PERSOON in de tijd die mij goed uitkomt. Mijn dank hiervoor en succes voor de toekomst gewenst.

  • Aanbevelen? Ja
8

fijn en goed geholpen. duidelijke antwoorden op mijn vragen

Fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Enorm goed geïnformeerd en geholpen

Medewerker heeft mij heel goed geïnformeerd over teruglever kosten en energieverbruik. Kon alles helder en duidelijk uitleggen.

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastisch

prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Super heldere uitleg over mijn vraagstelling betreffende de impact van mijn zonnepanelen op mijn factuur: waar moet ik op letten , wat kan er veranderen en wat is optimaal voor mij. Deze service zou ik overal willen hebben !!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, eerlijk, doelmatig en meedenkend.

Een goed gesprek met hulp en slagkracht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top zoals altijd

Ik begreep niet helemaal hoe de contractperiode en de jaarafrekening berekend werd i.v.m. een tijdelijk variabel contract. Medewerker begreep precies wat ik bedoelde en wist haarfijn uit te leggen wat er gebeurd was en hoe het verder werkte. Dat noem ik TOPSERVICE! BEDANKT.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk meedenken doorpakken

Er gaat van alles mis. Pas weer aanmaning gekregen met te hoog bedrag. Stoom bedrag is verdubbeld door US ten onrechte. Situatie nogmaals uitgelegd en medewerker luisterde goed en heeft gezegd om brief/aanmaning te verscheuren. Openstaand bedrag van 37 euro via link meteen overgemaakt. Tevens heeft medewerker uitgelegd hoe t bij US werkt met energietoeslag. Ook fijn om te weten hoe US dit doet. Top. Wanneer alles nu goed blijft gaan, ben ik weer helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend fijn gesprek

Heel fijn gesprek en ze ging het meteen uitzoeken mijn vraag. Vroeg om iets meer tijd toen ze het nodig had. Enorm vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke hulp voor dummy’s

Heel vriendelijk geholpen ondanks dat ik totaal geen verstand heb van energiecontracten. Super voor energiecontracten voor dummy’s!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super fijn gesprek

Degene die mij hielp heeft het goed en duidelijk uitgelegd waar ik mee zat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professionele hulp met veel geduld én een vleugje humor

Door een verhuizing een nieuw contract afgesloten met United Consumers. Al verschillende keren telefonisch contact gehad, wachttijd is telkens onder de minuut geweest; fantastisch! Ditmaal geholpen door medewerker Priscilla. Met veel geduld en de nodige humor heeft zij alle tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Een bedrijf met werknemers die - voor de meeste - een noodzakelijk product met professioneel én eerlijk advies adviseert; een echte aanrader dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend goed geholpen

Behulpzaam, goed geholpen, vriendelijke werknemer

  • Aanbevelen? Ja
10

Nabetaling bespaartegoed na jaar door UC alsnog uitbetaald

Tot mijn verassing kreeg ik na ongeveer een jaar gestopt te zijn bij UC, een bericht dat er nog een leuk bedrag aan opgebouwd bespaar tegoed op mijn naam stond gereserveerd. Ik had zelf het idee dat dit bij de eindafrekening vereffend was, maar ik had dus niet goed opgelet. UC wel en van hen kreeg ik mail waarin dit werd uitgelegd, en hoe ik het alsnog op mijn rekening kon laten over maken. Super service vind ik dat, zeker omdat je over het algemeen alleen maar zaken leest over zaken die niet goed gaan. Dus hierbij Sjappo voor deze service van United Consumers, één van de redenen waarom ik aankomend jaar toch weer overstap naar UC. Dit straalt betrouwbaarheid uit, waarvoor mijn welgemeende dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppers, vriendelijk, luisterend.

Al bijna 40 jaar lid.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

zit al heel wat jaren bij jullie en heb er nooit geen spijt van gehad ook geef ik het door aan anderen dus 100 procent

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.