Betrokken, aandacht, communicatie en meedenken

Ik ben zeer tevreden over Mol4media voor het maken van mijn website. Ton weet van communiceren, hij heeft mijn gehele website opnieuw ontworpen. Ook het meedenken voor tekst en foto`s was heel fijn. Bedankt Mol4media voor de prachtige website die jullie hebben ontworpen.

Mol4media is een fijn bedrijf om mee samen tewerken. Korte lijntjes, reageerd snel en lost problemen snel op.

prima service

prima en snel telefonisch contact, je wordt uitstekend geholpen, alles wordt helder en duidelijk uitgelegd.

Snelle en adequate hulp bij problemen

Onze vragen over de website worden altijd snel beantwoord. Eventuele problemen met de website worden ook altijd rap verholpen. Fijne en duidelijke communicatie.

Goed contact snelle service

Fijn om goed contact te hebben, bij vragen snel geregeld.

Persoonlijk, betrouwbaar en altijd een snelle reactie en actie

Een aantal jaar geleden heeft Ton de website voor de Vrienden van Biesland gemaakt. Ton kon onze ideeën vertalen in een website die precies is zoals de stichting voor ogen had en waar we nog steeds trots op zijn. Zodra er iets gewijzigd moet worden of als er om wat voor reden dan ook niet meer kan worden ingelogd op de site, hoeven we Ton maar te mailen en hij regelt het meteen. Absoluut een aanbeveling!

Ton staat je netjes te woord, goede service.

Super snelle service

Ons mailadres was uit de lucht. Ik belde Ton, hij gaf meteen aan dit te gaan oplossen. En dezelfde middag konden de mails weer verzonden worden. Dank daarvoor.

Perfect persoonlijk maatwerk!

Ton denkt met je mee. Zijn benadering is persoonlijk en laagdrempelig. Zijn werk is creatief en van nu! Zeker een aanrader!

Man met ervaring

Ton , een man met veel ervaring dat werpt z'n vruchten af . Creatief met de opbouw van onze website en overlegd uitstekend. Kortom dik tevreden met Mol4 Media.

Goed en kundig bedrijf welke zijn afspraken nakomt.

Ton van Mol4Media heeft een nieuwe website voor ons bedrijf gemaakt en verzorgt de webhosting voor ons. Dit alles naar volle tevredenheid van ons. Er is goed afspraken met hem te maken welke hij altijd nakomt. Zijn ideeën zijn goed en hij denkt op alle fronten met je mee. Kortom een Top bedrijf met hoofdletter T!

Ik hoef maar te vragen en het wordt opgelost

Snelle goede service

Goede service. Reageert altijd snel.

Topper!

Ik was wat sceptisch om een samenwerking aan te gaan, vanwege teleurstellingen bij dergelijke bedrijven. Ton nam de volledige twijfel bij me weg. Daarnaast houd ik graag de touwtjes in eigen handen, maar ook dit gedeelte kan ik met een gerust hart aan Ton overlaten. Hij levert prima werk, blijft zich bijscholen op zijn vakgebied en geen vraag of taak is hem te gek. Echt een topper dus!

Al jaren vertrouwd, professioneel en uitstekende service

Al jaren een uitstekende samenwerking met Ton

Goede communicatie en bereikbaarheid.

Het kan wel eens gebeuren dat je lekker aan het werk bent en niet alles werkt meer naar behoren. Zo was ik flink aan het emailen en kon ik ineens op onverklaarbare wijze geen emailtjes meer sturen.. iets met de instellingen en de server;-( Ton ging direct aan de slag voor me en na een paar belletjes/appjes heen en weer werkt nu alles weer zoals het hoort! Kortom helemaal top en snel en geen poespas! Ook voor webdesign en al uw andere gewenste internetdiensten kunt u bij Ton terecht!

Betreft goede voorlichting, en een fijne samenwerking

Ik ben door derden met Mol 4 Media in contact gekomen, en had er vanaf het eerste moment ook een goed gevoel bij. Ik ben zeer tevreden over de website die voor mij gemaakt is, en er was een goed overleg betreft de mogelijkheden. Ik beveel iedere (kleine) zelfstandige dit bedrijf aan. Frans Kreder (Kreder regio Kozijnen).

Klantgericht, helder, eerlijk en betrouwbaar advies voor een goede prijs!

Ton is een echte "mensenmens". "Hands on" menthaliteit. Altijd op zoek naar een goede oplossing op het gebied van website, drukwerk, logo's etc. Herldere informatie en een fijne werkwijze. Ton gaat voor de lange termijn in de samenwerking en dat wordt gewaardeerd!

Bouwt snelle, betrouwbare en overzichtelijke websites

Ton heeft veel ervaring in het bouwen van betrouwbare, snelle en SEO-vriendelijke websites. Daarnaast is hij op het gebied van online marketing ook zeer bedreven. Hij levert echt een meerwaarde voor klanten.

Professioneel, meedenkend en snel !

Al jaren zijn wij tot volle tevredenheid klant van Mol4Media. Alles gaat in goed overleg en technische problemen worden snel en vakkundig opgelost.

Super fijn bedrijf waar je op kan bouwen en vertrouwen!!

Top bedrijf

Een samenwerking waardoor je graag klant wil blijven!!

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop MOL4media vorm heeft gegeven aan een drietal websites, onze nieuwsbrieven en onze vindbaarheid. De samenwerking ervaar ik nog steeds als prettig door het willen meedenken en het geven van concrete tips door (waar we al een paar keer ons voordeel mee hebben kunnen doen)!! Belangrijk vind ik communicatie en bereikbaarheid en ik kan niet anders zeggen dat deze vlot verloopt door de korte lijnen. De dienstverlening is duidelijk zo ook in prijszetting en afspraken. Ik denk dat de bereidbaarheid van Ton van de Helm om het verschil te willen maken hem siert en zo trouwe klanten houdt, Voor mij geldt dat in ieder geval zeker!!

Bij vragen supersnelle reactie en aanpassingen