Super service voor een prima prijs

Altijd vriendelijk en doet een stapje meer

Top garage.

Als ik onverwachts langs kom word ik altijd geholpen. Ik krijg een bakje koffie en zij kijken mijn auto na, geweldig.

Geweldige service

Goede kwaliteit en altijd koffie. Staan altijd klaar voor.je. eerlijke auto verkopers

Perfecte autogarage

Heeft voor ieders wil wel een mooie en goede auto staan en mocht je toch met stukken staan zal hij je altijd goed met een redelijke prijs helpen

Het is een top bedrijf!

Je kan je auto hier laten maken en dat is geweldig voor als je pech onderweg heb of had!

Vriendelijke mensen

Perfect geholpen prima bedrijf

Ziet er keurig uit

Ik ben hier alleen voor het overschrijven van een kenteken geweest. Het viel mij op hoe netjes en geordend de werkplaats is dat is mi een goed teken

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Goede service voor betaalbare en eerlijke prijs !

Goed advies en uitleg over de uit te voeren werkzaamheden, geen lange wachttijden en volgens afspraak gewerkt !

SUBLIEM

100 % geschikt voor een eigen bedrijf te runnen. Weten waarover ze het hebben de juiste toon voor een goed gesprek. Over aankoop of reparatie, Een bedrijf instinkt 100 % Ik heb 70 jaar auto gereden dit is mijn laatste auto bedankt voor jullie medewerking .

Super!!

Meerdere auto's gekocht en onderhoud laten doen erg te spreken over de klantvriendelijkheid en de service!

Voor mijn superbedrijf

De service is zeer goed. Ik kom er al heel lang en zezijn zeer goed en de prijs is correct en ik vind als er wat is kan je er over praten. En de koffie staat er altijd wel dus ik ben zeer tevreden over je corne

• Bereikbaarheid

Altijd eerlijk & een top service!

Ik kom al jaren bij autobedrijf van den broek. Service is altijd erg goed en zijn ook zeer professioneel en deskundig. Zijn ook altijd eerlijk tegen je & staan altijd voor je klaar. Ofterwijl een top auto garage. Ik blijf hier zeker terug keren.

goede Service,en behulpzaam,deskundigheid,optimaal.

Ik kom al jaren bij deze garage,en ervaar het altijd prettig,ze nemen serieus,de tijd voor je,en reparaties gaan altijd in overleg. Afspraken worden altijd nagekomen,en geregeld. Ik hoop er nog lang te mogen komen,voor het onderhoud van mijn auto.

• Bereikbaarheid

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs.

Reparatie correct en juist uitgevoerd

Reparatie afgesproken en geen bijkomende kosten etc. Leen auto werd aangeboden. Vriendelijke personeel. En zaak oogt netjes en schoon. Tevens bakje koffie altijd beschikbaar voor de klant. Kortom in alle opzichten tevreden.

• Bereikbaarheid

Zoals afgesproken alle reparaties voldaan zonder extra kosten

Zoals afgesproken alle reparaties gedaan zonder extra bijkomende kosten. Leen auto was ook geen probleem. En vriendelijk personeel wat met je meedenkt.

Prima bedrijf

Steeds vriendelijk en goede service. Als je er komt Wordt er je ook altijd een kop koffie of thee aangeboden. En er is ook altijd een leen auto ter beschikking

correcte en eerlijke service

De auto word zelfs gewassen

prettig

goede service

super service!

paar maanden geleden een auto gekocht.! goed geholpen en nog steeds heel blij mee

Over Autobedrijf van den Broek

Bij Autobedrijf van den Broek zijn we van alle markten thuis. In principe kan alles op het gebied van auto´s door ons verzorgd worden. Denk hierbij aan de aankoop en verkoop van nieuwe en gebruikte auto´s, reparatie en onderhoud aan alle merken auto´s, schadereparatie aan alle merken auto´s tot aan ruitreparatie en vervanging en airco service. Al onze medewerkers zijn goed geschoold en worden regelmatig bijgeschoold om alle nieuwe ontwikkelingen te blijven volgen. Uiteraard hebben wij de modernste gereedschappen in huis.

Over Autoservice Totaal