goede en snelle contacten en afhandeling

door Rosanne Potma zeer fijn geholpen, snelle afhandeling en fijne gesprekken met haar gehad.

• Geholpen door: Rosanne Potma

Heel prettig en uitstekend geholpen

In mijn zaak over het ontbinden van mijn leasecontract met mijn ex partner, heeft Rosanne Potma mij uitstekend geholpen! De communicatie was super. Ik kon haar altijd bellen of mailen met vragen en zij hield mij altijd op de hoogte van alles. Daarnaast dacht zij ook altijd mee. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik nu van het leasecontract af ben! Heel erg bedankt voor je hulp Rosanne.

• Geholpen door: Rosanne Potma

Proffessioneel en toch met een persoonlijke touch

Vanaf het allereerste begingesprek zeer vriendelijk ontvangen en dat is tijdens het hele traject niet veranderd. Of het nu op kantoor was, over de mail of via de telefoon er was rust en mijn persoonlijke voorkeuren werden gelegd naast de juridische mogelijkheden en deze zijn op een prettige manier besproken. Dus, professioneel met een persoonlijke touch.

• Geholpen door: Bernice Nonnekes

Helder advies, resultaatgericht en goed bereikbaar

Ik wilde snel mijn dossier afgerond hebben. Ik heb een goed advies gehad en kon tussentijds snel schakelen bij vragen. Erg blij met het resultaat. Dank hiervoor.

• Geholpen door: N.v.t.

Dat wat bij "Over Hendrikx Advocaten'' is beschreven zijn ze in mijn casus volledig nagekomen.

Vanaf het eerste contact een veilig en vertrouwd gevoel ervaren. Er is een goede communicatie, waarin ik ook veel betrokkenheid heb ervaren.

• Geholpen door: Rosanne Potma

Voor een erfscheidingsconflict met mijn buren heb ik Sebastiaan van den Brink ingeschakeld als mijn advocaat. Ik had geen betere keuze kunnen maken. De prettige en open communicatie met Sebastiaan, of dat nu per mail, per telefoon of per app plaatsvond, was altijd snel, direct en terzake deskundig. In hem trof ik een bijzonder vriendelijke, doortastende en zelfverzekerde 'partner'. Ondanks de onprettige reden waarom ik hem nodig had kijk ik met groot genoegen terug op de samenwerking met Sebastiaan, die ik hier nogmaals hartelijk bedank !

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Goede en betrokken hulp gekregen.

Ik ben zeer tevreden met de deskundige hulp dat ik heb gekregen.

Goed, snel, heldere communicatie

Heel goed en snel geholpen. Blij mee

Snel en deskundig geholpen

Zeer goed geholpen. Fijne sparringpartner en goede kennis van zaken. Zeker aan te bevelen!

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Mijn ervaring was zeer bevredigend

In deze voor mij stressvolle fase in mijn leven, vond ik het gesprek met Roxanne Potma uiterst positief.Haar betrokkenheid en aandacht voor mijn vragen en de duidelijke uitleg daarvan, heb ik als zeer plezierig ervaren.

zeer deskundig

Heel prettige ervaring, duidelijke, heldere uitleg. Gezien mijn onkunde op dit gebied heeft het heel wat stress bij mij weggenomen. Altijd goed op de hoogte gehouden, en zeker ook de persoonlijke benadering was heel erg fijn.

• Geholpen door: Bernice Nonnekes

Het contact was plezierig en adviezen doelgericht waarbij het klantbelang centraal stond.

In een juridisch geschil wordt het verschil gemaakt als het kantoor het onderwerp begrijpt en het inlevingsvermogen heeft. Door de expertise met korte lijnen zijn wij in staat geweest de juiste beslissingen te nemen in de procedure.

• Geholpen door: Rob Hendrikx

Zeer positief!

Waar ik een bodemloze put zag, gaf Hendrikx Advocaten doormiddel van Mvr.Potma mij een sprankel hoop, wat uiteindelijk heeft geleid naar succes!! In mijn zaak.

• Geholpen door: Rosanne Potma

Zeer prettige en snelle dienstverlening

Michelle heeft ons zeer goed begeleid in ons proces. Met persoonlijke en deskundige aanpak. Advies op de juiste momenten. Wij waren ook gebaat bij een snelle afhandeling en zij hebben hier super goed aan meegewerkt. Heel erg fijn, bedankt.

• Geholpen door: Michelle Roobeek

juridisch uitermatig deskundig, fijn bureau om mee samen te werken

Hendrikx advocaten heeft mij met goed resultaat bijgestaan in een familliezaak. De communicatie met het kantoor liep soepel en de samenwerking met mr. Potsma was plezierig en professioneel. Mijn zaak werd grondig aangepakt en mr. Potsma dacht pro-actief mee met suggesties die ik zelf inbracht. De door Hendrikx voorgestelde strategie was succesvol en werd prima uitgevoerd.

• Geholpen door: Rosanne Potma

Fantastische ervaring opgedaan met Hendrikx Advocaten!

In mijn zaak omtrent een bergingruil, waarbij het uitgangspunt van kadastraal eigendomsrecht werd overtreden door de tegenpartij, ben ik op een zeer professionele wijze bijgestaan door Hendrikx Advocaten. Wat ik als zeer plezierig heb ervaren: de klantgerichtheid, een pro-actieve houding en de heldere communicatie. In mijn zaak is onder regie van Hendrikx Advocaten een kortgeding gevoerd. Voorafgaand- en tijdens de zitting spatte de vakinhoudelijke kennis van de aan mij toegewezen Advocaat er vanaf. Ik ben enorm tevreden en kan een ieder met een juridisch vraagstuk Hendrikx Advocaten van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Goede juridische ondersteuning op een fijne en betrouwbare manier.

Na verloop van tijd werden we bijgestaan door Dewy Kluft. Dit contact verliep op een prettige manier. Zij komt afspraken na, weet wat ze zegt en zoekt naar een oplossing waar beide partijen uiteindelijk mee uit de voeten kunnen.

• Geholpen door: Karin van Zijtveld

Goed en betrouwbaar advies

Wij hebben in Sebastiaan van den Brink een betrouwbare partner gevonden, die ons met raad en daad van advies dient. hierdoor kunnen wij onze bedrijfsvoering nog beter doen.

goed bedrijfskundig advies

Na wijzigingen in de bedrijfsstructuur zeer goed juridisch advies gekregen over een passende rechtsvorm.

Professioneel Adequaat klantgericht vriendelijk

Via onze accountant Peter van Dort kwamen wij in contact met Hendrikx Advocaten. zij werken in meerder projecten met elkaar samen. Ze werken uit hetzelfde pand, dus dat is makkelijk afspreken met elkaar. Wij hadden een conflict met het ontslag van een medewerker. dit werd door hun medewerking deskundig opgelost.

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Altijd bereikbaar, zeer terzake kundig en zeer accuraat.

Zie bovenstaand!

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Zeer goed Advocaten kantoor met een enorm goede en persoonlijke aanpak !

Hendrikx Advocaten heeft ons meerdere keren super geholpen. Chapeau voor Rob Hendrikx en team !

• Geholpen door: Rob Hendrikx

Deskundig advies en - niet onbelangrijk - snel met reacties op vragen.

• Geholpen door: Karin van Zijtveld

Deskundig, duidelijk en professioneel

Deskundig bedrijf, duidelijk in communicatie en betrokken bij je situatie. Erg prettige ervaring, zeer tevreden!

• Geholpen door: Michelle Roobeek

Ik ben zeer tevreden. Ondanks dat mijn ex-partner in het buitenland verbleef was het mogelijk om zeer snel tot ondertekening over te gaan, waardoor de scheiding geen vertraging opliep. Heel fijn.

Over Hendrikx Advocaten

Kwalitatief hoge juridische expertise, écht contact met de klant en betrouwbaarheid. Dat is waar wij van Hendrikx Advocaten voor staan. Wij zijn een informeel en modern kantoor, gevestigd in het groene hart van Nederland. Wij staan al meer dan een decennium lang met veel plezier onze klanten bij. Hiertoe behoren ondernemingen, (semi-)overheden en particulieren.

Over Advocaatscore.nl