Keurig verzorgd afgewerkt en opgeruimd afgeleverd

De heren waren keurig op tijd na een telefoontje of ze eerder bij ons terecht konden. Het werk is snel en goed uitgevoerd en keurig afgewerkt, zoals afgesproken. Het afval is meegenomen en het is schoon opgeleverd.

Goed en snel

Op tijd gekomen Goed advies gekregen en net en vriendelijk personeel

Achteraf tevreden...

Tussen elf en twaalf zouden monteurs komen maar ze kwamen achteraf pas tegen vijf uur. Niet echt leuk want ik hoorde maar niks,zat maar te wachten en kon niet weg...na paar uur maar zelf gebeld.....een bericht over de vertraging was wel netjes geweest. Klus was echter erg snel en vakkundig geklaard. Waren bovendien erg vriendelijke gasten en ze hebben alles keurig opgeruimd dus achteraf wel tevreden... Willem

Perfect geregeld!

Uitvoering was prima en de prijs ook. Aanrader!

Contact per email was prima en correct, plaatsen ging proffesioneel.

De bestelling ging per email en via foto's. De eerste afspraak voor plaatsen telefonisch afgezegd en later een nieuwe afspraak gemaakt. Waren op de afgesproken tijd bij ons. Het plaatsen ging vlot en vakkundig. Ze werkten goed samen en waren zeer beleefd. S'avonds nog terug gekomen om rolgordijnen op te hangen. Due waren ze nl vergeten maar toch goede service. Kortom zeer tevreden. Zijn nu zelf aan het nadenken over meer ramen, zonwering en horren. Laten we zeker weer door jullie doen.

Uitstekend bedrijf om zaken mee te doen !

Snelle opvolging in beantwoording vragen en / of offertes. Installatie team werk netjes en goed met verstand van zaken. Na installatie wordt alles netjes opgeleverd. Zeer tevreden !

Super professioneel! Binnen een paar uur de oude Veluxdakramen vervangen door nieuwe.

De installateurs van DakraamConcurrent waren erg correct, vriendelijk en dachten erg met ons mee. Zelfs na een miscommunicatie tussen mij en DakraamConcurrent over dat ik in de veronderstelling was dat ik kunststof ramen zou krijgen en ze houten hadden meegenomen hebben ze deze kunnen ruilen voor kunststof. Een paar uur later zaten de twee nieuwe ramen er in. Echt Top! Super service!!

Geweldig werk afgeleverd, vakmanschap!

Twee dakramen laten vervangen. Hebben aan alle afspraken gehouden. Werken zeer netjes en alles wordt ook netjes achtergelaten. Vriendelijk en deskundige werknemers. Wij zijn zeer tevreden

Prima, Dakraamconcurrent is ons goed bevallen.

Goede en snelle service. Aanvullende vragen werden per mail snel beantwoord. Wij hebben drie ramen laten plaatsen. Om 14:00 was alles klaar en netjes afgewerkt.

Super, professioneel

De heren waren stip op tijd. Wij hebben 4 ramen verwisseld, in de bestelling was 1 goot niet goed doorgegeven. Dat hebben ze heel goed opgepakt. Ze hebben rond gebeld en nieuwe besteld en die werd heel snel door een collega gebracht. Ondanks de kleine vertraging en de regen, waren de heren redelijk op tijd klaar. Alles schoon en netjes achtergelaten En beleefde heren waren het, chapoo

Geweldig. Snel, netjes en dat ondanks de regen

De dag dat de dakramen geplaatst zouden worden motregende het. Gelukkig kwamen ze wel. En wat snel waren ze. Daarna alles netjes achtergelaten en binnen 3-4 uur waren de 2 dakramen vervangen Kan ze zeker aanraden

Mooi en goed gedaan.

2 vriendelijke mannen. Bleken ze een renovatieset te hebben maar het oude raam was geen Velux. Binnen een half uur werd de goede set geleverd door een collega. Helemaal top. Netjes gewerkt en alle rommel netjes naar beneden gebracht. Op het einde een goede uitleg en tips gekregen. Enige kritische noot is dat het zaagwerk van het dak en slijpwerk van de dakpannen iets secuurder had gemogen maar verder dik tevreden en voor een mooie prijs.

Vakkundig, werken netjes en snel.

Bij ons zijn drie dakramen vervangen en voorzien van solar rolluiken. De heren werken netjes en geven tussendoor aan wat ze aan het doen zijn. Ze geven uitgebreid uitleg over het gebruik van de ramen, rolluiken en onderhoud. Ik kan iedereen aanraden Veluxdakramen te laten plaatsen via DakraamConcurrent. Top!!

Prettig personeel, vakkundig werk verricht, alles netjes achtergelaten.

Goede service, prima plaatsing

Er was van alles niet goed gegaan met bestellen. Ter plaatse uitstekend opgelost door vriendelijke mensen.

Snel, netjes en vakkundig!

Dakraam werd snel, vakkundig en netjes gemonteerd.

Dakraam eruit, dakraam erin binnen no time.

Op afgesproken tijd kwam team langs. Het was warm, dus water was welkom. Vervolgens werd als een geoliede machine oude dakraam verwijderd en nieuwe geplaatst. Plezierig en professioneel.

Prettig contact, prima service en goede kwaliteit

Goede voorbereiding en overleg. Montage verliep zeer vlot en kundig en vonden ook nog de tijd om buurvrouw van advies te voorzien. Alles netjes achtergelaten, goed afgewerkt. Al met al zeer goed verlopen!

Snelle service en professionele plaatsing

De service en het contact vooraf is perfect. Afstemming gaat heel snel en de communicatie is duidelijk. Plaatsing was goed, vragen of onduidelijkheden worden goed afgestemd en van advies voorzien. Plaatsing ging prima, afwerking was netjes. Verbeterpunt is het afdekken van de werkomgeving en tussentijds even opruimen.

Heel tevreden

Snelle montage van dakraam. Ziet er strak uit!

Alles in goed overleg en heel netjes gewerkt.

Altijd snel een offerte gekregen, zelfs na meerdere aanpassingen van onze kant. De werkers waren mooi op tijd en gingen gelijk aan de slag. Alles werd goed en duidelijk overlegd en uitgelegd.

Keurig gedaan

Een oud Velux raam is door Dakraamconcurrent vervangen voor een nieuw exemplaar. Dat hebben de heren keurig gedaan, het oude raam is vervangen zonder de omliggende wand te beschadigen en het nieuwe raam is er naadloos in gehangen. Binnen een uur was het klaar.

Zeer super tevreden met ons nieuwe dakraam. 2 vrolijke en ervaren monteurs die weten hoe ze vakkundig een dakraam moet plaatsen. Materiaal en afwerking zijn perfect! Keurig na alle werkzaamheden alles bezemschoon achtergelaten inclusief de trap! en een duidelijke uitleg gekregen over hoe het raam werkt. Ga zeker bij dakraamconcurrent nog mijn andere ramen laten vervangen met de tijd. Kortom ze hebben er een zeer tevreden klant bij!!!

Uitstekende ervaring

Alles verliep prima van offerte aanvraag naar opdracht en tenslotte de plaatsing Keurig nette vriendelijke monteurs. Werkzaamheden zeer vakkundig uitgevoerd. Laten alles netjes opgeruimd weer achter Zeer tevreden, kortom een aanrader

Velux raam vervangen, een eitje voor deze mannen.

Een prachtig kunststof Velux raam vervangen, binnen 3 kwartier was alles spic en span, die mannen van de DakraamConcurrent die kunnen er wat van,wij zijn zeer tevreden. Groetjes van Peter en Liza Kooiman.

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.