Zeer tevreden..

In een woord Super.. vriendelijke mensen netjes werken alles word netjes opgeruimd dakraam is ook netjes geplaatst zeker een aanrader!!!

Mooi dakraam voor goede prijs. Montage was vlot en de mannen keurig. Ze maakten ook nog schoon.

Ge-wel-dig bedrijf.

Via Google begin december op zoek gegaan naar een Velux dakraamspecialist ivm een lekkage. Na meerdere aangeschreven te hebben werd ik binnen 24 uur gebeld door Dakraamconcurrent. De communicatie is uitmuntend, daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Duidelijke offerte ontvangen welke ook nog eens een van de goedkoopste bleek. 6 weken later zijn beide ramen inclusief rolluik en verduisterende rolgordijn door twee toppers geplaatst. Ze werken heel snel, secuur en netjes. Ik raad Dakraamconcurrent zeker aan.

Prima service en afhandeling van de vervanging van de Velux dakramen.

Heldere en snelle communicatie, fijn contact, prima afhandeling van het plaatsen.

Goed klanten contact en hele vakkundige monteurs

Goed geholpen door de medewerker met de bestelling van twee nieuwe Velux dakramen, grootste maat maar zonder problemen geplaatst door beleefde en vakkundige monteurs. Die vragen aan de "klant" of de montage naar wens is en de tijd nemen om uit te leggen wat er gedaan is en hoe alles werkt... Een aanrader voor iedereen die nieuwe dakramen wil laten plaatsen.

Super blij met mijn dakraam!

Hele goede service, erg blij met het dakraam! Zeker een aanrader!

Goed, snel en netjes gewerkt

Ondanks een regenachtig moment, toch soepel de montage verricht

Tot nu toe geweldig

Snel, tot nu toe goed en betrouwbaar.

Keurig op tijd, zeer vriendelijke en deskundige werkmensen. Heel netjes, goede uitleg, keurig alles weer opgeruimd, kortom TOP.

Inmiddels 2x een dakraam door DakraamConcurrent laten plaatsen. Er wordt snel gereageerd op de offerteaanvraag. Duidelijke prijsafspraak zonder bijkomende kosten. Personeel werkt zeer netjes en is uitermate beleefd. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Super mooie dakraam snel geplaatst. Ik ben meer dan tevreden.

Goed werk geleverd met mooi resultaat

Beleefd, netjes en snel. Goede prijs, alles volgens afspraak gedaan en netjes gewerkt. Zeer tevreden en aan te raden.

Super Service

Super blij met ons dakraam. Snel gewerkt en super netjes. Echte vaklui, die helder communiceren, vriendelijk zijn en Service gericht te werk gaan.

Blij met extra dakraam, tevreden!

Heel fijn contact gehad met de medewerkers van Dakraamconcurrent, zowel via mail als dat ze thuis waren bij ons. Wij zijn ook heel blij met onze extra dakraam, zit er goed in! Er moest wel extra werk verricht worden, waaronder dakpannen op maat maken en zagen in hout + extra constructie maken wat ook extra kosten met zich mee bracht. Dit wisten we vooraf.

Helemaal volgens verwachting

Alles is helemaal goed verlopen, we werden goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van aankomst, direct werd een aanvang genomen met het werk dat heel vlot verliep. Alles werd keurig opgeruimd en schoongemaakt. Bovendien waren het uiterst vriendelijke mensen. Achteraf werd alles ook nog goed uitgelegd en gedemonstreerd.

Uitstekend werk geleverd!

Hartstikke tevreden over de geleverde dienst. Zelfs toen bleek dat het allemaal lastiger zat dan aanvankelijk gedacht, werd er flexibel en adequaat gehandeld. Eindresultaat = top.

Vakmanschap en goed overleg.

De heren hebben uitstekend werk verricht. Van het meedenken waar het raam het beste kon, tot het plaatsen en opruimen. Top service, en zeer goede prijs kwaliteit.

Top !

Meedenkend. Op korte termijn goed meegedacht. Zeer tevreden over het traject vooraf vooral maar ook het plaatsen en de nazorg !

Vriendelijke mensen die net werk leverden

Positief

Aardig mensen en leuk in de communicatie, zowel onderling als naar de klant

Waren zelfs voor de geplande tijd aanwezig, weten hoe ze de zaken moeten aanpakken, zeker aan te bevelen.

Toppers

Wat een snelle service en keurige jongens. Ze hebben alles netjes geplaatst en achter gelaten.

Velux-dakraam snel en goed vervangen

Velux-dakraam snel en adequaat vervangen. Ziet er weer netjes uit. Een aanrader

Super snel geplaatst en scherpe prijs

Ik had meerdere offertes bij diverse bedrijven aangevraagd. Los van het feit dat je een aantal bedrijven meermaals moet vragen voor een offerte was dakramen concurrent gewoon de goedkoopste Voor 2 x kantel dakraam met rolluik, jaloezie en hor. Soms was er wel een verschil van 1200,- Installatie heeft plaatsgevonden door 2 super nette jongens. Die ik alsnog in het zonnetje zou willen zetten. Goed advies en goed netjes werken dikke pluim jongens

Heel netjes Afgehandeld vanaf offerte tot afwerking. Alles netjes achtergelaten. Heel professioneel. Nette afwerkingen. Ben super blij ermee. Aardig medewerkers ook. Ga zo door.

Duidelijke communicatie over de prijs en het werk. Ze houden zich aan de afspraken en hebben mooi werk afgeleverd. Erg blij mee!

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.