Zeer tevreden over de werkzaamheden en de netheid.

Zeer tevreden over de werkzaamheden. De heren zijn duidelijk, netjes en vriendelijk en het eindresultaat is top!

Betrouwbaar en erg netjes.

Wij waren erg blij met DakraamConcurent. De mannen kwamen betrouwbaar over, in een dagdeel hebben ze 3 ramen geplaatst . Hebben alles keurig achter gelaten. Ik zal ze zeker aanbevelen

Zeer goede ervaring

Gisteren 3 Velux ramen laten vervangen. Zeer snel en vakkundig gemonteerd door Jeffrey en zijn collega's. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom.... Een aanrader.

Goed, snel en correct!

Buitengewoon fijn hoe snel en vakkundig mijn dakraam is geleverd en gemonteerd. Alles is netjes achtergelaten en ook de uitleg over de werking en onderhoud van het dakraam was welkom. Zelfs de prijs was zeer scherp. Een absolute aanrader.

Komen afspraken na en geven gevraagd en ongevraagd prima advies

Komen afspraken na en geven gevraagd en ongevraagd prima advies

Helemaal super

Scherpe offerte, prima prijs, snel een afspraak en prima en snel geplaatst. Binnen een paar uurtjes was het oude dakraam verwijderd en de nieuwe geplaatst incl. rolgordijn en hor. Netjes gewerkt, mooi afgewerkt en zeer vriendelijke installateurs. Daarna alles weer schoon opgeleverd en klaar voor gebruik. Zeer tevreden en zeker een aanbeveling!

excellent

Everything was perfect, on-time quick, and clean. I will not look for any other company if I need for the next time

Professioneel en netjes

Keurig volgens afspraak. Telefonisch contact vooraf lukte niet. Dit was jammer.

Vlot en netjes

Snel geplaatst, nette medewerkers. Ruimen alles op en werken netjes..

Snel en netjes gemonteerd en afgewerkt. Top service

Snel en netjes gemonteerd en afgewerkt. Top service

Uitstekende service

Afspraak is afspraak, werken netjes, goede uitleg over de werking van het dakraam, niets aan op te merken.

Betrouwbaar en erg netjes.

Dakraam Concurrent maakt waar wat ze beloven!

Je wordt snel, vakkundig en vriendelijk geholpen vooraf per mail maar ook op de plaatsingsdag zelf. Wij zijn heel tevreden en blij met onze drie nieuwe ramen.

Uitstekend!

Keurig op tijd en in de omgang. Prima werk geleverd en alles netjes achtergelaten.

Volgens mijn vriendin hele erge nette en vriendelijke mensen die hun vak verstaan. Complimenten hiervoor, kom zelf uit de bouw en dit is ook ons streven. Wij zullen je zeker aanbevelen.

Snel, vakkundig en netjes

Binnen een half uur was mijn dakraam vervangen, raambekleding geplaatst en alles weer netjes opgeruimd en meegenomen. Echt super tevreden. Een volgend raam laat ik zeker weer door de Dakraamconcurrent plaatsen.

Toppie

Vanaf bestelling tot het plaatsen van 2x dakramen in een woord Toppie. Mannen kwamen geen tijd voor een bakkie gelijk begonnen. Nieuwe dakramen en ouwe dakramen meegenomen zonder de muren te beschadigen waren erg voorzichtig en alles keurig aan geveegd. Had ook aftimmering maar was niet nodig gelijk verrekend met 2x verduistering rol gordijnen met korting nieuwe factuur en klaar. Kreeg de rol gordijnen 1 dag eerder. Een goede reden om weer iets te laten plaatsen door DAKRAAM concurrent. Dank jullie wel voor de goeie service. Mvg Fred

Very happy

I found this company to be very professional and reliable. The quote was reasonable, was easy to arrange an appointment and the installers were friendly and professional. Would certainly recommend them.

• Would you recommend us? Yes

Communicatie erg slecht.

5 oktober eerste aanvraag gedaan. 6 oktober mail terug gehad om Afspraak te maken om in te komen meten. Daarna niks meer gehoord? Werd gebeld door velux hoe het gegaan was. (16 okt) Verteld geen reactie meer gekregen en werd dezelfde dag weer gemaild door dakraamconcurrent. Alleen begon weer helemaal opnieuw met aanvragen. 23 okt zijn ze langs geweest om in te meten. 26 oktober heb ik extra info gestuurd en een vraag.....Geen reactie van dakraamconcurrent 3 november nogmaals de vraag gestuurd voor offerte en de vraag waarom Ik geen reactie krijg maar heb nog steeds geen reacties meer gekregen. Nu 9 november en ga velux andere montage partner aanvragen. Erg jammer aangezien je hier leest dat ze juist erg goed zijn kwa communicatie...........

Ik ben meer dan tevreden!

Ervaring is top. Communicatie is uitstekend. Aanvragen offerte, planning en plaatsen gingen vlekkeloos. Keurig gewerkt en netjes opgeleverd. Later gebleken kleine beschadiging is prima opgelost. Daarbij duidelijke afspraken over betaling. Wat mij betreft voorbeeld voor hoe het moet.

Prachtig stukje werk

Wij hebben via de Dakraamconcurrent een SK08 kunststof tuimelvenster laten plaatsen en van het begin tot het eind van het traject kan ik niet anders zeggen dat het super is verlopen. Goede eerlijke prijs, duidelijke communicatie en je word digitaal van alles op de hoogte gehouden. De plaatsing zelf word netjes gedaan door zeer ervaren monteurs die op de afgesproken tijd aanwezig zijn en na plaatsing ook weer alles netjes achterlaten op wat stof na ;-) Er is uiteindelijk een prachtig stukje werk afgeleverd en wij zijn zeer tevreden over de verleende service. Compliment aan de Dakraamconcurrent.

Uitmuntende ervaring

Goede uitvoering door twee vriendelijke, nette en terzake kundige monteurs. Dakconcurrent kan zich gelukkig prijzen met zulke medewerkers.

Alles prima geregeld

Vanaf de offerte tot de afwikkeling alles keurig afgewikkeld zonder problemen

Professioneel

Vorige week en nieuw dakraam laten plaatsen door dakraamconcurrent. Snelle en professionele afhandeling. Binnen een uur was de klus geklaard. De werklui hebben alles netjes achtergelaten. Dikke pluim!!

Snel, goed en betrouwbaar.

Absoluut een aanrader als u een dakraam nodig heeft. Erg vriendelijke mensen, bieden kwaliteit tegen een scherpe prijs. Binnen 2 uur zat mijn dakraam erin en was alles weer netjes. Net geen 10, omdat er op de site stond dat er geen voorrijkosten gerekend worden, en dat doet men wel bij bepaalde afstanden.

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.