Perfect, 3x verouderde Velux dakramen laten vervangen voor nieuwere versie.

Een aantal offertes aangevraagd en deze was echt veel goedkoper dan de andere 2 partijen. Net een datum afgesproken. Zeer snelle en professionele communicatie via de mail. Op (ruim van tevoren) afgesproken datum kwamen ze de 3 dakramen vervangen. Netjes alles opgeruimd en zeer tevreden over het eindresultaat.

Geweldig werk geleverd

Zeer nette prijs, alles volgens afspraak gedaan en zeer netjes gewerkt. Zeer tevreden en aan te raden. Telefonisch niet zo makkelijk bereikbaar.

Super!

Paar weken terug nieuwe dakraam laten zetten. Personeel was erg meedenkend en aardig. Resultaat: geweldige dakraam!

Netjes gewerkt en een goed product

Waren keurig op tijd en hebben netjes gewerkt.

Zeer net bedrijf met keurige medewerkers! Erg blij met de nieuwe dakramen!!

Vakmannen

Nette jongens, komen optijd. Snelle reactie op de mail. Weet waar je aan toe bent en wat het kost geen gekke bijkomende kosten. Wordt netjes geplaatst. Zou iedereen dakraamconcurrent aanraden.

2 mooie veluxen

Netjes en snel geplaatst. Keurig en alles volgens afspraak.

Goed en netjes gepaatst

---

Adequaat, snel en mooie prijs

Dakraamconcurrent reageert snel, keurige offerte en snelle levering/plaatsing.

Top uitstekende service en top kwaliteit

De service was top Goed geregeld Werken netjes afwerking is ook netjes Zeker een aanrader

Correct bedrijf

Correct vanaf het maken van de offerte, de plaatsing en de afrekening

Goed, snel en prima gedaan

2 stuks dakramen laten vervangen, prima geplaatst en mooi afgewerkt, we kunnen weer jaren verder met deze mooie Velux dakramen!

Goed bedrijf met wat verbeterpunten

Goed bedrijf met medewerkers die snel en netjes de ramen en andere zaken plaatsen en monteren. Verbeterpunt is de reparatie van de kleine beschadigingen. Die worden met kit weggewerkt wat op zich goed is. Maar dat gebeurd met vuile handen, waardoor ik het opnieuw moet opknappen. Service voor 1 zonnescherm moet nog plaatsvinden. Dus over service kan ik nog niets schrijven.

Snel en netjes!

De afpraak was door omstandigheden vervroegd waar wij ontzettend blij mee waren en ons Velux dakraam is proffesioneel geplaatst en de afwerking ook geweldig gedaan, dus alles helemaal TOP!

Netjes werk afgeleverd, plaatsing ging vlot. Wel moeilijk contact te krijgen toen er een verkeerd dakraam opde offerte stond. Maar uiteindelijk is het juiste raam geleverd.

Snelle en accurate offerte behandeling en plaatsen van de dakramen conform afspraak.

Professioneel, aardig en snel

Mijn ervaring met DakraamConcurrent was geweldig! Ik heb een offerte opgevraagd en daar kreeg ik al snel reactie op. Daarna heb ik het nog een aantal keer aan laten passen en dat was geen probleem. Ik kreeg ook meteen advies over het soort materiaal waar ik zelf nog niet bij stil had gestaan. Het installeren ging heel snel. De jongens waren heel aardig en werkten goed door. Omdat mijn dakconstructie niet was zoals verwacht moesten ze constructie iets aanpassen. Ik wist van tevoren dat dit kon gebeuren maar ook tijdens het werken kwamen ze even melden en vragen of ik akkoord was met het aanpassen van de constructie. Ze hebben de werkplek netjes achtergelaten en ook nog een duidelijke uitleg gegeven over de geleverde ramen met verduistering en hor. Wij zijn heel erg tevreden over de service en de geleverde ramen!

Snel en netjes

Snel geplaatst

Professionele mannen

Zeer tevreden over dit team alles netjes afgewerkt en opgeruimd kwaliteit s kozijnen en snel geplaatst. Een absolute aanrader!

Fijne service en een goede prijs!

Mooi dakraam laten plaatsen door Dakraamconcurrent. Zeer tevreden!

Snel, vriendelijk en kwaliteit

Online eenvoudig een afspraak gemaakt en duidelijke offerte ontvangen. De montage zelf ging heel rap en de vriendelijke monteurs leveren topkwaliteit.

Alles super geregeld

De mannen van DakraamConcurrent kwamen netjes op de afgesproken tijd. De twee bestaande Veluxen werden snel gedemonteerd. Het inbouwen van de twee nieuwe Veluxen daarna ook weer vlot gerealiseerd.Alles paste keurig in de bestaande aftimmering. De zaak netjes afgevoerd en keurig achter gelaten. En dat alles binnen twee uur tiijd. Kortom we zijn zeer tevreden.

Montage en plaatsing zeer professioneel.

Top service netjes geplaatst in een gestuct dak zonder enige schade aan het bestaande stucwerk netjes en professionele timmermannen.

Volgens afspraak en netjes

Duidelijke offerte ook als je draagbalken aangepast moeten worden. Daarna afspraak gemaakt, de monteurs waren op tijd, werkte snel en netjes. Keurig alle verpakkingen meegenomen. Nadat het raam geplaatst was duidelijke instructie en onderhoud tops.

Snelle offerte. Ook wijzigingen werden snel verwerkt. Minpuntje: op de ramen zaten verticale strepen van lijm of een andere substantie. Na drie keer zemen, met behulp van stickerverwijderaar, schoon.

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.