Ons dakraam is goed geinstalleerd.

Het contact met de medewerkers van DakraamConcurrent was goed, zowel via de mail als op de dag zelf. De installatie van ons dakraam verliep vlot en zonder problemen, nadat we uitgebreid waren voorgelicht over de juiste hoogte van het raam. Ook de omlijsting is keurig afgewerkt. We hebben nu veel meer licht op zolder. We zijn zeer tevreden!

Alles is top geregeld

Alles is top geregeld

Het waren aardige mannen en goede vaklui

Vakkundig,snel en bovenal klantvriendelijk

Op de afgesproken tijd verschijnen 3 jongemannen. Van 1krijg ik een duidelijk uitleg en we lopen alle ruimtes af om te controleren of ze konden starten. Dit omdat ze Mijn eigendommen belangrijk vonden, zodoende zo min mogelijk schade te veroorzaken. Ze waren erg vlot , binnen 3uurtje 4ramen vervangen, waarvan 1 de aftimmering nodig had. Alles keurig nagelopen en de werking uitgelegd. Hierna alles netjes opgeruimd. Jullie zijn een voorbeeld hoe klantgerichtheid moet worden toegepast.

Bekwaam personeel

Uitstekend geholpen, en zeer vriendelijk personeel die ook een goede uitleg geven

Prima gegaan

Goed product voor een goede prijs. Precies binnen de afgesproken tijd aangebracht. Ziet er keurig uit. Ik had een paar kleine accessoires willen hebben, maar dit lukt alleen als er een aangepaste offerte komt die opnieuw wordt goedgekeurd. Opdracht per mail is daarvoor niet voldoende. Hoewel het niet gevraagd wordt bij de bestelling op de site is het verstandig aan te geven op welke hoogte de ramen komen en op welke verdieping.

Super goed Vriendelijk personeel Goedekwaliteit En ze laten alles netjes achter Toppers Komen hier zeker terug

Alles volgens planning en netjes afgewerkt

Zeer tevreden. Snel en goed aangepakt

Twee sympathieke jongens. Geroutineerd. Overleggen goed. Afwerking bleek geen goed idee gezien de staat van het gips wandje waarop dat zou moeten gebeuren. Dat was helder. Vervolgens in een uurtje een mooi nieuw Velux raam erin gezet en keurig uitleg erbij. En oude spullen netjes meegenomen. Top. Erg blij mee en tevreden over gang van zaken.

Top bedrijf met vakmannen

5 nieuwe dakramen geplaatst op 1 dag! Deze mannen weten wat ze doen, in alle rust en in goed overleg alles zeer netjes geplaatst, afgetimmerd en opgeruimd. Een aanrader.

GGL sk06 dakraam laten vervangen door mijn oude dakraam

Keurige offerte ontvangen incl. Btw Na 4 weken mijn dakraam en bijbehorende goten keurig vervangen, mijn oude raam was op na 30 jaar Gelukkig scheen het zonnetje Keurig op de afgesproken tijd, oude dakraam afgevoerd incl alle verpakkingen Alles keurig schoon achtergelaten , zo kan het dus ook Schijnbaar had ik een luxere dakraam op mijn offerte staan , maar ik wilde zo’n zelfde als er in zat Geen probleem meneer, dakraam werd even door een collega omgeruild, was ook nog €100,- goedkoper Zo kan het dus ook, klant is koning hier, top ! Alles even netjes uitgelegd hoe alles werkt Keurig nieuwe rekening gekregen, je betaald hier achteraf als je tevreden bent Ik ben zeer tevreden en mocht ik nog ‘s een dakraam nodig hebben hoef ik niet meer te zoeken Top bedrijf Heren bedankt voor het plaatsen

Snel en vakkundig geplaatst!

Alles goed volgens de afspraken gegaan, vriendelijke medewerkers en alles netjes opgeruimd en afgevoerd. Goede uitleg over de bediening en onderhoud gehad.

Uitstekend!

Scherpe offerte, mannen waren keurig op tijd voor de montage, hebben netjes gewerkt En hebben een uitstekend eindproduct geleverd.

Een prima club

Geheel volgens afspraak op tijd aanwezig, keurig netjes gewerkt, en zeer beleefde medewerkers. En daarbij ook nog eens, maar de naam zegt het al.... een concurrerende aanbieding, met een goede prijs/kwaliteit verhouding Kortom een aanrader!

Kon niet beter

Kort maar krachtig: op tijd, snel klaar, schoon gewerkt.

Makkelijk proces met zeer goed resultaat

Ik kwam terecht via Google bij DakraamConcurent toen mijn bestaande Velux dakraam ging lekken. Aangezien het al een erg oud dakraam was, had ik besloten een nieuwe kunststof versie te laten plaatsen. Het hele proces ging via internet eigenlijk heel erg gemakkelijk. Daarna werd al snel een afspraak ingepland. Het plaatsen zelf ging ook zeer voorspoedig en het zit er nu zeer mooi weer in. Klein verbeter puntje: Misschien even de dag ervoor een reminder sturen. Ik was eigenlijk niet geheel zeker of alles goed zou komen (komt misschien door de slechte ervaringen met andere aannemers).

Perfect bedrijf!

Ons dakraam kon niet meer gesloten worden en moest vervangen worden. Normaal is de levertijd 5 á 6 weken. Zolang wilden we niet wachten ivm inbreekgevaar. Het bedrijf had begrip voor de situatie en na 2 weken werd het raam geplaatst. Op de afgesproken tijd kwam 2 man personeel die na 2,5 uur het raam geplaatst hadden. Zoals afgesproken werd na plaatsing netjes achter gelaten. Ook werd er goede voorlichting gegeven over de bediening en onderhoud van het raam. We zijn super tevreden over het contact en personeel van het bedrijf!

Zoals het hoort, goede service , prijs tov andere gunstig, niks mis mee.

Ik zou zeker een 10 geven, helaas waren er twee afspraken op dezelfde tijdstip gepland. Is goed opgelost, vandaar een cijfer 9. Vakmensen en prijs is gunstiger dan een andere leverancier.

Vakkundig, snel en netjes

Bij ons is een Velux dakraam van 130x140 cm geplaatst. Het verkrijgen van de offerte had beter gekund als men direct al had bedacht dat dit raam niet via binnenzijde geplaatst had kunnen worden. Dag van plaatsing waren Quinten en zijn mannen keurig op tijd. Ze waren erg aardig, beleefd en kundig. Het dakraam is er vakkundig ingezet en het oude dakraam is netjes afgevoerd. Mocht ik nog een dakraam laten vervangen, kom ik minimaal weer een offerte bij jullie opvragen. Als de prijs dan weer aantrekkelijk is, krijgen jullie zeker de opdracht.

Wat een goed bedrijf, komen afspraken na, werken snel en netjes, een echte aanrader

Keurig en op tijd

Prima ervaring met Dakraamconcurrent. Netjes en op tijd gewerkt, alles nagekomen.

Super service en prima vaklui.

Van offerte tot installatie ging super simpel en snel. Prima service blij met het nieuwe raam. Ook fijn dat alle oude materialen werden meegenomen.

Geweldig gedaan.

Niet een van eenvoudigste klussen hebben de monteurs op een zeer nette wijze uitgevoerd.

Wat een goede service.

De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. De ramen sloten netjes aan op de bestaande betimmering waardoor er geen schilderwerk nodig was. Toen de mannen weggingen was alles aangeveegd. Dank..

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.