Uiterts correct, vriendelijk en efficient.

Afgelopen woensdag 12 februari is mijn Veluxraam, na dertig jaar, vervangen. Binnen no time was de klus geklaard. Alles hebben ze keurig nettjes opgeruimd en het oude raam retour genomen. Na de installatie hebben ze ook een korte uitleg en tips over het nieuwe raam gegeven.

De communicatie vooraf, het meedenken en het plannen van de afspraak ging allemaal profesioneel en goed. Prijs van de ramen en montage is ook prima. De plaatsing van de ramen ging erg snel en vakkundig. Tevens gaf de montage specialist tips over het onderhoudt en extra tips tbv dakconstructie en afwerking. Na de montage werd alles netjes achtergelaten.

Prima geregeld!

Goed contact over type, uitvoering en het inplannen, waarna vervanging van dit zware raam in anderhalf uur was geregeld, super!

perfect

leuke jongens ,super werk!alles netjes opgeruimd.

100% klanttevreden

Onze oude velux dakraam was toe aan vervangen. Telefonisch geholpen met het bestellen van een nieuw kunststof dakraam. Op het moment van plaatsen werd er echter een houtendakraam uitgepakt. Na 1 telefoontje (van hun kant) werd dit direct verholpen. Binnen een half uur kwam er iemand met een kunststof dakraam. Waar de fout lag????? Maar zeer goede service en na afloop ook nog al het troep netjes opgeruimd.

Monteurs waren zeer correct, professioneel en netjes.

Afspraak klopte ondanks mijn bedenkingen vanwege de harde wind. Werd zelfs na gebeld dat de mannen het volgens plan het toch gaan uitvoeren. Waren zeer correct en beschaaft in hun communicatie. Heb wel wat geholpen met spul naar buiten te brengen, waren blij verrast want zouden ze uiteindelijk zelf doen. Hebben de klus netjes afgewerkt en keurig het raam in haar gebruik toegelicht. Op voorhand was het even afstemmen waar de ramen precies moeten komen en is uiteindelijk prima gelukt. Kortom, TOP.

Fijne ervaring

Fijne communicatie met dit bedrijf. Duidelijke offerte. Keurig nakomen van de afspraken. Goede monteurs, hadden er écht zin in. Netjes gewerkt, keurig opgeruimd achtergelaten. Wat ons betreft een aanrader voor iedereen die twijfelde, voor wie dat niet doet: ook gewoon in zee gaan met dit bedrijf.

Tevreden klant

Netjes op tijd,Netjes gewerkt en beleefd en alles netjes achtergelaten 100% tevreden

Super service voor een super prijs .

Het team stond precies op tijd op de stoep. Na een eerste inspectie zijn ze gelijk begonnen en moesten mijn vrouw en ik ze bijna dwingen om een bakkie te nemen . Goede en duidelijke uitleg bij alles wat ze deden , en waarom ze het deden . Na afloop alles netjes aan kant gemaakt . TOP gasten .

Super! klantvriendelijk, netjes en volgens afspraak

mijn Velux dakraam is keurig vervangen. zowel het maken van de de afspraak, de factuur als het plaatsen zelf is helemaal super verlopen. Complimenten!

Super goede service en plaatsing van ramen

Snelle service via de mail, ramen geplaatst vlot en netjes

Netjes

Offerte traject ging super snel. Gehele traject goede communicatie met Luuk. De plaatsing verliep heel goed en is snel en kundig gedaan. Drie hele jonge jongens maar zeer kundig. Ze hebben alles netjes opgeruimd en schoongemaakt ondanks dat ik zei dat in dit zelf wel zou doen.

Deskundige plaatsing en oog voor detail en situatie

Monteurs waren keurig op tijd. Dachten mee over juiste plek voor plaatsing rekening houdend met de bouw van het huis en de zon. Ze hebben netjes en zonder beschadigingen gewerkt, wat met mijn dak een knappe opgave is. Aan het eind werd de ruimte weer veegschoon opgeleverd, de ruiten gedemonstreerd en maakten ze mij attent opde cashbackactie van Velux. Een extra pluspunt vond ik dat de monteurs rekening hielden met het tegengaan van inlopen of verspreiden van vuil door tussendoor aan te vegen en steeds effectief rommel mee naar beneden te nemen als ze daar moesten zijn. Het resultaat is prachtig, licht en ruim. Een aanrader!

Geweldige service!

De jongens van dakraam concurrent zouden 25 februari de ramen komen leveren. Vorige week dinsdag werd ik gebeld met de vraag of ze afgelopen vrijdag al konden komen. Dit was natuurlijk geen probleem voor ons. Ze waren mooi optijd in de ochtend en begin van de middag waren ze klaar met alle 2 de ramen. Dit waren ook geen kleintjes. Dr ramen van velux waren 134x 140 groot en ze hebben ze zonder problemen geplaatst. Dit was echt een hele goede service en ze dachten maar al te graag met ons mee!

Goede communicatie, goede prijs en nette werkwijze!

Offerte snel ontvangen. Gehele traject goede communicatie met Luuk. De plaatsing verliep concform afspraak en is snel en kundig gedaan. Vriendelijk mensen en alles schoonachtergelaten.

Perfekte service

De vervanging van mijn Velux dakraam is prima uitgevoerd, netjes en snel en vriendelijke monteurs, bedankt

geen reden tot klagen

Prima geregeld. Op dag van plaatsing van mijn dakraam zijn twee heren ruim op tijd verschenen. Vriendelijk en beleefde jonge mannen. Ik kreeg uitleg en samen werd plek/hoogte van plaatsing afgestemd. Men heeft netjes de vloerbedekking van de ruimte afgedekt met zeil tegen beschadigingen. Plaatsing dakraam in ongeveer 2,5 uur, prima afgewerkt aan de binnenzijde. Daarna nog uitleg gekregen over schoonmaak/onderhoud etc. van het velux dakraam. Ze hebben zelfs de vloer nog schoongemaakt met een dweil/doek. Uitstekend werk !

De monteurs hebben prima vakwerk verricht.

Nette monteurs, hebben het perfect gemonteerd en hebben na het werk alles weer netjes opgeruimd.

Prettig contact vanaf het eerste telefoontje tot het einde van de montage

Via de site van velux hebben wij ons telefoonnummer en email achtergelaten,en zijn wij binnen een dag gebeld door Luuk van de dakraamconcurent,en een prijsopgave later hadden wij een afspraak ingepland. De heren kwamen netjes op tijd,werkte nauwkeurig en ruimde na afloop alles netjes op. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat,en zullen de dakraamconcurent bij een ieder aanraden.

Prima bedrijf.

Het geheel (3 dakramen)snel, goed en volgens afspraak geplaatst en alle afval en oude ramen mee genomen. Zelfs werd de straat aangeveegd.

Geweldige service

Van het begin tot het eind was alles perfect geregeld. Goede en vlotte communicatie. De installatie was netjes op tijd. Ik ben heel tevreden.

Vakkundig mijn dakraam geplaatst en netjes afgewerkt

Geïnstalleerd zoals ik het wilde maar niet kan

Snelle en duidelijke aanbieding en na acceptatie van de offerte de uitvoeringsfatum overeengekomen. Het dakraam is naar volle tevredenheid geïnstalleerd en perfect aangesloten op de bestaande aftimmering. Rolgordijn gemonteerd. Daarna alles opgeruimd. Zeer tevreden dus.

Verrassend goed!

3 jonge gasten voor de deur. En ze waren super beleefd, vriendelijk, professioneel, correct en werkten snel. Ook alles netjes achtergelaten, even de stoffer over de vloer en droogmaken omdat het regende. Ik werd ook geattendeerd over een actie die er bij Veluwe loopt. Netjes een flyer over gekregen hoe ik de cashback kan gebruiken. Dikke 10+!

Professioneel en in samenwerking met de klant gewerkt. Afwerking raam super mooi, aan zorgvuldig te

Leuke club mannen. Volgend raam weer bij: Dakramenconcurrent! Aanwinst voor je huis!

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.