Zeer goede en prettige ervaring

Op 17 maart zijn drie dertig jaar oude Velux dakramen bij mij vervangen. Zeer vriendelijke en een uitstekend op elkaar ingewerkte ploeg klaarde de klus binnen twee uur. Keurig afgewerkt, alles opgeruimd en de oude ramen en frames afgevoerd. Super tevreden!! Ook in de offerte fase steeds zeer snelle en correcte reacties op ,mijn emails.

Goede service en ervaren personeel .bij ons twee dakramen vervangen, goed geplaatst en alles netjes opgeruimd. Geweldig.

Aanrader

Bij ons zijn 3 Velux dakramen geplaatst (GGL SK10) geen kleintjes. Ze begonnen met twee man, keurig op de afgesproken tijd aanwezig. Later op de dag nog 3 extra mannen. Alles geplaatst en opgeruimd super. Ook de extra zorg vanuit kantoor (we wilde nog wat extra materialen) is super. Mannen BEDANKT

Zeer net werk geleverd en alles schoon opgeleverd

Zie boven. Dikke 10!

Super deze vakmensen

Na de klus van 4 nieuwe velux ramen met elektrische bediening inkl. rolgordijnen. Werd alles perfect ingesteld en alles keurig opgeruimd en zelfs met doekjes schoongemaakt. Zo is verbouwen een feest!

Uiterst professioneel en vriendelijk!

Zeer vriendelijk en deskundig te werk - tegen een scherp tarief!

superservice! Duidelijk, snel, vriendelijk en goed geprijsd!

Door middel van E-formulier direct reactie gekregen met daarbij de gevraagde informatie met prijsberekening en verwachte leverdatum. Na akkoord was het meteen geregeld en zoals gezegd ook gedaan en geen onverwachte kosten erbij. Zeker aan te bevelen!

Gewoon geweldig

Netjes geholpen door 3 mannen voor het plaatsen van een zolderraam. Als keurig opgeruimd en meegenomen Echt een aanrader. Heb het mailadres al aan meerdere bekenden doorgegevenen.

Zeer goed en heel vakkundig!

Men is zeer vriendelijk. Zijn netjes op de afgesproken tijd en werken snel en vakkundig. Ruimen alles netjes op en nemen al het afval weer mee terug. Kortom Velux waardig! Ben heel tevreden!

Het is weer droog en erg licht in huis

Dit is een geweldig bedrijf! Ons kleine oude dakraampje verloren we gedurende Ciara. Het huis hebben we net gekocht en jammer dat we gelijk deze uitgaven hadden. Maar doordat ze snel konden leveren en installeren is het leed snel vergeten. Een prachtig mooi velux dakraam met veel meer licht en zeer vakkundige plaatsing leverde de eerste storm met naam ons op. Bedankt!!

Betrouwbaar, vakkundig, op tijd en laat alles netjes achter.

Makkelijk te contacten, duidelijk. Komen op tijd, installeren vakkundig en snel en laten alles netjes achter alsof er niets is gebeurt. Behalve dat er dan een nieuw dakraam is geïnstalleerd 😊

Perfect!

3 dakramen waarvoor de dakconstructie aangepast moest worden vervangen in een dag

Dat ging snel het plaatsen van 3 dakramen in 2,5 uur. Nette jongens en vriendelijk. Ziet er allemaal keurig uit. Hebben de boel netjes opgeruimd. Voorzien van info over de ramen. Perfect ik ben er blij mee.

Uiterts correct, vriendelijk en efficient.

Afgelopen woensdag 12 februari is mijn Veluxraam, na dertig jaar, vervangen. Binnen no time was de klus geklaard. Alles hebben ze keurig nettjes opgeruimd en het oude raam retour genomen. Na de installatie hebben ze ook een korte uitleg en tips over het nieuwe raam gegeven.

De communicatie vooraf, het meedenken en het plannen van de afspraak ging allemaal profesioneel en goed. Prijs van de ramen en montage is ook prima. De plaatsing van de ramen ging erg snel en vakkundig. Tevens gaf de montage specialist tips over het onderhoudt en extra tips tbv dakconstructie en afwerking. Na de montage werd alles netjes achtergelaten.

Prima geregeld!

Goed contact over type, uitvoering en het inplannen, waarna vervanging van dit zware raam in anderhalf uur was geregeld, super!

perfect

leuke jongens ,super werk!alles netjes opgeruimd.

100% klanttevreden

Onze oude velux dakraam was toe aan vervangen. Telefonisch geholpen met het bestellen van een nieuw kunststof dakraam. Op het moment van plaatsen werd er echter een houtendakraam uitgepakt. Na 1 telefoontje (van hun kant) werd dit direct verholpen. Binnen een half uur kwam er iemand met een kunststof dakraam. Waar de fout lag????? Maar zeer goede service en na afloop ook nog al het troep netjes opgeruimd.

Monteurs waren zeer correct, professioneel en netjes.

Afspraak klopte ondanks mijn bedenkingen vanwege de harde wind. Werd zelfs na gebeld dat de mannen het volgens plan het toch gaan uitvoeren. Waren zeer correct en beschaaft in hun communicatie. Heb wel wat geholpen met spul naar buiten te brengen, waren blij verrast want zouden ze uiteindelijk zelf doen. Hebben de klus netjes afgewerkt en keurig het raam in haar gebruik toegelicht. Op voorhand was het even afstemmen waar de ramen precies moeten komen en is uiteindelijk prima gelukt. Kortom, TOP.

Fijne ervaring

Fijne communicatie met dit bedrijf. Duidelijke offerte. Keurig nakomen van de afspraken. Goede monteurs, hadden er écht zin in. Netjes gewerkt, keurig opgeruimd achtergelaten. Wat ons betreft een aanrader voor iedereen die twijfelde, voor wie dat niet doet: ook gewoon in zee gaan met dit bedrijf.

Tevreden klant

Netjes op tijd,Netjes gewerkt en beleefd en alles netjes achtergelaten 100% tevreden

Super service voor een super prijs .

Het team stond precies op tijd op de stoep. Na een eerste inspectie zijn ze gelijk begonnen en moesten mijn vrouw en ik ze bijna dwingen om een bakkie te nemen . Goede en duidelijke uitleg bij alles wat ze deden , en waarom ze het deden . Na afloop alles netjes aan kant gemaakt . TOP gasten .

Super! klantvriendelijk, netjes en volgens afspraak

mijn Velux dakraam is keurig vervangen. zowel het maken van de de afspraak, de factuur als het plaatsen zelf is helemaal super verlopen. Complimenten!

Super goede service en plaatsing van ramen

Snelle service via de mail, ramen geplaatst vlot en netjes

Netjes

Offerte traject ging super snel. Gehele traject goede communicatie met Luuk. De plaatsing verliep heel goed en is snel en kundig gedaan. Drie hele jonge jongens maar zeer kundig. Ze hebben alles netjes opgeruimd en schoongemaakt ondanks dat ik zei dat in dit zelf wel zou doen.

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.