Ervaren dakraam specialisten!!

Duidelijke website en goede communicatie met kantoor. Zeer concurrerende offerte. Monteurs kwamen op afgesproken tijdstip. Goed aangegeven hoe ze de dakramen zouden gaan plaatsen en in overleg de juiste plaats bepaald. Beide ramen keurig geplaatst en dakpannen netjes op maat gezaagd. Alles bezemschoon opgeleverd en duidelijke uitleg bij de oplevering. Je merkt aan alles dat deze monteurs ervaren dakraam specialisten zijn. Ik zou niet verder zoeken maar de DAKRAAM Concurrent benaderen :-)

Snel en netjes

Heren kwamen op afgesproken dag en op tijd aan met 2 nieuwe dakramen. Na de koffie is men eraan begonnen en in een zeer korte tijd waren beide ramen vervangen en voorzien van de verduistering.. Alles netjes opgeruimd en een kleine uitleg.. Echt helemaal top.

uitmuntend

dakraam concurrent doet wat het beloofd. Één raam laten vervangen en één laten plaatsen. Alles naar volle tevredenheid. Vriendelijke en kundige montage. Alles wordt keurig opgeruimd. Inmiddels al weer een offerte opgevraagd om nog twee oude velux vensters te vervangen. Ik kan ze van harte aanbevelen.

Keurige site en op aanvraag en aanvullende vragen word inhoudelijk en snel gereageerd. Beslissing was ook snel gemaakt om onze 3 bestaande Velux ramen van ruim 35 jaar oud te laten vervangen en een uitzetraampje op de zolder ook door een modern Velux te vervangen. Nadat de offerte ( snel en keurig opgemaakt) door ons was geaccepteerd, werd al snel een datum overeengekomen voor plaatsing. Keurig op de afgesproken dag stond men even voor 9 uur voor de deur. Vooraf werd doorgenomen wat er die dag ging gebeuren. ( ik bleek voor het uitzetraamje de foute keuze te hebben gemaakt om dat op de bestaande omlijsting aan te laten sluiten. Maar omdat dit geen Velux raampje betrof en een groter raampje werd geplaatst, kwamen wij overeen dat toch meteen af te werken . Natuurlijk zat daar wel een meerprijs aan maar het werd dan wel meteen keurig afgewerkt! ) Voortvarend en keurig gewerkt, vrolijke en bovenal vriendelijke mensen die gewoon doorgaan. Alle rommel werd keurig afgevoerd en de ruimtes werden netjes opgeleverd. Nadat alle werkzaamheden waren verricht , werd e.e.a. netjes uitgelegd. Kortom een fijn bedrijf waarbij juist de mensen het verschil maken en men de klant op waarde weet te waarderen. Raden wij dit bedrijf aan?? Ja van harte!! Dank voor de fijne wijze waarop alles is geregeld!

Uitstekende kwaliteit en service

Wij hebben twee dakramen laten plaatsen. De heren waren op afgesproken tijd. Ze zijn deskundig en geven advies over de dakramen. De dakramen zijn van goede kwaliteit. Ze werken netjes en ruimen alles op wanneer ze klaar zijn. Echt een aanrader.

Keurig werk van een keurige en vakkundige man.

Kwam op afgesproken tijd en leverde perfect werk af.

Prima gezet

Afspraken worden nagekomen en raam wordt vakkundig, netjes en snel geplaatst. Enige minpuntje is dat we wel een paar maanden moesten wachten voordat er plek was in de planning.

prima werk

goede ervaring

Snel , punctueel en vriendelijk

Een vriendelijke prijs en prachtig uitgevoerd. Opgeruimd en uitleg over het ruim zorgt voor extra licht frisheid op de zolderverdieping. Bedankt

Prima en komen afspraken na.

De vervolgafspraak verliep niet helemaal naar wens, maar na onderling overleg is het goed verlopen.

Snel en netjes afgewerkt.

2 Velux houten dakramen snel en vakkundig vervangen door kunststof Velux dakramen, paste precies. Overweeg Tzt de anderen ook te gaan vervangen.

heel goed

we hadden een nieuw dakraam nodig die zou in december geplaatst worden kregen we bericht dat ze veel eerder kwamen niet op gerekend maar heel welkom

Redelijk op tijd verder alles netjes en schoon opgeleverd

werken netjes en leveren het schoon op

Perfecte service!

Goede, fijne en snelle communicatie en service!

Nette jongens, goed werk afgeleverd en erg vriendelijk

Ik ben zeer tevreden met de plaatsing van mijn Velux dakraam. Het werk is bijzonder netjes uitgevoerd. Alle materialen zoals afgesproken afgevoerd en alles opgeruimd. Een aanbeveling om een dakraam te laten plaatsen door Dakraamconcurrent.

Vakmannen

Super snel gemonteerd en super service

Snelle en deskundige plaatsing

Goede vakmensen binnen korte tijd klaar

Prima service, doen wat beloofd en afgesproken is. Scherpste prijs voor de beste kwaliteit en uitstekende afwerking.

Drie dakramen naar volle tevredenheid geïnstalleerd

uitstekend

prima opvolging van de vraag. goede en praktische oplossing voor het probleem.

Professioneel bedrijf

Kwamen op tijd, werkten snel, netjes ( het oude raam werd weer meegenomen) en vriendelijk. Na plaatsing kreeg ik een goede uitleg van de werking van het raam.

Drie nieuwe kunstof velux kantelramen besteld voor een prima prijs, en ze zijn snel en vakkundig ingebouwd

Goed advies en perfecte uitvoering

Het advies van de installateur zorgde ervoor dat de kosten lager werden. Alles werd direct aangepast en uitgevoerd. Er werd ook erg schoon gewerkt. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Dakraam is perfect geplaatst en afgewerkt door professionele monteurs

Levertijd en plaatsing binnen korte tijd

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.