Zeer correcte communicatie en hele snelle montage

Ongelofelijke correcte communicatie, altijd een snel antwoord. De montage vergelijk ik met de monteurs van een F1 team, zeer vriendelijke technische mensen. En de snelheid is ongekend. Dit was de 2e keer dat we een nieuw raam lieten plaatsen, en raad dit bedrijf zeer aan.

Professioneel en perfect: op alle punten een dikke tien

1) Communicatie & informatie: altijd prima telefonisch bereikbaar en je wordt te woord gestaan door de mensen die het zelf doen en er dus echt alles vanaf weten. Bovendien krijg je waardevolle adviezen - er wordt met je meegedacht. 2) Flexibiliteit: ik heb een aantal keren mijn wensen veranderd en kreeg zonder enig gedoe telkens meteen per mail een aangepaste offerte: heel fijn. 3) Gedegenheid: ik woon in Amsterdam met smalle straten, parkeerproblemen, hoge huizen, steile trappen en een zolder van bijna 5 meter hoog. Geweldig dus dat er iemand persoonlijk langs kwam om de situatie (aanvoer/plaatsing raam) ter plekke te beoordelen. 4) Betrouwbaarheid: alle afspraken (datum/tijd/communicatie op de dag zelf/materialen etc.) zijn prima nagekomen, hetgeen niet altijd vanzelfsprekend is in de ‘bouwwereld’. 5) De werkzaamheden: de opbouw verliep super efficiënt en zonder enig probleem; er was de uiterste zorg om niets in het huis te beschadigen (vloeren, muren, meubilair, trappenhuis etc.). Het werk verliep zorgvuldige en in een snel tempo. 6) Conclusie: een betere service is niet denkbaar.

Super snelle monteurs,beleeft, accuraat en netjes gewerkt. Zelfs de vloer werd aangeveegd. Vanaf bestellen tot en met de oplevering afspraken nagekomen,waar vind je dat nog. Hartelijk dank voor alles, ik zal jullie aanbevelen.

Zeer vriendelijk en nette mannen. Ruimen alles netjes op. Alles word uitgelegd. In een woord, top.

Prima kwaliteit dakramen (velux) en zeer vriendelijke monteurs.

Ben zeer tevreden over het offertetraject en de uitvoering van onze 3 zeer complete dakramen. Aanbevelenswaardig!

Vriendelijke top en netjes gedaan

Fijne mannen die ons super mooie dakramen hebben geplaatst. Werken erg netjes en klant vriendelijk We gaan zeker onze andere 2 ramen door hun laten doen. Bedankt mannen.

Top geregeld, snel en fijn installatie team

Alles verliep soepel, prijs was goed en ook de installatie verliep erg goed. We zijn erg tevreden.

Helemaal tevreden

Uitstekende ervaring met hen, al vanaf het opmeten tot en met de plaatsing, alles top geregeld. Toffe gasten die het raam plaatsten. Netjes opgeruimd. Ja super, kan hen aanbevelen. Ziet er keurig uit.

Snelle en nette montage.

Tuimelramen zijn snel en vakkundig vervangen en keurig afgekit. Ook is het afval afgevoerd en zijn de vloeren (bezem)schoongemaakt. Vermelding is ook waard dat we op de mail uitstekend op de hoogte werden gehouden wat betreft levertijden en plaatsing. Quinten en collega, dank voor de snelle en nette service.

Prima geregeld.

Via de site een dakraam besteld inclusief plaatsen. Zeer vriendelijke klantenservice als je nog vragen hebt. Fatsoenlijke mensen over de vloer die alles keurig achterlaten. Zijn blij met het geleverde werk.

zeer tevreden

zeer vriendelijke en kundige monteurs die snel en secuur te werk gaan en ook alles troep weer netjes opruimen.

We hebben zojuist een dakraam geplaatst gekregen en zijn heel blij. Goede service en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snel en goed! Zowel tijdens offertefase als de uitvoering!

Na verschillende partijen te hebben benaderd bracht Dakraamconcurrent een heel mooie aanbieding uit, die duidelijk was en waarbij de communicatie via mail snel verliep. Ook de planning zat mee, binnen een paar weken stonden ze al voor de deur! Het werk is prima uitgevoerd, we hebben een mooi nieuw dakraam, dit keer van kunststof zodat we weer een tijd vooruit kunnen!

Alles netjes aangebracht

Wij hebben een nieuw Velux dakraam laten plaatsen door DakraamConcurrent. Het raam is netjes geplaatst en afgewerkt. Na het plaatsen nog uitleg gekregen voer de werking van het dakraam. De jongens hebben het vuil zo veel mogelijk opgeruimd, keurig gedaan. Een heel klein minpuntje is dat ons behang in de kamer is beschadigd tijdens de werkzaamheden, maar dit kan gebeuren. Verder zijn wij tot nu toe erg tevreden!

Prachtig dakraam tegen scherpe prijs, snel en vakkundig geplaatst door aardige monteurs. Top!

Topbedrijf.

Als je de naam leest verwacht je een soort budgetbedrijf( sorry jongens) niets is minder waar. Ik suggereer de dakraam specialist. Het bezoek van te voren gaf al veel vertrouwen. Zakelijk en niet extras suggeren als dit niet nodig was. Netjes. De mannen die het raam plaatsten leverden keurig werk. Werkten snel en ruimden alles weer netjes op. Erg tevreden dus.

gewoon goede service en communicatie

prima bedrijf ,wij ontvingen snel een offerte . de prijs is misschien niet het laagste maar de service en afhandeling is wel het hoogste. Het waren nette monteurs die het dakraam keurig hebben gemonteerd. wij willen dit bedrijf graag aanbevelen.

Geweldig !!!!!!

3 Nieuwe kunststof Dakramen geplaatst. Een top bedrijf !!! Geweldige monteurs werken super netjes .! Harde werkers !!! Ron ook een toppertje, vriendelijk en heel duidelijk met de offerte . Zeer zeker aan te raden dit bedrijf . Ron super dat jullie hier in het mooie Drenthe waren en top werk hebben geleverd !!! Gr van Monique uit Drenthe

Goede installateurs. komen op tijd, alles volgens afspraak

Goede prijs, duidelijke communicatie. Denken mee met uitdagingen, zoals zonnepanelen. Nette monteurs, werken netjes

super tevreden!

Heel vakkundig en snel de dakramen geplaatst. Hele vriendelijke mannen, ook telefonisch goed contact voor vragen en advies. De website is duidelijk en transparant wat fijn is. Je weet waar je aan toe bent. Zeer aan te bevelen!

Vakmensen

Kundige en vriendelijke vakmensen. Velux keurig vervangen en netjes achtergelaten. Echt een aanrader.

Geweldige service !

We hebben een oud Velux dakraam laten vervangen door een nieuw exemplaar in kunststof met een rolluik op zonne-energie en een insectenhor. Verder hebben we de oude betimmering aan de binnenkant ook meteen laten vervangen. Het is supermooi geworden. Ze kwamen op de aangegeven tijd bij ons aan, werkten vlot door en ze waren zeer beleefd. Het contact voorafgaand aan de uiteindelijke bestelling was heel direct, snel, vriendelijk, en vooral duidelijk. Zowel per email als per telefoon. Kortom niets dan lof !!!

Wat een service!

Bij VELUX een nieuw dakraam gordijn besteld. Dakraamconcurrent was zo vriendelijk om een monteur, die in de buurt, in te plannen om het te monteren. Wat een service!

Super tevreden

We zijn blij met onze nieuwe dakramen, en de monteurs hebben t keurig netjes afgewerkt en alles na afloop keurig netjes opgeruimd. Als men nieuwe dakramen nodig heeft dan raden we dit bedrijf zeker aan…

Zeer professioneel werk en keurig opgeruimd

Vanaf offertestadium tot oplevering, alle afspraken worden nagekomen en te wordt geheel ontzorgt.

Potgieterlaan 10 C

2394VE Hazerswoude-rijndijk

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.