Super tevreden

Super blij met het dakraam duidelijkheid helderheid in de sevice netjes gemonteerd en gelijk mijn andere dakraam laten vervangen

Netjes gewerkt, blij met het resultaat

We zijn erg blij het het resultaat, heerlijk zoveel daglicht!

Goede kwaliteit met goede service

Vanaf het opvragen van de offerte tot en met plaatsing goede service. Je krijgt vooraf snel antwoord op je vragen en na het accepteren van de offerte direct een voorstel voor de montagedatum. Monteurs werken snel en netjes en geven uitleg na de plaatsing over de producten. Wij hebben 2 jaar op rij, dakramen in onze woning laten vervangen en zijn erg tevreden.

Prima bedrijf. Kundig. Doet wat het zegt. Correcte en vriendelijke medewerkers.

Zie boven. Misschien een paar dagen voor uitvoering even een bevestigings berichtje.

uitstekend, veel heel veel troep op te ruimen

zie hierboven

Echt super

Vriendelijke jongens, gaan netjes te werk, ruimen alles op en geven goede tips!

In een woord geweldig!

Vorige week twee dakramen laten plaatsen door Dakraamconcurrent. We zijn heel blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen. Hele aardige professionele monteurs. Echt een aanrader!!

Ze gaan geen uitdaging uit de weg!

Bij aankomst bleek het dak (bijna) te schuin om de ramen te plaatsen. In plaats van het verzetten van de afspraak of moeilijk doen werden er hulptroepen ingebeld en hebben ze de klus dezelfde dag nog geklaard. Top gedaan.

Afspraken nagekomen, keurige montage, vriendelijke nette monteurs

Dakraam op de dag van de afspraak geplaatst. Oude dakraam en alle afval keurig mee terug genomen. Op de dag zelf duidelijk gecommuniceerd dat men iets vertraagd was en dus iets later was. Keurige nette monteurs, goede uitleg en advies. Zeer tevreden

Goed uitgevoerd volgens afspraak

Als boven tevreden

Maar 1 min puntje s’ochtends op de dag van levering/plaatsen kwamen ze wat later Ze moesten ons adres nog opzoeken Maar voor de rest goed en kundig en hadden een verrekening ook snel opgelost

Tevreden klant

Ik ben een tevreden klant, moest wel 2 maanden wachten op de afspraak , maar uiteindelijk op de dag waren ze een half uur te vroeg ( komt bijna nooit voor..) , velux raam netjes afgewerkt en geplaatst zonder te veel troep of problemen. Zou dakraamconcurrent zeker aanraden aan anderen.

Raam is mooi en snel geplaatst.

De plaatsing is heel vakkundig. De communicatie mag wel verbeterd worden. Dakraamconcurrent is telefonisch heel slecht bereikbaar, hierdoor onnodig meerdere offertes moeten aanvragen.

Prima bedrijf

Dakraam netjes volgens afspraak geplaatst. Goed dakraam voor een nette prijs. Aardige monteurs. Aan te raden.

Keurige zeer beleefde en behulpzame en vakbekwame monteurs

3 man sterk kwamen de heren om mijn dakraam te vervangen voor een nieuwe, ze waren zeer netjes en behulpzaam, Ik heb de heren nog om een gunst moeten vragen om mijn kopschot van het bed (omdat er nu toch een steiger stond en hij niet door mijn trapopgang paste) door het te vervangen dakraam te schuiven. Nou dat was geen enkel probleem dat zouden ze wel ff doen SUPER!! wat een service!! ook mijn zonnewering nog overgeplaatst naar het nieuwe raam dus ook weer helemaal super, ik zou ze ten aller tijden aanbevelen.

Geweldig!

Goed contact vooraf, betaling na plaatsing en keurige en zeer goede plaatsing en alles opgeruimd! Ik zeg een Top bedrijf! Als we weer extra raam willen dan zijn jullie de 1ste die we bellen! Dank jullie wel!

Toppers met hele goede service

Erg tevreden met de service. Denken mee in oplossingen. Werken erg netjes, geen omkijken naar. Zou ze zeker aanbevelen.

Bijzonder prettig bedrijf dat zeer goed werk levert

Na een duidelijke offerte, heeft DakraamConcurrent volgens afspraak vier Velux dakramen (kunststof) vervangen, inclusief accessoires. Dit was een dag voor de winterweek in februari. Met drie man was dit ruim binnen een dag gedaan, inclusief op- en afbouw steiger. Fijn, aardig kundig personeel en ze hebben keurig werk geleverd, met goede uitleg. De wintertest is goed doorstaan en de keuze voor warmtewerend glas op zuid, is inmiddels gebleken een goede keuze te zijn.

Bereikbaarheid slecht, kwaliteit oplevering zeer goed.

Keurig werk geleverd en de vriendelijke monteurs ruimen na afloop alles op en vegen zelfs de vloer aan. De factuur kreeg ik een dag na oplevering en die was correct. 2 minpunten echter heb ik ook: - Via de mail vroeg ik wat gordijnen kosten. Als antwoord kreeg ik een nieuwe aangepaste offerte waar de gordijnen in zitten. Dat is vreemd en daar zat ik niet op te wachten. Stuur gewoon een normaal antwoord ipv van zoiets, want als ik vraag naar de prijs wil dat nog niet zeggen dat ik ook al besloten heb of ik het ga doen. - De telefonische bereikbaarheid is erg slecht. Een keer was ik 3 dagen bezig om hen ze bereiken. Als ze niet opnemen krijg ik een bandje te horen dat ik wat kan inspreken na de piep. Echter, de verbinding wordt dan gewoon verbroken.

Vaklui !

Vakkundige monteurs leveren een top product

Snel en netjes gewerkt en keurig opgeruimd

De monteurs waren prima op tijd, gedroegen zich netjes en deponeerden het oude en verpakkingsmateriaal volgens afspraak op de oprit.

Snel, goed en eerlijk!

Afspraak gemaakt en zoals wordt omschreven uitgevoerd. Netjes en schoon achtergelaten. Vriendelijke gasten! Ik had lekkage schade door sneeuw, niet door Dakraamconcurrent, maar zij kwamen na een belletje wel netjes langs om het te controleren. Erg fijn! Dakraamconcurrent zou ik zeker aanraden.

super goed contact en doen wat ze beloven

van het krijgen tot een offerte tot het maken van een afspraak tot de daadwerkelijke plaatsing van het dakraam. In alle opzichten een excellen klant vervaring. Dakraamconcurrent snapt hoe ze met klanten om moeten gaan.

Super werk afgeleverd

Dakraam vervangen en rolluik geplaatst. Kon vanwege de sneeuw niet doorgaan maar gelijk een afspraak gemaakt voor het weekend erna. Super snel en keurig gewerkt. Zijn er super blij mee.

Zeer goede ervaring!

Scherpe prijs, vriendelijke monteurs, alles goed afgewerkt, afspraken worden nagekomen. Ik ben zeer tevreden.

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.