Super!

Goed geholpen! Heren gaan netjes te werk. Ik zou Dakraam Concurrent zeker aanbevelen.

Vakmensen

Keurig en professioneel ons dakraam geplaatst, de vakmensen denken met je mee geven duidelijke uitleg en laten de werkplek geheel schoon achter..

Zeer tevreden .

Zeer correct personeel ik had de verkeerde buitenmaat besteld maar werd meteen opgelost .

Echte specialisten, goed advies en top gemonteerd

Dakraam op zolder geplaatst door dakraamconcurrent en erg tevreden! Netjes gemonteerd en denken goed mee. Ook had ik aftimmering gekozen maar na overleg zou het veel mooier worden als ik het anders zou afwerken met stucplaten. Advies opgevolgd en het is inderdaad veel mooier zo. Kosten ook netjes van dr factuur gehaald. Jongens hadden ook veel verstand van daken en hoe alles zit, wat er wel en niet kan en alles weer super netjes opgeruimd. Erg blij mee!

Vakkundig en snel!

Vakkundig en snel dakraam vervangen. Verlenen een goede service. Komen afspraken uitstekend na. Topbedrijf!

Fantastische service en communicatie

Prijs / kwaliteit uitstekend. Rolgordijn kon niet gelijk geplaatst worden. Was nog niet geleverd. Keurig op de hoogte gehouden en enkele dagen later rolgordijn alsnog geplaatst. Daarna hoefde ik pas te betalen.

Volgens afspraak en optijd

Afgelopen week 3 mooie dakramen laten plaatsen van Velux Ze zijn netjes gemonteerd en strak afgetimmerd En alles net opgeruimd en het afval meegenomen. Zeer tevreden over alles

Leveren en net eindproduct.

Komen op de afgesproken tijd. Leveren net werk en ruimen alles netjes op.

Zeer professioneel bedrijf!

Mijn ervaring is met Dakraamconcurrent is een grote prettige ervaring! Goed contact , duidelijke afspraken en nette service! Ongeveer 3 maanden geleden een dakraam besteld om te vervangen. Na een goed gesprek wist ik direct wat me te wachten stond! Alle afspraken gemaakt en die zijn zij ook nagekomen! Ik ben meer dan tevreden met de jonge jongens van Dakraamconcurrent en als ik iemand in mijn omgeving ken die hun dakramen willen vervangen zijn jullie de eerste die ik zal aanraden!

Professioneel en snel, een prettig gevoel bij het bedrijf

Dakraam concurrent is afgelopen week bij mij gekomen om een set nieuwe ramen te plaatsen. Het ging sneller dan dat ik had gedacht, en het is uitstekend uitgevoerd. Ik raad het bedrijf zeker aan.

Helemaal top!

Goed contact, snel geholpen en uitstekend uitgevoerd. Ik kan niks anders dan dit bedrijf aan te raden! Dikke 10

Professionele, snelle en keurige installatie.

Op de afgesproken dag en tijd kwam dakraamconcurrent voorrijden. Na goed overleg hebben zij het dakraam precies op de juiste plaats gemonteerd, en keurig afgewerkt. Ook de gordijnen en de zonwering zijn professioneel gemonteerd en lopen als een zonnetje. Ook de nazorg en instructie over het onderhoud was zeer keurig. Ik geniet dagelijks van de prachtige lichtinval.

Fijn bedrijf, goede service en communicatie

3 velux ramen snel en netjes geplaatst. We hadden van 1 raam de verkeerde maat besteld, maar dit werd zonder problemen opgelost en 2 weken later alsnog het goede dakraam geplaatst. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Vriendelijk en professioneel

Hielden ons goed op de hoogte en waren netjes op tijd voor het plaatsen. Achteraf een nette uitleg over de werking.

Eenvoudig geregeld en goede kwaliteit

Ik was al een tijd met een andere leverancier bezig voor het vervangen van ons dakraam. Dat ging allemaal erg moeizaam omdat ik niet goed wist wat ik door moest geven m.b.t. maten van het raam, en de communicatie was daar ook slecht. Iets later zag ik een bus van DakraamConcurrent in de wijk, en heb ik de site bezocht. Op de website stonden heel duidelijke meetinstructies. Hierdoor was de afspraak voor het plaatsen snel geregeld. De monteurs gingen goed en snel te werk, en ruimde alles ook weer netjes op nadat ze klaar waren. Al met al een erg goede ervaring.

Vakkundig

Betrouwbaar en goed werk geleverd

Klantvriendelijk en uitstekende service

Dakraamconcurrent.nl is een voorbeeld van hoe je met klanten om moet gaan. Vooraf duidelijke communicatie en heldere afspraken. Deskundige vakmensen die het dakraam plaatsen, netjes afmonteren en de ruimte weer spik en span achterlaten.

Perfecte vervanging van een reeds bestaand dakraam.

Monteurs werken snel en netjes en ruimen echt alles op, oude dakraam eruit en het nieuwe erin. Keurig overleg over het eventueel vervangen van de reeds aanwezige betimmering. Duidelijke uitleg over de bediening van het nieuwe dakraam en de bijgekomen zonwering.

Top bedrijf met ervaren en vriendelijk personeel

Personeel was zeer vriendelijk en deed hun uitvoering goed. En ze hebben netjes werk geleverd.

Bestelling ging top,plaatsen zo snel en goed

2 jonge heren vol enthousiasme aan de slag, en binnen 2,5 uur waren de 2 dakramen inc screens en luxaflex geplaatst alles opgeruimd en meegenomen.klasse ben er erg blij mee,en ga zeker reclame maken voor uw bedrijf.

Zeer goed snel en netjes geplaatst

Alleskeurig schoon achter gelaten.

Van A tot Z. Top geregeld

Kon niet beter. Dakraam vakkundig vervangen. Oude afgevoerd. Van boven naar beneden schoon en netjes achter gelaten. Dikke 10+

Ging snel en netjes

Goede ervaring. Zij waren snel en ervaren.

Prima werk

2 á3 maanden van te voren een afspraak gemaakt om een GGL8 dakraam te laten vervangen. De heren hebben het erg netjes gedaan en waren na een kleine 2 uur klaar inclusief op en afbouwen van hun steiger. Mooi werk en zou jullie aanbevelen.

Top bedrijf

Ramen goed geplaatst en mooie afwerking. Zeker een aanrader.

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.