Prima en vakkundig

De vervanging en vergroting van ons badkamerraam is echt een panoramische oplossing geworden. Het ging snel en vakkundig. Binnen no-time was het nieuwe dakraam geplaatst.

Uitstekend vakwerk

De medewerkers van DakraamConcurrent waren mooi op tijd en binnen no time was de steiger al opgebouwd om het grote dakraam te kunnen vervangen. Daarna is het oude dakraam en (houten) kozijn verwijderd en het nieuwe kunstof kozijn en raam geplaatst, inclusief een zonverduistering. Het was serieus binnen 1 uur geklaard inclusief alles netjes opruimen en achterlaten en korte uitleg over de bediening/werking van het raam. ben er blij mee

prima 10 met een griffel.

zeer professioneel aardige jongens werken keurig netjes, waren ruim optijd alles netjes opgeruimd. Kortom zeer tevreden.

Snel duidelijk en vakkundige montage

Na online een offerte aangevraagd te hebben besloten in zee te gaan met dakraam concurrent. Reageren snel, datum snel geprikt. Op dag van montage contact gehad werken snel netjes en ziet er top uit.

Ervaren, behulpzaam, meedenkend, vriendelijk.

Ervaren dakraamspecialisten. Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Ze waren mooi op tijd zoals afgesproken en werkten snel en deskundig. Afval werd meegenomen en zelf nog wat gemaakte troep van het zagen opgeruimd.

De offerte was duidelijk. Prettige monteurs. Keurig op tijd. Snel en nauwkeurig gewerkt. Open voor aanvullende informatie. Keurig alles opgeruimd. Ik kan nu weer jaren vooruit; Maak wel reclame voor u. De buren zijn me al gevolgd!

Erg goed

Zeer vriendelijk en betrouwbaar personeel. Werken snel en netjes. Spreken met twee woorden. Een echte aanrader. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Je kan nergens goedkoper terecht.

goede services en schoon werkomgeving

Bedankt voor de flexibiliteit van de planning en verder ben ik van mening - dat jullie service goed is en - daarbij ook de monteurs vriendelijk zijn en erg schoon/secuur werken. Bedankt voor de gedane zaken.

Top bedrijf

Op zolder wilde ik 2 nieuwe dakramen van kunststof. Dit bedrijf heeft alles geregeld en ze kwamen met z'n drieën op de datum die afgesproken was. Alles keurig afgewerkt en vriendelijke personen. Achteraf kreeg ik ook nog voor een zeer redelijke prijs zonweringshorren nagestuurd. Zeer aan te bevelen!

Twee mooie dakramen geplaatst

Netjes en snel geplaatst. Rommel opgeruimd. Tevreden over de nette afwerking.

Fantastisch

Prima communicatie, alles goed geregeld, leuke mannen en alles keurig op tijd geleverd en vervangen. Alle rommel meegenomen en alles netjes achtergelaten.

Aanrader!

Fijne vakmannen met oog voor detail. Netjes gemonteerd, keurig afgewerkt en opgeruimd. Absolute aanrader!

Ervaren dakraam specialisten!!

Duidelijke website en goede communicatie met kantoor. Zeer concurrerende offerte. Monteurs kwamen op afgesproken tijdstip. Goed aangegeven hoe ze de dakramen zouden gaan plaatsen en in overleg de juiste plaats bepaald. Beide ramen keurig geplaatst en dakpannen netjes op maat gezaagd. Alles bezemschoon opgeleverd en duidelijke uitleg bij de oplevering. Je merkt aan alles dat deze monteurs ervaren dakraam specialisten zijn. Ik zou niet verder zoeken maar de DAKRAAM Concurrent benaderen :-)

Snel en netjes

Heren kwamen op afgesproken dag en op tijd aan met 2 nieuwe dakramen. Na de koffie is men eraan begonnen en in een zeer korte tijd waren beide ramen vervangen en voorzien van de verduistering.. Alles netjes opgeruimd en een kleine uitleg.. Echt helemaal top.

uitmuntend

dakraam concurrent doet wat het beloofd. Één raam laten vervangen en één laten plaatsen. Alles naar volle tevredenheid. Vriendelijke en kundige montage. Alles wordt keurig opgeruimd. Inmiddels al weer een offerte opgevraagd om nog twee oude velux vensters te vervangen. Ik kan ze van harte aanbevelen.

Keurige site en op aanvraag en aanvullende vragen word inhoudelijk en snel gereageerd. Beslissing was ook snel gemaakt om onze 3 bestaande Velux ramen van ruim 35 jaar oud te laten vervangen en een uitzetraampje op de zolder ook door een modern Velux te vervangen. Nadat de offerte ( snel en keurig opgemaakt) door ons was geaccepteerd, werd al snel een datum overeengekomen voor plaatsing. Keurig op de afgesproken dag stond men even voor 9 uur voor de deur. Vooraf werd doorgenomen wat er die dag ging gebeuren. ( ik bleek voor het uitzetraamje de foute keuze te hebben gemaakt om dat op de bestaande omlijsting aan te laten sluiten. Maar omdat dit geen Velux raampje betrof en een groter raampje werd geplaatst, kwamen wij overeen dat toch meteen af te werken . Natuurlijk zat daar wel een meerprijs aan maar het werd dan wel meteen keurig afgewerkt! ) Voortvarend en keurig gewerkt, vrolijke en bovenal vriendelijke mensen die gewoon doorgaan. Alle rommel werd keurig afgevoerd en de ruimtes werden netjes opgeleverd. Nadat alle werkzaamheden waren verricht , werd e.e.a. netjes uitgelegd. Kortom een fijn bedrijf waarbij juist de mensen het verschil maken en men de klant op waarde weet te waarderen. Raden wij dit bedrijf aan?? Ja van harte!! Dank voor de fijne wijze waarop alles is geregeld!

Uitstekende kwaliteit en service

Wij hebben twee dakramen laten plaatsen. De heren waren op afgesproken tijd. Ze zijn deskundig en geven advies over de dakramen. De dakramen zijn van goede kwaliteit. Ze werken netjes en ruimen alles op wanneer ze klaar zijn. Echt een aanrader.

Keurig werk van een keurige en vakkundige man.

Kwam op afgesproken tijd en leverde perfect werk af.

Prima gezet

Afspraken worden nagekomen en raam wordt vakkundig, netjes en snel geplaatst. Enige minpuntje is dat we wel een paar maanden moesten wachten voordat er plek was in de planning.

prima werk

goede ervaring

Snel , punctueel en vriendelijk

Een vriendelijke prijs en prachtig uitgevoerd. Opgeruimd en uitleg over het ruim zorgt voor extra licht frisheid op de zolderverdieping. Bedankt

Prima en komen afspraken na.

De vervolgafspraak verliep niet helemaal naar wens, maar na onderling overleg is het goed verlopen.

Snel en netjes afgewerkt.

2 Velux houten dakramen snel en vakkundig vervangen door kunststof Velux dakramen, paste precies. Overweeg Tzt de anderen ook te gaan vervangen.

heel goed

we hadden een nieuw dakraam nodig die zou in december geplaatst worden kregen we bericht dat ze veel eerder kwamen niet op gerekend maar heel welkom

Redelijk op tijd verder alles netjes en schoon opgeleverd

werken netjes en leveren het schoon op

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.