De kinderen vonden het ontzettend leuk

• Soort activiteit Goed
  • Aantal deelnemers Goef
  • Heeft u nog tips? Nee

Fijn om te lezen dat de kinderen het ontzettend leuk vonden! Dank voor jullie komst.

Ontzettend leuk kinderfeestje gehad!

Een heel leuke activiteit ‘mysterie van de gemaskerde man’ gedaan! Echt de moeite waard!

• Soort activiteit Mysterie van de gemaskerde man

Dankjewel voor de positieve review Marijke! Groetjes Team Liever Buiten

Sportief uitje

Het was een gezellig, sportief uitje. De meiden zijn lekker buiten bezig geweest met een gezellige activiteit

• Soort activiteit Kinder paintball
  • Heeft u nog tips? Ga zo door

Bedankt voor deze positieve review! Groetjes, team Liever Buiten

Iedereen tevreden

Het zonnetje scheen, koelkast was zeer goed gevuld, bumperballen ging goed. Meer hoefde niet. We hebben het prima naar onze zin gehad. Wie weet tot een volgende keer.

• Soort activiteit bumperballen
  • Aantal deelnemers 13
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Even een extra signaaltje wat/waar Liever Buiten is, wordt aangezien als het "Boerenhuis".

Dankjewel voor deze leuke reactie en de tip m.b.t. het vinden van de locatie! Leuk dat jullie langskwamen met het team. Dank voor de komst! Groetjes, Team Liever Buiten

Een kinderfeestje als nooit tevoren, super!

Een kinderfeestje wat heel gaaf was! Ze hebben goed kunnen rennen buiten en werd goed begeleid

• Soort activiteit Kinder paintballen
  • Heeft u nog tips? Nee

Heel leuk om te lezen! Gaaf dat het een kinderfeestje was als nooit tevoren! Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Superleuk uitje met leuke spellen en heerlijke bbq !!!!

Ons teamuitje met ruim 60 personen was geweldig !!! De organisatie heeft van te voren heel goed met ons meegedacht om er een passend uitje van te maken. We hebben gelachen met de spellen en daarna genoten van een heerlijk drankje en een superlekkere bbq met alles erop en eraan !!!! Ondanks de regen heeft de organisatie ervoor gezorgd dat alles overdekt toch door kon gaan.

• Soort activiteit Spellen
  • Aantal deelnemers 63
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Nee, gewoon zo door gaan !

Wat een mooie beoordeling Mona, super leuk! Dankjewel hiervoor. Fijn dat jullie genoten hebben van een geslaagd teamuitje. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Gezellig!

Met vriendengroep ‘Alles mag op Brugge’ gespeeld. Was erg leuk! Originele spellen, geschikt voor alle leeftijden.

• Soort activiteit Alles mag op Brugge
  • Aantal deelnemers 10
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? Wij hadden er een drankje bij, fijn om dit halverwege te nuttigen

Bedankt voor deze mooie review Ingrid! Groetjes Team Liever Buiten

Leuke dag

Wij hebben als team een ontzettend leuke dag gehad. Bedankt voor de goede zorgen

• Soort activiteit Alles mag op brugge
  • Aantal deelnemers 10
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Heel graag gedaan Jody, jullie dank voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Erg goede en leuke plek voor een bedrijfsuitje

Mijn ervaring is erg positief. Met ons bedrijfsuitje waren we met veel mensen. Van jong tot oud; van sportief tot minder sportief. Ik heb met Lieke van Liever Buiten fijn contact gehad voor het plannen van dit uitje. Er werd goed en actief meegedacht om voor iedereen een leuke middag te organiseren en uiteindelijk te kunnen voldoen aan alle wensen van ons bedrijf.

• Soort activiteit Paintballen, bosgolf, boogschieten, solex rijden
  • Aantal deelnemers 60
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Renee voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie een leuke ervaring hebben gehad met het bedrijf. Dank voor jullie komst en wie weet tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

leuke ervaring

hand en kruisboogschieten was een leuke ervaring. vrijgezellenfeestje in de omgeving maakten wel veel herrie dus de uitleg was het lastig te horen.

• Begeleiding
  • Soort activiteit hand en kruisboogschieten
  • Aantal deelnemers 12

Dankjewel voor deze mooie 8! Groetjes Team Liever Buiten

Super leuke middag gehad.

Mijn collega's en ik hebben een hele leuke middag gehad. Ook heb ik alleen maar positieve reacties van mijn collega's gehad. Zelf hadden we de teams al verdeeld en moest iedereen in het geel of rood komen en wie het leukst/origineelst verkleed was kreeg een prijs. Ook was de activiteit geschikt voor onze zwangere en wat oudere collega's. Het ging er fanatiek aan toe.

• Soort activiteit expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 17
  • U kwam voor een Teamuitje
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank Stacey voor deze mooie reactie. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van een leuke middag. Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Prima!

Prima verzorgd, mooie accommodatie. Persoonlijk vond ik dat de paintballgeweren te veel/vaak storingen hadden. De kinderen moesten tijdens het spel wel heel vaak teruglopen omdat het geweer vast zat. Dit doet natuurlijk wel wat met het spel element. Dat vonden we erg jammer, maar ondanks dat hebben de meiden zich prima vermaakt.

• Soort activiteit Kinderpaintbal
  • Heeft u nog tips? Nieuwe, of beter werkende geweren

Dankjewel voor je reactie Annemie en het aandachtspunt m.b.t. de paintball geweren. Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Helemaal goed!

Alles was heel goed verzorgd en we hebben ons goed vermaakt met de boerenzeskamp!

• Soort activiteit Boerenzeskamp met barbecue
  • Aantal deelnemers Totaal 21
  • U kwam voor een Familiedag

Dankjewel voor deze positieve review Delnoij! Groetjes Team Liever Buiten

lekkere plek voor teamactiviteiten

Mooie plek en prima faciliteiten voor een teammeeting.

• Begeleiding
  • Soort activiteit N.v.t.
  • Aantal deelnemers N.v.t.

Dank voor het mooie cijfer Monique! Groetjes, Team Liever Buiten

Het was heel goed geregeld

Het was allemaal super. Bij wat voor activiteit ook. En een hele mooie dag weer.

• Begeleiding
  • Soort activiteit N.v.t.
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Mooie review Margreth. Leuk dat jullie een dag bij ons langskwamen. Dank voor jullie komst! Groetjes, Team Liever Buiten

Nette, gezellige en fijne accommodatie

Goed ontvangen en enorm genoten van het fijne verblijf. Contact goed met Lieke/eigenaresse en erg te spreken over de combinatie met de activiteit die we hadden geboekt bij “Liever buiten”.

• Soort activiteit Paintball
  • Aantal deelnemers 15
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor deze mooie review Lars! Fijn dat jullie een goed verblijf bij ons hadden en het contact goed was. Dank voor jullie komst en wie weet tot ziens. Groetjes, Team Liever Buiten

Perfect geregeld!

Als bedrijfsuitje hebben wij de organisatie uit handen gegeven aan Liever Buiten. Het contact omtrent het regelen van een compleet verzorgde dag was al een fijne ervaring. De dag zelf was tot in de puntjes geregeld. Een top service, aardig en vriendelijk personeel, heerlijk eten en leuke uitdagende spellen voor een bedrijfsuitje wat wij voor ogen hadden.

• Soort activiteit Boerenzeskamp
  • Aantal deelnemers 35
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje, Familiedag
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Kimberly voor dit fantastische cijfer! Fijn om te lezen dat jullie deze dag als een fijne ervaring beleefd hebben. Dank voor jullie komst! Groetjes, Team Liever Buiten

Leuke middag met leuke spellen met prima begeleiding

Goede en duidelijke communicatie vooraf en top geregeld op de dag zelf

• Soort activiteit Expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 18
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Bedankt voor deze mooie review Hans! Fijn dat jullie een leuke middag hebben gehad. Graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

super middag/avond gehad

met een club van 29 personen paintball en boogschieten gedaan en daarna een heerlijke BBQ gehad alles goed geregeld en zeer goed verzorgd voor herhaling vatbaar

• Soort activiteit paintball/boogschieten
  • Aantal deelnemers 29
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel voor dit berichtje Roland! Fijn dat jullie genoten hebben met de club van een fijne dag! Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Hele leuke dag

Met ons horecabedrijf gingen we een dagje naar Liever Buiten voor paintball, wat andere activiteiten en een lekkere bbq. Buiten dat alles goed geregeld was, maakte de medewerkers (Dirk, Sanne en Fenne als ik het goed onthouden heb) onze dag helemaal super. Wat een toppers zijn jullie! Ook nog super bedankt dat we de boxen konden gebruiken!

• Soort activiteit Paintball // Alles mag op Brugge
  • Aantal deelnemers 24
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? ga zo door!

Super mooie beoordeling Jordi, dank daarvoor! Leuk dat jullie langskwamen. Groetjes Team Liever Buiten

een super leuke middag bij Liever Buiten!!!

Met onze familie heeft groot en klein een geweldig mooie middag gehad. Een mooie locatie en goed georganiseerd. Ontvangst met koffie en vlaai was een goed begin!

• Soort activiteit boerenzeskamp
  • Aantal deelnemers 27
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? de blaasbalg in het geitje wip mocht wellicht wat professioneler...of vervangen??

Dankjewel Joke voor deze leuke reactie, fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Dank voor jullie komst en wie weet tot nog eens. Groetjes Team Liever Buiten

Super leuk bedrijfsuitje gehad, activiteit zat goed in elkaar!

We hebben gekozen voor het programma Alles mag op Brugge, het was een super gevarieerde mix van spellen waarin het lukte om iedereen mee te laten doen. Hilarische taferelen waar we nog lang over na kunnen praten. Bedankt!!

• Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit Alles mag op Brugge
  • Aantal deelnemers 14

Hele mooie review Nina, dankjewel! Groetjes Team Liever Buiten

Expeditie Robinson: Ons team vond het super leuk en gezellig, Het was ook een teambuilding waar je samen dingen op moest lossen. Wij hebben zeker genoten, en het personeel was ook vriendelijk en legde alles goed uit.

• Soort activiteit Expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 16
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Super fijn Ingrid dat jullie het leuk vonden! Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Goed geregeld en verzorgd

Mooie locatie in een landelijke omgeving.

• Soort activiteit Jeu de Boule
  • Aantal deelnemers 12

Bedankt voor deze review Peter! Groetjes Team Liever Buiten

Een geweldige dag!

Het is een gave locatie. De spellen die wij hebben gedaan waren echt leuk om te doen. Het personeel waren allemaal leuke vlotte jonge meiden wat gezellig was. En de BBQ was echt prima verzorgd. Met goed vlees en salades. En groot compliment wij hadden 1 persoon die glutenvrij moest eten en zelfs tot aan het gebak was er aan haar gedacht. Zeker een aanrader! (1 nadeeltje maar daar kan Liever Buiten niets aan doen wij zijn lek gestoken door de muggen)

• Soort activiteit Boerenzeskamp en kipnapped
  • Aantal deelnemers 14
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Houden zo!

Dank voor deze mooie reactie Nathalie, super leuk! Fijn dat jullie een geweldige dag hebben beleefd bij ons. Dank je wel voor het langskomen! Groetjes Team Liever Buiten

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!