Goed georganiseerd

Was gezellig en vooral ook luchtig

• Heeft u nog tips? N.v.t.

Goedemorgen Mike, Hartelijk dank voor jullie reactie. Fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad! Graag tot een volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Schitterende boeren zeskamp gehad met perfect weer!

Fijne aankomst met taart en wat te drinken. Leuke activiteit, goede en leuke uitleg en verzorging van de zeskamp. Aan het einde nog de koeien en kalven mogen zien!

• Soort activiteit 8
  • Heeft u nog tips? Nee

Goedemorgen Milou, Dankjewel voor je super leuke reactie! Goed om te lezen dat jullie een leuke middag hebben gehad en nog even bij de kalfjes mochten kijken ;). Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer! Groetjes, Team Liever Buiten

Super leuke begeleiding en enthousiast ontvangen

Snelle reactie en ontspannen sfeer. We vonden wel dat de met de afstand om iemand te kunnen raken wel wat beter kon. Maar de kinderen hebben een zeer leuke ervaring gehad. Top

• Aantal deelnemers 14
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? Meer power in de de geweren

Beste Jan, Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat de kinderen een zeer leuke ervaring hebben gehad. Dank voor de tip over de power in de geweren. Graag tot een volgende keer. Groetjes, team Liever Buiten

Leuk

Wij vonden het een leuke activiteit, we waren met verschillende leeftijden van 10 t/m 73 Wel was het een beetje ver, de hele groep had dezelfde opmerking, was leuk maar stukje korter.

• Soort activiteit Tablet game
  • Aantal deelnemers 29
  • Heeft u nog tips? Misschien stukje inkorten

Hoi Silvia, Dankjewel voor je terugkoppeling. Fijn om te lezen dat de activiteit als leuk ervaren is. Ook fijn dat de tip van de lengte van de tocht meegegeven wordt, daar kunnen we wel iets mee. Dank voor jullie komst! Groetjes Lieke

Leuk maar te lang / ver

de activiteit was leuk , maar het was erg ver wandelen . En de tablet was traag waardoor je vaak de verkeerde kant op liep ( corrigeerde zich pas na stuk lopen ) Het was fijn geweest als we van te voren geïnformeerd waren hoever de wandeltocht zou zijn en dat het raadzaam was om iets te drinken mee te nemen . ( vooral tijdens warme temperaturen )

• Soort activiteit Kidnapped
  • U kwam voor een Teamuitje
  • Heeft u nog tips? Goed contact vooraf , lees tips hierboven

Hoi Loes, Dankjewel voor je terugkoppeling. Dat de activiteit 2 uur zou duren en dat het een 'wandelactiviteit' is, was als het goed is wel uit de informatie op de website en de bevestiging te halen. Maar de tip qua drinken in zeker wel een goede tip! Gelukkig dat jullie de activiteit, buiten de lengte van de tocht om, wel als leuk hebben ervaren. Met vriendelijke groet, Lieke Verbaarschot

Alles hebben ze goed op orde. De 2 paintball speel velden zijn netjes Personeel was vriendelijk.

• U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? Eventueel is het speel veld anders in delen maar is niet perse nodig.

Dag Kevin, Dankjewel voor je leuke en positieve reactie. Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke Liever Buiten

Super kinderfeest!

De jongens hebben genoten van het kinder paintball. Alles was goed geregeld.

• Soort activiteit Kinder paintball
  • Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? Nee

Hoi Anke, Fijn om te horen dat de jongens genoten hebben van het kinderpaintball! Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Groetjes Lieke

Superleuke dag!

Wij hebben met onze vriendengroep een superleuke dag gehad bij Liever Buiten. We hadden gekozen voor de corona-proof zeskamp en dit bleek een goede keuze geweest te zijn (sowieso in deze tijd). Onder enthousiaste begeleiding van Nikki deelgenomen aan koe melken, overall hangen, handboogschieten, hooivork werpen, jenga, boerenbowlen. Daarna de dag afgesloten met een goed verzorgde en smakelijke bbq met een lekker drankje. We hadden de drank afgekocht en ook daar waren de dames zeker niet flauw mee. Kortom: een hele geslaagde vriendendag!

• Soort activiteit Corona zeskamp
  • Aantal deelnemers 18
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Peter, wat een super leuke review!!! Dankjewel! Fijn dat jullie genoten hebben van een leuke, corona-proof vriendendag bij ons. Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke

Een echte aanrader

Heerlijk buiten allerlei leuke spellen doen voor jong en oud

• Soort activiteit Kidnapped
  • Aantal deelnemers 22
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? Ga zo door

Goedenavond Gonny, Hartelijk dank voor je leuke reactie! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes Lieke

Topper!!

Alles ging naar wens! Top!

• U kwam voor een Vrijgezellenfeest
  • Heeft u nog tips? Grotere magazijn paintball

Hey Aza, Dankjewel voor het invullen van deze positieve review! Dank voor jullie komst en tot een volgende keer! Groetjes Lieke

Geweldig!!

Geweldig voor de kinderen!!

• Soort activiteit Paintballen
  • Aantal deelnemers 14
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Leuk geregeld en snelle communicatie

Leuke locatie Fijne begeleiding Gewoon top dag

• Begeleiding
  • Soort activiteit N.v.t.
  • Aantal deelnemers N.v.t.
  • U kwam voor een N.v.t.

Leuk en gezellig

Mijn dochter vond het heel leuk.

• Soort activiteit Speurtocht gemaskerde man
  • Aantal deelnemers 12
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? Zou leuk zijn bij de grotere als er een gemaskerde man of een oude oma een keer voorbij loopt. Zou het spannender maken en dat verwachten ze ook een beetje.

Hoi Caroline, Dankjewel voor je reactie, goed om te lezen dat je dochter het heel leuk vond! Dank voor de tip over het rondlopen van een persoon. Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke

Geweldig ochtendje gehad

Het was een leuke activiteit maar alleen de blauwe plekken waren wat minder maar dat is voor debaaj )-

• Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Niek, Hartelijk dank voor je reactie! Haha, die blauwe plekken horen er inderdaad bij ;). Groetjes Lieke

Grensverleggend en leuk

Voor onze groep jongeren met een beperking waren de activiteiten die we bij liever buiten gedaan hebben perfect! Het was leuk, uitdagend en werd goed begeleid. Ook werkte de organisatie goed mee om er onze eigen draai aan te geven zodat het in het thema van de kampweek paste. Erg tevreden dus! :-)

• Soort activiteit Kinderpaintbal en gemaskerde man
  • U kwam voor een Overig
  • Heeft u nog tips? Hooguit iets meer communicatie tussen 'kantoor' en begeleider omdat de begeleiding in eerste instantie niet op de hoogte was van de behoefte van de deelnemers (grote maat overal, kinderpaintbal en überhaupt bekering IPV kind)

Hoi Susan , Hartelijk dank voor je reactie. Fijn dat je goede feedback geeft, ook wat de communicatie betreft, daar kunnen we wat mee. Goed om te horen dat jullie jongeren de activiteiten leuk en uitdagend ervaren hebben. Dank voor jullie komst! Groetjes Lieke Liever Buiten

Erg leuke activiteiten met goede begeleiding!

Werden goed ontvangen door onze begeleidster, waarbij er duidelijke en goede uitleg werd gegeven. De hele groep was erg enthousiast over de activiteiten en de vrolijke en enthousiaste begeleidster. Zou deze plek zeker aan anderen aanraden!

• Soort activiteit Paintbal en expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 16
  • Heeft u nog tips? -

Hoi Rachelle, Super leuke reactie, dankjewel! Fijn dat jullie genoten hebben van deze 2 dagen bij ons. Graag tot nog eens! Groetjes Lieke Liever Buiten

Het was erg gezellig en goed georganiseerd

Ik heb expeditie robinson gedaan met 9 man. De spellen waren erg leuk verzonnen en werden goed uitgelegd. De begeleidster was bijna net zo enthousiast als wijzelf. Het was kei leuk!

• Soort activiteit Expeditie Robinson
  • Heeft u nog tips? Nee

Hoi Iris, Wat een super leuke reactie! En leuk dat jullie zo'n enthousiaste begeleidster hadden! Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Groetjes Lieke Liever Buiten

Geweldig!

We zijn met Jong Nederland Bakel wezen bumper ballen en paintballen. De 1e dag met kids en een dag later met de leiding. De kids vonden het geweldig en hebben het er nu nog over! Van de leidingen&aanhang heb ik enkel goede reactie’s gekregen. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar! Lekker op zijn Brabants een dagje uit.

• Aantal deelnemers 15
  • U kwam voor een Teamuitje
  • Heeft u nog tips? Een duidelijk bord bij de inrit

Hey Pim, Hartelijk dank voor je super leuke en positieve reactie. Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke Liever Buiten

We hebben ons uitstekend vermaakt

Wij hebben als vriendengroep de corona proof 6 kamp gedaan. Het was echt super in elkaar gezet en ze weten precies wanneer je even een drinkbreake nodig hebt. Ook voor het laatste spel kregen we de keuze om een ander spel te doen als afsluitend spel, daar hebben we ook gebruik van gemaakt en dat was zeer goed in de smaak gevallen ! Ook word er rekening gehouden met blessures en zwangerschappen

• Soort activiteit 6 kamp
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dag Sander, Wat een super leuke reactie! Fijn om te lezen dat jullie het erg goed naar jullie zin hebben gehad afgelopen zaterdag. Dank voor jullie komst! Groetjes Lieke Liever Buiten

Super gave groepsactiviteit

Wij zijn met een groep van 8 wezen paintballen en vonden het allemaal fantastisch!!

• Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Esmee, Dankjewel voor je reactie! Leuk om te lezen dat jullie het fantastisch vonden! Graag tot een volgende keer. Groetjes Lieke Liever Buiten

Hele middag lekker buiten en genoten van spellen.

Vrolijke ontvangst, duidelijke uitleg, goede begeleiding, kinderen hebben genoten! Echt de moeite waard! Komen zeker een keer terug.

• Soort activiteit Kinderpaintball en boerenzeskamp
  • Aantal deelnemers 48
  • U kwam voor een Schoolreisje
  • Heeft u nog tips? Nee geen tips

Hoi Fanny, hartelijk dank voor je super leuke en positieve reactie! Graag tot een volgende keer!

Target game was erg leuk voor deze leeftijdsgroep

Met de jeugdsoos in 4 groepen target game gespeeld. Ook al was het even schakelen dat het geen paintballen was, dit was zeker een geweldig alternatief. Binnen de groep zaten altijd wel enkele fanatiekelingen waardoor er flink gerend werd, zelfs tot in de tuin bij de boerderij ;-) Ook de voorzieningen waren prima: wc, zowel overdekt als open zitjes, genoeg mogelijkheden voor een drankje met versnapering.

• Soort activiteit Target game
  • Aantal deelnemers 22
  • U kwam voor een Overig
  • Heeft u nog tips? Mss afscherming bij de weg en privé tuin?

Goedemiddag, dank jullie wel voor jullie leuke reactie. Fijn om te horen dat de Target Game een geslaagd alternatief wat voor de jeugd!

kinderen hebben enorm genoten!

Superleuk uitje , kinderen hebben enorm genoten!

• Soort activiteit paintbal
  • Aantal deelnemers 18
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Karin, hartelijk dank voor je reactie! Fijn dat de kinderen enorm genoten hebben. Dank voor de extra terugkoppeling over de begeleiding, daar kunnen we wat mee. Hopelijk tot een volgende keer!

Paintballen was top!

Wij hebben een topmiddag gehad met onze vriendengroep. Twee uur lang verschillende Paintball games gespeeld in 2 verschillende gebieden. Begeleiding was top en ging in goed overleg.

• Aantal deelnemers 15
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor je leuke en positieve review Marijn. Dank voor jullie komst!

Heel leuk paintbal kinderfeestje!

Kids, 9 en 10 jaar, kregen goede instructie en hebben diverse paintbal spellen gedaan in het omheinde stuk bos. Ze hebben het super leuk gehad. Wij als ouders konden lekker 'achterover leunen' en hebben genoten van het spel.

• Heeft u nog tips? Nope

Hartelijk dank voor deze review Thijs! Fijn dat de kids (maar ook jullie) genoten hebben! Dank voor jullie komst.

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!