Alles hebben ze goed op orde. De 2 paintball speel velden zijn netjes Personeel was vriendelijk.

• U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? Eventueel is het speel veld anders in delen maar is niet perse nodig.

Dag Kevin, Dankjewel voor je leuke en positieve reactie. Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke Liever Buiten

Super kinderfeest!

De jongens hebben genoten van het kinder paintball. Alles was goed geregeld.

• Soort activiteit Kinder paintball
  • Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? Nee

Hoi Anke, Fijn om te horen dat de jongens genoten hebben van het kinderpaintball! Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Groetjes Lieke

Superleuke dag!

Wij hebben met onze vriendengroep een superleuke dag gehad bij Liever Buiten. We hadden gekozen voor de corona-proof zeskamp en dit bleek een goede keuze geweest te zijn (sowieso in deze tijd). Onder enthousiaste begeleiding van Nikki deelgenomen aan koe melken, overall hangen, handboogschieten, hooivork werpen, jenga, boerenbowlen. Daarna de dag afgesloten met een goed verzorgde en smakelijke bbq met een lekker drankje. We hadden de drank afgekocht en ook daar waren de dames zeker niet flauw mee. Kortom: een hele geslaagde vriendendag!

• Soort activiteit Corona zeskamp
  • Aantal deelnemers 18
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Peter, wat een super leuke review!!! Dankjewel! Fijn dat jullie genoten hebben van een leuke, corona-proof vriendendag bij ons. Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke

Een echte aanrader

Heerlijk buiten allerlei leuke spellen doen voor jong en oud

• Soort activiteit Kidnapped
  • Aantal deelnemers 22
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? Ga zo door

Goedenavond Gonny, Hartelijk dank voor je leuke reactie! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes Lieke

Topper!!

Alles ging naar wens! Top!

• U kwam voor een Vrijgezellenfeest
  • Heeft u nog tips? Grotere magazijn paintball

Hey Aza, Dankjewel voor het invullen van deze positieve review! Dank voor jullie komst en tot een volgende keer! Groetjes Lieke

Geweldig!!

Geweldig voor de kinderen!!

• Soort activiteit Paintballen
  • Aantal deelnemers 14
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Leuk geregeld en snelle communicatie

Leuke locatie Fijne begeleiding Gewoon top dag

• Begeleiding
  • Soort activiteit N.v.t.
  • Aantal deelnemers N.v.t.
  • U kwam voor een N.v.t.

Leuk en gezellig

Mijn dochter vond het heel leuk.

• Soort activiteit Speurtocht gemaskerde man
  • Aantal deelnemers 12
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? Zou leuk zijn bij de grotere als er een gemaskerde man of een oude oma een keer voorbij loopt. Zou het spannender maken en dat verwachten ze ook een beetje.

Hoi Caroline, Dankjewel voor je reactie, goed om te lezen dat je dochter het heel leuk vond! Dank voor de tip over het rondlopen van een persoon. Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke

Geweldig ochtendje gehad

Het was een leuke activiteit maar alleen de blauwe plekken waren wat minder maar dat is voor debaaj )-

• Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Niek, Hartelijk dank voor je reactie! Haha, die blauwe plekken horen er inderdaad bij ;). Groetjes Lieke

Grensverleggend en leuk

Voor onze groep jongeren met een beperking waren de activiteiten die we bij liever buiten gedaan hebben perfect! Het was leuk, uitdagend en werd goed begeleid. Ook werkte de organisatie goed mee om er onze eigen draai aan te geven zodat het in het thema van de kampweek paste. Erg tevreden dus! :-)

• Soort activiteit Kinderpaintbal en gemaskerde man
  • Aantal deelnemers 10
  • U kwam voor een Overig
  • Heeft u nog tips? Hooguit iets meer communicatie tussen 'kantoor' en begeleider omdat de begeleiding in eerste instantie niet op de hoogte was van de behoefte van de deelnemers (grote maat overal, kinderpaintbal en überhaupt bekering IPV kind)

Hoi Susan , Hartelijk dank voor je reactie. Fijn dat je goede feedback geeft, ook wat de communicatie betreft, daar kunnen we wat mee. Goed om te horen dat jullie jongeren de activiteiten leuk en uitdagend ervaren hebben. Dank voor jullie komst! Groetjes Lieke Liever Buiten

Erg leuke activiteiten met goede begeleiding!

Werden goed ontvangen door onze begeleidster, waarbij er duidelijke en goede uitleg werd gegeven. De hele groep was erg enthousiast over de activiteiten en de vrolijke en enthousiaste begeleidster. Zou deze plek zeker aan anderen aanraden!

• Soort activiteit Paintbal en expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 16
  • Heeft u nog tips? -

Hoi Rachelle, Super leuke reactie, dankjewel! Fijn dat jullie genoten hebben van deze 2 dagen bij ons. Graag tot nog eens! Groetjes Lieke Liever Buiten

Het was erg gezellig en goed georganiseerd

Ik heb expeditie robinson gedaan met 9 man. De spellen waren erg leuk verzonnen en werden goed uitgelegd. De begeleidster was bijna net zo enthousiast als wijzelf. Het was kei leuk!

• Soort activiteit Expeditie Robinson
  • Heeft u nog tips? Nee

Hoi Iris, Wat een super leuke reactie! En leuk dat jullie zo'n enthousiaste begeleidster hadden! Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Groetjes Lieke Liever Buiten

Geweldig!

We zijn met Jong Nederland Bakel wezen bumper ballen en paintballen. De 1e dag met kids en een dag later met de leiding. De kids vonden het geweldig en hebben het er nu nog over! Van de leidingen&aanhang heb ik enkel goede reactie’s gekregen. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar! Lekker op zijn Brabants een dagje uit.

• Soort activiteit Paintbal
  • Aantal deelnemers 15
  • U kwam voor een Teamuitje
  • Heeft u nog tips? Een duidelijk bord bij de inrit

Hey Pim, Hartelijk dank voor je super leuke en positieve reactie. Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke Liever Buiten

We hebben ons uitstekend vermaakt

Wij hebben als vriendengroep de corona proof 6 kamp gedaan. Het was echt super in elkaar gezet en ze weten precies wanneer je even een drinkbreake nodig hebt. Ook voor het laatste spel kregen we de keuze om een ander spel te doen als afsluitend spel, daar hebben we ook gebruik van gemaakt en dat was zeer goed in de smaak gevallen ! Ook word er rekening gehouden met blessures en zwangerschappen

• Soort activiteit 6 kamp
  • Aantal deelnemers 10
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dag Sander, Wat een super leuke reactie! Fijn om te lezen dat jullie het erg goed naar jullie zin hebben gehad afgelopen zaterdag. Dank voor jullie komst! Groetjes Lieke Liever Buiten

Super gave groepsactiviteit

Wij zijn met een groep van 8 wezen paintballen en vonden het allemaal fantastisch!!

• Aantal deelnemers 8
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Esmee, Dankjewel voor je reactie! Leuk om te lezen dat jullie het fantastisch vonden! Graag tot een volgende keer. Groetjes Lieke Liever Buiten

Hele middag lekker buiten en genoten van spellen.

Vrolijke ontvangst, duidelijke uitleg, goede begeleiding, kinderen hebben genoten! Echt de moeite waard! Komen zeker een keer terug.

• Soort activiteit Kinderpaintball en boerenzeskamp
  • Aantal deelnemers 48
  • U kwam voor een Schoolreisje
  • Heeft u nog tips? Nee geen tips

Hoi Fanny, hartelijk dank voor je super leuke en positieve reactie! Graag tot een volgende keer!

Target game was erg leuk voor deze leeftijdsgroep

Met de jeugdsoos in 4 groepen target game gespeeld. Ook al was het even schakelen dat het geen paintballen was, dit was zeker een geweldig alternatief. Binnen de groep zaten altijd wel enkele fanatiekelingen waardoor er flink gerend werd, zelfs tot in de tuin bij de boerderij ;-) Ook de voorzieningen waren prima: wc, zowel overdekt als open zitjes, genoeg mogelijkheden voor een drankje met versnapering.

• Soort activiteit Target game
  • Aantal deelnemers 22
  • U kwam voor een Overig
  • Heeft u nog tips? Mss afscherming bij de weg en privé tuin?

Goedemiddag, dank jullie wel voor jullie leuke reactie. Fijn om te horen dat de Target Game een geslaagd alternatief wat voor de jeugd!

kinderen hebben enorm genoten!

Superleuk uitje , kinderen hebben enorm genoten!

• Soort activiteit paintbal
  • Aantal deelnemers 18
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Karin, hartelijk dank voor je reactie! Fijn dat de kinderen enorm genoten hebben. Dank voor de extra terugkoppeling over de begeleiding, daar kunnen we wat mee. Hopelijk tot een volgende keer!

Paintballen was top!

Wij hebben een topmiddag gehad met onze vriendengroep. Twee uur lang verschillende Paintball games gespeeld in 2 verschillende gebieden. Begeleiding was top en ging in goed overleg.

• Aantal deelnemers 15
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor je leuke en positieve review Marijn. Dank voor jullie komst!

Heel leuk paintbal kinderfeestje!

Kids, 9 en 10 jaar, kregen goede instructie en hebben diverse paintbal spellen gedaan in het omheinde stuk bos. Ze hebben het super leuk gehad. Wij als ouders konden lekker 'achterover leunen' en hebben genoten van het spel.

• Soort activiteit Paintbal
  • Aantal deelnemers 8
  • Heeft u nog tips? Nope

Hartelijk dank voor deze review Thijs! Fijn dat de kids (maar ook jullie) genoten hebben! Dank voor jullie komst.

Superleuk kinderfeestje gehad. Goede vegeleiding, kinderen hebben genoten

• Begeleiding
  • Soort activiteit N.v.t.
  • Aantal deelnemers N.v.t.
  • U kwam voor een N.v.t.
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Linda, hartelijk dank voor je positieve reactie. Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer.

Gezellig en sportief vriendinnen uitje

Goede uitleg waardoor we vlot van start konden gaan. Leuke spellen met veel variatie! Echte aanrader.

• Soort activiteit Paintballen
  • Aantal deelnemers 5
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Guusje, dankjewel voor je leuke en positieve reactie! Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke van Liever Buiten

Leuke dag met de vriendengroep

Een goed georganiseerde en gezellige locatie voor de activiteiten. Bumperbal is een gezellige teamactiviteit en daarna nog een mooie tocht gemaakt met de Solex. Kortom een geslaagde sociale dag! Erg bedankt!

• Soort activiteit Bumperbal en Solex
  • Aantal deelnemers 7
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hey Bastiaan, dankjewel voor je positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer! Groetjes Lieke Liever Buiten

Kidnapped was een superleuke activiteit!

Zowel de volwassenen als de kinderen hebben zich reuze geamuseerd in de bossen. De opdrachten waren uitdagend genoeg, voor de kinderen <12 misschien iets te moeilijk. Omdat de kinderen alleen waren, vonden we de stukjes op de grote weg iets te gevaarlijk.

• Soort activiteit Kidnapped
  • Aantal deelnemers 14
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Elke, dankjewel voor je feedback en je positieve reactie!

Leuke paintballactiviteit voor kinderen

We werden de dag netjes ontvangen door Lieke. Kinderen werden aan het begin goed geïnstrueerd door begeleiding waardoor ze snel aan de slag konden. Tijdens de spellen viel het me wel op dat de kinderen snel door hun ballen heen waren en dat bijvullen lang duurde. Veel kinderen moesten (vooral in het begin) best een tijd wachten. Ik denk als er extra geweren klaar liggen om snel te wisselen of extra personen om bij te vullen aanwezig zijn, dat de wachttijd verkort kan worden. Ik zag ook dat een begeleider door de drukte af en toe wat kortaf reageerde op de kinderen. Verder waren de kinderen en wij erg enthousiast over de activiteit.

• Soort activiteit Paintball voor kinderen
  • Aantal deelnemers 100
  • Heeft u nog tips? Zie bovenstaande

Hoi Ruud, dankjewel voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat jullie het geslaagd vonden en dank voor de tips! Groetjes Lieke

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!