Geweldige teambuilding

Wij zijn met ons personeelsfeest naar Liever Buiten geweest. De activiteiten die we gedaan hebben waren bumpingbal en paintball met als afsluiter een heerlijke BBQ met drankjes. Het was echt super geregeld door Lieke. Van te voren alles goed doorgesproken samen waardoor iedereen een hele fijne middag/avond heeft gehad. Ik zou het iedereen aanraden om hierheen te gaan was erg leuk en voor herhaling vatbaar!!

• Soort activiteit Bumpingball en paintball
  • Aantal deelnemers 35
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Het feit dat iedereen een top middag en avond heeft gehad zegt genoeg!

De hele middag en avond was prima van opzet. De locatie was top en de ontvangst en begeleiding waren meer dan uitstekend. De mensen van Liever Buiten zijn zeer enthousiast. Wat mooi is dat er legio activiteiten zijn zodat er voor ieder wat wils is en iedereen mee kan doen! Absoluut genoten en een echte aanrader!

• Soort activiteit Fun Games + bbq
  • Aantal deelnemers 26
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dag Roland, Wat een geweldig leuke, positieve review. Top! Dank voor jullie komst en gezelligheid. Graag tot een volgende keer. Team Liever Buiten

Was leuk

Leuke activiteit, lekker buiten, bowlingbal aan de zware kant, maar goed opgelost met voetbal

• Soort activiteit Boerenbowlen
  • Aantal deelnemers 7
  • Heeft u nog tips? Nee

Hoi Diny, Dankjewel voor je reactie. Fijn om te lezen dat jullie het boeren bowlen leuk vonden! Graag tot nog eens. Groetjes van Liever Buiten

Erg gaaf en top geregeld Ook erg mee gedacht met concept Ook personeel erg leuk en beleefd

• Soort activiteit Team dag
  • Heeft u nog tips? Nee

Dag Karel, Dankjewel voor je reactie! Leuk dat jullie een gave teamdag hebben gehad! Graag tot de volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Leuke activiteit, enthousiaste medewerkers

Wij hebben met ons familie-weekend de lunch bij jullie genoten. Deze was eenvoudig maar goed verzorgd. Prijs-kwaliteit was niet helemaal in evenwicht. Wel was het ruim voldoende, was iets op dan konden. We dit aangeven en werd het aangevuld. Daarna de boerenbosgolf gedaan. Super leuk, mooie omgeving en ook voor de ouderen onder ons goed te doen. Veel lol gehad ☺️ Medewerkers waren enthousiast, we voelden ons zeker welkom!

• Begeleiding N.v.t.
  • Soort activiteit Boerenbosgolf
  • Heeft u nog tips? Ga zo door! Niet echt een tip maar zeker gemeend

Goedemorgen Willy, Dankjewel voor je reactie. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie lunch en activiteit tijdens het familieweekend. En zeker belangrijk is het plezier tijdens het bosgolven en dat jullie je welkom voelde, top! Dank voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Super leuke dag gehad ( vrijgezellenfeestje) met 10 man daarna heerlijke luxe bbq geheel verzorgd door de 2 nette en zeer vriendelijke dames Mooie rustige locatie en 2 leuke schiet paintball terreinen

• Heeft u nog tips? Een echte aanrader

Hoi Michael, Dankjewel voor je super leuke review! Fijn dat jullie vrijgezellenfeest geslaagd was. Hopelijk zien we jullie nog eens terug! Groetjes Team Liever Buiten

We hebben een fantastische dag gehad

Een gezellige ontvangst en dag. Goed georganiseerd . Gewoon leuk.

• Soort activiteit Corona zeskamp
  • Aantal deelnemers 17
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? Wij werden beetje negatief verrast door de verklaring die een ieder moest invullen. Het was geen probleem en we snappen dat het nodig is maar misschien moet dit (beter) gecommuniceerd worden.

Dag Jozé, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie een fantastische dag hebben gehad! Dank ook voor de terugkoppeling op de validiteitsverklaring (formulier wat vooraf ingevuld moet worden). Dit kunnen we meenemen in het vervolg. Bedankt voor jullie komst en graag tot nog eens! Groetjes Team Liever Buiten

Geweldig !

Leuke activiteit ( Fun Games ). Daarna nog Bosgolf. Bosgolf duurde uiteindelijk voor ons wat lang maar we hebben een leuke middagvullende activiteit gehad die goed georganiseerd was.

• Soort activiteit Fun Games
  • Aantal deelnemers 11
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Mark, Dankjewel voor je reactie, fijn dat jullie een leuke middag hebben gehad bij ons! Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Vriendelijk en gezellig

We waren door Liever Buiten hartelijk ontvangen. Het programma zat goed in elkaar die we nog uitgebreid hadden van het standaard programma, dus afgestemd op de wensen. De bbq was goed verzorgd, iedereen was ruim voorzien. De rondleiding op de boerderij werd ook zeer gewaardeerd. Kortom iedereen tevreden!

• Soort activiteit Corona zeskamp
  • Aantal deelnemers 18 en 20 voor de bbq
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dag Roel, Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van een fijne vriendendag. Graag tot een volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Volledig

Een mooie locatie. Wij hebben hier wat het expeditie robinson spel gedaan t.b.v. een vrijgezellenfeest. Expesitie robinson activiteiten waren leuk (alleen was het jenga spel wel snel gespeeld). We zijn gestart met een lunch. De lunch was eenvoudig maar dikke prima. Een borrel met hapjes na de activiteit. Ook eenvoudig maar wederom dikke prima. Leuke locatie om groepsactiviteiten te doen.

• Soort activiteit Expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 13
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Eline, Haha, jammer van het jenga spel ;). Dank voor je leuke en eerlijke reactie! Leuk dat jullie er waren. Groetjes, Team Liever Buiten

Enorme leuke middag gehad met enthousiaste medewerkers!

Hebben een leuke vrijgezellendag gehad. Goede ontvangst, prima begeleiding bij activiteit en heerlijk verzorgde BBQ gehad. Was naast de gereserveerde activiteit ook genoeg ruimte om dingen te doen om er een leuke dag voor iedereen van te maken!

• U kwam voor een Vrijgezellenfeest
  • Heeft u nog tips? Het aantal ballen bij paintbal was wat aan de lage kant voor de 2 uur gereserveerde tijd

Dag Branko, Dankjewel voor deze positieve review, super leuk om te lezen! Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Hellemaal goed

Was leuk en goed geregeld

• Soort activiteit Paintball
  • Aantal deelnemers 17
  • Heeft u nog tips? Geen tips

Dank Roy voor de positieve beoordeling!

super leuke dag gehad

Met de familie een super leuke dag gehad. Flexibel, fijne en gezellige medewerkers! Top

• Soort activiteit boeren zeskamp
  • Aantal deelnemers 13
  • Heeft u nog tips? nee

Dankjewel Susan voor de super leuke reactie. Tot een volgende keer. Groetjes Liever Buiten

Zeer gastvrij en een hele mooie gemoedelijk locatie.

Wij zijn met 64 personen gaan boerenbosgolven. We kwamen op een hele mooie rustige locatie. Het ontvangst was zeer vriendelijk en heel gemoedelijk. Er hing een gezellige sfeer. Het enige hele kleine kritische puntje is dat bij het golven er meer variatie mag zijn van putten. Nu was alles recht toe recht aan over een pad. Over een slootje of van het pad af gaan, was extra leuk geweest. Niettemin hebben we een fantastische middag gehad. Onze dank is groot. Met vriendelijke groet, Nûlleke Pluk.

• Soort activiteit Boerenbosgolf
  • Aantal deelnemers 64
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Meer variatie van de holes bij het boerenbosgolf

Dankjewel voor de leuke reactie en de mooie complimenten. Ook dank voor de tip! Graag tot een volgende keer. Team Liever Buiten

Super leuke teamdag

Wij zijn voor ons teamuitje bij Liever Buiten geweest. Ons gezelschap wat heel divers en iedereen heeft een topdag gehad. Creatief, sportief en smakelijk!

• Soort activiteit Graffiti, Fungames & BBQ
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dag Johan, Dankjewel voor je positieve reactie. Fijn te lezen dat jullie een leuke teamdag hebben gehad bij ons. Graag tot nog eens! Groeten, team Liever Buiten

Super leuk kinderfeestje gehad!

Echt een aanrader! Wij hebben paintballen gedaan, top georganiseerd! Mooie velden om in te spelen!

• Heeft u nog tips? Nee.

Hoi Karin, Dankjewel voor je TOP reactie. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Graag tot de volgende keer. Groetjes, Team Liever Buiten

Het was een leuk gezellig, goed georganiseerd uitje met enthousiaste mensen.

We hebben hier een leuke activiteit gehad, boerenkolen met onze familie. Het was leuk voor iedereen van 14 tot 85 jaar. De dames hebben het prima verzorgd!

• Soort activiteit boerenbowlen
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? ik zou niet weten wat beter kan

Hoi Carla, Dankjewel voor het invullen van een review. Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Dankjewel voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Geweldig, onze dochter heeft een top dag gehad!

Het is altijd een feestje bij Liever buiten. We werden super gastvrij ontvangen door alle enthousiaste begeleiding. Mijn dochter heeft een fantastische verjaardag gehad met haar vriendinnen. En de lekkere frietjes met snack maakten het feest compleet. Er is zoveel te doen daar dat kiezen best lastig is. We zullen dus nog eens terug moeten. Echt een aanrader!

• Soort activiteit Kinder paintball
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? Ga zo door!

Goedenavond Alice, Dankjewel voor je super positieve feedback. Erg leuk om te lezen dat jullie dochter een fantastische verjaardag heeft gehad. Dank voor jullie komst en tot de volgende keer! Groetjes, Team Liever Buiten

super sportieve kinderactiviteit !

De kinderen vonden het geweldig. Goede uitleg, meer dan tijd genoeg. leuke kleding en enthousiaste begeleiding. Kortom hartstikke leuke activiteit dat paintbal-schieten.

• Soort activiteit Paintbal schieten
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? ga zo door

Hoi Dex, Dankjewel voor je terugkoppeling. Fijn dat jullie het geweldig vonden. Graag tot nog eens. Groetjes, Team Liever Buiten

Leuke spellen en topservice!

Tijdens ons groep 8 kamp wilden wij gebruik maken van het fungames arrangement. Omdat het zo hard regende bood Liever Buiten aan om de fungames bij ons op locatie te bezorgen, om ons zo een ritje door de stromende regen te besparen. Uiteraard werd dit zeer gewaardeerd ;). De spellen waren passend voor alle kinderen en iedereen had veel plezier. Met name het bumpervoetbal was een groot succes. Ook was het voor ons als leerkrachten heel fijn dat er werknemers mee kwamen die de groepjes goed begeleid hebben, zodat wij onze handen vrij hadden om overal een kijkje te nemen, mee te doen en foto's te maken. Bedankt!

• Soort activiteit FunGames
  • Aantal deelnemers 38
  • U kwam voor een Schoolreisje
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Britt, Dankjewel voor deze review. Fijn dat ook jullie dit een top oplossing vonden! We denken graag mee. Dank voor jullie boeking en hopelijk tot volgend jaar! (eerder mag natuurlijk ook) Groetjes, Team Liever Buiten

Topavond!

Samen met collega’s hebben we op een eigen locatie 2 uur het spel ‘alles mag op bruggen’ gespeeld onder leiding van een host. Het was hilarisch! Leuke host, grappige spellen, voor ieder wat wils. Kortom een echte aanrader !

• Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit Alles mag op bruggen
  • Heeft u nog tips? Nvt

Goedenavond Hanneke, Hartelijk dank voor je leuke, positieve review. Fijn dat jullie een topavond hebben gehad en flink hebben kunnen lachen! Dank voor jullie boeking en graag tot een volgende keer. Team Liever Buiten

Super leuke activiteit voor onze schoolverlaters !!

We werden vriendelijk ontvangen en goed begeleid bij het kinder paintballen! We komen al enkele jaren bij Liever Buiten, wat een fijne organisatie!

• Soort activiteit school activiteit
  • Aantal deelnemers 8
  • U kwam voor een Schoolreisje
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

De kinderen vonden het super!!!!

De kinderen vonden het een geweldig uitje! De begeleiding was heel goed!

• Soort activiteit kinder paintball
  • Aantal deelnemers 8
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel voor je positieve reactie Marjolein! Fijn dat de kinderen het super vonden en de begeleiding heel goed was. Tot nog eens. Team Liever Buiten

Wat een feest was het!! De jongens hebben genoten

Super begeleiding met veel humor!

• Soort activiteit Kinderpaintball en bumperball
  • Heeft u nog tips? Nee

Goedenavond Vivian, Dankjewel voor je feedback. Erg leuk dat jullie het een geslaagd feestje vonden! Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Groeten, team Liever Buiten

GEWELDIG

we waren met een groep van 26 vrienden vanuit Beek en Donk naar Liever buiten en hebben een super middag gehad. We hebben bumpervoetbal gedaan en alles mag op brugge, is echt lachen. Zeer goed verzorgd en super vriendelijke mensen. Wil je een middag echt lachen en veel plezier hebben is dit echt een aanrader. bedankt voor de leuke middag, gr. John van den Heuvel

• Begeleiding
  • Soort activiteit alles mag op brugge
  • Aantal deelnemers 26
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? nee, is al perfect

Hartelijk dank voor deze leuke review. Super dat jullie genoten hebben van een geweldige middag! Graag tot nog eens! Groetjes Team Liever Buiten

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!