Goed verzorg, vriendelijke begeleidsters, lekkere BBQ

Wij hebben een hele leuke teamdag bij jullie gehad. Alles was goed verzorg. De begeleiding was vrindelijke en de BBQ was echt lekker en ruim.

• Soort activiteit Fun Game + BBQ
  • Heeft u nog tips? .

gastvrij en goed georganiseerd

We werden direct heel gastvrij ontvangen. We konden onze zitplaats nog kiezen en de bediening was oprecht geïnteresseerd. De activiteiten werden goed begeleidt en we hebben veel lol gehad.

• Soort activiteit handboogschieten/boerenzeskamp
  • Aantal deelnemers 11
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? zo doorgaan

We hadden spelvormen afgesproken met een arrangement van drank erbij.. we zijn echt helemaal niets te kort gekomen. Ook tijdens de spelvormen werd er vanuit de organisator(en) lekker mee gedold en op een leuke manier werden de spelvormen uitgelegd. Ik kan dit alleen maar aanraden! Super

• Soort activiteit Olympische spelen
  • Aantal deelnemers 17
  • Hoe heeft u ons gevonden? Anders
  • Heeft u nog tips? Nee is echt heel leuk zoals jullie dat opgezet hebben

Hele mooie review Frank, dankjewel! Super! Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Een gezellige middag op een mooie locatie

Het ontvangst was helemaal prima! Na een lekker stukje gebak en een kopje koffie zijn we begonnen met boeren bosgolf Een prima activiteit met een parcours door het bos waarbij we erg veel gelachen hebben! Na een welverdiend pilsje hebben we nog heerlijk gegeten bij het Boerenhuis. Een top middag!

• Soort activiteit boeren bosgolf
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel voor dit mooie cijfer Frank! Leuk dat jullie langskwamen en een fijne middag hebben gehad. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Leuke activiteit!

Afgelopen zaterdag een boothcamp mogen ervaren georganiseerd door liever buiten! Eén boothcamp vooral gericht op team met leuke oefeningen, niet te pittig en goed te doen voor jong en oud. Zeker aan te raden voor een leuke activiteit als je een weekendje weg bent.

• Soort activiteit Boothcamp
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Wat fijn om zo'n mooie review te ontvangen Lena, dankjewel! Fijn dat het leuk is geweest. Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Perfect!

Erg leuke activiteit! Alles wat top voor elkaar

• Soort activiteit Solextour
  • Aantal deelnemers 17
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hey Tim, wat een mooie review! Fijn dat de tour leuk was! Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Goed ontvangst Prima uitleg Teamindeling zonder poespas Leuk om te spelen Prettige tijdsduur Winnaar wordt voor je uitgerekend Mooie afsluiting met een drankje

• Soort activiteit Boerenbosgolf
  • Aantal deelnemers 14
  • Hoe heeft u ons gevonden? Mond tot mond reclame
  • Heeft u nog tips? De te lopen route mocht iets beter aangegeven worden

Wat een mooie review Henk, top! Dankjewel hiervoor en leuk dat jullie langskwamen. Groetjes, Team Liever Buiten

Fantastisch alternatief hebben ze bedacht voor ons in verband met het slechte weer!

Wij hebben een onwijs leuke middag gehad! Zijn met een klein clubje en dan is het moeilijk ergens een activiteit te vinden, maar gelukkig denken ze bij Liever Buiten mee en hebben ze ons weer een fantastische middag laten beleven. Kortom een aanrader!

• Soort activiteit Buiten/Binnen
  • Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor deze ontzettend mooie review! Fijn dat het alternatief in de smaak is gevallen. Dank voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Geslaagd feestje!

We werden gastvrij ontvangen door een leuk en enthousiast team van Liever Buiten. Mick heeft de kinderen en papa vervolgens duidelijke instructies gegeven. De kinderen hebben zich goed vermaakt tijdens het paintballen. De tijd vloog voorbij. Ze hebben daarna nog een partijtje voetbal gespeeld; het was een geslaagde avond!

• Soort activiteit Kinder paintball
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Inge voor deze mooie review. Fijn dat jullie een geslaagd feestje bij ons hebben gehad. Dank voor het komen! Groetjes Team Liever Buiten

Leuke locatie, vriendelijk personeel. Goede verzorging, je hebt wel goed weer nodig.

• Soort activiteit Jeu de Boules
  • Aantal deelnemers 20
  • Heeft u nog tips? Geen

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer Henk! Graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Topdag met heerlijke BBQ!

Wij hebben een heerlijke dag gehad met een BBQ DE luxe en de boerenzeskamp. Sanne was onze begeleidster en dat deed ze heel goed! De Zonnebloemetjes

• Soort activiteit Boerenzeskamp met BBQ
  • Aantal deelnemers 11
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Bedankt Wilma voor deze mooie review en de complimenten. Fijn dat jullie een topdag hebben gehad met een heerlijke barbecue. Bedankt voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Leuk en goed georganiseerd

De jongen die instructie was kwam enthousiast over. De paintball gebied was goed bebost.

• Soort activiteit Paintball

Dank voor deze mooie review Edith! Groetjes Team Liever Buiten

Topavond!

De BBQ was heerlijk en de spellen hilarisch. Presentje voor de winnaars was erg attent. Compleet verzorgd, niets ontbrak. Breed aanbod aan activiteiten. Aanrader als je iets moet organiseren voor een groep. We komen hier zeker nog eens terug.

• Soort activiteit Alles mag op Brugge
  • Hoe heeft u ons gevonden? Mond tot mond reclame
  • Heeft u nog tips? Bier en wijn is niet altijd voor iedereen. Optie voor Sterke drank/rosé bier zou het nog completer maken.

Super leuke reactie Sanne, dankjewel! En ook voor de tip :) Groetjes Team Liever Buiten

Leuk en goed verzorgt uitje

Iedereen was heel goed te spreken over het uitje..Met name de kwaliteit van de bbq en het feit dat het voor ons klaar gemaakt word door ieder erg gewaardeerd

• Begeleiding
  • Soort activiteit hand- en kruisboog schieten
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? Zo doorgaan..

Goed om te horen Johnny, fijn dat jullie het leuk hebben gehad en heerlijk hebben gegeten. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

compleet, goed en enthousiast geregeld

Medewerkers waren ruim op tijd aanwezig, zeer prettig in de omgang en flexibel. Ze nemen de groepen enthousiast mee naar alle activiteiten en kunnen tegen grapjes, waar ze soms ook zelf aan meedoen. Totaal geen omkijken naar en dat is zeer prettig.

• Soort activiteit Fungames en Alles mag op Brugge
  • Aantal deelnemers 60
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? Vooral zo doorgaan.

Super mooie review Diana, top! Fijn dat jullie de samenwerking als prettig hebben ervaren. Hopelijk tot nog eens. Groetjes Team Liever Buiten

Kinderfeestje gehad voor mijn zoontje. Met een groep van 10 kinderen expeditie Robinson gedaan. De kinderen vonden het fantastisch. Kregen nog na afloop leuke reacties van de ouders.

• Soort activiteit Robinson
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Stef voor het achterlaten van deze mooie review. Fijn dat het kinderfeestje geslaagd was. Dank voor jullie komst@ Groetjes Team Liever Buiten

• Soort activiteit Expeditie robinson

Dank voor de mooie review Rianna! Groetjes Team Liever Buiten

Fijne activiteit voor ons allen.

Goed geregeld en een fijne duidelijke begeleiding. Bedankt hiervoor.

• Soort activiteit Boog schieten
  • Heeft u nog tips? Nee

Heel graag gedaan Harry. Jullie dank voor het komen en graag tot nog eens. Groetjes Team Liever Buiten

Onze zoon had een verjaardagsfeestje met een paar luidruchtige jongens. De begeleider van het spel voelde de doelgroep goed aan en maakte er een geslaagd feestje van!

• Soort activiteit Archery tag
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? Nee, alles is perfect cerlopen. Complimenten voor de jongen met de krullen en bril. Hij voelde de groep jongens feilloos aan en zorgde voor een gezellige sfeer.

Hele mooie reactie om te lezen, fijn! Ik geef de complimenten zeker door aan Dirk, jullie instructeur. Dank voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Heerlijke familiedag gehad

Met de familie groot en klein een hele fijne familiedag gehad! Het was lekker weer en we werden goed verzorgd en begeleid naar de activiteiten. Alles volledig zoals vooraf besproken. Goede sfeer, mooie omgeving, fijn speelterrein voor de kinderen. Helemaal top!

• Soort activiteit Jeu de boules, mysterie gemaskerde man, boerenbosgolf
  • Aantal deelnemers 44
  • Heeft u nog tips? Geen tips

Dankjewel Marjo voor de mooie review! Fijn dat jullie genoten hebben. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Gevarieerd en uitdagend

Leuke buiten locatie, verassende spellen/opdrachten.Top!

• Soort activiteit Kinderfeestje
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? Bij een activiteit van 2uur na een uurtje even wat drinken.

Dankjewel Michelle voor deze mooie beoordeling. Groetjes Team Liever Buiten

Super gezellig

Goed geregeld en leuke spelletjes goede lunch!

• Soort activiteit Liever buiten
  • Aantal deelnemers 16
  • Heeft u nog tips? Nee

Fijn om te lezen Kim, dankjewel voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Mooie locatie, goed georganiseerd

Heel fijn contact gehad met Lieke. Aanpassingen in het programma waren snel gedaan. Mooie locatie met ruimte voor alle spellen. Geen last gehad van de andere groepen. Wij komen zeker terug voor een andere activiteit!

• Soort activiteit Expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 35
  • Heeft u nog tips? IJsjes verkoop. Dit was bij het restaurant ook minimaal

Dank voor deze mooie review Rian, fijn dat jullie het leuk vonden. De tip is meegenomen ondertussen en uitgevoerd, hihi. Bedankt voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Deze Solextocht zal het goed doen op verjaardagsfeestjes.

Samen met een collega, Sjaak Fleuren, heb ik een teamuitje/-building voor onze collega’s georganiseerd. De dag vond plaats op donderdag 27 juni jl. Met het organiseren zijn we op tijd, begin van dit jaar, begonnen. Vanaf begin februari tot kort aan de activiteit is er geregeld mail-contact geweest met Liever Buiten. Keer op keer zijn we fijn geholpen. Dit heeft ervoor gezorgd, dat het een zeer geslaagde dag is geworden. Nogmaals dank. En we hadden het geluk, dat het stralend weer was. Even alvast een aanvulling op onderstaande punten (m.b.t. sterren aanklikken). Locatie Niets aangeklikt, omdat we niet op het terrein waren voor de activiteit, omdat we een Solextocht hebben gehad. Wel de locatie gezien. Na de tocht was er veel bedrijvigheid en waren er diverse groepen, die allerlei opdrachten aan het uitvoeren waren. Het is een momentopname, maar dit hoorde en zag er goed uit. Communicatie Alle voorbereiding via de mail en hierover hebben we niets dan lof. We hebben wel één vraag: ontvangen we nog de gemaakte groepsfoto, terwijl we op de Solex zitten? De ‘Solex-man’ maakte namelijk uit zichzelf een foto met de mededeling, dat we deze via Liever Buiten gaan ontvangen.

• Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit SOLEX-tocht
  • Aantal deelnemers 12 personen
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? Deze tocht in het programma laten, want dit is TOP. De route is mooi. Het is een bestaande route. Helaas is er op het laatst in jullie overzicht nummer 2 niet geschreven. Dit is vrijwel op het einde. Dit is doorgegeven aan de ‘Solex-man.’ Evenals het abrupte einde in het centrum van Deurne. Gelukkig wist ik de weg naar Liever Buiten te vinden, uit mijn hoofd. Google was anders ook een oplossing geweest. De ‘Solex-man’ bedankte voor deze twee tips.

Wat een mooie review José en uitgebreide toelichting, leuk! Dankjewel hiervoor en fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Bedankt voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Hele gezellige bbq en muziekbingo gehad!

Was top geregeld!

• Soort activiteit BBQ en Muziekbingo
  • Aantal deelnemers 15
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Fijn om te horen Marleen dat het geslaagd was. Dankjewel voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Bruggenseweg 12

5752SC Deurne

06 23 09 00 35

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!