De kinderen hebben een super leuke middag gehad

De begeleiding was goed, en de kinderen hebben genoten. Mooie locatie.

• Soort activiteit Kinder paintball
  • Aantal deelnemers 7
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Top middag gehad met de kids!

Kinderfeestje van mijn zoon van 8 met 8 van zijn vriendjes was heel geslaagd. Instructeur voelde de jongens goed aan en er was veel afwisseling in de spellen. Na afloop werd hard geroepen: beste feestje ooit! Dus wij waren blij.

• Soort activiteit Erg leuk
  • Aantal deelnemers 10 mensen. Voldoende
  • Heeft u nog tips? Niet echt

Hoi Peggy, Wat een leuke reactie! En dat is zeker een reactie waar je heel blij van wordt, wij ook :). Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Erg goed. Goede organisatie

Het was erg leuk. We hebben paintbal gedaan. Dit was erg leuk. Met leuke speelvelden. Veel ballen dus we konden vooruit. Daarna bumperball erg leuk ook erg intensief… Goed georganiseerd. Leuk welkom en zeker de moeite waard een echte aanrader voor iedereen.

• Soort activiteit Paintball en bumperball
  • Aantal deelnemers 8
  • Heeft u nog tips? Alles was super goed

Hoi Marjolein, Dankjewel voor je super leuke positieve review! Leuk die complimenten. Graag tot nog eens! Groetjes Team Liever Buiten

SMO Helmond

Super gezellige teammiddag gehad.

• Soort activiteit paintballen
  • Aantal deelnemers 18
  • U kwam voor een Teamuitje
  • Heeft u nog tips? nee

Goedemorgen Harco, Dankjewel voor deze goede review! Top om te lezen dat jullie een gezellige teammiddag hebben gehad. Dank voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Neem het enthousiasme van Lieke, maak dan gebruik van de professionele middelen en je hebt een heerlijke Liever Buiten ervaring. Echt een aanrader! Koos

• Soort activiteit Boog- en Kruisboog
  • Aantal deelnemers 14
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? doorgaan!

Koos goedemorgen, Dankjewel voor je review! Erg leuk om te lezen! Dank voor de complimenten. Graag tot nog eens! Groetjes, Team Liever Buiten

Lachwekkend, gezellig en onvergetelijk

Wij hadden de quiz: 'Alles mag op Brugge'. Lieke kwam bij ons thuis en mede dankzij haar hebben we een top middag gehad. Het spel stimuleert plezier en groepsgevoel en zorgt voor een onvergetelijke middag!

• Soort activiteit Quiz
  • Aantal deelnemers 11
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel voor je review Wessel! Leuk dat jullie genoten hebben van het spelprogramma Alles mag op Brugge! Dank voor jullie boeking en enthousiaste deelname! Groetjes, Team Liever Buiten

Beste personeelsuitje!

Wij zijn met ons personeel naar Liever Buiten gegaan. Iedereen heeft het naar z’n zin gehad en we hebben samen de grootste lol gehad om sommige acties binnen het veld! Hier voor elkaar Lieke en team!!

• Soort activiteit Paintball
  • Heeft u nog tips? Nope

Dank voor je super leuke reactie Teun! Tot een volgende keer. Groetjes, Team Liever Buiten

Super leuk kinderfeestje

De jongens hebben zich top vermaakt! De ranja, chips, frietjes en snacks maakte het plaatje compleet. Leuke locatie en echte brabantse gastvrijheid: bedankt Anne en Lieke!

• Soort activiteit Archery tag
  • Aantal deelnemers 8
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Heel graag gedaan Roel. Dank voor jullie komst en graag tot ziens! Groetjes Team Liever Buiten

Geweldige teambuilding

Wij zijn met ons personeelsfeest naar Liever Buiten geweest. De activiteiten die we gedaan hebben waren bumpingbal en paintball met als afsluiter een heerlijke BBQ met drankjes. Het was echt super geregeld door Lieke. Van te voren alles goed doorgesproken samen waardoor iedereen een hele fijne middag/avond heeft gehad. Ik zou het iedereen aanraden om hierheen te gaan was erg leuk en voor herhaling vatbaar!!

• Soort activiteit Bumpingball en paintball
  • Aantal deelnemers 35
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor deze positieve reactie! Fijn om te horen dat jullie enorm genoten hebben van de teambuilding bij Liever Buiten. Dank voor jullie komst en graag tot ziens! Team Liever Buiten

Het feit dat iedereen een top middag en avond heeft gehad zegt genoeg!

De hele middag en avond was prima van opzet. De locatie was top en de ontvangst en begeleiding waren meer dan uitstekend. De mensen van Liever Buiten zijn zeer enthousiast. Wat mooi is dat er legio activiteiten zijn zodat er voor ieder wat wils is en iedereen mee kan doen! Absoluut genoten en een echte aanrader!

• Soort activiteit Fun Games + bbq
  • Aantal deelnemers 26
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dag Roland, Wat een geweldig leuke, positieve review. Top! Dank voor jullie komst en gezelligheid. Graag tot een volgende keer. Team Liever Buiten

Was leuk

Leuke activiteit, lekker buiten, bowlingbal aan de zware kant, maar goed opgelost met voetbal

• Soort activiteit Boerenbowlen
  • Aantal deelnemers 7
  • Heeft u nog tips? Nee

Hoi Diny, Dankjewel voor je reactie. Fijn om te lezen dat jullie het boeren bowlen leuk vonden! Graag tot nog eens. Groetjes van Liever Buiten

Erg gaaf en top geregeld Ook erg mee gedacht met concept Ook personeel erg leuk en beleefd

• Soort activiteit Team dag
  • Aantal deelnemers 9
  • Heeft u nog tips? Nee

Dag Karel, Dankjewel voor je reactie! Leuk dat jullie een gave teamdag hebben gehad! Graag tot de volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Leuke activiteit, enthousiaste medewerkers

Wij hebben met ons familie-weekend de lunch bij jullie genoten. Deze was eenvoudig maar goed verzorgd. Prijs-kwaliteit was niet helemaal in evenwicht. Wel was het ruim voldoende, was iets op dan konden. We dit aangeven en werd het aangevuld. Daarna de boerenbosgolf gedaan. Super leuk, mooie omgeving en ook voor de ouderen onder ons goed te doen. Veel lol gehad ☺️ Medewerkers waren enthousiast, we voelden ons zeker welkom!

• Begeleiding N.v.t.
  • Soort activiteit Boerenbosgolf
  • Heeft u nog tips? Ga zo door! Niet echt een tip maar zeker gemeend

Goedemorgen Willy, Dankjewel voor je reactie. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie lunch en activiteit tijdens het familieweekend. En zeker belangrijk is het plezier tijdens het bosgolven en dat jullie je welkom voelde, top! Dank voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Super leuke dag gehad ( vrijgezellenfeestje) met 10 man daarna heerlijke luxe bbq geheel verzorgd door de 2 nette en zeer vriendelijke dames Mooie rustige locatie en 2 leuke schiet paintball terreinen

• Heeft u nog tips? Een echte aanrader

Hoi Michael, Dankjewel voor je super leuke review! Fijn dat jullie vrijgezellenfeest geslaagd was. Hopelijk zien we jullie nog eens terug! Groetjes Team Liever Buiten

We hebben een fantastische dag gehad

Een gezellige ontvangst en dag. Goed georganiseerd . Gewoon leuk.

• Soort activiteit Corona zeskamp
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? Wij werden beetje negatief verrast door de verklaring die een ieder moest invullen. Het was geen probleem en we snappen dat het nodig is maar misschien moet dit (beter) gecommuniceerd worden.

Dag Jozé, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie een fantastische dag hebben gehad! Dank ook voor de terugkoppeling op de validiteitsverklaring (formulier wat vooraf ingevuld moet worden). Dit kunnen we meenemen in het vervolg. Bedankt voor jullie komst en graag tot nog eens! Groetjes Team Liever Buiten

Geweldig !

Leuke activiteit ( Fun Games ). Daarna nog Bosgolf. Bosgolf duurde uiteindelijk voor ons wat lang maar we hebben een leuke middagvullende activiteit gehad die goed georganiseerd was.

• Soort activiteit Fun Games
  • Aantal deelnemers 11
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Mark, Dankjewel voor je reactie, fijn dat jullie een leuke middag hebben gehad bij ons! Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Vriendelijk en gezellig

We waren door Liever Buiten hartelijk ontvangen. Het programma zat goed in elkaar die we nog uitgebreid hadden van het standaard programma, dus afgestemd op de wensen. De bbq was goed verzorgd, iedereen was ruim voorzien. De rondleiding op de boerderij werd ook zeer gewaardeerd. Kortom iedereen tevreden!

• Soort activiteit Corona zeskamp
  • Aantal deelnemers 18 en 20 voor de bbq
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dag Roel, Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van een fijne vriendendag. Graag tot een volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Volledig

Een mooie locatie. Wij hebben hier wat het expeditie robinson spel gedaan t.b.v. een vrijgezellenfeest. Expesitie robinson activiteiten waren leuk (alleen was het jenga spel wel snel gespeeld). We zijn gestart met een lunch. De lunch was eenvoudig maar dikke prima. Een borrel met hapjes na de activiteit. Ook eenvoudig maar wederom dikke prima. Leuke locatie om groepsactiviteiten te doen.

• Soort activiteit Expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 13
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Eline, Haha, jammer van het jenga spel ;). Dank voor je leuke en eerlijke reactie! Leuk dat jullie er waren. Groetjes, Team Liever Buiten

Enorme leuke middag gehad met enthousiaste medewerkers!

Hebben een leuke vrijgezellendag gehad. Goede ontvangst, prima begeleiding bij activiteit en heerlijk verzorgde BBQ gehad. Was naast de gereserveerde activiteit ook genoeg ruimte om dingen te doen om er een leuke dag voor iedereen van te maken!

• U kwam voor een Vrijgezellenfeest
  • Heeft u nog tips? Het aantal ballen bij paintbal was wat aan de lage kant voor de 2 uur gereserveerde tijd

Dag Branko, Dankjewel voor deze positieve review, super leuk om te lezen! Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Hellemaal goed

Was leuk en goed geregeld

• Soort activiteit Paintball
  • Heeft u nog tips? Geen tips

Dank Roy voor de positieve beoordeling!

super leuke dag gehad

Met de familie een super leuke dag gehad. Flexibel, fijne en gezellige medewerkers! Top

• Soort activiteit boeren zeskamp
  • Aantal deelnemers 13
  • Heeft u nog tips? nee

Dankjewel Susan voor de super leuke reactie. Tot een volgende keer. Groetjes Liever Buiten

Zeer gastvrij en een hele mooie gemoedelijk locatie.

Wij zijn met 64 personen gaan boerenbosgolven. We kwamen op een hele mooie rustige locatie. Het ontvangst was zeer vriendelijk en heel gemoedelijk. Er hing een gezellige sfeer. Het enige hele kleine kritische puntje is dat bij het golven er meer variatie mag zijn van putten. Nu was alles recht toe recht aan over een pad. Over een slootje of van het pad af gaan, was extra leuk geweest. Niettemin hebben we een fantastische middag gehad. Onze dank is groot. Met vriendelijke groet, Nûlleke Pluk.

• Soort activiteit Boerenbosgolf
  • Aantal deelnemers 64
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Meer variatie van de holes bij het boerenbosgolf

Dankjewel voor de leuke reactie en de mooie complimenten. Ook dank voor de tip! Graag tot een volgende keer. Team Liever Buiten

Super leuke teamdag

Wij zijn voor ons teamuitje bij Liever Buiten geweest. Ons gezelschap wat heel divers en iedereen heeft een topdag gehad. Creatief, sportief en smakelijk!

• Soort activiteit Graffiti, Fungames & BBQ
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dag Johan, Dankjewel voor je positieve reactie. Fijn te lezen dat jullie een leuke teamdag hebben gehad bij ons. Graag tot nog eens! Groeten, team Liever Buiten

Super leuk kinderfeestje gehad!

Echt een aanrader! Wij hebben paintballen gedaan, top georganiseerd! Mooie velden om in te spelen!

• Heeft u nog tips? Nee.

Hoi Karin, Dankjewel voor je TOP reactie. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Graag tot de volgende keer. Groetjes, Team Liever Buiten

Het was een leuk gezellig, goed georganiseerd uitje met enthousiaste mensen.

We hebben hier een leuke activiteit gehad, boerenkolen met onze familie. Het was leuk voor iedereen van 14 tot 85 jaar. De dames hebben het prima verzorgd!

• Soort activiteit boerenbowlen
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? ik zou niet weten wat beter kan

Hoi Carla, Dankjewel voor het invullen van een review. Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Dankjewel voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!