Heerlijke middag ervaart met vrienden

Leuke acitiviteiten in 1,5 uur. Enorm gelachen met onze groep. Simpele spelletjes maar toch op een gekke twist toegevoegd een leuke wijze gepresenteerd.

• Soort activiteit fun games
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Bedankt voor deze mooie recensie Lisa! Fijn dat jullie een heerlijke middag hebben gehad bij ons. Dank voor jullie komst!

Goed vertier voor een ochtend

Goede ontvangst en uitleg. Makkelijk spel, leuk tijdverdrijf op een zaterdagochtend voor een klein groepje mannen

• Soort activiteit Boerenbosgolf
  • Aantal deelnemers 5
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Jop voor deze mooie review! Bedankt voor het komen :).

Top kinderfeestje gevierd bij jullie

Duidelijke informatie vooraf, goede begeleiding en uitleg bij de activiteit. Leuk hoe Lieke met de kinderen omgaat.

• Aantal deelnemers 9
  • Heeft u nog tips? Nee

Dank voor deze mooie beoordeling en fijne reactie Annemieke. Leuk dat jullie langskwamen! Graag tot nog eens.

Gezellig kinderfeestje

We werden hartelijk ontvangen en er werd gezongen voor de jarige. Na wat uitleg gingen we aan de gang met het bosgolf. Leuke activiteit maar door de grote regenplassen was het parcours wel een hele uitdaging. Na een korte pauze gingen we bumperballen. Onze Bas had hier erg naar uit gekeken. Helaas was het voor de helft van de groep te zwaar. Jammer ook dat er niet meer gestimuleerd werd om toch even de kinderen wat meer te motiveren om toch te proberen. Er werd geopperd om een gewoon potje te voetballen, maar hiervoor kwamen we natuurlijk niet. Dit kunnen we thuis ook. Na wat stimulans van onze kant en wat uitproberen met de ballen hadden de kinderen toch grootste lol vooral met het koprollen in de bal. Al met al een geslaagd feestje.

• Soort activiteit Bumperbal
  • U kwam voor een Familiedag, Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Marleen, Dankjewel voor het achterlaten van deze beoordeling. Jammer dat het bumperballen voor de helft van de kindjes zo zwaar was. (vooral jammer voor de jarige) maar fijn dat jullie er uiteindelijk met gekke truckjes nog wat leuks van hebben kunnen maken. Dank voor de tip die meegegeven wordt over het stimuleren van de kids, gaan we meenemen richting de instructeur(s). Groetjes Team Liever Buiten

Leuke dag

X

• Soort activiteit Paintball
  • Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? X

Dank voor het mooie cijfer Olaf!

Super leuk!

Met een kinderfeestje wezen paintballen en dat was heel leuk. Ook de begeleidster was heel leuk en heeft zichtbaar plezier in haar werk. Het was gelukkig droog en dankzij alles een hele geslaagde dag!!

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders
  • Heeft u nog tips? -

Bedankt nog Kim voor deze super mooie review en het mooie cijfer. Dank voor jullie komst!

Top middag!

Alles volgens afspraak, vriendelijk en flexibel.

• Soort activiteit Paintball
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Erwin voor deze mooie beoordeling!

Gezellig

We hebben als teamuitje het spel alles mag op brugge gedaan. Heel leuk en voor alle leeftijden. We hebben erg gelachen en goed samen kunnen werken. Aanrader om als teamuitje te gaan doen!

• Soort activiteit Alles mag op brugge
  • Aantal deelnemers 25

Dankjewel voor deze super mooie review Kelly! Groetjes Team Liever Buiten

Een fantastische middag!

Op 23 september hebben wij het eerste uitje van de Personeelsvereniging gevierd bij Liever Buiten. Tot in de puntjes goed georganiseerd, fijne sparringspartners met veel flexibiliteit die meedenken om er voor iedereen een leuke dag van te maken! We hebben alleen maar positieve reacties ontvangen van onze collega's en raden het iedereen aan eens een kijkje te nemen bij Liever Buiten.

• Begeleiding
  • Soort activiteit Paintball, hand- en kruisboogschieten en combinatie van fun games, expeditie robinson en boerenzeskamp.
  • Aantal deelnemers 60
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Super leuk om deze reactie te lezen. Heel fijn dat jullie genoten hebben van een geslaagd teamuitje! Dank voor jullie komst en wie weet tot een volgende keer! Groetjes, Team Liever Buiten

Super leuk!

We hebben een hele leuke dag gehad bij jullie en vonden het prettig dat jullie zo flexibel zijn en jullie programma een beetje hebben aangepast voor ons.

• Begeleiding
  • Soort activiteit N.v.t.
  • Aantal deelnemers 14
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Heel graag gedaan Rebecca. Dankjewel voor jullie komst en deze mooie review!

Heerlijke dag gehad!

Op 8 oktober hebben wij samen met alle vrijwilligers van onze volleybalvereniging de Expeditie Robinson gedaan bij LieverBuiten. We hadden geluk met het weer! Het was een prachtige locatie: fijn om zo met z'n allen buiten te zijn. De activiteiten waren origineel, al hadden ze voor mij nog wel actiever mogen zijn (veel puzzels). De leiders vertelden met veel enthousiasme. We hebben de dag afgesloten met een goed verzorgde BBQ. Top geregeld, dank allen! Ik zou het zeker aanraden voor een groepsactiviteit.

• Soort activiteit Expeditie Robinson
  • Aantal deelnemers 26
  • U kwam voor een Overig
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Heel fijn om te lezen Maartje dat jullie een heerlijke dag bij ons hebben gehad en dat je het zeker aanraadt, super! Dank voor jullie komst en wie weet tot nog eens. Groetjes Team Liever Buiten

Top kinderfeestje

Mijn zoon heeft met zijn vriendjes een heerlijke sportieve middag gehad met paintbal en bubbel voetbal. Ook mochten ze nog bij de koeien en kalfjes kijken. De jongens hebben genoten en werden goed begeleid. Echte aanrader om het kinderfeestje bij jullie te vieren.

• Begeleiding
  • Soort activiteit N.v.t.
  • Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Lonneke voor deze mooie beoordeling!

De kinderen vonden het ontzettend leuk

• Soort activiteit Goed
  • Aantal deelnemers Goef
  • Heeft u nog tips? Nee

Fijn om te lezen dat de kinderen het ontzettend leuk vonden! Dank voor jullie komst.

Ontzettend leuk kinderfeestje gehad!

Een heel leuke activiteit ‘mysterie van de gemaskerde man’ gedaan! Echt de moeite waard!

• Soort activiteit Mysterie van de gemaskerde man

Dankjewel voor de positieve review Marijke! Groetjes Team Liever Buiten

Sportief uitje

Het was een gezellig, sportief uitje. De meiden zijn lekker buiten bezig geweest met een gezellige activiteit

• Heeft u nog tips? Ga zo door

Bedankt voor deze positieve review! Groetjes, team Liever Buiten

Iedereen tevreden

Het zonnetje scheen, koelkast was zeer goed gevuld, bumperballen ging goed. Meer hoefde niet. We hebben het prima naar onze zin gehad. Wie weet tot een volgende keer.

• Soort activiteit bumperballen
  • Aantal deelnemers 13
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Even een extra signaaltje wat/waar Liever Buiten is, wordt aangezien als het "Boerenhuis".

Dankjewel voor deze leuke reactie en de tip m.b.t. het vinden van de locatie! Leuk dat jullie langskwamen met het team. Dank voor de komst! Groetjes, Team Liever Buiten

Een kinderfeestje als nooit tevoren, super!

Een kinderfeestje wat heel gaaf was! Ze hebben goed kunnen rennen buiten en werd goed begeleid

• Soort activiteit Kinder paintballen
  • Heeft u nog tips? Nee

Heel leuk om te lezen! Gaaf dat het een kinderfeestje was als nooit tevoren! Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Superleuk uitje met leuke spellen en heerlijke bbq !!!!

Ons teamuitje met ruim 60 personen was geweldig !!! De organisatie heeft van te voren heel goed met ons meegedacht om er een passend uitje van te maken. We hebben gelachen met de spellen en daarna genoten van een heerlijk drankje en een superlekkere bbq met alles erop en eraan !!!! Ondanks de regen heeft de organisatie ervoor gezorgd dat alles overdekt toch door kon gaan.

• Soort activiteit Spellen
  • Aantal deelnemers 63
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Nee, gewoon zo door gaan !

Wat een mooie beoordeling Mona, super leuk! Dankjewel hiervoor. Fijn dat jullie genoten hebben van een geslaagd teamuitje. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Gezellig!

Met vriendengroep ‘Alles mag op Brugge’ gespeeld. Was erg leuk! Originele spellen, geschikt voor alle leeftijden.

• Soort activiteit Alles mag op Brugge
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? Wij hadden er een drankje bij, fijn om dit halverwege te nuttigen

Bedankt voor deze mooie review Ingrid! Groetjes Team Liever Buiten

Leuke dag

Wij hebben als team een ontzettend leuke dag gehad. Bedankt voor de goede zorgen

• Soort activiteit Alles mag op brugge
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Heel graag gedaan Jody, jullie dank voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Erg goede en leuke plek voor een bedrijfsuitje

Mijn ervaring is erg positief. Met ons bedrijfsuitje waren we met veel mensen. Van jong tot oud; van sportief tot minder sportief. Ik heb met Lieke van Liever Buiten fijn contact gehad voor het plannen van dit uitje. Er werd goed en actief meegedacht om voor iedereen een leuke middag te organiseren en uiteindelijk te kunnen voldoen aan alle wensen van ons bedrijf.

• Soort activiteit Paintballen, bosgolf, boogschieten, solex rijden
  • Aantal deelnemers 60
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Renee voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie een leuke ervaring hebben gehad met het bedrijf. Dank voor jullie komst en wie weet tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

leuke ervaring

hand en kruisboogschieten was een leuke ervaring. vrijgezellenfeestje in de omgeving maakten wel veel herrie dus de uitleg was het lastig te horen.

• Begeleiding
  • Soort activiteit hand en kruisboogschieten
  • Aantal deelnemers 12

Dankjewel voor deze mooie 8! Groetjes Team Liever Buiten

Super leuke middag gehad.

Mijn collega's en ik hebben een hele leuke middag gehad. Ook heb ik alleen maar positieve reacties van mijn collega's gehad. Zelf hadden we de teams al verdeeld en moest iedereen in het geel of rood komen en wie het leukst/origineelst verkleed was kreeg een prijs. Ook was de activiteit geschikt voor onze zwangere en wat oudere collega's. Het ging er fanatiek aan toe.

• Soort activiteit expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 17
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank Stacey voor deze mooie reactie. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van een leuke middag. Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Prima!

Prima verzorgd, mooie accommodatie. Persoonlijk vond ik dat de paintballgeweren te veel/vaak storingen hadden. De kinderen moesten tijdens het spel wel heel vaak teruglopen omdat het geweer vast zat. Dit doet natuurlijk wel wat met het spel element. Dat vonden we erg jammer, maar ondanks dat hebben de meiden zich prima vermaakt.

• Soort activiteit Kinderpaintbal
  • Heeft u nog tips? Nieuwe, of beter werkende geweren

Dankjewel voor je reactie Annemie en het aandachtspunt m.b.t. de paintball geweren. Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Helemaal goed!

Alles was heel goed verzorgd en we hebben ons goed vermaakt met de boerenzeskamp!

• Soort activiteit Boerenzeskamp met barbecue
  • Aantal deelnemers Totaal 21
  • U kwam voor een Familiedag

Dankjewel voor deze positieve review Delnoij! Groetjes Team Liever Buiten

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.