Kortom goed service en contact!

Plezierig, goede communicatie, vriendelijk!

Na foto uitwisseling, prijs bepaald. Volgende dag proefrit, daarna in nieuwe auto naar huis gereden. Top service met snelle afwikkeling.

Goede service en vriendelijk personeel!

Afgelopen week mijn BMW 116i opgehaald bij autohuis Noord. Vanwege geen cruise control en een kapot scharnier aan de bestuurderstoel hebben zij deze keurig erop gezet en vervangen zonder meerprijs oid. Voor de rest gewoon goed niks op aan te merken.

Vriendelijk, duidelijke en snelle communicatie

Mooie en nette renault captur gekocht bij autohuisnoord. Jurken en collega hartelijk dank voor de prettige samenwerking.

Plezierig contact, betrouwbaar en afspraak is afspraak

Via mail contact gehad betreft inruil op een BMW 1 serie. Dag later een keurig voorstel gekregen op inruil fiat 500. Dezelfde week proefrit gemaakt en binnen 3 dagen de BMW opgehaald. Zeer tevreden over de service en perfect nagekomen afspraken. Zeker een aanrader. Top service uit Harlingen

Goede service!

Na een proefrit aan huis een geimporteerde BMW 1 serie aangeschaft bij Autohuis Noord. Prettig contact gehad met Jurjen en tevreden met de aankoop. Jurjen was erg flexibel qua afspraken en beantwoordde al mijn vragen snel.

Prima service!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: Tijdens mijn zoektocht naar een mooie Tiguan benzine met automaat kwam ik terecht bij autohuis Noord in Harlingen. Een prachtige complete auto, daar wilde ik meer van weten. Contact gezocht met Jurjen. Na een bezoek en proefrit was de deal snel gemaakt. Een week later werd mijn Tiguan keurig op mijn adres bezorgd. Ik heb de onderhandeling en uiteindelijk de deal als zeer prettig ervaren. Een aanrader? Jazekers!!!

Erg blij met mijn nieuwe BMW! Met dank aan Jurjen en zijn collega voor de nette service!

Goede en snelle service met proefrit en aflevering aan huis!

Tijdens onze zoektocht naar een VW Up kwamen wij uit bij Autohuis Noord. Na telefonisch contact dezelfde dag nog een proefrit aan huis (tijdens lockdown periode). Vervolgens snel de auto thuis afgeleverd. Vriendelijke, duidelijke communicatie en goede service. Heel tevreden!

Prettig contact en snelle en flexibele service!

Prettig contact gehad met Jurjen. Erg flexibel. We konden snel terecht voor een proefrit en konden de auto zelfs op zondag ophalen. Aanrader! Groet Inge

Prettig autokoopproces van A tot Z

Vanaf het eerste bericht heel aangenaam contact met Jurjen gehad. Snel en flexibel kunnen schakelen om een auto in technische topstaat te bekijken, proefrijden en laten keuren. Ook het afspraken maken over de koop verliep netjes. Een groot voorbeeld voor elk autobedrijf!

Een positieve ervaring die ik iedereen aanraad!

Bij de zoektocht naar mijn eerste auto kwam ik na lang zoeken terecht bij Autohuis Noord. Na een belletje dat alsnog snel werd opgenomen buiten reguliere werktijden een afspraak gemaakt. Eenmaal op locatie voelde het direct goed. We hebben alles in orde gemaakt en een dik uur later was ik onderweg naar huis in mijn nieuwe auto!

Diverse auto's gekocht bij Autohuis Noord. Altijd met correcte beschrijvingen en duidelijke foto's. Wij hopen in de toekomst nog veel zaken te mogen doen met deze enthousiaste ondernemers.

Vriendelijke persoon en duidelijk

Fijn om zaken mee te doen want: - Geeft duidelijkheid - vertelt eerlijk wat aan je wordt verkocht - neemt tijd en kent geen haast. Dit heb je juist nodig als je een groot aankoop doet. - super vriendelijk. - geeft je alle tijd om zelf te onderzoeken wat je van hem koopt - Het geeft je vertrouwen. Kortom, een fijne mens om zaken mee te doen.

Onverwachte maar zeer gewaardeerde koop

Ik had niet direct een nieuwe auto nodig maar bleef wel rond kijken. Jammer genoeg lukte het niet om een geschikte auto te vinden. Aangezien ik mijn wensen wel eens kenbaar heb gemaakt bij Autohuis Noord, zijn ze altijd alert gebleven. Ondanks dat het niet een officiële zoekopdracht was kreeg ik vorige week een bericht met foto’s toegestuurd van een mooie VW Passat. Vanaf dat moment ging het allemaal vrij snel en was de koop snel rond. Heel prettig dat ze je rustig de tijd geven en niet geforceerd een auto aan je verkopen. Alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt dan zijn zij ook tevreden.

Perfecte service!

Al een tijdje waren we op zoek naar een mooie BMW X5 met weinig km’s en niet ouder dan 4 jaar. Met nog een lange lijst van wensen zoals motorvermogen, kleur, velgen, en interieur was deze lastig te vinden. We kwamen op het idee om Autohuis Noord te benaderen om ons te helpen met deze zoektocht. Beide autoliefhebbers begonnen te glunderen en hadden wonder boven wonder binnen anderhalve week de perfecte auto voor ons gevonden. Binnen een week kwamen ze hem gepoetst en met een volle tank Diesel afleveren. In één woord: Fantastisch! Zeker tot de volgende keer!

Vriendelijk, gastvrij en goede service!

We werden vriendelijk ontvangen door Jurjen met thee en koffie. De auto stond startklaar en na de proefrit werd de overdracht netjes afgehandeld. We moesten van ver komen, maar ik zou het zo weer doen!

Fijn zaken doen bij Autohuis Noord!

In informele sfeer, door toch zeer professioneel advies, met ook nog voldoende keus aan het automerk waar we naar op zoek waren zij we zeer tevreden met de aankoop van onze VW UP. Jurjen bedankt!

Staan voor je klaar!

Aardige mensen met verstand van zaken. Wij kwamen van ver en ze hadden de auto al klaargezet. Zelfs nadat we er samen uitgekomen waren, is er na sluitingstijd alles op naam gezet zodat we gelijk met onze prachtige up weer naar huis konden!

Goede service, vriendelijk personeel.

We zijn goed geholpen bij de aankoop van onze mooie cup up. Vriendelijk en gezellig personeel. Prachtig aanbod van goede kwalitatieve auto’s.

Top service !

Telefonisch super contact gehad en toen ik aankwam nog beter. Goed geholpen en zelfs nog wat extra gehad. Vw up gekocht en tijd perfect ! Naast kwaliteit van auto’s hele fijne service en vriendelijke mensen. Volgende keer zou ik er weer gaan.

Super geregeld zal voor een volgende auto zeker hier weer langs gaan

Goede service en afspraken worden na gekomen. Ik gun ze later weer de handel als we een nieuwe auto nodig zijn

Afspraak is afspraak!

Zeer fijn zaken gedaan met Wilco! En alle afspraken nagekomen

Super tevreden

Heel blij met mn BMW x 5. En na aankoop een lekker biertje, was gezellig

Leuke auto, zeer tevreden.

Goed geholpen en snel geregeld

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.