Diverse auto's gekocht bij Autohuis Noord. Altijd met correcte beschrijvingen en duidelijke foto's. Wij hopen in de toekomst nog veel zaken te mogen doen met deze enthousiaste ondernemers.

Vriendelijke persoon en duidelijk

Fijn om zaken mee te doen want: - Geeft duidelijkheid - vertelt eerlijk wat aan je wordt verkocht - neemt tijd en kent geen haast. Dit heb je juist nodig als je een groot aankoop doet. - super vriendelijk. - geeft je alle tijd om zelf te onderzoeken wat je van hem koopt - Het geeft je vertrouwen. Kortom, een fijne mens om zaken mee te doen.

Onverwachte maar zeer gewaardeerde koop

Ik had niet direct een nieuwe auto nodig maar bleef wel rond kijken. Jammer genoeg lukte het niet om een geschikte auto te vinden. Aangezien ik mijn wensen wel eens kenbaar heb gemaakt bij Autohuis Noord, zijn ze altijd alert gebleven. Ondanks dat het niet een officiële zoekopdracht was kreeg ik vorige week een bericht met foto’s toegestuurd van een mooie VW Passat. Vanaf dat moment ging het allemaal vrij snel en was de koop snel rond. Heel prettig dat ze je rustig de tijd geven en niet geforceerd een auto aan je verkopen. Alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt dan zijn zij ook tevreden.

Perfecte service!

Al een tijdje waren we op zoek naar een mooie BMW X5 met weinig km’s en niet ouder dan 4 jaar. Met nog een lange lijst van wensen zoals motorvermogen, kleur, velgen, en interieur was deze lastig te vinden. We kwamen op het idee om Autohuis Noord te benaderen om ons te helpen met deze zoektocht. Beide autoliefhebbers begonnen te glunderen en hadden wonder boven wonder binnen anderhalve week de perfecte auto voor ons gevonden. Binnen een week kwamen ze hem gepoetst en met een volle tank Diesel afleveren. In één woord: Fantastisch! Zeker tot de volgende keer!

Vriendelijk, gastvrij en goede service!

We werden vriendelijk ontvangen door Jurjen met thee en koffie. De auto stond startklaar en na de proefrit werd de overdracht netjes afgehandeld. We moesten van ver komen, maar ik zou het zo weer doen!

Fijn zaken doen bij Autohuis Noord!

In informele sfeer, door toch zeer professioneel advies, met ook nog voldoende keus aan het automerk waar we naar op zoek waren zij we zeer tevreden met de aankoop van onze VW UP. Jurjen bedankt!

Staan voor je klaar!

Aardige mensen met verstand van zaken. Wij kwamen van ver en ze hadden de auto al klaargezet. Zelfs nadat we er samen uitgekomen waren, is er na sluitingstijd alles op naam gezet zodat we gelijk met onze prachtige up weer naar huis konden!

Goede service, vriendelijk personeel.

We zijn goed geholpen bij de aankoop van onze mooie cup up. Vriendelijk en gezellig personeel. Prachtig aanbod van goede kwalitatieve auto’s.

Top service !

Telefonisch super contact gehad en toen ik aankwam nog beter. Goed geholpen en zelfs nog wat extra gehad. Vw up gekocht en tijd perfect ! Naast kwaliteit van auto’s hele fijne service en vriendelijke mensen. Volgende keer zou ik er weer gaan.

Super geregeld zal voor een volgende auto zeker hier weer langs gaan

Goede service en afspraken worden na gekomen. Ik gun ze later weer de handel als we een nieuwe auto nodig zijn

Afspraak is afspraak!

Zeer fijn zaken gedaan met Wilco! En alle afspraken nagekomen

Super tevreden

Heel blij met mn BMW x 5. En na aankoop een lekker biertje, was gezellig

Leuke auto, zeer tevreden.

Goed geholpen en snel geregeld

Perfect geholpen, top service.

Op de zoektocht naar een Estoril blauwe 1 serie ook maar besloten om deze zoekvraag bij Autohuis Noord neer te leggen. De wensen waren namelijk niet eenvoudig. Een M-pakket, 125dA, 4 deurs met stoelverwarming, grote navigatie en telefoon koppeling waren vereisten. Dit is wederom ruim overtroffen door Wilco en Jurjen door een sport automaat, open dak en sport interieur hier aan toe te voegen. Bedankt!

Ontzettend klantvriendelijk en vlot geholpen! Heel tevreden!

Ontzettend klantvriendelijk en vlot geholpen! Heel tevreden!

Geweldig geholpen aan een prachtige up

Dit bedrijf is een aanrader voor een mooie betrouwbare auto. Ze denken mee en regelen alles voor je. Heel betrouwbaar.

Zeer gemoedelijk, goede service en mooie wagens!

Heeft mooie wagens staan met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel gemoedelijk in omgang en een goede service.

Top service van begin tot eind!

We zochten een zo goed als nieuwe VW Jetta om onze oude Jetta mee te vervangen. Deze werd door Autohuis Noord binnen no-time gevonden. Tussentijds werden we goed op de hoogte gehouden waardoor je weet waar je aan toe bent. In het kort zou ik onze ervaring met Autohuis Noord omschrijven als 100% persoonlijk, 100% professioneel en 100% betrouwbaar. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!

Zeker een bedrijf om naar toe terug te gaan

Bij aankomst zeer prettig ontvangen, gelijk een lekker bakje koffie en een goed verhaal over de auto. Je bent hier zeker geen nummertje en er word goed aandacht aan je besteed

Het kopen van een auto bij Autohuis Noord was een topervaring.

De verkopers waren kundig, flexibel en vriendelijk. Alles wat wij vroegen kon: een paar proefritjes, een autokeuring. Het persoonlijke contact was ook heel goed, professioneel maar ook niet te koel en te zakelijk. Ik ben nog steeds heel blij met deauto!

Goed!

Ik ben goed geholpen bij mij zoekopdracht. Het contact verliep zeer goed. Als snel hadden ze een mooie auto gevonden. Ben er blij mee!! Bedankt

Geweldige service!

Goede service! Vriendelijk personeel. Goed geholpen en blij met onze nieuwe auto!!

Verkoopt nette auto's en zijn eerlijk over de staat van de auto's

We hebben een mooie Volkswagen Cup gekocht bij Autohuis Noord in Harlingen. Contact via de app gehad op zaterdagavond en op zondag de auto gekocht. Een fijne autoverkoper die open en eerlijk advies geeft. Wij zijn heel blij met onze nieuwe VW Cup, een prachtige auto met mooie opties. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Eerlijke en fijne garage

Eerst via de mail en later telefonisch contact gehad. Dit ging snel en vriendelijk. Bij de vraag of ik de auto kon reserveren was dit ook geen probleem. De foto's van de advertentie kwamen goed overeen met de werkelijkheid. Zeker een aanrader als je naar een eerlijke garage opzoek ben..!

Ik ben heel vriendelijk geholpen

Mijn ervaring bij autohuis is als volgt, ik ben heel vriendelijk geholpen en ik mocht een proefrit maken in de auto wanneer ik wilde. Verder zagen alle auto’s die er waren er goed uit. En netjes verzorgd! Ik ben tevreden

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.