Zo hoort het kopen van een auto te zijn.

Na lang gezocht te hebben op het internet vond ik bij Autohuis Noord de BMW 1 serie die ik zocht, dus snel een afspraak gemaakt voor een proefrit. Dit was zelfs savonds mogelijk. De auto verkeerde in uitstekende staat en Jurjen wist ook alles over het verleden van de auto te vertellen. Gezien de auto's die er stonden weet Autohuis Noord wat voor een 1 serie een liefhebber zoekt. Al met al was het kopen van een auto hier een fijne ervaring en ik zou het zeker weer doen.

Prima service.

Zeer klantvriendelijk, prima kwaliteit!

Bij Autohuis Noord een hele mooie VW Up gekocht.

Bij Autohuis Noord een hele mooie VW up gekocht ! Voor ons opgezocht, gevonden en geleverd. Een top auto compleet met onderhoudshistorie en in nieuwstaat ! Spik en span schoon incl beurt afgeleverd. Ga zo door jongens. Een aanrader !

Eerlijk bedrijf en vriendelijk geholpen met aankoop van mijn nieuwe auto.

Nette auto, nette service

Vlot contact, goed geholpen en vlotte afhandeling! Tot de volgende keer ;-)

Super ontvangen en een pracht auto gekocht

Keurig jong bedrijf. Nette auto’s Nette prijzen Wens de mannen veel succes. En mocht ik weer eens een andere auto willen , kom ik zeker terug .

Goed bedrijf, werd goed en super aardig geholpen!

Goed geregeld!

Aardige verkoper, lekkere koffie en mooie auto’s voor een goede prijs. Wat wil je nog meer?

Goede en snelle service!

Auto gevonden via marktplaats, smiddags bekeken en proefrit gemaakt. Goede en duidelijke uitleg gekregen over de staat en onderhoud van de auto. Al met al goede prijs en snel een mooie auto op de oprit!

Professioneel aankoop advies!

De mannen van Autohuis Noord zijn erg deskundig. Met hun technische kennis konden ze mij helpen bij de aankoop van mijn nieuwe BMW. Naast de kennis en kunde in automotive zijn het fijne mensen, die erg empatisch zijn. Ik kan dit bedrijf daarom zeker aanraden! Veel succes met jullie onderneming.

Persoonlijk, kennis en enthousiast!

Bij aankomst direct het goede gevoel om hier een auto te kopen. Ik ben ook bij andere garages geweest om een auto te bekijken maar het persoonlijke en de kennis van de auto(s) deed mij doen overtuigen om tot aankoop over te gaan. Nogmaals dank Wilco voor de hulp en natuurlijk het biertje na aankoop. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen om op jullie site te kijken voor een leuke auto. Groet, Renzo

Goede service en nette uitleg over de auto.

Via de telefoon een afspraak gemaakt nette prijs voor de inruil auto gekregen we konden de nieuwe auto gelijk meenemen nette uitleg gekregen wat de optie van de auto waren.

Snelle service!

Rustig kunnen kijken naar de auto. Ik kreeg ruimte om de auto in alle tijd te testen. Hele snelle service, alles is super snel gegaan. Van het bekijken van de auto naar auto meenemen naar huis in 1 dag.

Top service en kwaliteit!

De service was top en ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto. Echt een aanrader om hier je auto te kopen!

Hele fijne en goede service van de mannen van AHN.

Voor de aankoop van mijn 1e auto heb ik contact opgenomen met Autohuisnoord. Toen zij de mini inruilden, namen ze direct contact met mij op en kwam ik langs om te kijken. Na een duidelijke en eerlijke uitleg over de mini en de kenmerken van deze auto heb ik gericht mijn keuze kunnen maken. Ik ben ontzettend fijn geholpen en ben blij dat ik op hun kan vertrouwen. Zeker een aanrader ! Professionele heren, die graag in overleg met jou een auto willen vinden die bij jou past.

Eerlijk en transparant, zoals auto was zoals verwacht op de site

Snelle deal gesloten, goede inruil voor mijn eigen auto mogen ontvangen en eerlijk over de auto die wij wouden kopen. Kleinschalig en daardoor ook tijd voor jezelf als klant.

Vlot afgehandeld

Op Koningsdag in de ochtend een auto bekeken, s' middags stond ie al klaar om mee te nemen. Snelle en goede service.

Top service!

Zeer tevreden over de zoekopdracht voor een nieuwe VW UP!

Kortom goed service en contact!

Plezierig, goede communicatie, vriendelijk!

Na foto uitwisseling, prijs bepaald. Volgende dag proefrit, daarna in nieuwe auto naar huis gereden. Top service met snelle afwikkeling.

Goede service en vriendelijk personeel!

Afgelopen week mijn BMW 116i opgehaald bij autohuis Noord. Vanwege geen cruise control en een kapot scharnier aan de bestuurderstoel hebben zij deze keurig erop gezet en vervangen zonder meerprijs oid. Voor de rest gewoon goed niks op aan te merken.

Vriendelijk, duidelijke en snelle communicatie

Mooie en nette renault captur gekocht bij autohuisnoord. Jurken en collega hartelijk dank voor de prettige samenwerking.

Plezierig contact, betrouwbaar en afspraak is afspraak

Via mail contact gehad betreft inruil op een BMW 1 serie. Dag later een keurig voorstel gekregen op inruil fiat 500. Dezelfde week proefrit gemaakt en binnen 3 dagen de BMW opgehaald. Zeer tevreden over de service en perfect nagekomen afspraken. Zeker een aanrader. Top service uit Harlingen

Goede service!

Na een proefrit aan huis een geimporteerde BMW 1 serie aangeschaft bij Autohuis Noord. Prettig contact gehad met Jurjen en tevreden met de aankoop. Jurjen was erg flexibel qua afspraken en beantwoordde al mijn vragen snel.

Prima service!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: Tijdens mijn zoektocht naar een mooie Tiguan benzine met automaat kwam ik terecht bij autohuis Noord in Harlingen. Een prachtige complete auto, daar wilde ik meer van weten. Contact gezocht met Jurjen. Na een bezoek en proefrit was de deal snel gemaakt. Een week later werd mijn Tiguan keurig op mijn adres bezorgd. Ik heb de onderhandeling en uiteindelijk de deal als zeer prettig ervaren. Een aanrader? Jazekers!!!

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.