Mooie wenkbrauwen en vriendelijk geholpen

Mijn vriendin en ik komen al enkele jaren bij Paul van Cosmediq om onze wenkbrauwen bij te werken, nadat hij ze jaren geleden bij ons gezet heeft. We zijn zeer tevreden en gaan volgend jaar voor een lijntje op bovenste ooglid. Wij raden deze professioneel gezette permanente make-up aan en je wordt ook nog eens heel vriendelijk te woord gestaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Brigitte, Bedankt voor je review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met jullie permanente make up wenkbrauwen en bedankt voor de aanbeveling. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg, geheel vrijblijvend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Lisette, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze behandelmethodes en service. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Super vakkundige behandeling.

Er is echt tijd voor mij genomen en ik voelde me daardoor echt welkom.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Joanna, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze behandelmethodes en service. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Angst weg door uitstekende begeleiding en behandeling

Al jaren twijfelde ik over permanente eyeliner, maar angst hield me tegen. Nu ben ik op aanraden van een ander hier gekomen en ik kan niet anders zeggen dan dat de begeleiding rustig en duidelijk was. Ik heb geen spijt dat ik ben geweest en zal zeker nog terugkomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Jeanine, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over je permanente make up eyeliner. We doen er alles aan om het de klanten zo goed mogelijk te maken. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Perfecte pmu

Heel blij ben ik met pmu eyeliner, zeer mooi en pijnloos uitgevoerd door Paul. Topper.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Marianka, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over je PMU eyeliner. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Neemt de tijd en kijkt naar de persoon achter het gezicht

Neemt de tijd en kijkt naar de persoon achter het gezicht

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de service en kwaliteit van Cosmediq. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Ik moet me laten behandelen zonder verdoving omdat ik dat niet mag. En paul weet daar heel goed mee om te gaan! Het is altijd reuze gezellig en het resultaat is altijd super!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Michelle, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over je permanente make up. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Hele mooie en fijne locatie, goed advies. En wat er gezegd word klopt ook. Blij met mijn botox behandeling! Blij dat ik ben overgestapt naar deze kliniek! En de heren in de kliniek zijn super vriendelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Samantha, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze botox behandelingen. We doen er dan ook alles aan om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Verbluft door mijn geweldige ervaring bij Cosmediq Baarle-Nassau!

Cosmediq Baarle-Nassau heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen! Mijn besluit voor een botox behandeling, om veroudering tegen te gaan, bleek een schot in de roos. Bij binnenkomst ontving het professionele en vriendelijke team me hartelijk. De moderne inrichting en serene sfeer stelden meteen gerust. Dr. Bjorn en zijn team, echte vakmensen, maakten het verschil. Dr. Bjorn is onmiskenbaar een meester in zijn vak. Zijn ruime ervaring en patiëntgerichtheid straalden tijdens de hele behandeling door. Hij begreep mijn zorgen en lichtte het proces geduldig toe. Zijn focus op natuurlijke resultaten was geruststellend. De botox behandeling zelf was nagenoeg pijnloos en snel. Dr. Bjorn en zijn team creëerden een comfortabele sfeer en beantwoordden al mijn vragen. Het resultaat was verbluffend: subtiel verminderde fronslijnen, met behoud van mijn natuurlijke expressie. De gepersonaliseerde aanpak van Cosmediq Baarle-Nassau maakt het bijzonder. Ze begrijpen dat elke klant uniek is en bieden op maat gemaakte behandelingen. Gratis consults getuigen van hun toewijding aan eerlijke communicatie en klanttevredenheid. Mijn ervaring bij Cosmediq Baarle-Nassau was ongekend en overtrof mijn verwachtingen. Ik voel me niet alleen zelfverzekerder en jonger, maar heb ook een betrouwbaar team van professionals gevonden. Voor veilige, doeltreffende botox en filler behandelingen is Cosmediq Baarle-Nassau de ultieme keuze. Dank aan Dr. Bjorn en het team voor deze geweldige transformatie!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Michaela, Bedankt voor de uitgebreide review. WOW Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze botox behandelingen. We zijn ook erg blij met Dr. Bjorn. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Hele goede, vriendelijke ontvangst. Goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over Cosmediq. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Professioneel, vriendelijk en hygiënisch

Paul weer précis wat te doen geeft goed advies en is erg vriendelijk alles ziet er erg netjes uit ik zal hèm ook altijd aanbevelen. Voor mij n dikke 10

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Nicole, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over Paul en zijn manier van werken. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Professioneel en geruststellend

Ik ben al jaren een tevreden klant. In de stoel bij Paul voel ik me meteen op mijn gemak, hij neemt alle tijd voor je.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Renske, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over Cosmediq. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Ontzettend klantvriendelijk en zeer professioneel

Hele prettige ,gastvrije ontvangst . Worden goede adviezen en uitleg gegeven ,zeker aanrader. Iedere keer zeer tevreden naar huis.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Debby, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je na een behandeling altijd tevreden naar huis gaat. We doen er dan ook alles aan om onze klanten te laten stralen. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Fantastisch!

Onder de indruk van de deskundigheid van Paul. Daarnaast is het een heel fijne man met aandacht voor zijn werk en klanten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Mariëtte, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over Paul en zijn deskundigheid. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Blij met mijn mooie wenkbrauwen.

Je voelt je welkom als je binnenkomt. Paul stelt je meteen op je gemak, Hij legt alles goed uit en luistert goed naar wat jij wilt. Hij werkt heel nauwkeurig en neemt de tijd. Mijn wenkbrauwen zijn prachtig geworden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Miranda, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met je permanente make up wenkbrauwen. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Fijne ontvangst. Op gemak gesteld en goede uitleg over behandeling. Gezelligheid en perfecte behandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Irma, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze behandeling en specialisten. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Zeer vriendelijk

Leuke ervaring word vervolgd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Wilfried, Bedankt voor je review. We zien u snel bij ons in de praktijk terug. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Zeer tevreden over de botox behandeling

Ik heb onlangs een botox behandeling ondergaan en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de resultaten. Mijn rimpels zijn sterk verminderd en mijn huid ziet er veel gladder en jonger uit. De behandeling zelf was ook zeer professioneel en pijnloos uitgevoerd. De arts heeft me voorafgaand aan de behandeling een duidelijke uitleg gegeven over de procedure en wat ik kon verwachten, wat ik erg waardeerde.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Marko, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze botox behandelingen en het daarmee behaalde resultaat. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Goede kwaliteit , altijd gezellig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Tea, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze behandelingen en service. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Altijd gezellig!

Beste Yente, Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Permanente eyeliner bijgewerkt

Zoals altijd is het prima gegaan bij Cosmediq. Paul is een professional die nauwkeurig en snel werkt. Hij beoordeelt het resultaat aan het einde van de behandeling en is hij niet 100% tevreden dan toch nog even bijwerken. Daarnaast is het ook altijd heel gezellig :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Evelien, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up eyeliner. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Klanten vriendelijk

Beste Tea, Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Écht een aanrader!

Ik ben voor het eerst bij Cosmediq geweest voor een botoxbehandeling. Dit had ik veel eerder moeten doen. Ik werd erg prettig ontvangen en voelde me meteen op mijn gemak. Ook Björn (de arts zelf) weet wat hij doet. Al met al een hele prettige ervaring en ik kom zeker nog eens terug!

Beste Maaike, Bedankt voor je review. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

geweldig

vandaag mijn wenkbrauwen laten doen zo mooi gedaan. carbon peeling gehad in een woord fantastisch. Paul is een fantastisch man spraakzaam en een al oor voor ze klanten een dikke 10

geweldig

Over Cosmediq - Permanente make up

Bij Cosmediq is Permanente make-up hoofdzaak en geen bijzaak. Hierdoor hebben we veel ervaring en leveren we een hoge kwaliteit. We gaan altijd voor een subtiel en naturel resultaat. Bij ons kunt u terecht voor prachtige wenkbrauwen, eyeliner en lippen. Cosmediq is verder gespecialiseerd in Injectables, laserbehandelingen en tanden bleken.