Prima hulp bij het verzorgen van een uitvaart

We zijn door fijne, behulpzame en begripvolle mensen geholpen bij het verzorgen van de uitvaart.

alles perfect geregeld

Vanaf het begin tot en met het einde was alles tot in de puntjes geregeld

Professioneel, betrokken en persoonlijk

Zie boven

Alles is correct en naar wens gegaan.

De afscheidsplechtigheid is door de medewerkster zo geregeld dat deze heel intiem was.

Mijn ervaring is goed.

De uitvaart van onze moeder is gegaan zoals wij dat wilden.

De begeleider van de uitvaart heeft zijn best gedaan om ons zo goed mogelijk tegemoet te komen in onze wensen. dat is dan ook zeker gelukt. Daardoor denken we er met verdriet maar wel goede gevoelens aan terug.

Professioneel persoonlijk en liefdevol begeleid

Als heel fijn ervaren met ons hele gezin , goed geluisterd naar onze wensen en daar precies samen de juiste invulling in gevonden en uitgevoerd

Goedemorgen mevrouw Servais, Wat mooi om te lezen dat we samen met u dit afscheid juist hebben ingevuld. Bedankt dat u dit wilde delen. We wensen u nog veel sterkte toe. Groet, Mark

Heel fijn en mooi

Fijne begeleiding.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u nog tips hebben om van een 8, een 9 of een 10 te maken, horen we dit graag. Groet, Mark

Uitstekend verzorgd

Zowel de voorbespreking als de uitvaart zelf zijn erg fijn verlopen. Op alle vragen en wensen is goed gereageerd. De uitvaart is stijlvol verlopen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie woorden. Goed om te lezen dat alles fijn en naar wens is verlopen. Groet, Mark

Prettig, vlot en goed georganiseerd

Prettig, vlot en goed georganiseerd

Goedemorgen meneer van Meurs, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Groet, Mark

Prettig en goed

Als prettig. Ook dat de zelfde uitvaartbegeleider had, ondanks dat zij vrij was.

Beste heer Smit, Bedankt voor uw beoordeling. Groet, Mark

Warm en meelevend

Ik heb een zeer positieve ervaring met PC Uitvaart Begeleiding. Zeer adequaat, warm en vriendelijk begeleid. Duidelijke en snelle informatievoorziening, wat zeer prettig is in een emotioneel zware tijd.

Beste heer Senoron, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat uw een goede ervaring met ons hebt gehad. Groet, Mark

Keurige ontvangst.

Er was gelegenheid voor afscheid nemen.

Beste mevrouw Kahlé- Klein, Bedankt voor uw review en nogmaals sterkte. Groet, Mark

eenvoudig, netjes

Hoewel wij met een klein gezelschap afscheid hebben genomen, is het naar wens verlopen.

Beste mevrouw Sanders, Bedankt voor uw reactie. Mocht u nog tips hebben om van de 8 een 9 of 10 te maken, horen we dat graag. Groet, Mark

In verdrietige tijd perfect bijgestaan en begeleid.

Vanaf het moment van ophalen van mijn overleden moeder tot het verlaten van de ontmoetingsruimte na afloop van de uitvaartplechtigheid is alles naar wens verlopen. Wat ik heel bijzonder vond was dat zelfs om 3 uur 's nachts iemand nog een halve straat voor de auto uit liep. Zoveel respect. Cees Jan van den Berg was de ideale uitvaartleider, die zelfs na bedreiging door mijn zus en zwager het hoofd koel hield.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Groet, Mark

Behandeling overledene met veel respect en gepast medeleven met nabestaanden.

Goede uitvaartverzorgster die ons goed heeft bijgestaan en ontzorgt.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Ik zal uw vriendelijke woorden doorgeven aan mijn collega. Groet, Mark

Goede ervaring in corona tijd

* ondanks dat alles via beeldbellen/telefonisch is gegaan is alles prima verlopen. * min puntje : Bij het maken van de krantenadvertentie stond de geboortedatum niet vermeld in de krant. Te laat opgemerkt door onszelf, maar ik vind dat jullie ons daarop hadden kunnen wijzen dat dit niet gebruikelijk is . Dit heb ik doorgegeven aan onze begeleidster vd uitvaartdag om mee te nemen, zodat zij dit een volgende keer bij iemand anders wel kan melden.

Goedemorgen mevrouw Arensman, Bedankt voor uw beoordeling. Goed dat u uw feedback direct heeft doorgegeven aan de uitvaartbegeleider. Wel fijn om te lezen dat het afscheid zelf verder goed is verlopen. Groet, Mark

Ze hebben hun best gedaan in deze moeilijke tijd

We hebben wel het persoonlijke contact gemist bij het plannen van de uitvaart. Maar gezien de corona is het goed opgepakt. Mijn eertse contact met een heer was iets moeizaam, maar de dames die ons later hebben geholpen daar was fijn contact mee.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat de uitvaart naar uw wensen is vormgegeven en dat mijn collega's goed met u hebben samengewerkt. Groet, Mark

Cees Jan van den Berg - perfecte uitvaartverzorger

Zowel ruim 2 jaar geleden bij het overlijden van mijn moeder was Cees Jan van den Berg ons uitvaartbegeleider. Nu opnieuw ( op ons eigen verzoek overigens ) de begeleider bij het overlijden van mijn vader. Ik kan zeggen dat bij een dergelijke verdrietige omstandigheid Cees Jan en de afhandeling van de PC ons van a-z prima is bevallen ( ondanks de Corona richtlijnen ). Ik heb één kanttekening, dat is de as verstrooid op het uitstrooiveld van verschillende overledenen heel duidelijk zichtbaar was als een soort rechte as streep. Bij mij, en andere aanwezigen, kwam dit wat "luguber" over. Wellicht is het een tip dit was subtieler uit te strooien.......

Goedemiddag, Bedankt voor uw review en uw inhoudelijke feedback. We zullen zowel de positieve woorden voor Cees Jan, als de opmerking over het verstrooiveld aan de juiste personen doorgeven. Veel sterkte toegewenst! Groet, Mark

De uitvaart etc. was prima geregeld.

De uitvaart was respectvol en goed geregeld. Nog een extra pluim voor de dames bij het uitvaartcentrum, deze hebben extra hun best gedaan om het allemaal in orde te krijgen.

Goedemiddag meneer van der Veer, Bedankt voor uw vriendelijke woorden voor mijn collega's en dat u de tijd wilde nemen voor een beoordeling. Groet, Mark

Prima dienstverlening

De familie was heel goed te spreken over nagenoeg alle facetten. 1 opmerking werd wel breed benoemd dat bij het graf wel een voorziening had mogen worden geplaatst. Diverse schoenen van de dames waren na afloop niet meer schoon te krijgen. Vlonders zou misschien een uitkomst zijn geweest. Maar het overige was prima in orde.

Goedemiddag meneer Popping, Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat de uitvaart in hoofdlijnen goed is verlopen. We zullen uw feedback over de voorzieningen van het graf doorzetten naar de locatie. Groet, Mark

Was heel goed geregeld

We zijn door Irene heel goed begeleid. Vanaf het begin tot aan het eind. Was fantastisch. Een dikke pluim voor haar.

Goedemiddag mevrouw Brink, Bedankt voor uw beoordeling en de mooie woorden over Irene. Groet, Mark

Tevreden

Ik ben erg tevreden op jullie service.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Groet, Mark

mooie uitvaart

een mooie en plechtige uitvaart wat verl rust heeft gegeven bij het verwerken van verdriet

Goedemorgen meneer de Haas, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we voor u een mooi afscheid hebben georganiseerd. Mocht u nog tips hebben om van een 8, een 9 of een 10 te maken, horen we dit graag. Groet, Mark

Fijne begeleiding met ruimte voor persoonlijke inbreng

Wij hebben de uitvaart van onze moeder op een zeer persoonlijke manier kunnen vormgeven. Door de begeleiding vanuit PC Uitvaart werden we goed geholpen met het regelen van de "verplichte" zaken en konden wij ons richten op de inhoud van de plechtigheid zelf.

Goedemorgen Raymond, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we jullie goed hebben ontzorgd met de uitvaart van jullie moeder. We wensen jullie nog veel sterkte toe. Groet, Mark

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.