Heel goed

Ik vond het goed en duidelijk was blij met begeleider , dank

2 broers en 3 zussen en ikzelf zijn erg tevreden

Het is allemaal prettig verlopen met de uitvaartleidster. Alles werd keurig uitgelegd. Een ieder kon zijn/haar ei kwijt en er is keurig invulling gegeven aan alle wensen die we hadden. De dienst zelf was in een ontspannen sfeer. Mede te danken aan de extra tijd die we voor de aula gereserveerd hadden. Ook de digitale upload van bestanden ging goed. En werd keurig in juiste volgorde afgespeeld en/of op beeldscherm getoond. Beschikbaar zijn van de vleugel was fijn om de gewenste liederen van moeder ten gehore te brengen. Moeder zou het niet anders gewild hebben en om dat gevoel gaat het. Fijn dat we ook gekozen hadden voor de beeldopname. Prima verzorgd.

Prima geregeld

Met al onze wensen is goed rekening gehouden en de uitleg was ook prima

heel netjes en met veel respect

vanaf het begin( het weghalen van de overledene uit haar huis ) is de uitvaart heel netjes en met veel respect door de medewerkers van PC Uitvaart B.V. behandeld. Enig puntje was dat de kaarten zondag met een koerier bezorgd zouden worden en dat helaas achteraf bleek dat op de opdracht naar de drukker was gemeld dat de kaarten bij de drukker gehaald zouden worden. Dit heeft de nodige stress gegeven. Wellicht dat in de procedure een extra check gebouwd kan worden middels een vraag: "weet u zeker dat de kaarten in Houten opgehaald worden" Vergissen blijft menselijk maar het was vervelend.

Beste Johannes, Fijn dat we een mooi afscheid hebben kunnen verzorgen voor u. We zullen uw feedback meenemen, zodat dit in de toekomst wordt voorkomen. Groet, Mark

Hartverwarmend en discreet

We waren volledig vrij om invulling te geven aan de uitvaart met hele goede en duidelijke ondersteuning van de logistieke zaken.

Beste Simon, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat het afscheid van uw dierbare naar wens is verlopen. Groet, Mark

de juiste toon

prettig gesprek waarbij we tot de perfecte ruimte voor de uitvaart gekomen waren. Alles prima verzorgd. kunnen eigenlijk geen kritiekpunten bedenken

Beste Ron, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat we een waardig afscheid hebben mogen verzorgen. Groet, Mark

Mooie crematie

Alles is gegaan zoals wij bedoeld hadden. Dit komt ook door uw medewerker Jo-Ann Kamstra van Halderen zij mag een 10 van ons ontvangen. Alles zo gewoon als wat wij zijn.

Beste Jacqueline, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat alles gelopen is zoals u het voor ogen had. Wij zorgen ervoor dat Jo-Ann uw vriendelijke woorden ontvangt. Groet, Mark

Goed geregeld

Na het overlijden van mijn vader werd er goed meegedacht over de mogelijkheden binnen het rouwproces t.a.v. onze moeder die ook in het verzorgingshuis achterbleef. Zeer tevreden over de gang van zaken.

Beste Ronald, Goed om te lezen dat u een heel tevreden gevoel heeft overgehouden aan de vormgeving van het rouwproces. Hopelijk gaat alles naar omstandigheden wel met uw moeder. We wensen u veel sterkte toe met alles. Groet, Mark

Het afscheid werd goed begeleid door Astrid.

Beste Albert, Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zorgen dat Astrid dit compliment ontvangt. Veel sterkte toegewenst! Groet, Mark

zeer goede ervaring

Hele fijne ervaring met Jolanda, onze uitvaartbegeleidster. Het werd allemaal uitstekend geregeld en uitgevoerd.

Beste Sabine, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad met Jolanda en zij alles goed heeft verzorgd voor u. We zullen dit compliment met haar delen. Groet, Mark

Goed geregeld, vriendelijke mensen en alles is prima verlopen

Ook al moest alles low budget, iedereen was vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Heel fijn ervaren. Bedankt

Beste Margreet, Bedankt voor dit mooie compliment. Goed om te horen dat het afscheid van uw dierbare naar wens is verlopen. Groet, Mark

PC heeft de uitvaart prima verzorgd.

Beste Peter, Bedankt voor de mooie beoordeling en nogmaals veel sterkte met het verlies. Groet, Mark

Heb een ervaring ,zo respectvol en waardig. Van het helpen met Margreet Boendermaker met het overleg van het begin tot en met de uitvaartplechtigheid toe. Het helpen met mijn man wassen en in de kist leggen. Was wel moeilijk maar we werden goed en keurig ondersteund door Uw medewerkers. Ik kan alleen maar dankbaar zijn ,hoe het tot in de puntjes werd verzorgd.Zelfs mochten we mee naar de oven. Heb ook die dag als een bijzondere en zelfs leerzame momenten ervaren. Zal de PC ook zeker aanbevelen Hartelijk dank hiervoor . Thea van den Dungen-van Heest.

Beste Thea, Dank u voor de mooie woorden. Fijn om te horen dat we een respectvol en waardig afscheid voor u hebben kunnen verzorgen. Groet, Mark

positief

Het was onze eerste ervaring met pc uitvaart verzorging,Wij hebben hier een goed gevoel bij gehad. wij willen Joyce die de uitvaart begeleide bedanken voor haar uitstekende begeiding.

Beste G. de Jong, Fijn om te horen dat we een uitvaart voor u hebben kunnen verzorgen, waar u een goed gevoel aan over heeft gehouden. We wensen u nog veel sterkte toe en zullen uw compliment met Joyce delen. Groet, Mark

Op een paar kleine foutjes na is het goed verlopen , ik zeker tevreden.

Er zijn wat verbeteringen mogelijk , o.a meneer aan de balie zit prive te bellen terwijl wij wachten voor een bezoek. Dit was heel hinderlijk dat iemand met Bol.com. aan het bellen is over meubels. Verder was de communicatie niet zoals het hoort tussen uitvaartleider Daniel en Esther. Is wel goed terplekke op gelost. Locatie is super. Ik raad iedereen PC aan en dan hoor je maar ik heb een levensverzekering bij die of die kan ik dan toch PC bellen als ik een uitvaart heb. Veel onwetendheid bij mensen ,bij mij in Amstelveen zegt men ja ik moet naar Bouwens dan zeg ik dar hoef niet. Misschien is dat een tip om dat onder de aandacht te brengen.

Beste Jan, Dank u wel voor uw feedback. We hebben de door uw gegeven ervaringen doorgespeeld naar de juiste afdeling en zullen indien nodig nog contact met u opnemen. Groet, Mark

Prima voorbereiding, prima begeleiding en prima afronding

Zodra de uitvaartbegeleidster door had dat we niet zo’n informele uitvaart wilden, schakelde ze meteen naar onze ideeen. Dat heb ik wel anders meegemaakt. Meedenken met de nabestaanden op het niveau dat gevraagd wordt is het allerbelangrijkste en dat deed deze mevrouw.

Beste Angele, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij zullen uw compliment aan haar doorgeven. Groet, Mark

goed geregeld!

Goede begeleiding en keurig geregeld!

Beste Abraham, Bedankt voor de mooie cijfers voor de uitvaart. Fijn dat we voor uw dierbare een bijzonder afscheid hebben mogen verzorgen. Groet, Mark

Was plechtig en mooi

Een fijne ervaring gehad met Thomas Ritmeester hij heeft alles in goede banen geleid

Beste Piet, Goed om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad met Thomas en hij alles goed heeft verzorgd voor u. We zullen dit compliment met hem delen. Groet, Mark

Beste Trijntje, Bedankt voor de mooie cijfers voor de uitvaart. Fijn dat we voor uw dierbare een bijzonder afscheid hebben mogen verzorgen. Groet, Mark

Netjes

Liefdevol

Beste Maria, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden over ons bent. Mag ik u vragen of u nog tips heeft hoe we van een 7 naar een 9 of 10 kunnen komen? Veel sterkte toegewenst. Groet, Mark

Ik ben zeer tevreden over de PC het was gewoon perfect Thomas Ritmeester heeft alles voor mij verzorgd ik en iedereen die aanwezig waren hebben dit alles als zeer warm ondervonden. Mijn complimenten gaan dan ook uit naar Thomas Ritmeester Vriendelijke groet Johanna Spee

Beste Johanna, Dank u wel voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden. Wat fijn dat u het afscheid van uw dierbare als warm heeft ervaren. Wij zorgen ervoor dat Thomas dit compliment ontvangt. Groet, Mark

Uitstekende uitvaartbegeleiding

Goed open gesprek ter voorbereiding. Niets werd opgedrongen. Alle afspraken werden nagekomen tijdens de uitvaart. Kortom helemaal tevreden

Beste Paulus, Bedankt voor de mooie cijfers. Goed om te lezen dat u een heel tevreden gevoel heeft overgehouden en we een mooie uitvaart voor uw dierbare hebben mogen verzorgen. Groet, Mark

Zeer tevreden. Goeie tip gekregen van Suus over de muziek.

Beste Aleida, Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zorgen dat Suus dit compliment ontvangt. Veel sterkte toegewenst! Groet, Mark

proffesioneel en stijlvol

Op alle fronten volgens verwachting

Beste Pieter, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden over ons bent. Mocht u nog tips hebben hoe we van een 8 naar een 10 kunnen komen horen we dit graag. Groet, Mark

heel fijne medewerkers.

eenvoudig en zonder zorgen.

Beste Pierre, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat het afscheid van uw dierbare naar wens is verlopen. Groet, Mark

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.