Prima ervaring PV Uitvaart.

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding door Joan Machielsen. Dat blijkt ook uit de uitvaart waar al onze wensen zijn uitgevoerd .

De uitvaart werd prima begeleid

De uitvaart werd prima begeleid door mijn begeleider. Ook de controle betreffende het samenstellen van het draaiboek. Ik kan me alleen wel voorstellen dat iemand die niet thuis is met internet en muziek downloaden lastig is en daarbij hulp nodig heeft. NIet iedereen heeft hulp hiermee. Alleen de geluidsinstallatie mag wel eens verbeterd worden, die is niet zo best meer in de aula. Wat betreft de catering:Je moest je drank halen, maar als directe nabestaande heb je daar geen tijd voor en moet je aan een ander vragen of ze even wat willen halen. Voorheen kreeg je een fles wijn op je tafel voor de directe nabestaande. Lijkt me ook handiger.

Alles prima geregeld

Zonder stress. Goed meegedacht door de uitvaartbegeleidster

Een uitvaart is altijd verdrietig maar de begeleiding was fantastisch.

Onze begeleider Robert Peterse heeft heel goed begrepen wat wij wilden. Hij luisterde goed en heeft alles naar onze volle tevredenheid geregeld. Zowel voor- als tijdens de uitvaart verliep alles volledig volgens onze wensen. Ook de telefoontjes na de uitvaart zijn door ons zeer gewaardeerd.

Uitstekend verzorgd voor zo ver,

De eind oordeel kan ik nog niet geven omdat nog niet alles is afgehandeld , N.L. de as overdracht en het uit strooien op het veld in Purmerend en de bedank kaartjes .

mevrouw neemt de tijd voor om alles goed te bespreken. Zij is goed bereikbaar en reageert snel op je vragen.

Goede zorg, begeleiding zorgden voor mooi afscheid van mijn man.

Prima begeleiding, zorg en dit leidde tot een mooi afscheid van mijn man.

Duide en empathies

Afspraken worden stipt nagekomen en ondersteuning helder

Fijn geregeld

Nav het overlijden van mijn vader zijn wij zeer fijn en snel geholpen door Esther. Zij heeft alles tot in de puntjes geregeld en ons de hele dag bijgestaan.

Top geregeld!

Wij zijn heel erg tevreden over PC uitvaart. Met name Dennis Ganseij heeft er voor gezorgd dat mijn vader een waardig afscheid heeft gekregen.

Uitvaart was prima geregeld

Prettig contact zeer persoonlijk allemaal

Betrokken begeleiding

Alles prima geregeld, chauffeur op tijd, reed prima. Men was heel betrokken bij de familie.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Deskundigheid, ondersteunend, luisterend oor en op alle vragen een antwoord

Tijdens de eerste kennismaking met de uitvaartbegeleider Robert was er gelijk een goed en duidelijk contact. Wij voelden ons erg gesteund en er was een duidelijke uitleg over de totale uitvaart. Het sociaal contact in het verdriet en de vele vragen zijn op alle punten goed gesteund.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Zeer prettig, vakkundig en duidelijk.

Tessa heeft mij in deze moeilijke periode goed begeleid. Zij heeft alles perfect geregeld en heeft regelmatig contact opgenomen. Daarnaast gaf ze mij de ruimte om over beslissingen na te denken. Verder nam zij de tijd om mijn vragen te beantwoorden en was ze makkelijk bereikbaar.

Goede ervaring

Onze ervaring was heel goed, ondanks de moeilijke situatie. Esther Post heeft een goed begeleid en geholpen, hele lieve vrouw. Onze dank daarvoor, namens ons!

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Het was tot in de puntjes verzorgd

Alles was perfect geregeld precies zoals wij het voor ogen hadden. Op de catering na, die voldeed niet aan onze wensen.

Duidelijk en eenvoudig

Wij zijn goed geholpen, aan al onze wensen is gehoor gegeven alles kan niks hoeft,duidelijk in de kosten en alles simpel geregeld

Vriendelijk en meedenkend

Tip: als er een administratieve verandering is meld dit na het afscheid ipv voor het naar binnen gaan. Verder alles netjes geregeld, ook toen de bloemen vergeten waren het keurig opgelost.

Erg goede ervaring met PC

Begeleiding en nazorg erg professioneel.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Heel fijn om in verdrietige tijden zo goed gesteund en geholpen te worden

Na het plotselinge overlijden van mijn moeder, moesten we allerlei zaken regelen. Dan is het fijn als je daarbij ontzorgd en geholpen wordt door een specialist. Fijn ook dat we al onze wensen en die van mijn moeder konden waarmaken dmv een warm afscheid op een mooie locatie. Een waardig afscheid.

Hele fijne begeleiding

Hele fijne en empathische begeleiding van Dennis.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Keurige begeleiding, en nette uitvaart.

Astrid heeft ons prima begeleid, en alles naar wens geregeld. Altijd beschikbaar voor vragen, en hulp.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Zoals gebruikelijk uitstekend verzorgd.

Uitstekend.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Wij hebben alle medewerking gekregen om de uitvaart volgens onze eigen wensen en met veel live muziek te laten plaatsvinden. De uitvaartleider hield zich bescheiden op de achtergrond en was alleen in het begin en helemaal aan het einde even aanwezig. Wij kijken tevreden terug op een ceremonie die helemaal paste bij onze geliefde.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Prettig kontakt met telefoniste Op halen van overledene duurde lang (3uur ipv 1 1/2 uur)zeer tevreden over uitvaart begeleidster

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.