Heel goed

Heel goede service zeer respectvol

Alles keurig perfect geregeld.

Mijn ervaring is dat alles keurig perfect en snel geregeld werd. Zeer vriendelijke mensen.

Snel contact

Helaas waren wij ervarings-deskundige mbt een uitvaart welke wij een kleine 4 jaar geleden ook via de PC voor onze moeder hebben laten begeleiden. Wij wisten wat de wens van onze vader was en wij waren er vrij snel over uit hoe de uitvaart van onze vader eruit zou moeten zien. Met steun en meedenken van eerst Daniel van Utrecht en daarna Meraud Huijbers hebben we alles goed kunnen voorbereiden. Helaas heeft corona ook voor ons voor veel problemen gezorgd. Het was erg moeilijk om een keuze te maken in wie wel/niet bij de afscheidsdienst aanwezig konden zijn. In de overlijdenskaart hadden we duidelijk een verzoek aan de genodigden gedaan om zich aan/af te melden. Helaas viel deze opmerking waarschijnlijk niet voldoende op, waardoor er toch minder mensen in de kerk aanwezig waren als verwacht/mogelijk was. Desalniettemin, verliep het afscheid voor ons mooi. We hebben dat goed kunnen afsluiten, maar nu verder..... dat is een ander verhaal.

Een prachtige uitvaart.

Mooi, eenvoudig, klimaatneutraal, precies zoals we voor ogen hadden.

Positief, begripvol en het goed willen doen.

Uitvaart was prima geregeld. Fijne persoon als uitvaartbegeleider. Dit heeft mij ook ontzorgd in bepaalde opzichten zeker in deze coronatijd. Heb mijn moeder ook helpen verzorgen en dat ging onder begripvolle goede begeleiding.

Alles prima geregeld

Ondanks de corona perikelen is alles prima verlopen. Ilonka Dorrestijn is een vriendelijke gesprekspartner en heeft ons goed geinformeerd. Onlangs heeft zij ons nog gebeld hoe het met ons gaat en ook dat wordt gewaardeerd. Kortom een dikke 10.

Beste heer de Jong, Bedankt voor uw beoordeling en complimenten voor Ilonka. Groet, Mark

het hele proces is prettig en soepel verlopen

Vanaf het moment dat wij contact hebben opgenomen tot en met de uitvaart is het contact soepel en prettig verlopen. Het is wel jammer dat er door corona geen direct persoonlijk contact mogelijk was, maar daar kan niemand wat aan doen. Het programma van de ceremonie was toch wel wat lastig als je met eigen keuzes voor de muziek komt en ook wat betreft het op juiste volgorde zetten van de foto's. De medewerker, Dennis, heeft ons prima geholpen, maar dan ben je al wel zelf een ochtend bezig geweest om uit te vinden hoe het wel of niet werkt. De ceremonie verliep zonder problemen.

Beste heer Anderiesen, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Groet, Mark

Was erg goed geregeld

Goed geregeld zeker in deze corona tijd

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Prima verzorgde uitvaart !

Zowel het voorbereidend overleg als de uitvaart en nazorg waren uitstekend uitgevoerd.

Goedemiddag, Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Groet, Mark

Heel goed pc, ook het personeel uitmuntend.

Beste heer Fokke, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Groet, Mark

Geweldige begeleiding van begin tot het einde

Het thuis ophalen van het lichaam van mijn man, wat trouwens met veel zorg en respect is gedaan, waren wij echt heel erg tevreden. Chapeau voor deze heren! Daarna het contact met Irene die dit tot in de puntjes geweldig heeft gedaan. In alle rust en tijd heeft zij hier aandacht aan gegeven en voelde ons goed aan. Vooral het meedenken van zaken, hebben wij als zeer prettig ervaren. De uiteindelijke ceremonie heeft zij op een fijne wijze begeleid. Chapeau voor Irene! Het enige minpuntje die wij tegen zijn gekomen, was in de familiekamer van Westgaarde. De thee en koffie in de kannen waren lauw en de thee smaakte naar koffie. Dat was jammer.

Beste Ellen, Bedankt voor uw woorden. We zullen uw feedback meenemen en zorgen dat de thee en koffie niet mee lauw wordt klaargezet. Groet, Mark

Knallend

Onverwachts

Beste mevrouw Eikema, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Meelevend

Snelle reactie op vragen, behulpzaam, goede adviezen in deze zware tijd.

Beste Josephine, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Zeer meedenkend en klantgericht

Na het overlijden van mijn grootvader moest de uitvaart uitgesteld worden omdat mijn ouders ziek waren geworden door corona. Het heeft maar liefst 4 weken geduurd voordat de uitvaart kon plaatsvinden. Pc, en met name Rosan heeft ons uitstekend begeleid in dit zware proces. Nogmaals hartelijk dank!

Beste mevrouw Spelbos - Klein, Nogmaals gecondoleerd met het verlies. Hopelijk gaat het ook weer goed met uw ouders. Groet, Mark

alles is naar wens verlopen

Tevreden, de begeleiding, respectvol en deskundig. een mooie uitvaart.

Beste heer Leben, Fijn om te lezen dat we een mooie uitvaart konden verzorgen voor u en uw dierbaren. Groet, Mark

Alles keurig geregeld. En een hele aardige uitvaart begeleider

Goedemorgen, Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Groet, Mark

Zeer betrokken, goede begeleiding

We hebben mooi afscheid kunnen nemen ban onze moeder, de betrokkenheid vanuit PC heeft ons daar heel goed bij geholpen.

Beste mevrouw Waagmeester, Bedankt voor het delen van uw ervaring en nogmaals sterkte met het verlies van uw moeder. Groet, Mark

Warm, persoonlijk, professioneel.

Warm, persoonlijk, professioneel.

Beste mevrouw Visser, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Het was de uitvaartleidster die alles perfect maakte

De droevige gebeurtenis, de dood van onze moeder werd zeer professioneel en warm opgepakt door de uitvaartleidster Astrid ten oever die “ constant” beschikbaar was en meedacht . En prima de uitvaart aan elkaar praatte , Empathisch en zeer professioneel

Goedemiddag meneer Straatmeijer, Wat fijn dat u samen met Astrid een mooi afscheid organiseerde. Ik zal uw complimenten aan haar doorgeven. We wensen u veel sterkte toe. Groet, Mark

nette uitvaart maar erg jammer van de sterk verminderde service betreffende de afhandeling van de v

Het ophalen vanuit het verzorgingstehuis door PC Hooft was uiterst respectvol; zowel door personeel van het EDD als van PC Hooft. Ook de uitvaart zelf was prima in orde. Veel minder te spreken zijn we over de service van PC Hooft betreffende de afhandeling van de diverse verzekeringspolissen. Die service doet PC Hooft naar eigen zeggen niet meer. En dat wegens privacy wetgeving!? Dat was juist zo prettig zo'n 5 jaar geleden toen PC Hooft de uitvaart heeft verzorgd van onze vader!! Als we dat van te voren hadden geweten was dat een goede reden geweest om een andere uitvaartonderneming te zoeken die bovenstaande service nog wel verleent.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. We nemen uw opmerking mee zodat we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. We nemen nog contact met u op. Groet, Mark

Er werd ontzettend goed meegedacht en in oplossingen gedacht!

Er werd ontzettend goed meegedacht en in oplossingen gedacht! Verder vond ik de uitvaartleiders en medewerkers heel erg lief en betrokken. Precies wat ik nodig had.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Fijn dat we u zo goed hebben ondersteund in deze moeilijke tijden. Groet, Mark

Een mooie uitvaart naar wens.

Ondanks de nare tijd ( corona) , was het regelen van de uitvaart via videobellen prima geregeld . (geen overlijden dmv corona) Het was wat lastig even om alles door te te lezen in de " catalogus" maar alles netjes kunnen uitzoeken en met dhr Daniel van Utrecht kregen wij contact via videobellen. Van dag 1 met het eerste contact tot en met het laatste contact was alles prima in orde en volgens de wensen uit gevoerd zoals mijn overleden moeder via PC het gewenst had.

Goedemorgen meneer du Chatenier, Goed om te lezen dat de uitvaart naar wens is verlopen. Het is even wennen aan de werkwijze door de coronamaatregelen, maar gelukkig is het gelukt. Groet, Mark

Zeer nette en prettige service in een moeilijke tijd

B

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Met veel persoonlijke zorg de uitvaart van mijn moeder begeleid

Vanaf het eerste contact met de PC de heren die mijn moeder hebben opgehaald keurig/perfect hun taak vervuld met oog voor de nabestaanden, de aanname uitvaart met zorg en alle rust verzorgt, de uiteindelijke uitvaart weer met zorg verzorgt/begeleid. Dank voor allen die hun rol hebben vervuld.

Goedemorgen meneer Staalenhoef, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent. We wensen u nog veel sterkte toe. Groet, Mark

Goede ervaring

Nette begeleiding mogelijkheden er word tijd voor genomen erg netjes allemaal

Goedemorgen mevrouw Hommerson, Dank voor uw mooie beoordeling. Groet, Mark

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.