Een hele fijne ervaring

Een hele lieve uitvaart leidstser die ons een heel hoop werk uit handen nam (Esther) Heel netjes geregeld Van afscheid tot uitvaart tot begraven Mijn moeder die zeer plotseling uit ons leven werd gerukt heeft hiermee een waardig en respectvol afscheid gehad.

Betrokken mensen,die met je meedenken en meeleven

Wij hebben het als prettig ervaren. Bij calamiteit werd adekwaat gereageerd Wat wij als minder ervaren hebben,dat we niet dezelfde persoon als uitvaartleidster kregen,die alles met ons besproken had. Je bouwt na zoveel besproken te hebben toch 'n bepaalde band op.

Zakelijk en toch betrokken dienstverlening

zie boven

Goedemorgen meneer Schuman, Bedankt voor uw beoordeling. Mooi dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Groet, Mark

Goede begeleiding, mooie dienst, laat met de rekening

Prima verzorgd, goed begeleid, niet goedkoop. Mijn verzoek om snel de rekening te krijgen, drie maal herhaald, heeft nog geen effect gehad ( vier weken na uitvaart).

Goedemorgen meneer Jongkind, Goed om te lezen dat we voor u een mooi afscheid hebben georganiseerd. Ik heb uw opmerking over de rekening doorgezet naar de juiste afdeling, dit is niet zoals het hoort te gaan. Onze excuses hiervoor. We wensen u nog veel sterkte toe. Groet, Mark

De gehele uitvaart goed geregeld

Goedemorgen meneer Gouwens, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Groet, Mark

Respectvolle begeleiding en goed verzorgde uitvaart.

De uitvaart is goed verzorgd, respectvol. Ruimte is gelaten voor de verdrietige gevoelens van familie. De uitvaartbegeleider heeft ons goed begeleid door mee te denken over besluiten die genomen moeten worden, ondanks het rouwproces.

Beste heer Meijer, Bedankt voor uw reactie. Mocht u nog feedback hebben om van de 8 een 9 of 10 te maken, horen we dat graag. Groet, Mark

Prima en.zeer tactvol

Tactvol en gevoelvol in een lastige situatie Goed meegedacht

Beste mevrouw Kok - Vermeer, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Groet, Mark

Er werd geluisterd en meegedacht

Beste mevrouw van Wijk, Dank u wel voor uw beoordeling. Groet, Mark

Alles prima geregeld

Alles is gelopen zoals we graag wilden. Ondanks de beperkingen van de Coronamaatregelen was het een mooie uitvaart. Aanbevelingen: techniek om afbeeldingen op een rouwkaart te kunnen maken is verouderd. Hierdoor hebben we hulp van derden moeten inroepen. Er kon geen muziek bij de fotoreportage in de ontvangstkamer worden afgespeeld. Techniek/kennis onvoldoende. Kon alleen in ruimte waar overledene was opgebaard. Dit wilden we juist stil houden.

Beste mevrouw de Graaf, Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. We zullen dit intern oppakken en onderzoeken hoe we dit kunnen verbeteren. Groet, Mark

Teleurstellend voor een bedrijf dat al zo lang voor onze familie uitvaarten verzorgt.

In 2014 voor mijn oude moeder de meest complete ,, uitvaart compact’’ gekocht. Zij overleed recent. Bij tel. contact met kantoor weet de dame niet wat uitvaart compact betekend, en moet ik haar op het juiste spoor zetten. Dan stuurt zij mij een aantal mailtjes die ik doorneem. Dan volgt een mail met excuus dat dit verkeerde informatie is. Na zes jaar heb ik, in deze situatie alleen behoefte aan no nonsens! Ook de dame die de planning maakt voor de crematie Is niet correct over het product en over de geplande datum. Zij hoort van ons (mijn vrouw luisterde mee) dat het voor ons beter uitkomt als het op maandag kan plaatsvinden i.v.m. familie die al aanwezig is en dan weer vertrekken naar Munchen. Zij zegt ik probeer maandag middag en zie dinsdag ochtend elf uur ook een gaatje! Later weer contact, nu zegt ze, ik heb geboekt voor dinsdagmiddag!? Wij zijn verbaast en vragen waarom niet dinsdag ochtend? Ze ontkend glashard dat ze dat heeft gezegd, en vermeld ook nog dat we het vervoer van de rouwauto naar het crematorium nog moeten betalen!? Wij luisteren later nog even het eerste gesprek af en concluderen dat wij gelijk hebben. Dit is geen reclame voor PC! Gelukkig zijn de dames bij de uitvaartplechtigheid twee klasse beter. Top medewerkers! H van Liempd

uitstekend

alle medewerkers waren zeer behulpzaam

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Groet, Mark

Goed allemaal geregeld.

Goed geregeld allemaal

Beste heer Schmidt, Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Groet, Mark

Prettig!

Jammer dat de overlijdens akte in een dunne envelop werd verstuurd en verkreukeld aankwam. De muziek was iets te zacht. Kreeg geen hulp bij de verzekeringen. Verder zeer prettig contact met Suus.

Beste mevrouw Zeldenrust, Bedankt voor uw reactie. We zullen intern kijken hoe we deze service kunnen verbeteren. Groet, Mark

Vanaf het melden van overlijden, het gesprek over de uitvaart en de uitvaart zelf was alles prima geregeld. De begeleider bij de uitvaart was niet degene die het gesprek heeft gevoerd, maar alles was heel goed.

Beste heer van Rookhuijzen, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat we een mooi afscheid konden verzorgen. Groet, Mark

meelevend

Omdat mijn man al lange tijd ziek was had ik in gedachten de uitvaart al geregeld .Wegens de hitte was het niet mogelijk het thuis te doen. Er werd zoveel mogelijk rekening gehouden met mijn wensen en meegedacht

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling en nogmaals sterkte met het verlies van uw man. Groet, Mark

zeer goed verzorgde uitvaart

Wij hebben alle wensen van mijn moeder kunnen vervullen. Het contact met uw uitvaartbegeleider mevr. Meraud Huijbers was erg prettig, zij was zeer behulpzaam en heeft ons goed geadviseerd en geholpen met al onze vragen, waardoor het een mooi afscheid is geworden.

Beste mevrouw Kraan - Vega, Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Groet, Mark

Zeer correcte en professionele uitvaart conform onze wensen.

Mede vanwege zde hoge leeftijd van mijn overleden moeder werd de uitvaart in familiekring vorm gegeven. Dit heeft in de kleine aula van het crematorium gehouden en was intiem en sober, zoals we dat voor ogen hadden. Het overbrengen van het lichaam vanaf het verzorgingshuis naar het crematotrium gebeurde, ook vanwege de warmte, in slechts enkele uren na de overlijdensmelding, wat ons in positieve zin verbaasde. Zeker ook de complimenten aan Astrid, onze uitvaartbegeleidster, die de uitvaart niet alleen zeer vakkundig, maar ook op een prettige manier verzorgde en enkele goede tips gaf.

Beste heer Overmeer, Bedankt voor uw beoordeling en nogmaals gecondoleerd met uw moeder. Groet, Mark

Hele prettige medewerkers

vanaf het moment dat onze (schoon) moeder thuis werd opgehaald tot de uitvaart zelf was er aandacht voor de kleinkinderen. Dit was voor ons heel fijn om mee te maken Het enige minpuntje was dat de condoleance kaarten van de condoleance avond een tijdje zoek zijn geweest.

Beste mevrouw van Houten, Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. Groet, Mark

Uitstekende verzorging crematie met volledige eigen inbreng

Na het overlijden van mijn moeder PC Uitvaart gebeld. Vanaf dat moment is de regie in mijn hand gebleven maar is er op allerlei manieren ondersteuning verleend. Door aanwezigheid vanuit PC Uitvaart, door telefonische navraag door PC Uitvaart of er nog vragen waren, snelle reactie bij een toch nog gewenste wijziging in de aanpak. Allerlei praktische zaken kwamen aan de orde en werden onmiddellijk geregeld. Kortom: zeer tevreden.

Beste mevrouw Homan, Bedankt voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden. Groet, Mark

Maatwerk

Alles tot nu toe naar wens verlopen. Goed om 1 vast contactpersoon te hebben. Complimenten daarvoor naar Astrid ten Oever.

Beste heer Barendregt, Bedankt voor uw beoordeling. We delen uw complimenten met Astrid. Groet, Mark

Mevrouw van Lewe heeft de uitvaart van mijn man perfect geregeld.

Allereerst toonde mevrouw van Lewe veel empathie naar mij, mijn dochter en kleindochter. Voor het regelen van de uitvaart nam ze de tijd en gaf goed advies. Mevrouw van Lewe handelde adequaat toen bleek dat er toch meer mensen aanwezig waren, dan dat er uitgenodigd waren. Ze bleef rustig en stelde ons op ons gemak.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling en de vriendelijke woorden voor mijn collega. Ik zal ze aan haar doorgeven. Daarnaast wensen wij u nog veel sterkte toe met de verwerking van het verlies. Groet, Mark

Heel mooi en intiem

Zeer goede begeleiding door Corina. Erg warme persoonlijkheid

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat Corina u goed heeft kunnen ondersteunen in deze intensieve periode. Goed dat het afscheid zo intiem verlopen is. Groet, Mark

Prima geregeld

De uitvaart was zoals we hadden besproken

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat de uitvaart gelopen is zoals u besproken heeft. Groet, Mark

Perfect geregeld

Ik beveel het iedereen aan. Mijn ervaring met de begeleiding van Irene is perfect. En ben daar zeer over te spreken

Goedemorgen meneer van Santvliet, Wat een complimenten voor ons en voor Irene in het bijzonder. Ik zal het aan haar doorzetten. Groet, Mark

Heel netjes verzorgd

Vanaf het eerste telefonisch contact tot de crematie is alles heel goed verlopen. Klein minpuntje er zat een verkeerde overlijdensakte in de envelop maar het is wel meteen keurig opgelost.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn na uw melding over de akte direct een intern onderzoek gestart, zodat dit niet meer zal gebeuren. Mooi om te zien dat de rest van het afscheid heel goed verlopen is. Groet, Mark

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.