Het voldeed aan de verwachtingen

Door de corona was het allemaal niet makkelijker want een aantal zaken liepen rommelig. de uitvaart op zich was goed gedaan een overeenkomstig de afspraken. De kaarten waren te laat waardoor er extra inspanning van ons nodig was om met de gasten contact op te nemen voor de uitvaart. verder was alles goed gegaan.

Geen problemen

Na aanmelding van mijn vaders overlijden dhr a.Epe is alles eigenlijk van zelf gegaan zo ook via de computer site. Geen mensen over de vloer maar in je eigen bubbel keuzes maken.Ook de dag van begrafenis is alles goed verlopen mede dat wij een vervangende begeleidster hadden. Zij heeft ons goed uit gelegd hoe alles zou gaan verlopen . Prima,

Professioneel en met respect

In de moeilijke en emotionele tijd zijn we professioneel en met respect behandeld. En ook veel begrip. Fijne mensen die alles netjes hebben verzorgd

Goede afspraken,goed nagekomen, Correct behandeld

Vorig jaar goede afspraken gemaakt welke heel goed zijn nagekomen. Prettig behandeld door de uitvaartbegeleidster. Zeer correct en netjes behandeld door alle personeel. Mooie verzorging en prima dagelijke controle. Ik zou bijna zeggen...Ik zou het zo weer doen, maar liever niet.

Mijn ervaring in een zin is geweldig en betrokken.

Mijn uitvaartbegeleider was Meraud. Ik heb haar betrokkenheid en deskundigheid op haar gebied heel erg fijn gevonden en ook heel goed. Zij heeft ons erg op ons gemak gesteld,zodoende was het regelen van de crematie van mijn lieve man "Niet zo heel erg moeilijk". Een vakvrouw in haar werk!

PC Uitvaart B.V. heeft ons goed ontzorgd tijdens een turbulente periode

PC Uitvaart B.V. heeft ons goed ontzorgd tijdens een turbulente periode. Fijne begeleiding van begin tot het eind. Dat geeft vooral rust en zorgt ervoor dat de concentratie gericht kan blijven op een aantal belangrijke momenten en activiteiten.

Prima, zeker in deze coronatijd met maar 30 personen

Respectvol

Informeel, met veel respect en geduld. Prima uitvaart.

Een rustgevende gedachte dat alles tot in de puntjes verzorgd is

De rust, het geduld en ervarenheid van de begeleiding geeft je vertrouwen dat alles goed en volgens jouw wensen wordt gedaan. Niets is de begeleiding teveel en staan altijd voor je klaar. Ik heb dat als heel fijn ervaren. Mijn complimenten voor deze vakkundigheid en menselijke benadering. Bedankt.

Een normale gang van zaken

Netjes verzorgd, alleen de bereikbaarheid tijdens feestdagen was beperkt en kan verbeterd.

Vertrouwen, flexibel, eervol, meelevend

Ik heb de samenwerking als erg prettig ervaren. Ik hou zelf ook graag de regie, maar dit was geen enkel probleem. Zoals ik het wenste, kon gerealiseerd worden en ik werd zeer fijn en goed geadviseerd. Het contact met Daniel van Utrecht was vanaf het begin goed en wil ik zeer graag aanbevelen. Eervol.

Was pcies hoe wij het wilde

Esther heeft mijn begeleid met begrafenis van me schoonvader en ze was echt geweldig. Kon haar alles vragen, altijd bellen en heeft me er echt doorheen geholpen. Ze was altijd vriendelijk en eerlijk. Mede daardoor is de dag verlopen zoals wij dat wilde, nog heel erg bedankt daarvoor.

integere en correcte afhandeling in corona tijd

Goede begeleiding van begin tot eind van het hele proces door de uitvaartbegeleider(s) . Alleen de drukkerij heeft in mijn ogen steken laten vallen doordat meer dan de helft van de ontvangen enveloppen om de rouwkaarten in te versturen niet voorzien waren van een plakrand hetgeen ik zeer teleurstellend vond. Nu dienden we de enveloppen zelf dicht te plakken met plakband ( amateuristisch). Een betere uitgangscontrole is daar wel op zijn plaats!

Beste heer Schut, Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. We gaan dit intern oppakken. Groet, Mark

Heel prettig geholpen en te woord gestaan in een moeilijke tijd. Geen vraag is te gek.

Beste mevrouw Kuijpers, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Groet, Mark

Prima geregeld

Veel aandacht voor de persoonlijke wensen.

Beste heer Otten, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Groet, Mark

Ruimte om geheel naar eigen wens uitvaart te regelen

Prettige en duidelijke communicatie (Laura), niet opdringerig: precies wat nodig is :)

Beste mevrouw Leidekker, Bedankt voor uw beoordeling. We zullen dit met Laura delen. Groet, Mark

Begeleiding was persoonlijk en erg fijn.

Mariette heeft ons begeleid en er mede voor gezorgd dat we mogen terugkijken op een hele fijne en persoonlijke uitvaart zoals bij mijn moeder en vrouw past. Dat geeft een geweldige herinnering. Ook het ophalen van mijn moeder en vrouw na haar dood ging door twee mannen van de pc met zeer veel waardigheid en respect! Heeft ook onze herinnering mooi ingekleurd.

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat we een fijne en persoonlijke uitvaart konden verzorgen voor u en uw naasten. Groet, Mark

Men is meedenkend sociaal en behulpzaam

De uitvaartbegeleider Ilonka Dorrestijn dacht erg mee vooral in deze voor iedereen vervelende corona tijd. Er was gelukkig nog veel mogelijk. Zij was erg behulpzaam sociaal en meedenkend. Maar dat waren ook haar collega┬┤s op Westgaarde. Wij hebben echt een hele mooie uitvaart van mijn moeder gehad en waar wij nog steeds een goed gevoel over hebben. Tevens hebben de andere aanwezigen dat ook zo ervaren. Nogmaals bedankt voor de goede zorg en in gedachte `de schouder om je heen.....`.

Goedemorgen, Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Mocht u nog feedback hebben om de van 8 een 9 of 10 te maken, horen we dat graag. Groet, Mark

Bijzonder goed geregeld!

Van begin tot eind vriendelijk behandeld en alles liep op rolletjes.

Beste heer Schumacher, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Groet, Mark

onder de gegeven omstandigheden was het een prachtig afscheid van mijn moeder

Ik heb een goede ervaring met PC Uitvaart. Het was uitstekend geregeld en de crematie verliep zoals ik had gehoopt. Bij vragen kon ik altijd terecht bij de uitvaartbegeleidster. We kijken terug op een mooi en waardig afscheid van mijn moeder.

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat we een mooi en waardig afscheid konden verzorgen. Groet, Mark

Goede begeleiding en ondersteuning.

Door Corana mis je het persoonlijk contact maar hier is weinig aan te doen. Mogelijk op 1,5 meter de klant bezoeken. De kaarten waren vrij laat gebracht waardoor het spannend was of iedereen de kaart kreeg.

Beste heer Kalbfleisch, Bedankt voor uw beoordeling. Groet, Mark

niet goed begeleid

Mij werd te verstaan gegeven dat ik alles zelf moest doen terwijl ik slecht achter de computer ben.Een 80 jarige huisvriend en ik zijn van s'morgens 11 uur tot s'avonds 10 uur bezig geweest en hadden een slapeloze nacht omdat wij niet wisten hoe wij de muziek op een stick moesten zetten. Wij lazen op de kaart een fout en gelukkig nog niet gedrukt en later bleek op de kaart het verkeerde nummer van Zorgvlied te staan.Op Westgaarde bij het brengen van de kleding kon ik mijn beklag doen en is de muziek geregeld.Omdat er geen volgauto kon zijn kwamen wij met de taxi en vroegen naar de familie kamer ook daar een raar ontvangst door een mevr van dePC condoleance kon er niet af. Mevr Laura deed haar werk naar behoren.

Goedemorgen, Dit is zeker niet een manier waarop wij een afscheid willen verzorgen, nogmaals onze excuses. We hebben inmiddels persoonlijk contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Groet, Mark

wederom een prima ervaring professioneel

ondanks de corona maatregelen was alles goed verzorgd meer kan je er niet over zeggen omdat het een andere tijd is

Beste heer Stoekenbroek, Bedankt voor uw beoordeling. We doen ons uiterste best om een zo goed mogelijk afscheid te verzorgen met de Corona voorschriften in acht nemend. Groet, Mark

waardig en respectvol

Na het overlijden van mijn moeder heeft Irene de Vries ons geholpen,gesteund, mee gedacht over de uitvaart, ons het gevoel gegeven dat we er niet alleen voor stonden. Een warm en goed mens. Onze dank gaat uit naar Irene en een ieder die aan de uitvaart heeft mee gewerkt. Het was een mooie en waardige uitvaart.

Beste heer Nieuwenhuijse, Wat fijn om te horen dat we een waardig afscheid konden verzorgen. We zullen uw woorden delen met Irene. Groet, Mark

Goed geregeld

Geen behoefte aan

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Groet, Mark

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.