Zeer goede en correcte begeleiding!

Vanaf begin zeer goede en verzorgde begeleiding. Speciaal compliment voor Rosan Fafiani!! Wij zijn erg tevreden.

Een correct, goed en vriendelijk contact

Na een eerdere ervaring met PC Uitvaart ook deze keer alles prima geregeld. Prettig persoonlijk contact.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. We wensen u nog veel sterkte toe. Groet, Mark

De voorbereiding en verdere uitvoering van de crematie is persoonlijk en professioneel uitgevoerd.

Het ophalen van het lichaam van Jan Benoni door 2 heren van PC is als professioneel en respectvol naar mijn vader alsook naar ons ervaren. Het gebeurde op een mooie en menselijke manier. Ook de buiging na het plaatsen van het lichaam in de auto en het voor de auto uitlopen van een van de 2 medewerkers gaf ons een goed gevoel. Mijn moeder en wij als kinderen hebben de begeleiding en bespreking vanuit PC met Ilonka Dorrestijn van al wat in zo'n situatie nodig en te regelen is als zeer prettig en persoonlijk ervaren. Elke vraag werd met geduld en kennis van zaken beantwoord. Verder was de bereikbaarheid van Ilonka en het eventueel terugbellen c.q. mailen zeer voortvarend. De gemaakte afspraken werden alle netjes opgevolgd. Dus wij allen zijn zeer te spreken over de afspraken en werkzaamheden uitgevoerd door PC. Met groet, Marcel Benoni

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Mocht u nog tips hebben om van een 8, een 9 of hoger te maken, horen we dit graag. We wensen u nog veel sterkte toe. Groet, Mark

Heel fijn geholpen in deze verdrietige tijd.

Heel fijn geholpen. Goede adviezen. We konden bij vragen altijd bellen. Mooie uitvaart.

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat alles zo prettig verlopen is en dat we u goed hebben ondersteunt in deze intensieve tijd. We wensen u nog veel sterkte toe. Groet, Mark

Ik ben met medeleven en begrip geholpen

Alles is met zorgvuldigheid geregeld ,we gingen met een goed gevoel weg

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie woorden. We wensen u nog veel sterkte toe. Groet, Mark

Ik kan me geen andere uitvaart bedenken die je zo liefde vol tot je laatste rustplaats begeleid

Het is niet fijn als je iemand moet begraven of cremeren maar bij PC gaan ze daar zo liefde vol mee om dat we er nu nog niet over uit gesproken raken gelukkig maak je het niet elke dag mee maar die dag blijft je bij de heren kwamen binnen op zo n rustig manier hij werd op de brancard gelegd de lakens dicht geklapt er werd door de begrafenisondernemer een bloem uit de vaas gepakt en op hem neer gelegd onderwijl zijn wij naar buiten gegaan hebben ze onder tussen zijn bed op gemaakt waar ook een bloem was opgelegd dus bij binnenkomst was dat een mooi gebaar en het weg rijden uit de straat met een begrafenisondernemer er voor lopend maar niet te vergeten onze uitvaartbegeleider Irene de Vries die heeft bij ons een heel warm plekje in ons hart gekregen ook weer zo liefde vol naar mijn schoonmoeder toe die ook wilde dat ze er bij was die dag voor ons geen andere uitvaart zo wil je wel weg gebracht worden alle bedankt bij PC

Goedemorgen meneer Bleekemolen, Wat een mooie woorden voor mijn collega's, ik word er echt een beetje stil van. Wat fijn om te lezen dat alles zo prettig verlopen is en dat we u goed hebben ondersteunt in deze intensieve tijd. We wensen u nog veel sterkte toe, ook namens Irene. Groet, Mark

Verzorgd, warm, medelevend en empathisch

Gesteund, open, fijn en hartelijk dank vooral. Een warm bad.

Goedemorgen meneer Huigen, Bedankt voor uw mooie review. Groet, Mark

Liefde vol en een goede nazorg

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie woorden. Veel sterkte toegewenst! Groet, Mark

Zeer prettige, respectvolle en vakkundige bejegening

nvt

Zeer persoonlijke aanpak van een verdrietige gebeurtenis

Daniel van Utrecht en Morwenna Mansel hebben ons zeer persoonlijk bijgestaan bij het regelen van de uitvaart van onze moeder en schoonmoeder. Alles hebben zij volledig volgens onze wensen uitgevoerd. Top uitvaartbegeleiders!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie woorden voor Daniel en Morwenna. Ik zal zorgen dat ze hun bereiken. Veel sterkte toegewenst! Groet, Mark

ik ben zeer tevreden over PC uitvaart

Astrid Ten Oever heeft mij 2 keer bij gestaan als uitvaartbegeleider.de 1e keer bij mijn moeder sep 2020 de 2e keer bij mijn vader mei 2021.ik ben zeer tevreden over Astrid Ten oever hoe ze ons bij heeft gestaan.

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat Astrid u (weer) zo prettig heeft begeleid. Hopelijk hoeft het nu even een tijdje niet. Ik wil u graag nog veel sterkte toewensen. Groet, Mark

Keurig verzorgde uitvaart van mijn echtgenoot.

Ik heb de voorbespreking en daarna als heel goed gevonden. Mijn dochters deden voornamelijk het woord en met mij werd ook overleg gepleegd. Margreet Boendermaker nam alle tijd.

Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling en uw vriendelijke woorden voor Margreet. Groet, Mark

Zie volgend veld

Joan Broersen heeft gevoel voor de omstandigheden in de situatie voor deze aparte uitvaart, complimenten.

Goedemiddag mevrouw Rijmers- Bergman, Bedankt voor uw review en uw complimenten aan Joan. Ik zorg ervoor dat ze haar bereiken. Groet, Mark

begeleiding en ondersteuning uitstekend

eerste contact en verdere begeleiding duidelijk en behulpzaam. uitstekende begeleiding vanaf melding t/m afronding. contact met uitvaartbegeleidster uitstekend.

Goedemiddag meneer Heijnis, Bedankt voor uw review en uw mooie woorden. Groet, Mark

Mooie uitvaart

Bij bezoek aan kantoor om uitvaart te regelen vond ik de administratieve kant nogal rommelig gaan. Moest zelf punten naar voren brengen die normaliter door u moeten worden aangebracht. Tijdens ceremonie moest de uitvaartleidster even improviseren i.v.m. onverwacht optreden pianist. Dit is prima opgelost. En de afsluiting in koffiekamer is gegaan zoals afgesproken.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Mocht u nog tips hebben om van een 7, een 8 of hoger te maken, horen we dit graag. Groet, Mark

Zeer vriendelijk en duidelijk en hulpvaardig.

Ik kan alleen maar positief zijn over deze organisatie met name over Astrid ten Oever onze begeleider. Astrid was heel duidelijk en heel vriendelijk tijdens het proces naar de uitvaart toe maar ook de nazorg , ik kan deze organisatie aanraden in de periode die voor iedereen toch al heel moeilijk is. Dus mijn dank is groot!

Zeer goede en persoonlijke begeleiding

Het is bijzonder prettig dat zoveel zaken op een bijzonder prettige en professionele manier voor ons zijn geregeld.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Groet, Mark

Goede ervaring

Vriendelijk, duidelijk, allert

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Onze ervaring met pc dat jullie een persoonlijke en vriendelijke benadering hebben

Alle contacten vanaf het eerste telefonische moment tot en met de contacten na de uitvaart zelf hebben wij als zeer prettig ervaren. Ondanks dat pc een groot bedrijf is, vinden wij iedereen erg persoonlijk en betrokken. De reden voor keuze pc staat niet bij de standaard antwoorden. Wij kozen voor jullie vanwege het totaalpakket inclusief crematorium.

Goedemiddag meneer van der Veen Bedankt voor uw review en uw mooie woorden. Groet, Mark

Helen van de Kuip onze Uitvaartbegeleider heeft ons uitstekend geholpen. In deze hectische periode was zij voor ons een enorme steun. Door de rust en duidelijkheid die ze uitstraalde. Alles goed door genomen iedere dag een belletje hoe het met ons was en of alles klopte wat wij hadden afgesproken. Zelfs op de dag van de Crematie was haar blik al genoeg voor ons van het komt goed. En na afloop een mooi afscheid boeketje gemaakt voor ons van de bloemen van de gasten. En de nazorg was ook uitstekend!

Goedemiddag de heer van Maasdam Bedankt voor uw review en uw complimenten aan Helen. Ik zorg ervoor dat ze haar bereiken. Groet, Mark

Prettig en correct

Najoni heeft ons op een hele plezierige rustige en professionele manier geholpen bij de uitvaart van onze oom. Hartelijk dank daarvoor!

Goedemiddag meneer van den Berg, Bedankt voor uw review en uw vriendelijke woorden voor Najoni. Ik zorg dat ze haar bereiken. Groet, Mark

Alles was goed geregeld

Mijn ervaring was positief alleen de link voor de muziek was niet zo handig

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Graag horen we wat u precies niet handig vond aan de muzieklink. We kunnen dan kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Groet, Mark

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Groet, Mark

Van ontzorgen hebben ze nog nooit gehoord

Voor de crematie van mijn vader kwam dame 1 het eerste gesprek doen, zij kon echter niet bij de crematie aanwezig zijn dus zouden we op Hemelvaartsdag door dame 2 gebeld worden. Afijn vrijdagmiddag zelf de organisatie maar eens gebeld waar en hoe ik de muziek en de foto’s moest gaan sturen. Er was iets fout gegaan en dame 2 bleek vrij te zijn dus kregen we tijdelijk dame 3 die overigens probeerde te helpen waar ze kon. Maar ook dame 3 zou de crematie niet leiden.. dus zaterdag mijn ongenoegen geuit aan dame 4 . Het vertrouwen was al zo geschaad dat ik iemand anders gevraagd heb de plechtigheid te leiden.. nooit meer PC uitvaart voor ons !

Goedemiddag Brenda, Wat vervelend dat het zo gelopen is in deze intense periode. We gaan uw review intern evalueren om te zorgen dat we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. Desondanks wens ik u nog veel sterkte met de verwerking van het verlies. Groet, Mark

Hele goede begeleiding.

Wij hebben geen ervaring om een uitvaart te regelen en vonden dat we heel goed op de hoogte werden gehouden en kregen een prima advies.

Goedemiddag, Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Groet, Mark

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.