was prachtig en goed georganiseerd

was erg mooi en vredig

Ik vond het fijne en lieve mensen. Vooral Ilonka is een schat. Alles top en netjes geregeld. Goed bijgestaan. Alle vragen worden snel beantwoord. Medeleven van de mensen met de nabestaanden is heel erg fijn.

Goed.

Goede begeleiding en hulp.

Goed verzorgd, interne overdracht kan beter.

De gehele begeleiding, afscheid en dienst is goed verzorgd en begeleidt. Ook was er aan de kant van de PC een overdracht ivm vakantie. Daar was 1 zaak niet goed gegaan.

Redelijk

Goede morgen, er ging in het begin wel dingen mis, konden niet naar Kruidenwijk, wat we wilden eten kon niet in Haven en als we wat vroegen moest ze steeds bellen en dat vond ze denk ik vervelend. We hebben kaarten uitgezocht met de binnenkant de Westertoren omdat mijn man in Amsterdam geboren is, zelf vond ze dat ook erg toepasselijk. We hebben zelf het erover gehad of het nu de Prinsengracht of `keizersgracht was. Volgende dag kwamen de kaarten en die hebben we verder op de tekst gecontroleerd, die was goed. Kaarten smiddags naar de post gebracht en de eerste die de kaart had ontvangen vroeg wat we met Utrecht hebben, niets zeiden we maar de binnenkant was Utrecht. Ik heb er gelijk over gebeld en we konden wel nieuwe kaarten krijgen maar 70 kaarten opnieuw schrijven en de mensen in verwarring laten waarom ze er 2 krijgen wilden we niet. Het is vreselijk slordig want dat mag toch niet voorkomen en iemand die het voor ons regelt moet toch haar werk goed doen. Dus het ging niet zo als we hadden verwacht. Tessa daarentegen was prima en die zou doorgeven dat we alle kosten van kaarten en wat daar bijkomt ad 524 euro van de rekening af gehaald wordt. De rekening heb ik nog niet dus dat moet ik dan nog even afwachten. Groeten mevrouw Treffers

Goede begeleiding

Duidelijke en passende begeleiding.

Respectvol

Precies geregeld zoals we hadden bedacht.

Perfect geregeld heel netjes

De condoleance was heel goed en druk bezocht. De crematie was ook heel netjes en even goed druk bezocht, en de consumptie was ook goed geregeld, mijn complimenten voor de mensen van de PC uitvaart. Nogmaals mijn complimenten.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

goede zorg in een moeilijke periode

we zijn goed begeleid bij de voorbereidingen op de crematie van moeder en het afscheid zelf was mooi.

Geweldig zo mooi geregeld

Helemaal top super aardig allemaal

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Ben zeer tevreden over de middag van de crematie

Alles was in orde, vanaf het voorgesprek met de uitvaartbegeleidster, de locatie van het afscheid, de hapjes en drankjes en de informele opzet van het geheel. Wij kijken met een goed gevoel op de middag terug.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Prima ervaring PV Uitvaart.

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding door Joan Machielsen. Dat blijkt ook uit de uitvaart waar al onze wensen zijn uitgevoerd .

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

De uitvaart werd prima begeleid

De uitvaart werd prima begeleid door mijn begeleider. Ook de controle betreffende het samenstellen van het draaiboek. Ik kan me alleen wel voorstellen dat iemand die niet thuis is met internet en muziek downloaden lastig is en daarbij hulp nodig heeft. NIet iedereen heeft hulp hiermee. Alleen de geluidsinstallatie mag wel eens verbeterd worden, die is niet zo best meer in de aula. Wat betreft de catering:Je moest je drank halen, maar als directe nabestaande heb je daar geen tijd voor en moet je aan een ander vragen of ze even wat willen halen. Voorheen kreeg je een fles wijn op je tafel voor de directe nabestaande. Lijkt me ook handiger.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review en uw feedback. Groet, Mark

Alles prima geregeld

Zonder stress. Goed meegedacht door de uitvaartbegeleidster

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Een uitvaart is altijd verdrietig maar de begeleiding was fantastisch.

Onze begeleider Robert Peterse heeft heel goed begrepen wat wij wilden. Hij luisterde goed en heeft alles naar onze volle tevredenheid geregeld. Zowel voor- als tijdens de uitvaart verliep alles volledig volgens onze wensen. Ook de telefoontjes na de uitvaart zijn door ons zeer gewaardeerd.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Uitstekend verzorgd voor zo ver,

De eind oordeel kan ik nog niet geven omdat nog niet alles is afgehandeld , N.L. de as overdracht en het uit strooien op het veld in Purmerend en de bedank kaartjes .

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

mevrouw neemt de tijd voor om alles goed te bespreken. Zij is goed bereikbaar en reageert snel op je vragen.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Goede zorg, begeleiding zorgden voor mooi afscheid van mijn man.

Prima begeleiding, zorg en dit leidde tot een mooi afscheid van mijn man.

Duide en empathies

Afspraken worden stipt nagekomen en ondersteuning helder

Fijn geregeld

Nav het overlijden van mijn vader zijn wij zeer fijn en snel geholpen door Esther. Zij heeft alles tot in de puntjes geregeld en ons de hele dag bijgestaan.

Top geregeld!

Wij zijn heel erg tevreden over PC uitvaart. Met name Dennis Ganseij heeft er voor gezorgd dat mijn vader een waardig afscheid heeft gekregen.

Uitvaart was prima geregeld

Prettig contact zeer persoonlijk allemaal

Betrokken begeleiding

Alles prima geregeld, chauffeur op tijd, reed prima. Men was heel betrokken bij de familie.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Deskundigheid, ondersteunend, luisterend oor en op alle vragen een antwoord

Tijdens de eerste kennismaking met de uitvaartbegeleider Robert was er gelijk een goed en duidelijk contact. Wij voelden ons erg gesteund en er was een duidelijke uitleg over de totale uitvaart. Het sociaal contact in het verdriet en de vele vragen zijn op alle punten goed gesteund.

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.