Kundig, betrokken en professioneel

Mijn zoontje kreeg er zijn plezier in zwemmen terug, na een vervelende ervaring bij een andere (veel grotere) zwemschool. Individuele aandacht bleek zo belangrijk te zijn!

Deskundig met veel aandacht en plezier voor het kind!

Wij zijn heel tevreden met de lessen. Door de goede begeleiding leren onze kids enorm veel in korte tijd. Verder is ook het systeem voor reserveren van de lessen en betalingen makkelijk en overzichtelijk.

Super!

Bij zwemschool Snorkeltje krijgen de kinderen een hele fijne zwemervaring. Er wordt lesgegeven vanuit een hele persoonlijke en positieve benadering. Alle dingen die aangeleerd worden, gebeuren op een vriendelijke manier. Vind een kind iets nog spannend, dan wordt er geen druk gelegd, maar wordt het doel op een kindvriendelijke manier behaald. Onze kinderen kijken elke week uit naar de zwemles!

Superlessen, met oog en zorg voor ieder kind apart!

Een hele fijne zwemschool waar je je als ouder en kind welkom voelt. Er wordt geluisterd naar bijzonderheden en wensen en waar kan wordt er meegedacht en gehandeld. Ieder kind krijgt zijn eigen aandacht en begeleiding, positieve benadering en duidelijke uitleg. En de lessen worden gegeven door een leuk, spontaan en vast team aan instructeurs Had ik vroeger zelf maar zo’n zwemschool gehad!!

Aandacht en passief voor ieder individu

Wij hebben met veel plezier zwemles bij snorkeltje gevolgd. Onze zoon vond in het begin de spetters in zijn gezicht erg spannend. Door de individuele aandacht was dit heel snel verdwenenen. Individuele zwemles, dus zwemles op maat heeft veel voordelen. Ieder kind is uniek en heeft een eigen benaderingswijze, leervermogen, watervrijheid enz... hier wordt erg goed op ingespeeld door de lesgevers. De badjuf en badmeester waren erg lief voor onze zoon waardoor hij zich altijd erg op zijn gemaakt heeft gevoeld. Iedere zwemles was als een feestje. Lieve, gepassioneerde, kundige en zeer enthousiaste Badmeester en Badjuf die de kinderen mede door grapjes een veilig gevoel geven.

Persoonlijk en ontspannen, kids met veel plezier naar zwemles

Zowel mijn zoon (inmiddels al een hele tijd in bezit van A,B en C diploma) als dochter (A op zak en op weg naar B) gaan met veel plezier naar de zwemlessen! Doordat de lessen 1 op 1 zijn krijgen ze alle aandacht en bouwen ze een persoonlijke band op met de instructeur, of dat nu Walter zelf is of een van de anderen. Omdat de les een half uur duurt is het ook makkelijker om gefocust te blijven en worden de technieken goed opgepakt. Ook de mogelijkheid om te lessen op een tijdstip wat in de familieplanning goed uitkomt (in ons geval de zaterdagochtend) is erg fijn. Zwemles is daarmee eerder een uitje dan een verplicht nummer geworden. Vaak blijven we in de Bilt na de les nog even wat drinken in het van der Valk. We hebben het Snorkeltje dan ook al bij veel vrienden aangeraden!