Fijne zwemschool

Onze zoon heeft hier heel goed leren zwemmen. Hij heeft zijn A en B diploma gehaald. Ga zo door zou ik zeggen. De zwemles wordt met elke les een spelletje spelende wijs gegeven, waardoor de kinderen nog meer motivatie krijgen. Ik zou iedereen aanraden om 1 op 1 of 1 op 2 zwemles te nemen.

Helemaal super!

Zo’n ontzettende fijne en goede zwemschool. Mijn zoontje wilde nooit naar zwemles bij de vorige zwemschool en hij ging maar heel traag vooruit. Hij bleek zoveel verder te zijn maar daar werd er niet individueel naar gekeken. Nu gaat hij iedere week met zoveel plezier en zwemt hij binnenkort af voor zijn B-diploma!

Fantastische persoonlijke benadering

Onze jongste dochter zwemt sinds 2 weken bij Zwemschool Snorkeltje. De gelukzaligheid van haar en de vrolijkheid op haar gezicht is echt goud waard. De klik met Juf Jenneke is ook zo leuk om te zien. Volgens mij vinden ze het beide een leuk half uur. Laatst zei ze tegen mij in de auto: "ik wist niet dat zwemles zo leuk kon zijn, ik dacht dat er soms boze juffen waren". Na mijn ervaringen met onze twee andere kinderen bij andere zwemscholen, wist ik niet dat zwemles met zoveel enthousiasme ontvangen kon worden. De eerste keer dat ik contact kwam met Zwemschool Snorkeltje was toen mijn zoon bij een andere zwemschool heel lang over zijn B diploma deed. Ik heb toen contact opgenomen met Walter, eigenaar, en hij bood aan om een paar privélesje te geven. Gevolg was dat mijn zoon daarna vrij snel zijn B-diploma haalde bij de andere zwemschool. Dus ook op maat oplossing en meedenken is bij Zwembad Snorkeltje mogelijk.

Deskundige en sociaal

Ze hebben veel geduld met mijn zoon. Ze kunnen goed met kinderen overweg.

Ze leveren maatwerk en de communicatie gaat via korte lijntjes

Mijn dochter gaat met veel plezier naar de zwemles en krijgt goede aanwijzigingen van de juf. Omdat de juf in het water staat kan ze direct corrigeren. Je kan meerdere lessen per week inplannen of weken overslaan, precies hoe het uitkomt!

Top aandacht voor kind en ontwikkeling!

Mijn kinderen leren hier spelenderwijs en op een ontspannen manier zwemmen. Dat is te merken aan het plezier waarmee ze gaan! Meester Gert weet op een leuke manier de kinderen te motiveren en ze het vertrouwen in zichzelf te geven. Door de persoonlijke aandacht kunnen ze op hun eigen manier vlot leren.

Super zwemschool!

Mijn zoon heeft zijn A,B en C gehaald bij zwemschool Snorkeltje en mijn dochter is nu 6 en net geslaagd voor haar B! Nu is ze bezig met haar C! De juffen en meesters kunnen als de beste de kinderen motiveren en ze hebben ook veel plezier met elkaar in de les en de les is ook heel effectief! Ik rij wekelijks vanuit Amsterdam naar De Bilt voor de zwemles! Maar dat doe ik graag, want het is gewoon de beste tijd investering die je kan maken. Mijn zoon moest huilen dat zijn zwemles over was, want nu zag hij Walter niet meer.. ! Wat wil je nog meer? Plezier samen hebben en goed leren zwemmen!

Kundig, betrokken en professioneel

Mijn zoontje kreeg er zijn plezier in zwemmen terug, na een vervelende ervaring bij een andere (veel grotere) zwemschool. Individuele aandacht bleek zo belangrijk te zijn!

Deskundig met veel aandacht en plezier voor het kind!

Wij zijn heel tevreden met de lessen. Door de goede begeleiding leren onze kids enorm veel in korte tijd. Verder is ook het systeem voor reserveren van de lessen en betalingen makkelijk en overzichtelijk.

Bij zwemschool Snorkeltje krijgen de kinderen een hele fijne zwemervaring. Er wordt lesgegeven vanuit een hele persoonlijke en positieve benadering. Alle dingen die aangeleerd worden, gebeuren op een vriendelijke manier. Vind een kind iets nog spannend, dan wordt er geen druk gelegd, maar wordt het doel op een kindvriendelijke manier behaald. Onze kinderen kijken elke week uit naar de zwemles!

Superlessen, met oog en zorg voor ieder kind apart!

Een hele fijne zwemschool waar je je als ouder en kind welkom voelt. Er wordt geluisterd naar bijzonderheden en wensen en waar kan wordt er meegedacht en gehandeld. Ieder kind krijgt zijn eigen aandacht en begeleiding, positieve benadering en duidelijke uitleg. En de lessen worden gegeven door een leuk, spontaan en vast team aan instructeurs Had ik vroeger zelf maar zo’n zwemschool gehad!!

Aandacht en passief voor ieder individu

Wij hebben met veel plezier zwemles bij snorkeltje gevolgd. Onze zoon vond in het begin de spetters in zijn gezicht erg spannend. Door de individuele aandacht was dit heel snel verdwenenen. Individuele zwemles, dus zwemles op maat heeft veel voordelen. Ieder kind is uniek en heeft een eigen benaderingswijze, leervermogen, watervrijheid enz... hier wordt erg goed op ingespeeld door de lesgevers. De badjuf en badmeester waren erg lief voor onze zoon waardoor hij zich altijd erg op zijn gemaakt heeft gevoeld. Iedere zwemles was als een feestje. Lieve, gepassioneerde, kundige en zeer enthousiaste Badmeester en Badjuf die de kinderen mede door grapjes een veilig gevoel geven.

Persoonlijk en ontspannen, kids met veel plezier naar zwemles

Zowel mijn zoon (inmiddels al een hele tijd in bezit van A,B en C diploma) als dochter (A op zak en op weg naar B) gaan met veel plezier naar de zwemlessen! Doordat de lessen 1 op 1 zijn krijgen ze alle aandacht en bouwen ze een persoonlijke band op met de instructeur, of dat nu Walter zelf is of een van de anderen. Omdat de les een half uur duurt is het ook makkelijker om gefocust te blijven en worden de technieken goed opgepakt. Ook de mogelijkheid om te lessen op een tijdstip wat in de familieplanning goed uitkomt (in ons geval de zaterdagochtend) is erg fijn. Zwemles is daarmee eerder een uitje dan een verplicht nummer geworden. Vaak blijven we in de Bilt na de les nog even wat drinken in het van der Valk. We hebben het Snorkeltje dan ook al bij veel vrienden aangeraden!

Berencamperweg 4

3861MC Nijkerk