Boven verwachting

De klant is koning gaat hier nog op! Ik werd vriendelijk, deskundig en klantgericht geholpen. Bedankt en graag tot n volgende keer Reinier

Uitstekend!

De heren van Kunstgrasdepot hebben bij ons een veldje aangelegd. Ze werken snel en netjes, met prachtig resultaat. Zeker aan te bevelen!

Super uitgevoerde werkzaamheden

Goede communicatie, de mannen kwamen mooi op tijd. Hebben de werkzaamheden vooraf nog even doorgesproken. Het eind resultaat een prachtige kunstgras mat

Gisteren kunstgras gehaald ,hele goede uitleg ,super geholpen ,echt top .

klantvriendelijk. goed advies!

Klant vriendelijk, goed advies en super netjes geholpen! zeer tevreden met het resultaat

Snelle, duidelijk en correcte service

Na een goed advies van Reinier inzake het type kunstgras, kunstgrasdepot de opdracht gegeven om mijn tuin aan te leggen. Alle afspraken en werkzaamheden naar alle tevredenheid uitgevoerd, ik zou Kunstgrasdepot zeker aanbevelen.

Uitstekend geholpen

Reinier heeft ons uitstekend geholpen bij het kiezen van een juiste soort kunstgras. In zijn prachtige showroom liggen verschillende soorten waar je uit kunt kiezen. Reinier weet duidelijk waar hij het over heeft! Alle materialen worden door hem zelf keurig bij je thuis bezorgd en hij neemt de tijd om alles nogmaals toe te lichten. Het gras ligt er inmiddels heel mooi bij.

Reinier heeft ons fantastisch geholpen, zowel in het advies qua kunstgras als de fantastische klantservice. Hij denk goed mee, ook als je besluit het kunstgras zelf te leggen. Het kunstgras is van erg goede kwaliteit en makkelijk zelf aan te leggen. Mocht je even ergens vragen over hebben dan is Reinier heel goed bereikbaar en meer dan gewillig om je verder op weg te helpen.

Goed advies en netjes geplaatst!

Heel netjes geholpen door Reinier, hij denkt mee en geeft gedegen advies. Ook is het kunstgras door hem zelf bij ons thuis op het dakterras van de penthouse geplaatst, ziet er prachtig uit. Hopelijk hebben we er nog lang plezier van!

Uitstekend geholpen, er blij met de aankoop

Reinier weet waar hij over praat. het product wat hij aanbied is van hoge kwaliteit en de combinatie met de uitstekende aanleg service heeft ons echt een zorg uit handen genomen. Reinier bedankt.

Beste Leo, Hartelijk bedankt voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier van uw kunstgras. Nogmaals bedankt voor de opdracht! Met vriendelijke groet, Reinier Verhoeven Kunstgrasdepot

snelle reactie

Eerst via marktplaats gereageerd, kregen een snelle reactie, Daarna naar de winkel geweest en was het binnen 10 minuten geregeld. Afgesproken een week later op te halen, dit was geen enkel probleem.

Goede service met gemotiveerd personeel!

Keurig geholpen onder het genot van een bakje koffie

Beste J. Schollaart, Hartelijk bedankt voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier van uw kunstgras. Nogmaals bedankt voor de opdracht! Met vriendelijke groet, Reinier Verhoeven Kunstgrasdepot

Fantastisch en enthousiast geholpen!

De enthousiasme van de verkoper is al geweldig. Kunstgras gekocht en hij heeft het zelfs achter in de tuin gelegd voor ons.

Beste Sander, Hartelijk bedankt voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier van uw kunstgras. Nogmaals bedankt voor de opdracht! Met vriendelijke groet, Reinier Verhoeven Kunstgrasdepot

Uitstekend en professioneel geholpen door Reinier!

Bij Reinier in de showroom zijn wij super geholpen. We hebben een helder advies gekregen en zijn zeer zeer blij met het eindresultaat!

Over Kunstgrasdepot

Kunstgrasdepot is een jong en dynamisch bedrijf dat zich sinds 2014 richt op in- en verkoop van kunstgras. Wij verkopen het 1e klas kunstgras aan zowel de consument als de professionele gebruiker.