Kunstgras naar volle tevredenheid aangebracht

Vanochtend is mijn tuin belegd met kunstgras door Reinier van Kunstgrasdepot. Ik ben uiterst tevreden. Het kunstgras ligt er superstrak in, er is netjes en zorgvuldig gewerkt en alle restmateriaal is keurig opgeruimd. Daarbij is de prijs heel schappelijk. Ik ben blij met mijn 'nieuwe' tuin en kan Kunstgrasdepot van harte aanbevelen.

Prachtig resultaat

Eerlijke en goede voorlichting én advies leverde een prachtig resultaat op! Zeer tevreden over de heldere communicatie vooraf en het vakmanschap bij het leggen van het kunstgras. Aanrader!

Vriendelijke, open en (eerlijke) klantgerichte communicatie

Zeer goede ervaring. Vooral op het vlak van de communicatie. Deze was open, eerlijk en no nonsens......

snel en keurig vakkundig gewerkt

een ervaren onderneming

geweldige service en snel gelegd goed werk team

In ongeveer in 1uur gelegd prima vaklui

Geweldige service en perfect gelegd.Vakmannen

Wij hebben de hal met ruime keuze bezocht en deze is van daag vakkundig bij ons gelegd.Zeker de moeite waard om hier een langs te gaan om verschillende soorten met eigen ogen te zien en te voelen!

Snelle jongens, die net werk afleverden

Binnen no-time hadden Reinier en Mark de daken van onze uitbouw en het schuurtje bekleed met een mooi groen kunstgras-tapijt. We gaan nu nog op zoek naar een paar leuke beelden van boerderij-dieren, die we op het dak gaan plaatsen. Alleen jammer dat deze 2 stoere mannen geen kerstkransen lustten. Nu moesten wij ze weer opeten. Maar... tot nu toe blij met ons vakkundig aangelegde grasmat. Het grote voordeel blijft... we hoeven het niet te maaien.

Super gedaan , bedankt .

vakkundig gelegd op ons balkon

Het kunstgras MultiPlay is vakkundig gelegd op ons balkon van 19 M2 Goed advies en vakkundig gelegd.

Fijn bedrijf

Goede uitleg over de diverse soorten, kwaliteiten en mogelijkheden. Het was een fijn ontvangst. Binnen een korte tijd in onze tuin gelegd. Ziet er mooi en strak uit.

Prima!

De vrolijke heren van kunstgras maken je dag goed en leveren prima werk. Fijne lui zaken mee te doen.

Boven verwachting

De klant is koning gaat hier nog op! Ik werd vriendelijk, deskundig en klantgericht geholpen. Bedankt en graag tot n volgende keer Reinier

Uitstekend!

De heren van Kunstgrasdepot hebben bij ons een veldje aangelegd. Ze werken snel en netjes, met prachtig resultaat. Zeker aan te bevelen!

Super uitgevoerde werkzaamheden

Goede communicatie, de mannen kwamen mooi op tijd. Hebben de werkzaamheden vooraf nog even doorgesproken. Het eind resultaat een prachtige kunstgras mat

Gisteren kunstgras gehaald ,hele goede uitleg ,super geholpen ,echt top .

klantvriendelijk. goed advies!

Klant vriendelijk, goed advies en super netjes geholpen! zeer tevreden met het resultaat

Snelle, duidelijk en correcte service

Na een goed advies van Reinier inzake het type kunstgras, kunstgrasdepot de opdracht gegeven om mijn tuin aan te leggen. Alle afspraken en werkzaamheden naar alle tevredenheid uitgevoerd, ik zou Kunstgrasdepot zeker aanbevelen.

Uitstekend geholpen

Reinier heeft ons uitstekend geholpen bij het kiezen van een juiste soort kunstgras. In zijn prachtige showroom liggen verschillende soorten waar je uit kunt kiezen. Reinier weet duidelijk waar hij het over heeft! Alle materialen worden door hem zelf keurig bij je thuis bezorgd en hij neemt de tijd om alles nogmaals toe te lichten. Het gras ligt er inmiddels heel mooi bij.

Reinier heeft ons fantastisch geholpen, zowel in het advies qua kunstgras als de fantastische klantservice. Hij denk goed mee, ook als je besluit het kunstgras zelf te leggen. Het kunstgras is van erg goede kwaliteit en makkelijk zelf aan te leggen. Mocht je even ergens vragen over hebben dan is Reinier heel goed bereikbaar en meer dan gewillig om je verder op weg te helpen.

Goed advies en netjes geplaatst!

Heel netjes geholpen door Reinier, hij denkt mee en geeft gedegen advies. Ook is het kunstgras door hem zelf bij ons thuis op het dakterras van de penthouse geplaatst, ziet er prachtig uit. Hopelijk hebben we er nog lang plezier van!

Uitstekend geholpen, er blij met de aankoop

Reinier weet waar hij over praat. het product wat hij aanbied is van hoge kwaliteit en de combinatie met de uitstekende aanleg service heeft ons echt een zorg uit handen genomen. Reinier bedankt.

Beste Leo, Hartelijk bedankt voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier van uw kunstgras. Nogmaals bedankt voor de opdracht! Met vriendelijke groet, Reinier Verhoeven Kunstgrasdepot

snelle reactie

Eerst via marktplaats gereageerd, kregen een snelle reactie, Daarna naar de winkel geweest en was het binnen 10 minuten geregeld. Afgesproken een week later op te halen, dit was geen enkel probleem.

Goede service met gemotiveerd personeel!

Keurig geholpen onder het genot van een bakje koffie

Beste J. Schollaart, Hartelijk bedankt voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier van uw kunstgras. Nogmaals bedankt voor de opdracht! Met vriendelijke groet, Reinier Verhoeven Kunstgrasdepot

Fantastisch en enthousiast geholpen!

De enthousiasme van de verkoper is al geweldig. Kunstgras gekocht en hij heeft het zelfs achter in de tuin gelegd voor ons.

Beste Sander, Hartelijk bedankt voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier van uw kunstgras. Nogmaals bedankt voor de opdracht! Met vriendelijke groet, Reinier Verhoeven Kunstgrasdepot

Uitstekend en professioneel geholpen door Reinier!

Bij Reinier in de showroom zijn wij super geholpen. We hebben een helder advies gekregen en zijn zeer zeer blij met het eindresultaat!

Over Kunstgrasdepot

Kunstgrasdepot is een jong en dynamisch bedrijf dat zich sinds 2014 richt op in- en verkoop van kunstgras. Wij verkopen het 1e klas kunstgras aan zowel de consument als de professionele gebruiker.