Filters

10

Goed en vlot bedrijf.

Wij werden snel geholpen na pech met de auto. Binnen 2 dagen was mijn auto klaar. Kreeg een leenauto mee. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Alleen maar positieve ervaringen

Top ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
9

Topbedrijf

Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed

Duidelijk overleg Netjes volgens afspraak Zeer vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Volgens afspraak

Auto grote beurt gehad,, en naar vole tevredenheid keurig gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Auto heen gebracht voor schade herstel van afgelopen Maart. Schade en waterpomp lekkage direct opgelost plus een aantal andere dingen. Kort om uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Eerlijk verhaal, vertrouwd, behulpzaam. Dikke pluim!

Sinds 2019 m’n Twingo in onderhoud bij Peter Dassen. Vertrouwd, snel, persoonlijk en no-nonsens. Daar hou ik van. Afgelopen week plotseling afscheid moeten nemen van m’n geliefde Twingo. Peter had z’n opvolger, Rio van Kia, toevallig al klaarstaan. Kon zo verder rijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede garage met bekwaam personeel .

Afspraken zijn duidelijk , zeer goede en attente monteurs die " echt " verstand van auto's hebben . Absolute aanrader ;-) ! .

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk een afspraak maken !

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en duidelijke uitleg, ik ben tevreden over deze garage

Goede service en vriendelijke medewerkers. Ze weten duidelijk wat ze doen en werken snel. Alles werd goed uitgelegd. Zeker tevreden over deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen weer bij de op 1 na beste garage van Nederland

Onlangs mijn homokineet (LV) laten vervangen bij Garage Peter Dassen. Super goed geholpen: vriendelijk, snel en duidelijk in de communicatie. Reparatie netjes uitgevoerd en de auto rijdt weer perfect. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en goede sevice en normale prijzen

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
10

PRIMA Service

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Geweldig bedrijf goede service aardige mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne garage!

Altijd behulpzaam, meedenkend en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles voorspoedig verlopen

Prims

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Fijn en betrouwbaar bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Altijd vlotte service en veel kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en vriendelijk en goed als klant behandeld

Vlot en vriendelijk en goed als klant behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

gedegen

Beurt voor de auto ieder voor- en najaar. Uitstekende service voor een nette prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en deskundigheid

Goed overleg ivm de kosten en reparatie

  • Aanbevelen? Ja
10

vijf sterren van een tevreden klant!

.

  • Aanbevelen? Ja

Over Auto Expert

Voor alle onderhoud en herstellingen van uw auto, vertrouw op lokale Auto Expert.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.