Super leuk gezellig eerlijk bedrijf

Had een lekke band werd meteen geholpen en werd mij een goedkope oplossing aangeboden . Als service werden alle banden gechecked en op juiste spanning gezet . Ook werden alle vloeistoffen gecontroleerd en bijgevuld was binnen 30 min al klaar . Echt een aanrader super eerlijk bedrijf

SUPER GARAGE MET VRIENDELIJKE PERSONEEL

Vriendelijke en professionele personeel, goede garage!

top

goeie service aardige mensen achter de balie altijd vrolijk wordt altijd getrakteerd op een bakje koffie

Geven niet op!!

Had een storing in mijn golf. Verschillende bedrijven naar gekeken. Uit eindelijk bij Hassing opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

Garage Hassing doet wat ze beloven

Wij komen als MABI Mobility, voorheen Stern Autoverhuur al jaren naar volle tevredenheid bij Garage Hassing. Ze doen wat ze beloven tegen een nette prijs. Ook voor het cleanen van ons wagenpark kunnen wij bij Hassing terecht! Ga zo door!

• Prijs/Kwaliteit

Super kwaliteit voor een schappelijke prijs

Goeie kwaliteit, gemaakte afspraken worden na gekomen er wordt goed en reëel gecommuniceerd en dit alles voor een schappelijke prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, deskundig advies en faire prijzen

goede service, goed behandeld