wij zijn geweldig geholpen door Irma Diepenmaat

ze is heel goed betrokken en weet wat ze doet gewoon een topvrouw

• Geholpen door: Irma Diepenmaat

Wisselend, van hoopvol tot stress en daarna opluchting

Eerst hoop gegeven die later omsloeg in paniek en stress. Op een gegeven moment geen zicht meer op de communicatie tussen partijen. Toch een goede afloop dus blij!

Zeer behulpzaam en meedenkend

Door de inzet van Koen hebben wij het geschil met de buren over de erfgrens naar tevredenheid kunnen oplossen

Zeer behulpzaam en professioneel

Ik ben zeer goed en professioneel geholpen. Er werd aandachtig geluisterd en altijd in overleg gehandeld. Ik heb erg veel steun gehad aan ECHT advocatuur.

• Geholpen door: Koen Horstman

We hadden een korte vraag, en hadden snel antwoord

Snel handelen waardoor wij ook snel konden reageren en handelen

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Begripvol en aardig

We voelden ons begrepen en we waren blij met de tips. Bedankt voor alles namens ons. Zonder jullie hadden we niet de wil en energie gehad om dit traject voort te zetten.

• Geholpen door: Bert Jan Souman

Prettige en snelle werkwijze

Prettige en snelle werkwijze. De betrokkenheid en de duidelijke communicatie van de heer Sakarya in de zaak is erg fijn.

Uitmuntend en zeer deskundig

Koen Horstman heeft ons zeer goed geholpen met een juridisch geschil. Door zijn advies en hulp zijn wij er goed uitgekomen met onze tegen partij. We zullen in de toekomst mocht het nodig zijn ook zeker terug komen. Nogmaals bedankt Koen.

• Geholpen door: Koen Horstman

Duidelijk, kort en krachtig!

Fijn en snel contact, ook als je iets niet snapt, wordt er tijd genomen om het in "Jip&Janneke" taal uit te leggen.

• Geholpen door: Mehmet Sakarya

netjes afgehandeld, en een goed overleg.

Net jes oprecht en deskundig geholpen, met een mooi resultaat.

• Geholpen door: Koen Horstman

Deskundig advies en goede begeleiding

Ik ben zeer goed begeleid gedurende de afhandeling van mijn vaststellingsovereenkomst. Ik had het gevoel dat er naar me werd geluisterd en dat er voor mijn belangen opgekomen werd. Een goede ervaring en beveel ECHT Advocatuur dan ook van harte aan.

Duidelijk

Meneer Sakarya is bezig duidelijk te verschaffen in een mogelijk dossier.

Vriendelijk en eerlijk.

Ik ben heel fijn geholpen, duidelijk advies, eerlijke prijzen en goed bereikbaar.

Fijn

Direct een luisterend oor, en goede informatie. Dezelfde dag nog terugkoppeling

• Geholpen door: Koen Horstman

Allereerst mijn excuses dat ik niet eerder heb gereageerd. Ben uitstekend begeleid in de zaak welke ik heb voorgelegd aan Echt Advocatuur. Vanaf het begin al is de communicatie tussen Koen Horstman en mij prima geweest. Hij gaf mij een groot gevoel van betrokkenheid. Heeft mij tijdens de hele procedure op zeer duidelijke wijze op de hoogte gehouden van de gaande ontwikkelingen. Maar ook zijn aanpak in deze verdient een compliment. Het voert te ver om daar verder op in te gaan maar in het bijzonder sierde het hem ook zijn geduld te bewaren in deze zaak. Daarnaast heeft hij zich in communicatie naar derden altijd zeer correct opgesteld. (wat ik van de advocaat van de tegenpartij helaas niet kon zeggen). Kortom alle lof voor hem. (en Echt Advocatuur) Groeten, Bennie van de Beek

Ga zo door! Communicatie is de sleutel. Top! Bedankt

Ik voelde mij niet in de steek gelaten, er werd naar mij geluisterd en het aller belangrijkste was het contact en communicatie.

• Geholpen door: Irma Diepenmaat

Goede juridische dienstverlening en goed bereikbaar.

Via het Juridisch Loket ben ik bij dit kantoor terecht gekomen. Het probleem dat ik had is op een goede manier opgelost.

• Geholpen door: Irma Diepenmaat

Naast een goed advies ook een mooi resultaat behaald

Heel prettig en deskundig

• Geholpen door: Koen Horstman

Ik ben heel fijn geholpen met goed advies.

Persoonlijk,prettig,deskundig

Op zoek naar een goed advies bij een arbeidsconflict kwam ik via een kennis terecht bij ECHTadvocatuur. Door het beginstadium van de Corona hadden wij alleen telefonisch contact. Deze gesprekken met Dhr.Horstman waren bijzonder prettig. Een goed luisterend oor zowel persoonlijk als zakelijk. Als uitkomst van dit deskundig advies ben ik er financieel goed uitgekomen .

• Geholpen door: Koen Horstman

Duidelijke en snelle handelingen bij het incident. Doeltreffend.

Ik heb een melding gedaan bij dhr K. Horstman. Hij gaf gelijk aanwijzingen hoe en wat ik aan moest leveren. Ook dat ik beter aangifte kon doen, Mijn rekening nummer van de bank moest blokkeren enz. Ook af en toe even een terugkoppeling hoe de stand van zaken was. Erg fijn.

Duidelijke voorbeeldbrief.

Snelle en adequate hulp.

• Geholpen door: Koen Horstman

Goed geholpen met conflict met mijn ex-baas.

ECHT advocatuur heeft mij bijgestaan tijdens conflict met mijn ex-baas. Het ging omtrent teruggave cursus geld waar hij geen recht meer op had. Dankzij ECHT was het na een aantal telefoontjes en e-mail berichten snel opgelost.

• Geholpen door: Koen Horstman

Zeer tevreden met de antwoorden en de manier van oppakken.

Nadat we een claim hadden ontvangen over een product naam heeft Echt advocatuur dit uitgezocht voor ons. De claim was onterecht en dit is in duidelijke bewoording naar ons maar ook aan de claimende partij gemeld.

Duidelijk en constructief advies

Fijn dat er op een open wijze gecommuniceerd wordt en meegedacht.

• Geholpen door: Bert Jan Souman

Over Advocaatscore.nl