Prima! Klantgericht en komt alle afspraken na.

Met Robin de Jong van Hetta Energie steeds goed en snel kunnen schakelen. Prettige samenwerking die tot een goed zonnepanelensysteem op ons dak heeft geleid.

Prettig en duidelijke uitleg

Aan afspraken houden is nog wel een dingetje.....ik vond t niet prettig dat er 2 vrijdagmiddagen voor nodig waren. Ik begrijp als eerste dat de installatie uit kan lopen....calculleer die in!! Verder niks dan lof!! Prettige vakmensen!! Wens jullie heel veel suc6 in 2022!!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Hetta Energie maakt waar wat is toegezegd

Deskundigheid en professionaliteit is een basisvoorwaarde voor een goed advies alvorens tot de aankoop over te gaan. Daaraan voldoet Hetta Energie in de persoon van Robin de Jong zeker. Bóven verwachting waren de diensten van Hetta Energie in mijn beleving vanaf het moment ná het tekenen van de offerte. De panelen zijn geplaatst door opvallend plezierige en nette vakmensen. Dat is toch normaal zou je kunnen zeggen maar juist op dit punt worden klanten nogal eens teleurgesteld.... Bij Hetta Energie dus niet!

Komt afspraken na

Prettige samenwerking en nette afwerking

Prima, zeer klantgericht.

We werden enorm goed door Robin geholpen, hij dacht met ons mee. Zeer aanbevolen

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Paul, Hartelijk dank voor voor je positieve reactie en voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze persoonlijke serivce, ons montageteam en over de plaatsing van het nieuwe zonnepanelensysteem. Ook in de toekomst staan we graag klaar bij vragen of wensen. Met zonnige groet, Hetta energie

Aanrader

Een bedrijf waar je afspraken mee kan maken en deze daadwerkelijk nakomt. Keurig netjes gewerkt en luisteren goed naar je als klant.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste heer, mevrouw Broere, Bedankt voor de positieve reactie en voor het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons montageteam en over de plaatsing van het nieuwe zonnepanelensysteem. We vinden het belangrijk om persoonlijk contact te onderhouden, zodat we snel kunnen schakelen bij vragen en/of onverwachte omstandigheden. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goede uitleg,houden zich aan de afspraken, goed aangelegd

Hetta Energie geeft duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden wat betreft keuze zonnepanelen en geeft goede service en staat open voor vragen. Heeft mooi werkend product afgeleverd!!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Corine, Bedankt voor je positieve reactie en voor het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de opties in producten, over onze service en dat ons montageteam alles goed heeft opgeleverd. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

snelle en goede levering

Zelfs door weer en wind!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Yvonne, Bedankt voor je reactie en voor het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en onze producten. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goede benaderbare partij die me ontzorgen bij de installatie van zonnepanelen

Vanaf het eerste contact tot aan na de oplevering, heeft Hetta me ontzorgd bij de wens om zonnepanelen te installeren. Zelfs toen er een tegenslag naar voren kwam, hebben ze op professionele wijze de oplossing voorzien.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Tom, Bedankt voor je positieve reactie en voor het prachtige cijfer. Het was fijn om uiteindelijk deze oplossing te kunnen bieden. Erg fijn om te horen dat je tevreden bent. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Alles prima geregeld, zelf voor leiendak met kleine hellngshoek

We kwamen beetje toevallig in contact omdat ze hier in de buurt bezig waren. Maar bleken uiteindelijk de enige die op een leiendak met kleine hellingshoek zonnepanelen te kunnen monteren. Plaatsing ging vlot (1 dag) waarna de installatie werkend werd opgeleverd.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Marco, Bedankt voor je positieve reactie en voor het mooie cijfer dat je ons hebt gegeven. We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen met jullie vraag en fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Hopelijk kunnen we in de toekomst nog iets voor jullie betekenen. Met zonnige groet, Hetta energie

Fantastisch geholpen

Vanaf het begin op een enthousiaste en meedenkende manier geholpen. Warm bedrijf die niet alleen zorgt voor energie uit de panelen maar ook energie steekt in de service en de klantrelatie ;) Goed en snel werk geleverd!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies, Zonnepanelen

Beste Jarnik, Bedankt voor je fijne, positieve reactie en voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies, de service en met de plaatsing van de zonnepanelen. We zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Prima afgewerkt en begeleid.

Uitleg vooraf was helder en de installatie was deskundig gedaan.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies, Zonnepanelen

Beste Frans, Bedankt voor je positieve reactie en voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van de zonnepanelen. We zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Vertrouwd

Prettige professionele mensen

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Robert, Bedankt voor je positieve reactie en voor het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons montageteam en over de plaatsing van het nieuwe zonnepanelensysteem. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Prettige mensen die de klus uitvoeren.Goede info over de installatie in de voorbespreking en de mogelijkheden van plaatsing . Alles positief.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Toine, Bedankt voor je positieve reactie en voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van de zonnepanelen. We zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Van een leien dakje!

We hebben 1.5 jaar geleden dit huis gekocht. Een mooi huis, met voldoende ruimte in een mooie wijk. Alle daken zijn belegt met leisteen. Dat ziet er toch wel chique uit. Omdat we allebei uit een klein huis kwamen met dito stroomverbruik (1 persoon), viel het stroomverbruik eigenlijk tegen. Dus, maar eens rondgebeld over het plaatsen van zonnepanelen. Helaas kwamen we snel van de koude kermis thuis: "... zonnepanelen, ja natuurlijk, op een leien dak, nee, helaas..." Dat was wat we vaak hebben gehoord. 75% van de zonnepanelen leveranciers reageerde helaas zo. Bij Robin (Hetta Energie) was de boodschap anders: "... Leien dak? Geen probleem hoor, ons moederbedrijf zit in België, we hebben daardoor heel veel ervaring met leien daken en zonnepanelen..." Na een bezoek van Robin aan ons huis hadden wij het gevoel dat hij wist wat hij deed en ons echt kon helpen. Na een zorgvuldige selectie (uiteindelijk 2 op de shortlist) en nog wat navragen bleek Robin uiteindelijk de beste aanbieding te hebben gemaakt. De uitvoering was eigenlijk een fluitje van een cent. De werkmannen waren zeer proffesioneel en namen ondanks de lastige klus toch goed de tijd en werkten stevig door. Na de installatie kregen we binnen 24 uur toegang tot de app en konden we zien wat het resultaat was. We zijn klaar voor de nabije toekomst en raden Robin van Hetta Energie van harte aan. Zelf zullen wij ook contact met Robin houden. Er komen nog wat uitdagingen aan op het energievlak. Robin heeft ons goed geholpen en houdt de ontwikkelingen goed bij. Dank je wel.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Gerard, Bedankt voor je positieve en uitgebreide reactie en voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van het nieuwe zonnepanelensysteem. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

De samenwerking met Hetta energie is mij erg goed bevallen

De samenwerking met Hetta energie is mij erg goed bevallen. Goed advies aardige mensen en harde werkers!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Bas, Bedankt voor je enthousiaste reactie en voor het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons advies en de samenwerking. We hopen je graag nog eens terug te zien in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Gewoon zoals het hoort. PERFECT

Vanaf het eerste gesprek met Robin een goed gevoel bij de keuze van de panelen en de omvormer nadat er uitvoerig tekst en uitleg was gegeven. Geen bla bla verhaal maar een duidelijk inhoudelijk aangenaam gesprek met Robin gehad. Na de opdracht gegeven te hebben en de datum vastgesteld van plaatsing stonden er drie specialisten op het afgesproken tijdstip voor de deur. Roy, Joris en Wesley een perfect op elkaar afgestemd team. Keurig nette heren die de werkzaamheden efficient en heel netjes hebben uitgevoerd. Nadat de installatie opgeleverd was hebben ze alles keurig netjes opgeruimd en zich netjes afgemeld. Dus wij kunnen zeggen gewoon zoals het hoort. Perfect van A tot Z Wij zullen Hetta Energie, Robin de Jong zeker aanbevelen.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Bob, Bedankt voor je positieve en uitgebreide reactie en voor het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van het nieuwe zonnepanelensysteem. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Robin is behulpzaam, denkt mee en komt met oplossingen

Robin heeft ons geholpen met de aanleg van de zonnepanelen. En met de aanschaf van een elektrische auto zijn we weer een beetje duurzamer bezig.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Joost, Bedankt voor je positieve reactie en voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de plaatsing van de zonnepanelen. We zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Prettig, open, duidelijk en gericht op het bieden van passende oplossingen

Hetta energie heeft heel goed meegedacht in de mogelijkheden maar ook onmogelijkheden rondom het plaatsen van zonnepanelen op mijn tuinhuis en het vervangen van de oude panelen op het dak van het woonhuis. In tegenstelling tot alle andere leveranciers is door Hetta energie actie ondernomen om fysiek de bestaande installatie op het dak te bekijken. Hierdoor zijn zaken geconstateerd die niemand anders had gezien. Het advies dat gegeven is compleet en de voorstellen duidelijk concurrerend. Met als gevolg dat besloten is de zonnepanelen op het tuinhuis te plaatsen en het woonhuis later in de komende jaren.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies, Zonnepanelen

Beste Wim, Bedankt voor je positieve en uitgebreide reactie en voor het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van het nieuwe zonnepanelensysteem. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goed voorbereide en efficiente montage

Helaas waren 2 panelen beschadigd in de verpakking. Verder is de montage goed en volgens plan verlopen. Alleen de installatie van de software/dongel is alles behalve vlekkeloos verlopen. We hebben uiteindelijk door tussenkomst van de dongel leverancier, na twee maanden alsnog de programmatuur in gebruik kunnen nemen. Dat heeft nog wel wat aandacht nodig.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Pieter, Bedankt voor je positieve reactie en heel jammer om te horen dat de installatie van de dongel zo moeizaam verlopen is. We zullen je advies zeker opvolgen en het installatieproces van de dongel nog eens goed doornemen. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan horen wij het uiteraard graag. Met zonnige groet, Hetta energie

Goede prijs, uitstekende service

Na vergelijking van enkele aanbieders bleek Hetta Energie een passende offerte te hebben voor het plaatsen van een laadpaal. Het afstemmen van de datum waarop e.e.a. zou worden uitgevoerd ging soepel en de installateur was op die dag op het afgesproken tijdstip aanwezig. Het plaatsen van de laadpaal ging prima en alles werd netjes verzorgd en opgeruimd opgeleverd. Ik had een aantal eisen m.b.t. de aansturing van de laadpaal en men ging zelfs door tot in het weekend om de laadpaal op een afstand conform specificatie in te regelen.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies

Beste Frans, Bedankt voor je positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat alles soepel liep en dat je tevreden bent met de installatie van de laadpaal. We hopen je graag nog eens van dienst te zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goed advies en snel geplaatst

Robin heeft ons enorm geholpen en ons goed kunnen adviseren over de mogelijkheden voor ons huis. Na akkoord op de offerte werd de afspraak voor de installatie snel gemaakt en waren binnen een paar weken de zonnepanelen al geplaatst. Wij kunnen Robin dan ook van harte aanbevelen!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Ivar en Gea, Bedankt voor jullie enthousiaste reactie en het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met ons advies en met de aanleg van het nieuwe zonnepanelensysteem. We hopen jullie graag nog eens terug te zien in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goede know how, profesioneel en fijne samenwerking!

Hetta Energie verzorgde de berekening en aanleg van onze energie-transitie. Dit alles is prettig verlopen en met vakbekwame mensen uitgevoerd.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies, Zonnepanelen

Beste Dirk, Bedankt voor je enthousiaste reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en de aanleg van het nieuwe systeem. We hopen je graag nog eens van dienst te zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goede service!

Robin de Jong heeft maatwerk afgeleverd voor ons. Hij gaf een duidelijk en realistisch beeld van de besparingen die de zonnepanelen moesten opleveren. Uiteindelijk 74 zonnepanelen besteld. Een klein garantie gevalletje was ook geen enkel probleem en werd direct verholpen.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Robbert, Bedankt voor je positieve reactie en het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van de zonnepanelen. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goede adviezen en straalt vertrouwen uit

Robin van Hetta luistert goed naar onze wensen en wist ons goed te informeren en adviseren. Met al onze vragen was hij zeer geduldig, ook na plaatsing. Plaatsing verliep vlot, hele fijne monteurs.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Veronique, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een reactie te geven. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta Energie

Over Hetta Energie

Hetta energie helpt u om uw huis of kantoor zo efficiënt mogelijk energieneutraal te maken. Op basis van onze gebouwsimulatie en berekening van het warmteverlies en de koellast komen we met een advies. Zo ziet u in één oogopslag welke energiebesparende oplossingen effectief zijn. En welke niet. Samen bepalen we hoe we uw woning of kantoor aanpassen. Tot slot kunnen wij de installatie voor u verzorgen met producten van de hoogste kwaliteit. Verduurzaam uw woning of kantoor in drie stappen. 1 Energiescan 2 Advies 3 Installatie Dat is Hetta energie. Wij zorgen dat uw woning voor ú werkt.