Heldere voorlichting over waarom zonnepanelen. Een duidelijk plan met aanbeveling technisch onderbouwd. Transparant kosten overzicht. Vakkundige afwerking met oplevering.

100% naar wens

Via een goede kennis ben ik in contact gebracht met Hetta Energie. Dit leidde tot een zeer overtuigend en professioneel advies waar ik direct vertrouwen in had. Ik had er zoveel vertrouwen in dat ik met mijn buren de informatie gedeeld heb. Zonder nader onderzoek heb ik de installatie in opdracht gegeven en dat deden ook nog 3 van mijn buren. Over de uitvoering van het project ben ik eveneens 100% tevreden. Zeer professionele mensen, die ik hiermee een compliment wil maken!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Snel en netjes en alles werkt uitstekend!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies, Zonnepanelen

Duidelijke informatie, snelle en vakkundige installatie. Goed contact en fijne mensen.

Moeiteloze installatie

Robin is een echte vakman en adviseert zorgvuldig, eerlijk en deskundig. Begeleiding en installatie verliep vlekkeloos. Absolute aanrader!

Prima plaatsing en aansluiting

Het heeft door omstandigheden wat lang geduurd, maar uiteindelijk liggen er 16 zonnepanelen op ons dak van de garage. Correcte communicatie en afspraken zijn goed nagekomen.

deskundig en klantvriedelijk

Ik zal Hetta Energie in voorkomend geval ten zeerste aanbevelen

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Alles netjes en conform afspraken!

Heldere offerte, netjes geplaatst en aangesloten en heldere communicatie. Aanrader!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Goede communicatie en snelle service

Goede communicatie met korte lijnen en heldere uitleg. Snelle realisatie van de aanleg. Goede ondersteuning bij installeren van de app.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Snel en volgens afspraak geleverd

Prima advies, boven verwachting snel geleverd. En snel geinstalleerd.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

snelle en en uitstekende plaatsing van zonnepanelen

Erg vriendelijke installateurs en een snelle reactie van de firma hetta energie en zijn eigenaar Robin de Jong

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Zeer goed geholpen en geadviseerd

Zeer tevreden!

Onze ervaring met Robin de Jong van Hetta Energie is van het begin af aan prettig te noemen. Gisteren zijn er 24 mooie zonnepanelen geplaatst door een zeer vakkundig en prettig montageteam. Laat de zon maar gaan schijnen!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Heldere duidelijke uitleg, geeft veel vertrouwen.

Zeer snelle plaatsing panelen. Wordt hard en zorgvuldig gewerkt en zijn conform de afspraak naar volle tevredenheid geplaatst. Zeer prettige installateur die keurig werk heeft afgeleverd.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Voorbesprekingen waren eerlijk en duidelijk. Snelle levering en uitvoering, door nette vakkundige mensen. Alle afspraken zijn nagekomen.

Persoonlijk en prima

Robin weet er veel van en geeft goed advies. Kan snel schakelen en als er iets anders loopt dan de planning gaat hij gelijk aan de slag met een oplossing. De panelen liggen en we gaan lekker besparen en groen zijn!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Hetta Energie heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan.

Goede ervaring met Hetta Energie. Duidelijk en eerlijk advies, enige partij die adviseerde om onze panelen Oost-West te plaatsen op ons platte dak. Offerte netjes en begrijpelijk opgesteld, afspraken betreffende levering en plaatsing prima nagekomen. Panelen liggen exact zoals wij het bedoeld hebben.

Netjes afspraken nakomen

Ondanks diversen leveringsproblemen keurig op tijd geholpen. Goede communicatie met Robin en behulpzaam met advies. Netjes en kundig geinstaleerd.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Een professionele partij waar je prettig zaken mee doet

Robin heeft een goede toelichting gegeven voor het advies, maakt een uitgebreide offerte, houdt zich aan de afspraken, levert kwalitatief mooi werk en zorgt ook na installatie voor een heldere uitleg. Installatie zelf soepel verlopen en ook in de aanleg zie je een duidelijk verschil met de 'cowboys' Niets anders dan aan te raden om zaken mee te doen!

Professioneel bedrijf

Vriendelijk en professioneel geholpen door Robin. Zonnepanelen zijn keurig conform afspraak geplaatst.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Betrouwbaar en eerlijk advies, snelle levering en goede installatie!

We hebben een zeer goede ervaring met Hetta Energie. - In het voorstadium heeft Robin een eerlijk en helder advies gegeven over de mogelijkheden en type zonnepanelen. Robin heeft zeer veel kennis en kunde over de markt en alle mogelijkheden die er zijn. Er was altijd ruimte voor aditionele vragen. - Offerte was duidelijk opgesteld. Prijs was zeer marktconform en concurerend met andere aanbieders. In de offerte wordt ook duidelijk aangegeven onder welke garantievoorwaarden wordt gewerkt en onder welke keurmerken. - Uitvoering: het leggen van de zonnepanelen is zeer vakkundig gebeurd en alles is volgens afspraak verlopen. Overall: zeer goede ervaring en wij raden iedereen Hetta Energie aan. je bent in goede handen.

Over Hetta Energie

Hetta energie helpt u om uw huis of kantoor zo efficiënt mogelijk energieneutraal te maken. Op basis van onze gebouwsimulatie en berekening van het warmteverlies en de koellast komen we met een advies. Zo ziet u in één oogopslag welke energiebesparende oplossingen effectief zijn. En welke niet. Samen bepalen we hoe we uw woning of kantoor aanpassen. Tot slot kunnen wij de installatie voor u verzorgen met producten van de hoogste kwaliteit. Verduurzaam uw woning of kantoor in drie stappen. 1 Energiescan 2 Advies 3 Installatie Dat is Hetta energie. Wij zorgen dat uw woning voor ú werkt.