uitstekende service, groot vakmanschap

Prima advies gehad, zeer prettig geholpen. uitstekend eindresultaat

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

In een woord geweldig! Ik ben echt super tevreden met het resultaat en de inzet en toewijding waarmee Peter mijn auto gewrapt heeft. Al vanaf het begin was de communicatie erg prettig en vriendelijk. Peter neemt de tijd om je uitgebreid te adviseren en de mogelijkheden te bespreken. Ook tijdens het wrappen wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang via Whatsapp. Je merkt dat Peter gaat voor maximale perfectie en de kwaliteit en afwerking van de wrap is dan ook subliem.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

De auto ziet er nu super strak uit, beter nog dan verwacht.

Tussendoor netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen en de te maken keuzes. Prima service!

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Communicatie en prijs is prima

Peter heeft mijn Jaguar I-Pace in 3m Military green gewrapt. Ook heeft hij mijn auto compleet ontchroomt. Tijdens het wrappen kreeg ik gratis een leenauto mee. Communicatie en prijs is prima. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Schitterend!

2e auto laten wrappen en weer schitterend werk geleverd!

Zeer netjes en klant gericht

Zeer netjes en klant gericht

Passie en professionaliteit

Ik heb mijn Alfa Romeo Stelvio laten wrappen door Peter. Goede communicatie, duidelijke site, gratis leenauto, duidelijke offerte. Goede adviezen. Beste prijs! Wat mij aansprak is de passie en professionaliteit waarmee Peter te werk gaat. Hij stuurde veel foto's tijdens het proces. Auto heeft hij uiteindelijk thuis afgeleverd, super service! Thomas Termaat

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Boven verwachting oogverblindend mooi!

Ik heb bij Custom Wraps mijn Ferrari laten wrappen en het resultaat is geweldig geworden. De kleur was gewaagd, maar het is uiteindelijk zeer goed uitgepakt en in de zon is de auto oogverblindend mooi! Peter legt goed uit wat de mogelijkheden zijn en let erg goed op details en is alleen tevreden als het perfect is. De planning was dat de auto in een weekje klaar was, maar dit is een paar dagen later geworden. Peter kijkt zeker niet naar de tijd en besteed net zoveel tijd als nodig is voor een goed resultaat. Hierdoor was de auto dus een paar dagen later klaar dan verwacht. Maar liever een goed resultaat, dan snel afraffelen.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Resultaat is verbluffend mooi!

Peter, eigenaar van Custom Wrap, heeft mijn Range Rover Sport een complete make-over gegeven dmv wrap. Resultaat is verbluffend mooi. Zie de foto’s op zijn website! Feit dat mensen denken dat er spuitwerk is uitgevoerd zegt alles. Bijna elk onderdeel van de auto is verwijderd zodat het perfect gewrapped kan worden. Daarnaast denkt Peter met je mee om het eindresultaat uniek te maken. De communicatie met Peter heb ik als prettig ervaren. Helaas liep het proces niet conform planning. Veel had ook te maken met het spuitwerk van bepaalde onderdelen (via Peter uitbesteed aan een ander bedrijf). Maar Peter is altijd eerlijk geweest over de vertragingen. Peter heeft oog voor detail en passie voor auto’s. Ik heb hem leren kennen als een betrouwbare man en een specialist in zijn werk als wrapper. Ik heb al drie auto’s door andere bedrijven laten wrappen. Maar Peter is de beste. Peter neemt langer de tijd om een perfect resultaat af te leveren. Raad ieder aan die overweegt auto te laten wrappen, voor dit bedrijf te kiezen! Daarnaast beschikt Peter ook over een leenauto die je mag gebruiken.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Hartstikke blij met het eindresultaat

Hartstikke blij met het eindresultaat, compleet andere auto geworden. Peter gaat maar door tot het perfect is. Alle wijzigingen, tips, en uitdagingen in keurig overleg, geen verrassingen achteraf dus.

Naar volle tevredenheid

Gebruik gemaakt van Custom Wraps om twee vending machines te wrappen. Ondanks dat dit geen alledaagse aanvraag is, is dit toch naar volledige tevredenheid uitgevoerd. Erg blij met de diensten van Custom Wraps.

Zeer positief

Peter denkt mee en geeft gevraagd en ongevraagd advies. Snel, goede prijs/kwaliteit, prima communicatie.

Vakkundig!

Peter die het bedrijf runt is een vakkundig en geduldig persoon. Als het niet naar zijn zin er op zit gaat het gewoon overnieuw, uiteindelijk zit het er netjes en keurig op.

Super tevreden

Super tevreden met het resultaat van onze dakwrap. Peter heeft onze witte Twingo voorzien van een hoogglans zwarte dakwrap. De Twingo is hiermee zijn ‘oude vrouwtjes’ gehalte kwijt en ziet er sportief uit. Heel vriendelijk en snel geholpen door Peter van Custom Wraps! Een aanrader wat ons betreft als u overweegt uw auto te laten customizen👍

Prettige communicatie

Peter van Custom Wraps heeft mijn Audi RS5 zeer vakkundige ontchromed! Ik ben erg tevreden met het resultaat en de prettige communicatie.

Peter is een vakman!

Zelfs bij het kleinste minpuntje is hij ontevreden en begint hij opnieuw. Na een half jaar ontstonden er een paar rimpels op een moeilijke plek en hij stond direct klaar om dit te verhelpen.

Heel erg tevreden!

Wij zijn heel erg tevreden met het resultaat. Peter heeft onze Opel Karl heel netjes gewrapt in een super mooie mat paarse kleur!

Pascalstraat 17 3316 GR Dordrecht

0782032323

Over Custom Wraps

Custom Wraps zet de standaard voor superieure kwaliteit in de wereld van vinyl wraps. Bij Custom Wraps draait het om kwaliteit, service en 100% tevredenheidsgarantie. Dit ziet u ook terug in al onze projecten. Voor ieder project nemen wij uitgebreid de tijd om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken.