Uitstekende service en klantvriendelijk

Online contact gehad met Peter over het laten wrappen van mijn Volvo XC40, snel en duidelijk een opgave ontvangen. Denkt mee met het gevraagde en stelt mogelijkheden voor om een optimaal resultaat te verkrijgen. Zeer tevreden over het eindresultaat ziet prachtig uit.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Professioneel, meedenkend en kwalitatief top!

Wij hebben onze Ford Focus ST-line laten wrappen bij Peter. Van begin tot eind (stalen lenen tot afleveren van de auto) is het project prettig verlopen. Peter werkt super netjes en stuurt steeds foto updates van hoe het wrappen verloopt. Leuk en mooi om te zien. Had me er behoorlijk in verdiept en filmpjes gekeken. Er komt veel nauwkeurigheid en vakmanschap bij kijken en dat is Peter wel toevertrouwd.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen.

Fantastisch eindresultaat

Mijn keuze voor Custom Wraps werd bepaald door de gedrevenheid, passie en oog voor details die Peter toonde bij het beoordelen van de werkzaamheden aan mijn auto in de offerte fase. Dit zie je ook terug in zijn werkplaats, schoon, netjes en een professionele uitstraling. Qua prijs was Custom Wraps gelijk aan andere aanbiedingen, maar de doorslag gaf dat Peter een uitgesproken mening heeft over kwaliteit en dat hij ruim de tijd planned om de werkzaamheden goed uit te kunnen voeren. Als tijdelijke vervanging was een leenauto beschikbaar. Leuk en attent was dat Peter mij op de hoogte hield van de voortgang door dagelijks een paar foto's te appen. Het eindresultaat is een totaal andere auto en heeft al diverse complimenten opgeleverd.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Top resultaat dankzij perfectionisme van Peter

Peter werkt alleen aan je auto waardoor je hem een week kwijt bent. Ik zag daar wel tegenop omdat een week best wel lang is en andere wrap bedrijven het sneller kunnen doen. Maar ik ben blij dat ik voor Custom Wraps gekozen heb. Vanaf het begin tot het eind straalt dit bedrijf perfectionisme uit. De auto wordt volledig uit elkaar gehaald om overal goed bij te kunnen en ook om alles goed schoon te kunnen maken. Door de regelmatige updates via whatsapp zie iedere dag je auto veranderen en steeds dichter bij het eindresultaat komen. De week is daardoor zo voorbij en het is leuk om op die manier te zien hoeveel werk het is om een auto te wrappen.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Top eindresultaat dankzij passie voor wrappen

Peter werkt zeer nauwkeurig en gaat heel voorzicht om met je kostbare bezit. Hij denkt creatief mee de ontwerpfase. Kwaliteit gaat voor snelheid. Hij wil een perfect resultaat afleveren. Kleine verbeterpunten worden snel opgelost. Tijdens het hele proces wordt snel op je berichten gereageerd en tijdens het wrappen krijg je dagelijkse updates. Tijdens het wrappen krijg je een gratis leen auto tot je beschikking.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Top advies en uitstekende service

Peter doet super werk en denkt ook mee om het beste resultaat te leveren. Twee kleine verbeterpuntjes: 1: Hij liet er en klus tussenkomen waardoor de opdracht meer dan week duurde i.p.v. 3 dagen. 2: Hij was een aansluiting vergeten bij het monteren van de deur waardoor de elektrische raam het niet meer deed (deze wordt op een andere dag gefixt). Conclusie: Heel mooi eindresultaat en vakkundig advies. Ik zou hem zeker aanbevelen.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Zeer kundig al het chrome gewrapt!

Opel Grandland X volledig vrij van Chrome en emblemen mooi zwart gespoten. Ziet er top uit. Peter is zeer kundig en prettig in omgang. Zelfs een leenauto meegekregen... Geweldig!!

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Super vriendelijke vakman, die zijn vak verstaat, Top resultaat !!

Op aanraden ben ik bij Peter terecht gekomen voor een "chrome delete" van mijn raamlijsten en dakdragers. Peter heeft erg goed werk geleverd en is zeer kritisch. Kwaliteit staat voorop en dat is te zien in het resultaat. Fantastisch, dit is echt vakwerk. Erg blij mee en veel positieve reacties gehad op deze transformatie. Nogmaals dank!!

Fantastisch eindresultaat!

Zeer aan te bevelen. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Stuurt vooraf een kleurenwaaier ter oriëntatie en reageert per e-mail zeer uitgebreid op vragen. Zoekt tijdens het wrappen samen naar oplossingen voor onverwachte kleine probleempjes. Erg betrokken en houdt klanten op de hoogte (stuurt bijvoorbeeld tussentijds foto's van de voortgang). En het eindresultaat is werkelijk fantastisch. Kortom: een 10 als cijfer!

Super kwaliteit

Uitgebreid voorgelicht en er wordt ruim de tijd genomen om het secuur uit te voeren.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Man met hart voor wrappen

Zo ontzettend blij met het resultaat, satin metallic dark blue. Binnen een week klaar en je krijgt een vervangende auto. Super service

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Peter heeft mij netjes te woord gestaan en de wrap professioneel uitgevoerd.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Net bedrijf hele goede service

Zeer fijn bedrijf met goede service en zeer mooie en goede kwaliteit zie de mat rode Tesla 3,, krijg van velen complimenten voor de mooie wrap

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Goede service, goed contact met Peter en natuurlijk een super mooi resultaat. Heel erg blij mee! Peter nogmaals bedankt! :)

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Prettige communicatie en super strak resultaat

Prima service, goed advies en snelle en prettige communicatie. Dak en spiegelkappen laten wrappen en resultaat is super mooi geworden. Meteen een heel ander gezicht!

Top resultaat!

Super tevreden met mijn gewrapte Mercedes. Goed advies, en resultaat is werkelijk top! Ook de lastige hoekjes zien er super strak uit. Zeker een aanrader!

Erg mooi resultaat!

Ik heb een aantal motor kappen laten wrappen door Peter en het resultaat is super. Mijn motor ziet er weer helemaal als nieuw uit in een mooie matte kleur!

Peter heeft vakwerk geleverd

Peter weet wat hij doet. Auto wordt eerst echt grondig schoongemaakt en daarna pas gaat hij wrappen. Tussendoor stuurt hij iedere avond een update van de stand van zaken. Hij neemt er de tijd voor en levert geen haastwerk af.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

hele mooie eindresultaat ik ben dik tevreden

vandaag raamlijsten van mn mercedes glc laten wrappen echt top persoon aardig komt zn afspraak netjes na en de eindresultaat netjes echt mooi

Kwaliteit en professioneel

Zeer tevreden over mijn zwart gewrapte dak. Goede communicatie en professionele service.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Kwalitatief ergmooi resultaat en prima service.

Peter is servicegericht, denkt mee en adviseert. Daarbij leent hij zijn eigen auto uit als die van jou gewrapped wordt. Het resultaat is fantastisch en professioneel gedaan. Ik ben zeer tevreden!

Super blij mee!

Helemaal goed, perfecte service van Peter!

KWALITEIT EN PROFESSIONEEL

Middenconsole Mercedes laten wrappen. Geweldig resultaat. Zeer klantvriendelijk en professioneel. Kwaliteit zeer goed. Zeker een aanrader.

Over Custom Wraps

Custom Wraps zet de standaard voor superieure kwaliteit in de wereld van vinyl wraps. Bij Custom Wraps draait het om kwaliteit, service en 100% tevredenheidsgarantie. Dit ziet u ook terug in al onze projecten. Voor ieder project nemen wij uitgebreid de tijd om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken.