Perfectie

Super service en kwaliteit

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Peter verleent top service....3 jaar geleden autodak laten wrappen maar helaas ging het materiaal helemaal verweren. In principe vallen "platte delen" niet onder garantie vertelde hij ons in eerste instantie.Toch heeft hij het uiteindelijk kosteloos vervangen. Dit omdat hij het nog nooit eerder zo ernstig verweerd had gezien. Tijdens de werkzaamheden kregen we ook nog gratis een leenauto mee.

Vakwerk

Dak en achterspoiler laten wrappen,het ziet er heel mooi uit. Hier kom ik vast nog een keer.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Vriendelijk geholpen en ze leveren een stukje vakwerk, ik ben erg tevreden !

Ik heb van mijn blauwe Nissan Qashqai het dak, spoiler en dakstijlen door CustomWraps laten wrappen in satin zwart om een twotone effect te krijgen. Het resultaat mag er zeker wezen, het staat best sportief en toont wat stoerder. Ik heb goed advies gekregen en samen gekeken wat het mooiste zou passen bij mijn auto. Het is zeer vakkundig en strak gedaan, en de afwerking is ook heel netjes. Tevens is het prettig dat er een vervangende auto beschikbaar is. Ik durf dan ook CustomWraps aan iedereen aan te bevelen, ze nemen de tijd voor je en het werk wat ze doen.

Perfect gedaan

Duurde wat langer dan verwacht, maar professioneel mee omgegaan.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Geweldig resultaat. Netjes gewerkt. Geeft de auto mooi sportief uiterlijk. Na een dag terug en ruilauto mee. Compliment van een forum lid CHR club (FB): ik zie geen verschil met Bitone af fabriek.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Zeer professioneel met een fantastisch resultaat.

Peter is vakkundig, denkt goed met je mee en is eerlijk over de mogelijkheden. Het resultaat van zijn werk is boven verwachting.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Proffesioneel, vriendelijk en een prachtig resultaat.

Ik heb afgelopen vrijdag de middenconsole van mijn Mercedes C laten wrappen door Peter Lock. Hij heeft een hoeveelheid aan mogelijkheden en ik heb gekozen voor een carbon wrap. Peter heeft vakkundig mijn piano zwarte middenconsole omgetoverd tot een heel mooi resultaat. Voor mij was het de trip vanuit Apeldoorn zeker waard!

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Super professioneel en een geweldig resultaat

Ik heb mijn Audi S5 Cabrio laten dechromen bij Custom Wraps. De communicatie met Peter liep zeer soepel en hij heeft me zeer goede raad gegeven. Peter is zeer ervaren met een oog voor detail en kwaliteit. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en kan Car Wraps van harte aanbevelen. MH

100% vakman

Peter maakt mooie dingen en daar is hij met recht duidelijk trots op! Wij brachten onze Mini Countryman nadat Peter uitgebreid de tijd had genomen om aan de hand van stalen de mooiste kleur te kiezen. Een paar dagen later konden we de auto al brengen en weer een paar dagen later was hij klaar.....en hoe! Wij zijn DIK tevreden, dankzij hem is een gewoon leuke auto een echte blikvanger geworden. Bedankt Peter!

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Goede service en nette wrap

Peter neemt de tijd voor je wensen en de nabespreking. Hij levert net werk voor een zeer goede prijs.

Leveren vakwerk af

Goed advies vooraf over de mogelijkheden en ook de mogelijkheid voor een leenauto is fijn. Peter heb mijn dashboard gewrapt met een fantastisch resultaat. Echt een aanrader.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Prima service en geweldig resultaat!

Zowel voor, tijdens als na het wrappen prima service en goed overleg. Peter is echt een vakman. Tot in de kleinste details kwaliteit. Fantastisch mooie auto voor een goede prijs.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Mijn a3 laten wrappen, Peter is een hele aardige en behulpzame man! Ik ben netjes op de hoogte gehouden van het proces. Ook als hij merkt dat er een onderdeel niet goed zit probeert hij dit voor je op te lossen, (eigenlijk niet zijn werk) Als ik ooit nog een auto laat doen kom ik hier zeker terug! Zeer blij met het resultaat

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Zeeeer tevreden en helemaal blij

Afgelopen vrijdag heeft peter enkele aluminium interieurdelen van mijn porsche gewrapt naar carbonlook.Dit is werkelijk super gedaan met als resultaat precies wat ik wilde.Het contact was van het begin af aan heel prettig en Peter was duidelijk over de werkzaamheden en het resultaat.Ook na afloop loopt hij even met je de gedane werkzaamheden door.Wat ik ook belangrijk vind is de schone professionele werkplaats.Dus.........allen maar hulde.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Super kwaliteit en service.

Autodak laten wrappen, geweldig gedaan en super service.

Vakwerk

De chromen is in een glanszwart gewrappt. Hij heeft echt vakwerk geleverd. Top. Had een zwart embleem meegenomen en ook deze heeft hij geplaatst. Maakt de auto net even anders

Professioneel en klantgericht

Vriendelijk en professioneel. Prijstechnisch concurrerend. Nette gratis leenauto beschikbaar. Werkzaamheden perfect uutgevoerd.

Lynk&co volledige autowrap

Ik heb mijn Lynk&co volledig bij Peter laten wrappen. Vanaf het eerste contact was het een vertrouwd gevoel. Na thuis verschillende kleuren gezien te hebben zijn we tot een mooie kleuren combinatie gekomen. Mijn Lynk&co nu Matt Java brown met gloss copper is fantastisch gelukt. Het is vakwerk kan niet anders concluderen. Wat een geweldig resultaat kan het iedereen aanbevelen.

Vertrouwd gevoel

Peter heeft een keurige klus gedaan en zeer klantvriendelijk we zijn erg blij met de geleverde klus en ik deel mijn ervaringen in mijn netwerk.

Uitstekend!

Zeer nette service, goed contact en mooi eindresultaat, niks op aan te merken! 10/10

perfect!

Werkplaats super netjes en heeft een professionele uitstraling; Peter is zeer vriendelijk. Ontchromen perfect uitgevoerd volgens afspraak in 1 dag. Leenauto ook heel handig. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden!

Geweldige communicatie en service

Het contact verliep heel soepel en de auto ziet er geweldig uit. Er werden foto’s gestuurd om je op de hoogte te houden en dat was ook heel fijn.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Raamlijsten laten ontchromen, super strak gedaan!

Ik zocht iemand om mijn zilveren raamlijsten hoogglans zwart te laten maken en kwam bij Custom Wraps in Dordrecht. Mooie website met mooie foto's en goede score op Google waren voor mij de reden om contact op te nemen. En ik moet zeggen het afgeleverde werk ziet er super uit! Ik had er zelf al een hoogglans zwarte grille in gezet, en nu met de zwarte raamlijsten is het helemaal af! Peter is een super aardige gast en neemt de tijd voor je als je langs komt. Wat ik ook leuk vond is dat ik toen mijn auto bijna klaar was al een paar mooie foto's kreeg om te zien hoe het eindresultaat werd. Ik zou zeggen Peter ga zo door!

Top Kwaliteit, Vakmanschap, Zeer Tevreden

Mijn Mazda CX-5 voorgril laten voorzien van zwarte 3 M folie en de achteremblemen laten spuiten met 2k lak. Super mooi geworden. Peter is een zeer toegankelijk en vriendelijk kerel. Weet wat ie doet en werkt er netjes en is goed bereikbaar. Zeker aan aanrader. Oscar

Over Custom Wraps

Custom Wraps zet de standaard voor superieure kwaliteit in de wereld van vinyl wraps. Bij Custom Wraps draait het om kwaliteit, service en 100% tevredenheidsgarantie. Dit ziet u ook terug in al onze projecten. Voor ieder project nemen wij uitgebreid de tijd om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken.