Alles super gereld en volgens afspraak

Alles super geregeld en volgens afspraak De bus blijft ook in onderhoud bij detivans!!

Perfect!

Snel, betrouwbaar, en leveren top service!

Van het bellen om een afspraak te maken tot aan de aflevering van mijn nieuwe bedrijfswagen ben ik heel goed geholpen door Tijs Door hèm had ik een transparante kijk op hoe alles in zijn werk ging Bedankt voor de goede adviezen De volgende auto zal zeker weer bij jullie gekocht worden

Prima sercive en erg snel ook

Prima bedrijf

Vriendelijkheid en kwaliteit

Vriendelijk geholpen. Eerst een bakkie en daarna een mooie auto uitzoeken. Mannen Bedankt!

Professional service

Professionele samenwerking met de klant. Goed contact, snelle reacties, prima hulp bij het kopen van een auto.

Perfect geregeld

Super blij met de nieuwe bus!

heel erg fijn en snel afgehandeld!

hele fijne en snelle service gekregen, deal snel gesloten en auto voor een goede prijs in geruild. ik zou de volgende keer weer terug komen.

Fantastisch bedrijf, fijn zaken doen!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Flexibel, snel en juiste hulp. Ik ben ontzettend goed geholpen en heb nu een leuke auto waar ik heel blij mee ben. Bedankt voor de levering.

Goed geholpen en goed service Fijne medewerker

Mijn ervaring met dit bedrijf is positief

Het bedrijf komt de gemaakte afspraken na.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Top bedrijf

Goed en snel geregeld

Goede service en communicatie

Prima geregeld

Goede service vriendelijke mensen Aanrader.

Top geregeld

Alles goed geregeld ondanks wat tegenslag. Mee denken en actie ondernemen daar waar nodig.

Ik ben zeer tevreden

Ik werd heel goed geholpen en ik ben zeer tevreden over de service!

Beste Team Dethi, Uitstekend geregeld, Bedankt

Fijn zaken doen

Vandaag een zo goed als nieuwe Mercedes sprinter geleverd gekregen. Service en klantvriendelijkheid staan bovenaan. Echt een aanrader.

Wij hebben een goede ervaring mee gemaakt met dit bedrijf, mochten wij in de toekomst opzoek zijn naar een nieuwe bus komen wij zeker terug

Super geregeld!

Vandaag mijn nieuwe werkbus afgeleverd gekregen. Wil Thijs en zijn team bedanken voor de goede service ,van A tm Z goed geregeld! M.v.g Steven Paap

Zeer vriendelijk en gastvrij

Zeer vriendelijk en gastvrij komen afspraken goed na. Zeer tevreden!!!

Volgens afspraak gehandeld en snel geregeld,

Super tevreden top service

Klant vriendelijk en snelle en correcte manier van zaken doen

Zeer tevreden met ons nieuw aankoop!

Wij zijn zeer tevreden met ons aankoop. Nette en eerlijk bedrijf. Afspraken zijn netjes nagekomen. Bedankt Thijs!

Aalbosweg 41 A

8171MA Vaassen

06 43 19 94 07

Over Dethivans

Welkom bij Dethi Vans, dé toonaangevende bedrijfswagen leverancier van de Veluwe. Wij verkopen jong- gebruikte en nieuwe bedrijfswagens. Dit doen wij met veel enthousiasme! Door onze jarenlange ervaring en een uitgebreid netwerk, kunnen wij altijd de gewenste uitvoering leveren. Wij kopen uitsluitend voertuigen van gerenommeerde partijen waaronder banken, leasemaatschappijen en fleetowners. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze voertuigen waarborgen.