Vriendelijk bedrijf

Hier mijn bedrijfswagen gekocht, Thijs heeft mij een mooie auto beloofd en ook gekregen, erg tevreden.

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen, denken goed mee en vlot geregeld.

Vriendelijk personeel, komt afspraken snel na.

Auto keurig en netjes opgeleverd

Top service

Voor de eerste keer zaken gedaan met Dethivans en dat is zeer goed bevalen.

Dethivans is klantvriendelijk en correct in het nakomen van afspraken. Bij een volgende bus gaan wij hier zeker weer kijken

Prettig en snel geholpen onder goede voorwaarden

Het contact met Thijs en zijn medewerkers was heb ik als prettig ervaren. Uiteindelijk heb ik snel een mooie bedrijfsauto kunnen aanschaffen onder goede voorwaarden.

Net bedrijf

Net bedrijf mooie busjes, goede prijs!

Goed en klantvriendelijk

Goed en klantvriendelijk

Netjes en klantvriendelijk

Vandaag me Opel Vivaro mogen ontvangen. Bus zeer netjes afgeleverd en het was leuk om de aankoop te doen. Ruime keuze aan bedrijfswagens. Bij me volgende aankoop kom ik zeker weer een kijkje nemen!

Prachtig en goed bedrijf

Mooie bus gekocht bij Dethi. Helemaal black uitvoering. Ziet er dik uit en tijd perfect. Wat kleine dingetjes gehad maar alles is prima opgelost. Daarnaast ook andere verteld over men tevredenheid bij Dethi en die hebben ook beide een bus gekocht van Dethi. Leuke jong bedrijf. Super!!

Alles prima naar wens

Alles is snel en zonder problemen verlopen ben heel blij met mijn nieuwe bus

Uitstekend!!!

Vanaf het eerste contact tot en met nu een prettige ervaring, thijs komt zijn afspreken na en levert wat afgesproken is

Uitstekend mooi bedrijf

Aangezien ik erg sceptisch was omdat onze contact over telefoon en digitaal is verlopen, Hebben ze in 5 minuten mijn vertrouwen gewonnen bij aankomst. Het was snel allemaal geregeld. En afgehandeld mooi dynamisch en uitstekend bedrijf.

Zeer klant vriendelijk

Na een lang zoektocht bij dethi vans terecht gekomen, na een aanvraag gedaan te hebben op de website zeer snel telefonisch contact gehad. Na het bezichtigen/ proefrit van de auto zeer heldere offerte gekregen met een goeie bak koffie. Zeer klantvriendelijk, en vlak voor de proefrit nog een aandachtspunt gekregen met een eventuele storing die nog niet hersteld was. Alles uiteindelijk zeer snel geregeld en de bus werd thuisbezorgd. Voor een volgende bus zal ik zeker weer terug komen bij dethi.

Netjes geholpen met een nieuwe bus zeker een aanrader!

Mooie bus gevonden bij dehti en binnen een paar dagen rijden

Super service

Wij hebben bij Dethivans pasgeleden een bus gekocht en hadden een mankementje . Dit hebben ze ondanks de afstand netjes en snel opgelost . Top .

Goed geholpen en goed advies

Vriendelijke, goede service

Goed geholpen.

Service top en heel klant vriendelijk

Bereid om mee te denken,als voorbeeld: Toen ik bij het bedrijf weg reed ging mijn auto 10 minuten later kapot,gelukkig was Thijs zo vriendelijk om mij op te halen met de auto-ambulance En als klap op de vuurpijl ook nog een leen auto beschikbaar gesteld zodat ik mijn reis van 1,5 uur naar huis kon voortzetten

Top bedrijf

Goed geregeld hier!

Top service

Uitstekende service bus netjes afgeleverd!

Fijne service door fijne mensen

Van A tot Z GOED verzorgd, Het zal voor ons niet de laatste keer zijn dat we hier komen.

Wat een super service!

Vanaf de afspraak tot aflevering, 1 woord super!

Zeer vriendelijke en zeer goede service door Thijs

Zeer mooie en nette auto gekocht bij Dethivans. Je wordt ook zeer vriendelijk geholpen en krijgt gelijk het gevoel dat het betrouwbaar is. Aankopen, inruilen en overschrijven gaat perfect. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat er geen volle tank aanwezig was bij het ophalen van de auto terwijl je wel de rijklaarkosten betaald. Maar voor de rest zeer tevreden!

Erg prettig

Thijs was binnen deze garage mijn contactpersoon en heeft alles erg snel en goed geregeld.

Over Dethivans

Welkom bij Dethi Vans, dé toonaangevende bedrijfswagen leverancier van de Veluwe. Wij verkopen jong- gebruikte en nieuwe bedrijfswagens. Dit doen wij met veel enthousiasme! Door onze jarenlange ervaring en een uitgebreid netwerk, kunnen wij altijd de gewenste uitvoering leveren. Wij kopen uitsluitend voertuigen van gerenommeerde partijen waaronder banken, leasemaatschappijen en fleetowners. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze voertuigen waarborgen.