Mooie bus, goede prijs

Vlotte afhandeling en alles is volgens afspraak klaar gemaakt. Erg blij mee!

Goede service Vriendelijk personeel.

We zijn erg vriendelijk ontvangen de uitleg is prima we hebben dan ook een mooie auto ontvangen en met een goed gevoel de weg op gegaan

Top snel geregeld

Snel gEregeld en fijne makkelijk mensen

Goede ervaring

Alles was snel geregeld, en professioneel

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goede gesprekken gehad, en goed geholpen tot alles rond was

Top geregeld

Vandaag even bij Dethi langs geweest voor een kleine reparatie aan de door ons gekochte bus. Zonder problemen onder garantie en tijdens een kop koffie verholpen. Top geregeld allemaal,

Geen moeilijke man Goeie ervaring veel mee te regelen Raad het het zeker aan

Een professioneel bedrijf

Het telefonisch contact verliep zeer soepel, en na een bezoek een proefrit gemaakt te hebben een mooie bus aangeschaft. Geen zware onderhandelingen, gewoon eerlijke prijzen en de auto werd eerder afgeleverd dan de planning.

Ik heb het als erg prettig ervaren Van begin tot eind erg vriendelijk ontvangen en alles was snel geregeld. Mijn volgende bus zal ook zeker hier gekocht worden. Een hele dikke aanrader !!!

Super service

Binnen een week rijden met goede garantie voorwaarden! Raad het zeker aan

Fijne omgang van zaken en heel tevreden met de auto.

Goede ervaring gehad bij dethivans

Ik heb een goede ervaring gehad bij dethivans alles verliep snel en soepel. ik raad het zeker aan.

Tobedrijf

Zeer nette zaak Super vriendelijk Geen poes pas Eerlijk bedrijf Niets is teveel Zelfs S’avonds laat maken deze jongens tijd voor je Al met al : top bedrijf✅

Geweldige service en zeer hartelijk ontvangen

Hele fijne ervaring en zoals beloofd kom ik hier met een volgende bus zeker weer terug !

Goed geholpen door Jermo en zijn er samen uitgekomen.

Goed geholpen door Jermo en zijn er samen uitgekomen.

Klantvriendelijk en zeker een aanrader

Vakkundig en eerlijk. Komen hun afspraken na

Uitstekend service, vlot contact en perfecte afhandeling. Geen gedoe, eerlijk zaken doen!

Spontaan en vriendelijke personeel

Fijn en Goed geholpen

Opel Vivaro

Thijs is vriendelijk en zeer behulpzaam. Denkt goed mee en niks is te veel! De volgende

Aankoop Mercedes-Benz Sprinter

Mooi en net bedrijf met goede service.

Goed geholpen.

Alles was top geregeld alles volgens afspraak

Zeer fijn bedrijf alles volgens afspraak top ga ze zeker aanbevelen

Mooie bussen en genoeg keuze

Vandaag mogen wij de door ons gekochte Vito ophalen. Heel blij met onze aankoop. We zijn goed en snel geholpen.

Top en snel

Top en snel

Over Dethivans

Welkom bij Dethi Vans, dé toonaangevende bedrijfswagen leverancier van de Veluwe. Wij verkopen jong- gebruikte en nieuwe bedrijfswagens. Dit doen wij met veel enthousiasme! Door onze jarenlange ervaring en een uitgebreid netwerk, kunnen wij altijd de gewenste uitvoering leveren. Wij kopen uitsluitend voertuigen van gerenommeerde partijen waaronder banken, leasemaatschappijen en fleetowners. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze voertuigen waarborgen.