Respectvol

De rust die uit ging van iedereen die ik aan de lijn kreeg. Debora die de volgende dag met ons aan tafel ging en alles tot in de puntjes heeft verzorgd en de vrijheid die de kinderen kregen om zelf veel voor mama te mogen doen. Duidelijke afspraken en als we vragen hadden op alle momenten contact hadden via whatsapp. Ook het aankleden van mama met hulp van 2 medewerkers was bijzonder en heel goed voor de verwerking. Wij, de Roosjes, bedanken jullie nogmaals voor deze bijzondere periode.

Uitstekend!

Vanaf mijn eerste telefoontje over het ophalen van het lichaam van mijn moeder in het verzorgingstehuis, dat moest tot mijn verrassing binnen 1 uur,en het eerste persoonlijk contact met de uitvaartbegeleider de volgende dag (op zondag), tot en met de bedankjes altijd attent, vriendelijk, vooruit- en meedenkend, en zorgvuldig: in 1 woord: uitstekend.

het is naar mijn wens alles geregeld. Goed contact is ook geweest

Erg aangenaam contact en met veel zorg en medeleven omgegaan van de uitvaart organisatie.

Ik vond de begeleiding wat afstandelijk en moest zelf achter een aantal zaken aangaan.

Ik had verwacht dat de begeleider wat meer tijd zou nemen om ons te informeren over bepaalde mogelijkheden. We moesten zelf een aantal zaken regelen. Ook bij de uitvaart miste ik de regie van de contactpersoon. Ter plekke moest ik nog een aantal zaken afstemmen. Ik had een draaiboek verwacht waarin alles beschreven stond. Een voorbeeld: de kist dichtmaken was een actie die we zelf moesten bedenken. Een ander voorbeeld: bij het uitdragen van de kist vanuit de aula naar de kapel werden de aanwezigen hierop niet geattendeerd. Men had dan achter de kist aan kunnen lopen. Al met al miste ik pro-activiteit en regie.

Geen stijl om op deze manier mijn mening te vragen

Ik ervaar het als hinderlijk om mijn mening over de uitvaart van mijn man te moeten geven. Zeker wanneer U mij keer op keer weer benaderd. Dit soort “ervaringen” zijn te privé om te delen met een markering organisatie, Geen stijl !!! Ben teleurgesteld in deze actie.

Prima voorbereiding, iets mindere uitvoering

Het voorbereiden van de uitvaartplechtigheid was prima, al onze wensen kon aan worden voldaan. Helaas ging bij de plechtigheid niet alles zoals was afgesproken. Zo ontbrak de aangeleverde foto, pas bij navraag werd deze pas geplaatst. Bij de welkomsttoespraak werden enkele soms pijnlijke vergissingen gemaakt. Tevens duurde 1 van de muziekstukken langer dan was afgesproken.

Dank voor uw review, we pakken de aangegeven punten op.

Deskundige hulp met een menselijk gezicht

De begeleiding tijdens het proces van voorbereiding op de begrafenis was goed. Er werd geluisterd, meegedacht, en telkens helder gecommuniceerd. Alles rond de begrafenis zelf was goed geregeld, en werd op respectvolle wijze gedaan.

Wat fijn dat u dit zo ervaren heeft. Dank voor uw review

De vriendelijke en empatische manier waarop de medewerker van het bedrijf met ons omging na het overlijden, en de begrafenis van onze moeder was heel fijn. Onze wensen zijn perfect uitgevoerd , waardoor deze verdrietige dag toch voor ons met een goed gevoel is afgesloten.

Wat fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Dank voor uw review

Mijn moeder heeft de uitvaart gehad ,die zij verdiende.

Dankzij de rustige en vriendelijke begeleiding van mw. Murel, kijken wij met een tevreden gevoel op ma's uitvaart terug. Enigste minpunt was dat mijn dochter en ik (o)ma, na haar overlijden niet mochten verzorgen. Ma is vrijdagavond overleden, zaterdag hebben wij haar niet gezien, en zondag konden we pas helpen met aankleden. De 24uurs familiekamer is ons uitstekend bevallen.

Dank voor uw review, fijn om te horen dat het over het algemeen naar tevredenheid was. Mocht u nog met ons willen spreken over de verzorging van uw moeder dan kunt u ons gerust contacten wanneer u daar behoefte aan heeft.

Netjes en verzorgd, zoals afgesproken.

Netjes en verzorgd, zoals afgesproken

Wat fijn, dank voor uw review

Zeer verzorgde uitvaart

De uitvaart was goed voorbereid en verzorgd door Klink Uitvaart. De begeleidster heeft op de uitvaart alles goed geregeld en een goede toespraak gehouden.

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Warme, persoonlijke begeleiding en totaal ontzorging

Voor de uitvaart van mijn schoonvader hebben wij voor het eerst kennisgemaakt met Klink uitvaartverzorging. Toen mijn moeder zeer onverwachts overleed, stond het voor mij vast dat Klink de uitvaart moest verzorgen. Onze uitvaartverzorgster Anja Kluifhooft verstaat haar vak. We werden volledig ontzorgd tijdens een voor ons zo heftige periode. Overal werd aan gedacht. Wat me echter vooral aansprak was de warme, persoonlijke en liefdevolle aandacht voor ons als nabestaanden. Dit hebben wij als zeer waardevol ervaren.

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Zeer goed. Geduldig, duidelijk, vriendelijk, transparant

We werden als het ware aan de hand meegenomen. Vol begrip in deze nare situatie. Mede dankzij jullie, is de uitvaart onvergetelijk geworden. Dank daarvoor en een dikke pluim.

Dank voor uw review, fijn om te horen

Zeer goed, zoals wij het wilden

Alles is prima verzorgd en gegaan zoals wij het wilden

Dank voor uw review, fijn dat u dit zo heeft ervaren.

Uitstekende begeleiding voor, tijdens, en na de uitvaart

In de emotionele periode voor de uitvaart heeft Rick Oversluizen ons op een prettige manier begeleid in de keuzes die gemaakt moesten worden. Rick voelt de sfeer goed aan, is rustig en kan goed luisteren. Daarbij heeft hij onze wensen feilloos vertaald in een waardig afscheid. De (onverwachte) optie voor de familiekamer in aanloop naar de uitvaart heeft ons veel steun geboden in deze droevige periode. Tijdens de uitvaart heeft Rick alles in goede banen weten te leiden zonder teveel aanwezig te zijn. Ook technische problemen heeft hij adequaat opgelost waardoor niemand hier hinder van heeft ondervonden. Alle lof voor de medewerkers van Klink en Minnendael.

Dank voor uw review, fijn dat u dit zo heeft ervaren.

Een prettige ervaring naast het plotselinge verlies

De zorg voor de overledene was respectvol en goed. De zorg voor de nabestaanden was liefdevol. Daarnaast was de hulp bij de voorbereiding voor het afscheid uitgebreid en goed, met aandacht voor elk punt. Ook de uiteindelijke uitvoering van herdenking en uitvaart was prachtig.

Fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review.

hoe ik de uitvaart wilde is ook goed gedaan

Fijn om te horen, dank voor uw review

Zeer medelevend en respectvol .

De crematie werd gehouden bij minnendael. Dit is een hele mooie locatie met zeer vriendelijke mensen. Alles tot in de puntjes verzorgt. Rick Oversluizen is zeer rustgevend en luisterd heel goed naar wat je wil. Hij heeft alles heel goed geregeld. Zijn inzet is 100 %. Ze hebben van een hele verdrietige dag een mooie herinnering gemaakt.

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Begrafenis was prima geregeld volgens onze wensen

Fijn contact met de uitvaartleider. Alles werd goed uitgelegd en de diverse opties zijn besproken. Het was fijn dat mij moeder thuis kon worden opgebaard en alles in het woonzorgcentrum kon plaats vinden. De vrouwelijke draagsters was een zeer gewaardeerde optie. Alles was keurig geregeld

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Goed meedenken en ondersteuning.

Zorgen er voor dat het ondanks het verlies van een dierbare de uitvaart een mooie herinnering blijft.

Dit is precies waar we het voor doen, fijn om te horen dat u dit zo beleefd heeft. Dank voor uw review.

Vlekkeloos en tot in de puntjes verzorgd.

Van begin tot eind prima verlopen, mede door de goede zorgen en begeleiding van Jessica.

Fijn om te horen, dank voor uw review.

Zeer respectvolle ondersteuning.

Het is aan te bevelen een duidelijke prijsafspraak te maken, vooraf.

Dank voor uw review, fijn om te horen dat u onze dienstverlening als respectvol heeft ervaren.

Was zeer goed en zeer goed verzorgd

Was heel goed

Dank u wel! Goed om te horen.

Ik ben netjes en accuraat geholpen door Jessica Smidt en Roland Maissan

Heb de behandeling als rustig en netjes ervaren

Fijn om te horen, dank u wel

Netjes en verzorgd

Goed , doen alles wat je vraagt. Maar sommigen dingen zouden verteld moeten worden . Kaarten die te zwaar zijn en extra postzegels moesten komen . Zou nagevraagd worden maar niks meer over gehoord . Zou netjes zijn als ze vermelden dat op zaterdag begraven op een hoop dingen een toeslag komt . Maar buiten dit net bedrijf

Dank u voor uw review, we nemen uw woorden mee.

Over Klink Uitvaart

Klink Uitvaart is al ruim 35 jaar een gevestigde naam in Barendrecht en omgeving. Het team van medewerkers kent de normen, waarden en tradities die hier leven. Tegelijkertijd gaat het bedrijf met zijn tijd mee. Kennis van zaken, respect voor de overledene en medeleven voor de nabestaanden staan bij Klink hoog in het vaandel. Aanvoelen wat mensen willen en hen helpen bij het maken van de juiste keuzes; daar draait het om.