Meedenkend en verhelderend

Ik heb een fijne ervaring met Westland Partners, in dit geval met Dayenne. Dayenne heeft zich ingeleefd in mijn verhaal en begreep mijn pijnpunt. Ze heeft mij veel geleerd en nieuwe inzichten gegeven waardoor ik heldere actiepunten kon bepalen. Ik ben erg tevreden met de uitkomst!

• Geholpen door: Dayenne Greve

Responsief, inlevend, hulpvaardig en slagvaardig.

Mr. Peter Quist heb ik ervaren als een deskundig jurist en een bekwaam advocaat. Bovendien creatief, veelzijdig en resultaatgericht. Peter weet een situatie heel goed te plaatsen in de juridische context en praktijk. Daaraan koppelt hij een plezierige omgang en een benadering die begrijpelijk is. In goed overleg wordt gekozen voor een bepaalde aanpak, die vervolgens doelgericht en resultaatgericht wordt doorlopen, met goede communicatie naar de cliënt.

Vriendelijk en zeer behulpzaam

Het ging om de beoordeling van een vaststellingsovereenkomst. Ik ben snel en volgens afspraak geholpen met de beoordeling hiervan.

• Geholpen door: Dayenne Greve

Bedankt voor de mooie review Anneke!

Fantastische service

Goede en doortastende afhandeling van een voor mij uitzichtloze kwestie. Contacten waren snel en advies doeltreffend. Goede keus indien noodzakelijk om een advocaat in de arm te moeten nemen.

• Geholpen door: Arie van den Berg

Uitstekend geholpen.

Goede uitvraag. Snelle respons. Solide advies. Kortom uitstekend.

• Geholpen door: Mirjam Sterrenburg

deskundig; to the point; doelgericht

• Geholpen door: Arie van den Berg

Goed bijgestaan in de scheiding

Profesioneel en goede informatie durende het proces.

• Geholpen door: Nick Rietveld

uitstekende interactie en vlotte afhandeling van aanpassingen documenten.

Goede bereikbaarheid en prettige behandeling van de aankoop documenten van het appartement. Snelle reacties zowel naar koper als ook de verkopende partij. Ik ben geassisteerd door Mr. Dayenne Greve.

• Geholpen door: N.v.t.

Vakkundige juridische bijstand zonder poespas.

Ik heb het samenwerken met Westland Partners Advocatuur als zeer prettig ervaren. Er wordt helder gecommuniceerd, afspraken worden nagekomen en de juristen zijn deskundig.

Professioneel

Altijd perfect service en ondersteuning. Snel en professioneel

Een top bedrijf

Het bedrijf is er als je ze nodig hebt en geven goed en eerlijk advies waar je wat aan hebt!

• Geholpen door: Nick Rietveld

Prettig contact, hartelijke en zakelijke aandacht

Thomas had snel begrip van de situatie en kon mij op basis daarvan goed adviseren over mijn positie en mogelijke aanpak.

• Geholpen door: Thomas van der Lans

Vakkundig, uitstekende communicatie en goed resultaat

Tim heeft mijn dossier met grote vakkundigheid behartigd. Gedurende het verloop van de zaak werd ik op de hoogte gehouden en werden verschillende opties besproken. Ik ben erg tevreden met het resultaat en kan hem sterk aanbevelen.

Fijne persoonlijke ondersteuning

We hebben uitstekende vakkundige hulp ontvangen. Nogmaals dank!

Deskundig advies ontvangen

Ik ben heel tevreden

• Geholpen door: Diana Mensinga

Prijs / kwaliteit verhouding is top !!

Peter Quist heeft de zaak zeer voortvarend aangepakt. Als hij eenmaal zijn tanden erin gezet heeft dan laat hij niet los. Praktisch en gericht op een oplossing. Niet procederen als dat niet echt nodig is.

• Geholpen door: Peter Quist

Neemt alle zorg uit handen, professioneel, kundig en resultaatgericht

Wegens een geschil met een afwikkeling van een erfenis wilde ik een advocaat benaderen welke is gespecialiseerd in erfrecht (VEAN aangesloten). Tim F. van Westland Partners, zocht diezelfde dag nog contact met mij op en kwam met een plan van aanpak. Ik had er twee benaderd, maar deze advocaat gaf een vertrouwd gevoel en dat is belangrijk, gezien de oplossing misschien wel even op zich kon laten wachten. De afgelopen periode was Tim voor mij de spil tussen notarissen, de advocaten van de tegenpartij, een incassobureau en zelfs mijn rechtsbijstandsverzekering. Waarin duidelijk zijn kunde en professionaliteit naar voren kwam. Deze advocaat is in staat het initiatief naar zich toe te trekken en neemt een proactieve houding aan binnen deze partijen. Tim, is zo betrokken en proactief, dat wanneer ik hem wilde bellen, hij al het contact met mij had opgezocht. Dat is echt een pluspunt en zie je niet vaak. Dit neemt alle zorg uit handen en geeft rust in een toch al emotionele zaak voor zowel mijn gezin als mijzelf. Deze specialist houdt tevens het einddoel voor ogen en scheidt de hoofdzaken van de bijzaken. Omdat ik zo tevreden ben heb ik ook onze testamenten bij Westland Partners aan laten passen en ook hiermee de achterkant juridisch dichtgetimmerd. Ook hier hebben wij duidelijk uitleg van notaris Jennifer F. gekregen. En kun je alles in een keer regelen. Kortom op erfrecht gebied kun je geen betere advocaat wensen dan Tim F. bij Westland partners. Ik kan terugkijken op een zaak waar ik van mening ben dat hij hier het beste voor mij heeft uit kunnen halen. Nogmaals dank Tim F. van Westland Partners voor je hulp, professionaliteit en deskundigheid. Het mag duidelijk zijn dat ik Westland Partners van harte aanbeveel. Peter uit R.

Zeer goed!!!

Ik ben afgelopen 6 maanden in depressie terecht gekomen wegens verschillende factoren. Mijn werk spelde daar zeker een grote rol in. Wanhopig heb ik contact genomen met Mirjam Sterrenburg en meteen ben ik vol geladen met hoop. Ik ben zeker heel erg dankbaar voor haar inzet en vooral dat ze voor me opkwam zowel als advocaat en mens! Heel kort: mijn werkgever heeft me voor de rechter gebracht en probeerde alles er aan te doen om mijn vaste arbeidsovereenkomst te ontbieden. Omdat ik het onterecht vond, heb ik gekozen om de zak door te laten gaan en het te verweren met de waarheid. We hebben gewonnen en mijn arbeidsovereenkomst is niet ontbonden. Ze kunnen nog steeds in hoge beroep gaan. Maar voor nu kan ik iets meer aan mijn herstel focussen.

Snel, kundig en betrouwbaar

Als startende ondernemer komt er veel op je af, waaronder het juridische gedeelte. De advocaten van Westland Partners hebben mij hierin volledig ontzorgd en alles goed geregeld. De communicatie verliep ook zeer fijn.

• Geholpen door: Diana Mensinga

Uitstekende begeleiding bij noodzakelijke juridische ondersteuning

Als ondernemer kom je soms in situaties dat je je af vraagt van hoe zit dat nou wettelijk. Volgens mij wordt mij onrecht aangedaan maar hoe pak ik dat nou aan. Dan is het toch super dat je even kan sparren en ondersteund wordt door specialisten die jou en de situatie begrijpen en je hier super in adviseren.

daadkrachtig

Goed geholpen en snel in de zaak ingelezen

• Geholpen door: Thomas van der Lans

Deskundig, snelle service en "to the point"

Mijn complimenten voor Mr. Mirjam Sterrenburg, deskundig, altijd goed bereikbaar en doeltreffend !

• Geholpen door: Mirjam Sterrenburg

Goed geadviseerd, professioneel, punctueel en prettig in communicatie.

N.R. Rietveld heeft ons feilloos geholpen. Hij heeft noemenswaardig en oprecht onze opties besproken en zijn beargumenteerde adviezen gegeven. Wij zijn zeer tevreden en komen graag terug als klant indien nodig!

• Geholpen door: Nick Rietveld

Goede communicatie en inlezing documenten, waardoor een goede oplossing van het probleem .

Galgepad 21 2671 MV Naaldwijk

Over Westland Partners Advocatuur

Binnen Westland Partners Advocatuur B.V. vindt u een veelheid aan juridische specialismen bijeengebracht. Kennis van zaken is echter maar één aspect van onze dienstverlening. Zeker zo belangrijk is dat we ons terdege verdiepen in elke zaak. Die betrokkenheid is kenmerkend en geeft meerwaarde aan onze specialisaties. Waar specialisten partners worden.

Over Advocaatscore.nl