Betrokken en ter zake kundig.

Mijn dochter en ik zijn heel dankbaar dat Tim Fluitman en Angela van den Bogert mijn zaak wilden aannemen. Ik was behoorlijk zenuwachtig. Dat verdween door het fijne contact. We kregen al gauw een groot vertrouwen in de heldere aanpak. We werden snel op de hoogte gebracht als er iets te melden viel. Ook was er altijd wel tijd als wij iets wilden weten , ik voelde me gehoord. Het zijn deskundige, betrokken mensen. En ja……….alles is goed gekomen. Ik kan iedereen dit advocatenkantoor van harte aanbevelen. Willy Janssen Ermelo.

Zeer goede ervaring

De communicatie is duidelijk. De aanpak is helder, zeer efficiënt en doeltreffend. Het was prettig samenwerken en wij zijn echt kundig geholpen. De juridische aspecten zijn goed en begrijpelijk uitgelegd. Zaken werden vervolgens goed aangepast voor ons waardoor wij echt een stap verder zijn gekomen.

Betrouwbare en vakkundige advocaten

Prettige en kundige benadering

• Geholpen door: Mirjam Sterrenburg

Zeer getalenteerd

Mijn ervaring met Dayenne is zeer positief. Haar werkwijze is snel, accuraat en zeer kundig. Ze denkt actief mee in het traject, geeft goed advies en haar inzet is gericht op het beste resultaat voor de cliënt.

In algemeen goed

In algemeen goed.

• Geholpen door: Diana Mensinga

Fijne samenwerking

Tot op heden heb ik zeer goede ervaring met mr. C.M.I. Berkovic. Bereikbaar wanneer ik haar nodig heb, reageert en handelt adequaat. Ook krijg ik de indruk dat ze echt betrokken is bij elke zaak.

• Geholpen door: N.v.t.

Duidelijk uitleg, professioneel advies en ondersteunend.

Westland Partners heeft ons heel erg goed geholpen op het moment dat wij niet wisten wat we moesten doen. Ze waren heel professioneel, maar gaven ons ook uitleg toen wij niet begrepen wat er bedoelt werd. We zijn goed voorbereid op de hoorzitting en wisten precies wat we konden verwachten. De zaak was voor ons met positieve afloop, dat was zonder Westland Partners niet gelukt.

• Geholpen door: Nick Rietveld

Bedankt voor de mooie review Maxime!

Vriendelijk Behulpzaam

Ik ben goed en duidelijk geholpen

• Geholpen door: Nick Rietveld

Bedankt voor de mooie review Elisabeth!

Er is snel en doortastend gereagaeerd

Via de chat heb ik het probleem kort en bondig uitgelegd waarop ik zeer snel telefonisch werd benaderd door een advocaat, gespecialiseerd op het gebied van, waarin ik hulp/advies nodig had. Afspraak met de advocaat kon snel geregeld worden en zij heeft mijn zaak snel, in behandeling genomen. En voor mij, tot een goed resultaat gebracht. Ik ben zeer tevreden!

Over Westland Partners Advocatuur

Binnen Westland Partners Advocatuur B.V. vindt u een veelheid aan juridische specialismen bijeengebracht. Kennis van zaken is echter maar één aspect van onze dienstverlening. Zeker zo belangrijk is dat we ons terdege verdiepen in elke zaak. Die betrokkenheid is kenmerkend en geeft meerwaarde aan onze specialisaties. Waar specialisten partners worden.

Over Advocaatscore.nl