Hele fijne samenwerking met Diana, zeer professioneel

Het werken met Diana Mensinga als onze advocaat voor Webtify is een buitengewoon prettige ervaring geweest. Vanaf het eerste moment heeft Diana blijk gegeven van een diepgaande kennis van het recht en een uitzonderlijk niveau van professionaliteit. Haar aanpak is altijd grondig en weloverwogen, wat ons als bedrijf veel vertrouwen geeft in de juridische beslissingen die we nemen. Diana is niet alleen deskundig, maar ook zeer toegankelijk en responsief. Ze neemt de tijd om complexe juridische kwesties in begrijpelijke taal uit te leggen, wat enorm helpt bij het navigeren door de soms ingewikkelde wereld van het recht. Haar advies is altijd op maat en gericht op het beste belang van Webtify, wat getuigt van haar toewijding aan haar cliënten.

• Geholpen door: Diana Mensinga

Op een zeer professionele wijze bijstand gehad.

Duidelijk en feitelijk het goede spoor aangehouden.

• Geholpen door: Nick Rietveld

Ontzorgd worden en netjes inzicht tijdens gehele procedure.

Perfect geholpen en geadviseerd met het opeisen van de legitieme portie (kindsdeel) van een erfenis.

• Geholpen door: Nick Rietveld

Goede, meedenkende advocaten en specialisten

Fijn kantoor om contact mee te hebben. De lijntjes zijn altijd kort en duidelijk. Wanneer het nodig is komt er veel actie en wanneer er een afwachtende situatie is blijven ze in stilte achter je staan. Kortom fijne mensen en wanneer het ooit nog eens nodig is neem ik zeker weer contact met hen op.

• Geholpen door: Peter Quist

naar verwachting geholpen

Alles naar wens afgerond

• Geholpen door: Angela van den Bogert

Een deskundig en betrokken advocate

Een betrokken advocatenkantoor, die meedenkt. Fijn in de communicatie, goede bereikbaarheid en deskundige dossierkennis. Ook de inval/collega's zijn op de hoogte van het dossier en adviseren waar nodig. Kortom een goede ervaring

• Geholpen door: Christie Berkovic

Zeer goede ervaringen met dit kantoor en dan specifiek met Thomas van der Lans en Angela van den Bogert. Klantvriendelijk, professioneel, betrokken en ze geven zeer snel advies en informatie waardoor er vanuit hun kant schot in de zaak blijft zitten. Een fijne samenwerking met dit kantoor gehad, waarbij ze echt naast en voor je staan. Kortom, erg tevreden

• Geholpen door: Angela van den Bogert

Daadkrachtig

Succesvolle en daadkrachtige samenwerking

• Geholpen door: Thomas van der Lans

keurig geholpen

Er wordt goed geluisterd naar de klant en er worden goede adviezen gegeven

snel, deskundig en ervaren

bijzonder attent met een goed, deskundig en snel advies over wat de beste manier is om met de betreffende kwestie om te gaan met daarbij de verschillende mogelijkheden vermeld

• Geholpen door: Diana Mensinga

Uitstekend!

Deskundigheid, bereikbaarheid, reactievermogen, flexibiliteit, meedenkend van uitstekend niveau. Westland Partners heeft hierin duidelijk stappen gemaakt. Peter Quist en Nick Rietveld zijn echt een team.

• Geholpen door: Nick Rietveld

Zeer betrokken en deskundig.

Mijn dochter en ik zijn heel dankbaar dat Tim Fluitman en Angela van den Bogert mijn zaak wilden aannemen. Ik was behoorlijk zenuwachtig. Dat verdween door het fijne contact. We kregen al gauw een groot vertrouwen in de heldere aanpak. We werden snel op de hoogte gebracht als er iets te melden viel. Ook was er altijd wel tijd als wij iets wilden weten , ik voelde me gehoord. Het zijn deskundige, betrokken mensen. En ja……….alles is goed gekomen. Ik kan iedereen dit advocatenkantoor van harte aanbevelen. Willy Janssen Ermelo.

• Geholpen door: Tim Fluitman

Zeer betrokken en deskundig.

Betrokken en vakkundig.

Betrokken en vakkundig.

Betrokken en deskundig.

• Geholpen door: Tim Fluitman

Betrokken en ter zake kundig.

Over Westland Partners Advocatuur

Binnen Westland Partners Advocatuur B.V. vindt u een veelheid aan juridische specialismen bijeengebracht. Kennis van zaken is echter maar één aspect van onze dienstverlening. Zeker zo belangrijk is dat we ons terdege verdiepen in elke zaak. Die betrokkenheid is kenmerkend en geeft meerwaarde aan onze specialisaties. Waar specialisten partners worden.

Over Advocaatscore.nl