Supersnel, goede kwaliteit en attent cadeautje

Geweldige winkel. Goede kwaliteit en snelle levering. Ook heel vriendelijk toen ik beide met een vraag.

Een prettige en fijne service

Een goede uitleg voor een goed en stevig matrassen.

Ontvangst met koffie en koekjes. Goed en vakkundig advies. Bed binnen één week thuis geleverd. Dus zeer tevreden.

Deskundig advies op maat

Zie hierboven

Vriendelijke mensen, klantvriendelijke houding, deskundig advies, vlotte service.

Te zeer gebaseerd op een prive situatie t.b.v. een review, maar bovenstaande mag als citaat: vriendelijke mensen, klantvriendelijke houding, deskundig advies, vlotte service.

Prima service product en levering.

Top service en top matras!

Top service en top matras!

Hele goede service.

Heb daar na 10jr mn nekpijn kussen vervangen. Heb het kussen wel 3 keer kunnen ruilen. Wat een service!

Wij zijn uitstekend ontvangen, geadviseerd en begeleid door Patricia. Zij is werkzaam in Elst.

Prima aankoop

Goede uitleg over de te kiezen opties. Veel kunnen uitproberen in de winkel in Elst. Levertijd 4 weken en vriendelijk team dat het bed kwam plaatsen.

Harstikke fijn

Ik had jaren geleden al zo.n slaap maatje gekocht, maar ik was nu wel een nieuwe toe. Een heerlijke knuffel is dat. En gelijk wat nieuwe hoesen besteld. Leuke kleuren zijn er, ik kreeg er een mooie handdoek bij. Heel snel verzonden,en goede service. Fijne winkel is Topslapen

Prima!

Prachtig assortiment van hoge kwaliteit! Hartelijke benadering en fijne service!

Hele fijne ervaring. Namen de tijd voor mij. Goed advies gekregen. Slaap lekker. Aanbeveling. Geweldig.

een hele snelle srvice/ levering

zeer positief

Super net geholpen. Tegen een ons werd gezegt dat er een filiaal in Arnhem was met meer keus. Daar ook geslaagd en een super net geholpen.

Als je een goed en eerlijk slaapadvies wilt gan dan naar topslapen

Zeer goed en deskundig advies. Had jaren last van nek en schouders en had al veel uitgeprobeerd. Bij topslapen kreeg ik vanaf minuut 1 het gevoel dat ik ergens was waar ik zou worden geholpen. En dat is volledig waar gebleken. Ik slaap fantastisch en wordt zonder pijnklachten uitgerust wakker.

Zet tevreden over service van Topslapen

Topslapen denkt mee tijdens aankoop en probeert levering zo soepel mogelijk te laten lopen. Service staat hoog in het vaandel.

Erg goed advies in de winkel gehad en de service en bezorging waren allebei top!

Goede service met net dat beetje extra!

Ik heb online besteld omdat ik wist wat ik nodig had en ik al jaren eerder in de winkel ben geweest voor advies. De kleuren hoezen voor de slaaprollen waren flink uitgebreid en ook op voorraad. Alles was heel snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden via email. Als verassing zat er ook nog een extra cadeautje in het pakket.

Top slapen Elst is echt Top!

De service en vriendelijkheid doet de naam Topslapen eer aan. We zijn goed geholpen en hebben nu echt een bed dat bij ons slaappatroon en lichaam past. Patricia heeft ons wegwijs gemaakt in de wereld van bedden, matrassen en kussens. We zijn heel gastvrij ontvangen en er is ruim de tijd voor ons genomen om de keus te maken.

Adequate ondersteuning

uitstekend.

Dit is onze derde aankoop in de afgelopen jaren. Zeer tevreden en weer twee prima matrassen.

Vriendelijke en professionele hulp en goede producten.

Vriendelijke hulp, verstand van hun eigen fijne producten. Werd op de hoogte gehouden vd bestelling.

Goede geduldige uitleg

Ze nam de tijd

super service

Wij hebben heel wat jaren geleden ons bed bij jullie gekocht, ook met uitstekende service. En nu dan online, even een kaartje dat het in 2 zendingen geleverd wordt en een presentje, het zijn misschien de kleine dingen die het doen maar die onthoud je dan wel. Bedankt!