Top bedrijf,goeie service

Mijn auto daar heen gebracht voor een APK en kleine beurt.Wordt ik smiddags netjes opgebeld door een van de medewerkers dat er toch iets meer gemaakt moet worden om mijn auto door de APK te laten komen en dus het totaalbedrag iets hoger is.Dat noem ik nou service van APK Scholten.Tevens zijn ze altijd even vriendelijk en daarom ga ik al jaren naar APK Scholten en zou ik nooit naar een ander gaan,dus een aanrader.

Goede service!

Deskundig, prettig en snel geholpen

Ze zijn vriendelijk goede sevice en betaalbaar

Altijd vriendelijke mensen, goede service.

Altijd vriendelijke mensen, goede service.

Perfecte service

Perfecte service...zo ook qua communicatie

Goede service jouden je goed op de hoogte en klantvriendelijk

Zo als altijd goed, ze geven een goed gevoel. Ik ben niet bang dat ik belazerd wordt .

Je moet het ondervinden, probeer het een keer dan weet je wat ik bedoel.

Goed en netjes geholpen

Super snel geholpen

Ik kwam eigenlijk om een afspraak te maken. Maar de reparatie was dezelfde middag al uitgevoerd. Snelle service en vriendelijke mensen!

Prima in orde

Probleem opgelost

Goed bedrijf met ervaren mensen en klantvriendelijk.

Vriendelijk

behulpzaam, ze helpen mij met wat ik nodig heb en ik word snel geholpen.

Eerlijke, snelle, goede service, aardig personeel

Netjes en snel geholpen zoals altijd.

Goede service overleggen alles netjes met je voor dat ze de auto repareren komen afspraken na

Leuk personeel...

Zoals altijd een goede service

Ze komen hun afspraken na en snelle service.

Ik kom er al jaren. Altijd goed en eerlijk geholpen!

Goeie service , perfect onderhoudsbeurt en erg vriendelijk personeel We zijn zeer te vreden

Snelle Service , vriendelijk en eerlijke vakmensen , Ik raad APK scholten voor iedereen aan .

Snelle service.

Top zoals altijd

Goede communicatie

Altijd prettig dat je wordt gebeld als de auto klaar is (en afgemeld). Afspraak maken was ook makkelijk. 13:00 auto gebracht en anderhalf uur later al gebeld dat ik 'm kon ophalen.

Kunnen anderen van leren

Een geweldig bedrijf . Goed en snel . Tot volgende keer

Uitstekend.

Bijzonder prettige ontvangst, alles vlgs. afspraak geregeld.

Doen

Een afspraak gemaakt voor een grote beurt en keuring. Alles is gegaan zoals was afgesproken dus geen ongename verrassingen en kosten

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.