Goed in overleg met eigenaar wat de mogelijkheden zijn.

Ik kom al jaren bij scholten en de service is altijd uitstekend. Niet moeilijk doen en altijd eerlijk advies. Kortom een zeer goede en fijne service.

Vriendelijk en vakkundig

Prettige en servicegericht

Ik kom al jaren bij APK Scholten, een net en betrouwbaar familiebedrijf met de Achterhoekse vriendelijkheid en service.

Goede communicatie Adequate dienstverlening

zeer tevreden

afspraak voor nieuwe banden voor. kon zelf kiezen wanneer. half uur wachten en klaar prima service

Geen nummer maar een klant

Is een garage waar je met een gerust hart je auto achter kan laten, als je een reparatie hebt laten uitvoeren hoeft je niet bang te zijn dat je geflest word. Ik heb er vertrouwen in.

Super bedrijf en betrouwbaar!

Ze staan altijd klaar voor je. En komen met oplossing.

Noodzakelijke reparaties snel, vakkundig en zovoordelig mogelijk uitgevoerd. Bedankt!

Heel goed

Banden wissel gehad, goed en correct geholpen. Erg vriendelijk

Super snelle service..snel oplossings gericht te werk gegaan..

Top prestatie geleverd.... super blij met resultaat..!

Erg goede service

Snel een afspraak, goede prijs en goed personeel.

Gewoon prima

Jammer alleen dat er altijd wel ergens extra kosten zijn bij die auto's.

top!

Al 12 jaar lang werden mijn twee stokoude auto,s prima onderhouden bij garage Scholten. Ik ben uiterst tevreden met: klantvriendelijkheid, vakkennis en prijs/kwaliteit. Ik ben in m,n vertrouwen op hun hulp nooit teleurgesteld . Kortom dit is nou het soort garage waar je gewoon heen zou moeten gaan om geen zorgen over onderhoud van je auto te hebben. Mannen, reuze bedankt en ik blijf gewoon komen.

Gewoon goed

Netjes geholpen

Vakmensen zijn het

Bij deze garage kom ik altijd voor onderhoud van mijn auto.Ik kan er mijn winter/zomerbanden opslaan en als er problemen zijn dan worden ze vakkundig verholpen door de vriendelijke mensen die er werken.

Wij hebben het gevoel dat we een eerlijk advies kregen

Top bedrijf.goede service.en klant vriendelijk.👍🏻

Super service zelfs het ophalen van de auto en het telefoontje met de eventuele reparaties en de kosten En het weer afleveren van de auto TOP..👍

Uitstekende service

Ik kon snel terecht en het probleem aan mijn auto werd dezelfde dag nog verholpen. Daarnaast werken ze heel transparant en leggen ze netjes uit wat er precies aan de auto is gebeurd.

Prima service en zeer klantvriendelijk.

We werden prima op de hoogte gehouden van het verloop, zowel telefonisch als persoonlijk

Super geholpen met een storing van mijn auto.

Ben goed geadviseerd en met een andere gekochte auto blij vertrokken.

No nonsens

klantvriendelijk, zoeken naar de snelste optie.

Kon direct de volgende dag bij hen terecht.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, en duidelijk informatie over wat ze willen doen. En een goede prijs en kwaliteit. Goede communicatie tussen de klant en werkplaats.

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.