Betrouwbaar

Ik zou deze garage zeker aanbevelen, met een goede service en eerlijk verhaal!

Goeie en snelle service

het personeel is vriendelijk en er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd wat er gebeurd of gedaan moet worden! Mijn ervaring dat het zeer snel gerepareerd wordt.

Vakmanschap,vertrouwen,en beloofde afspraken zijn voor mij als vaste klant het belangrijkst.daarom mijn hoge cijfer.

Zeer betrouwbaar, geen verrassingen

Prima ervaring

Geen nummer maar een klant

Ze nemen de tijd voor je, klant gericht en denken mee voor een oplossing. Klant vriendelijk garage bedrijf, zoals het hoort. 👍👌

Betrouwbaar vakmanschap

Weten waar ze het over hebben, duidelijke uitleg, vlotte afhandeling van werkzaamheden, klantgericht en gemoedelijk. Uitstekende adres voor de auto, kom graag terug.

Altijd vriendelijk en correct personeel

Als alleenstaande vrouw word ik altijd door de heren vriendelijk bijgestaan. De heren staan altijd voor mij klaar.

Top geregeld en snelle service

De service is goed. En alles is snel geregeld.

Bedankt voor de beoordeling.

goede garage met duidelijk uitleg en behulpzaam

goede garage legt je alles netjes uit goede inruil oude auto behulpzaam je kan er met vragen terecht en je word gehoort.

Goede garage vriendelijk personeel

Bedankt voor de beoordeling!

Al jaren zeer tevreden.

Ik ben al jaren klant bij APK-Scholten en tot nu toe naar alle tevredenheid. Goede service Staan altijd voor je klaar Verstand van zaken

Goed.

Vriendelijk, behulpzaam en een goeie service. Eigenlijk nooit klachten gehad!

Bedank voor de beoordeling!

Altijd super tevreden over garagebedrijf Scholten. Vriendelijke en zeer behulpzame mensen.

Bedankt voor de goede beoordeling!

Een fijn bedrijf met kundige mensen,die je een eerlijk beeld geven. Ben zeer prettig geholpen!

Bedankt voor de goede beoordeling

Hele goede en snelle service!

Snelle en kundige reparatie. Uitstekende service!

Bedankt voor de goede beoordeling

APK Scholten; Goede communicatie en snelle service. Dik tevreden.

Top garage! 👍🏻

Snelle service en je wordt goed geholpen! 😃

Bedankt voor de goede beoordeling!

Goede service, correcte afspraken.

Zoals altijd de auto keurig gerepareerd. We hebben meerdere auto's die bij Scholten in onderhoud zijn, en zijn altijd tevreden. Adviesbureau Dorsthorst

Goeie service, zeer klantvriendelijk

Wij zijn al jaren klant bij Scholten, snelle service, eerlijk advies. Voelt vertrouwd

Perfect geholpen

Perfect geholpen tijdens de aanschaf en daarna, volledig volgens verwachting want het is een top bedrijf!

Top bedrijf

Al vele jaren een trouwe klant. Je weet precies waar je aan toe bent. Topservice👍🏼

Fijne zaak.

Andere auto gekocht in oktober ben er heel tevreden mee, fijne zaak en je word netjes behandeld, ga zo door.👍🏻

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.