Erg goed geholpen

Vriendelijk, snel en professioneel

Prima, snelle service

Snelle service, altijd overleg

Eerste keer

Eerste keer bij Scholten een auto laten repareren en Apk, goede service en prijs

Snel geregeld

Goede en directe service, veel vertrouwen in deze garage. Maar hopelijk geen verdere gebreken aan onze auto. Tot volgende Apk, Gr Richard Beestman

Perfect bedrijf

Klantvriendelijk eerlijk en behulpzaam

Vriendelijk, komen afspraken na en flexibel met afspraken.

Top service!

Vriendelijk personeel, goede service (de auto is bij huis opgehaald) helder en duidelijk qua probleem en de kosten zijn vooraf besproken!

zoals altijd prettig en vlot geholpen

Auto voor een vakantie check gebracht, alles werd netjes, volgens afspraak afgehandeld.

Prima, zoal altijd

Altijd netjes en conform afspraak.

Goede communicatie

Ze komen de afspraken naar wie we samen maken

Top bedrijf!

Uitstekende service

Uitstekende service komen afspraken naar en helpen je altijd als er uitstekend met de auto is

Klant vriendelijk, en een goede sevice.

Prima goed

Afspraak gemaakt voor airco bijvullen. Auto zal voor 12.00 klaar zijn en dat was die ook. Brrr koud in de auto.haha

Super service

Ik laat mijn auto's al jaren keuren bij Scholten en dat bevalt prima, ze geven altijd netjes advies en uitleg mochten ze iets ontdekken dat gerepareerd diend te worden. Verder altijd in voor een gezellig praatje wat zorgt voor een goede sfeer.

Zoals altijd Vriendelijk en behulpzaam.

goed geholpen

Goed en snel geholpen

goed; goede service, aardige en toegankelijke mensen.

Goed en sympathiek!

Geen poespas, daar houden we van

Positiviteit en vakmensen….

Vriendelijk ontvangst door het personeel, nemen de tijd voor de klant. Weten waar ze over praten en informeren de klant optimaal.

Staat hier onder.

Klantvriendelijk. En komt afspraken goed na.rrr

Goed zoals altijd!

Razendsnelle service voor een goede prijs. TOP

top!

Al 14 jaar ben ik klant bij garage Scholten. Al die tijd bleven mijn stokoude auto,s prima(gekeurd dat wel) rijden. Soms, als er een calamiteit zich voor deed en ik zomaar kwam aan rijden kwam er altijd wel iemand meteen even kijken om advies te geven. Ik ervaar deze garage als buitengewoon klantvriendelijk, echt professioneel en betrouwbaar. Wat zou een klant nog meer willen?!

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.