Top bedrijf.goede service.en klant vriendelijk.👍🏻

Super service zelfs het ophalen van de auto en het telefoontje met de eventuele reparaties en de kosten En het weer afleveren van de auto TOP..👍

Uitstekende service

Ik kon snel terecht en het probleem aan mijn auto werd dezelfde dag nog verholpen. Daarnaast werken ze heel transparant en leggen ze netjes uit wat er precies aan de auto is gebeurd.

Prima service en zeer klantvriendelijk.

We werden prima op de hoogte gehouden van het verloop, zowel telefonisch als persoonlijk

Super geholpen met een storing van mijn auto.

Ben goed geadviseerd en met een andere gekochte auto blij vertrokken.

No nonsens

klantvriendelijk, zoeken naar de snelste optie.

Kon direct de volgende dag bij hen terecht.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, en duidelijk informatie over wat ze willen doen. En een goede prijs en kwaliteit. Goede communicatie tussen de klant en werkplaats.

Snel, betrouwbaar en eerlijk.

De mannen van APK Scholten zijn snel en helpen altijd om de kosten redelijk te houden. Top garage.

Heldere communicatie, geen verrassingen

Alles netjes volgens afspraak

Betrouwbare garage .

Al duurt het soms iets langer, de offerte en prijsafspraak worden altijd nagekomen. Je wordt goed ingelicht over reparatie werk . Nooit is iets teveel voor apk Scholten. Nog steeds een van de weinige garages waar de sfeer gemoedelijk is en de prijs is goed.

Goede service en duidelijke afspraken.

Problemen gehad met starten. Gelijk een afspraak kunnen maken voor een onderhoudsbeurt en APK. Een tijd afgesproken mbt ophalen als de auto klaar is en hij stond op het tijdstip klaar. Goede service en duidelijke afspraken mbt uitvoering van het onderhoud.

Betrouwbaar

Ik zou deze garage zeker aanbevelen, met een goede service en eerlijk verhaal!

Goeie en snelle service

het personeel is vriendelijk en er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd wat er gebeurd of gedaan moet worden! Mijn ervaring dat het zeer snel gerepareerd wordt.

Vakmanschap,vertrouwen,en beloofde afspraken zijn voor mij als vaste klant het belangrijkst.daarom mijn hoge cijfer.

Zeer betrouwbaar, geen verrassingen

Prima ervaring

Geen nummer maar een klant

Ze nemen de tijd voor je, klant gericht en denken mee voor een oplossing. Klant vriendelijk garage bedrijf, zoals het hoort. 👍👌

Betrouwbaar vakmanschap

Weten waar ze het over hebben, duidelijke uitleg, vlotte afhandeling van werkzaamheden, klantgericht en gemoedelijk. Uitstekende adres voor de auto, kom graag terug.

Altijd vriendelijk en correct personeel

Als alleenstaande vrouw word ik altijd door de heren vriendelijk bijgestaan. De heren staan altijd voor mij klaar.

Top geregeld en snelle service

De service is goed. En alles is snel geregeld.

Bedankt voor de beoordeling.

goede garage met duidelijk uitleg en behulpzaam

goede garage legt je alles netjes uit goede inruil oude auto behulpzaam je kan er met vragen terecht en je word gehoort.

Goede garage vriendelijk personeel

Bedankt voor de beoordeling!

Al jaren zeer tevreden.

Ik ben al jaren klant bij APK-Scholten en tot nu toe naar alle tevredenheid. Goede service Staan altijd voor je klaar Verstand van zaken

Bedankt voor de goede beoordeling!

Goed.

Vriendelijk, behulpzaam en een goeie service. Eigenlijk nooit klachten gehad!

Bedank voor de beoordeling!

Altijd super tevreden over garagebedrijf Scholten. Vriendelijke en zeer behulpzame mensen.

Bedankt voor de goede beoordeling!

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.