Filters

10

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Heel goed

Goede en duidelijke uitleg over welke spuiten we nodig hadden voor onze reis naar Indonesie. Professionele werkwijze en zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne ervaring

Duidelijke uitleg. Snel geprikt. Ben nog steeds opzoek naar de aap in het behang

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig

Ontzettend lief en begripvol geholpen. Ik ben erg angstig voor inententingen en er werd mij alle tijd gegeven om tot rust te komen. Mevrouw heeft mij er super doorheen gepraat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fantastisch

Lieve personeel, zij helpen mij veel, dank je wel !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? NIets
8

goed geholpen , advies op maat

Het was een goede consult en er werd rekening mee gehouden met mijn persoonlijke situatie en met mijn wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Prima behandeling tijdens consult, planning minder

We hadden al maanden van tevoren een afspraak ingepland om met ons gezin buiten school-en onze werktijden op consult te gaan, ruim voor onze vakantie. Twee dagen voor dit consult werd de afspraak gecancelled en hadden we nog zeer beperkt keuze voor een nieuwe afspraak. Er waren alleen nog opties tijdens school en werk. Wanneer je probeert te bellen om de afspraak definitief te plannen/verplaatsen, wordt je gewezen op de mogelijkheid om via e-mail contact op te nemen en wordt de verbinding abrupt verbroken. Over het consult zelf geen klachten: prima informatievoorziening en toediening van vaccinaties was adequaat, hoewel de informatie ook online voorhanden is. De prijs is ook hoog en ik zie niet waarom je voor 4 personen 4x (weliswaar iets gereduceerde) consultkosten moet betalen, terwijl dit echt niet 4x zoveel tijd kost als voor 1 persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? telefonische bereikbaarheid en prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? 1 consultprijs voor families/groepen met dezelfde reisbestemming. telefonisch contact mogelijk maken (ondanks verwijzing naar de optie van e-mail)
9

Vriendelijkheid

Ik werd heel vriendelijk ontvangen medewerker was heel lief en aardig zij heeft mij goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Helemaal niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Korte tijden
10

Perfect

Verwelkomt door 2 Zeer leuke en enthousiaste dames. Snel aan de beurt en snel prikjes gezet en weer naar buiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima! Geen op- of aanmerkingen

Ik werd vriendelijk ontvangen en geholpen. De medewerker wilde mij graag uitleg geven, dat vond ik prettig. Wat ik minder vind, is dat ik voor een herhaalprik consultkosten moet betalen, terwijl hier buiten een prik niks anders bij komt kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bij een herhaalprik geen consultkosten rekenen.
10

Positief benaderd

Vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Geweldig

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? .
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? .
8

Makkelijk en snel

Vriendelijke benadering. Snel en adequate antwoord. Makkelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Friendly, helpful, informative and thinking together of the risks

Very Good

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goede service

De Medwerkers waren vriendelijke . Ik krijg een goed uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima informatie, duidelijke afspraken. Tevreden klant.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snelle fijne behandeling

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Correct

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

meteen aan de beurt

alles ging heel snel en deskundig heel goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Duidelijk

Heel behulpzaam en duidelijk in de uitleg. En de vaccinaties konden meteen gezet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Kundige medewerkers, duidelijkheid kan beter

De parate kennis over vaccinaties is uitstekend en alle medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Door onduidelijkheid over waar ik me moest melden, ging dit helaas mis waardoor ik onbedoeld voor vertraging zorgde: ik zat in de wachtkamer toen ik werd gebeld door de receptioniste. Andere mensen in de wachtkamer vonden het vreemd dat de arts of verpleegkundige niet even kwam vragen naar de volgende patiënt voor het geval deze was vergeten zich te melden. Dit had op eenvoudige wijze inderdaad het probleem kunnen verhelpen. (Al kon iedereen er gelukkig wel om lachen.) Ook was het handig geweest om de kosten voor de verschillende vaccinaties online te kunnen zien, want deze keer moest ik maar erop gokken dat ik het kon betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? - Prijzen van vaccinaties op de website. - Even de wachtkamer in lopen om een patiënt te roepen - of de balie in de wachtruimte plaatsen zodat deze zichtbaar is.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie vorige vraag.
10

uitstekend geholpen

medewerkers allemaal even vriendelijk en zeer goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

ik ben goed geholpen

ik heb niet lang hoeven te wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Afspraak

Ik heb geen verbeter punten. Alles ging zoals in de afspraak vermeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettig

Ik was erg bang om de prik te krijgen maar ik werd erg goed geholpen en de adviezen waren zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.