Filters

9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Werd vriendelijk ontvangen en de arts/verpleegkundige die de vaccinatie gezet heeft was zeer kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Te snel gehandeld

Het was goed georganiseerd alleen de persoon die mij de vaccinate heeft gezet gaf mij niet genoeg tijd om te ontspannen en zette de spuit veel te snel, waardoor ik steken in mijn arm kreeg. Na het spuitje was mijn arm nog voor een vrij lange tijd pijnlijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Meer tijd in de patient steken
9

Goed geholpen door vriendelijk en kundig personeel

Ik werd vriendelijk ontvangen. In de kamer legde de medewerker mij goed uit hoe de inentingen gezet zouden worden en waarvoor. De inentingen werden op een kundige manier gezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Openingstijden / inloopspreekuur duidelijk op de website vermelden (kon ik niet vinden)
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie vorige opmerking
10

Het betrof in mijn geval een spoedvraag om Tetanus-injectie en ik werd onmiddelijk op een vriendelij

Heel fijn dat men op deze manier meedenkt en meewerkt als je om hulp verlegen zit. Bovendien goede informatie-voorziening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Supersnelle vaccinatie

Voor mijn werk moest ik een aantal vaccinaties krijgen. Ease is super efficiënt georganiseerd waardoor dit telkens soepel en snel verliep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Niks op aan te merken

Goede uitleg en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goede en snelle behandeling

Fijn geholpen en snel behandeld. Niet lang hoeven wachten. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Deskundig en efficient

De medewerkers zijn deskundig op het gebied van infectierisico's in reisgebieden en voor werkzaamheden in de gezondheidszorg. Dit wordt op snelle en efficiente manier benaderd. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niet telkens meer een papieren vragenlijst invullen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Online of indien reeds bekende client vragen of er iets veranderd is.
9

de dames zijn snel en vriendelijk

Ben er vandaag nog geweest, alles ging super snel. Zeer prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professionele zorg

Vriendelijk Informatief Professionele hulp Zorg op maat

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima, maar slecht onderhoud van gegevens

Ik moest 3x voor de hepatitis B spuit gaan en 1x voor de mantoux. En iedere keer opnieuw moest ik steeds hetzelfde vragenformulier invullen. Waarom wordt dit niet opgeslagen in een systeem per patiënt? Dit zou veel tijd besparen. Ook het maken van een afspraak online is niet volledig duidelijk. In ieder geval niet als het gaat om (herhalende) bedrijfsvaccinaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het patiënten dossier en de ordening van patiënt gegevens
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Een dossier per patiënt waar de gegevens worden opgeslagen
8

Professioneel en snel te werk

Geen klachten. Heel prettig ervaren en de prik deed geen pijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Snelle en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super

Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en snel geholpen.

Het is makkelijk om online een afspraak te maken. Tijdens de afspraak ben ik snel en vriendelijk geholpen. Duidelijk en correcte uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

heel erg fijn

nemen de tijd en toch snel en efficent

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? gewoon door blijven gaan
8

Heel prettig

Fijn personeel, vriendelijk, geruststellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijk

zeer vriendelijk en zeker een aanrader om daar heen te gaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niet
10

Heel goed

Werd vriendelijk ontvangen, en werd Direkt gerust gesteld. Er werd informatie gegeven, over de ziekte waarvoor je ingeënt werd. Dit wilde ik ook graag weten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima! Ook duidelijke antwoorden op vragen

Positieve ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ik vind jammer dat ik geen bewijs heb van het gespoten vaccin
10

Perfect

Zoals altijd erg tevreden over de deskundigheid en advies van de medewerkers. Zeer duidelijk en erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als je de dag voor de afspraak gebeld wordt gebeurt dit middels een anoniem nummer. Zou prettiger zijn als dit met nummer weergave gebeurd dan neem ik tenminste ook op.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bellen met nummer weergave i.p.v. anoniem
10

Snel, makkelijk

Snel geholpen, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? /
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed ontvangen, goede uitleg, vriendelijk geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.