Filters

10

Werd erg goed geholpen

Kwam binnen en werd meteen geholpen. Bijna geen wachttijd en het personeel is erg vriendelijk! Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijk en duidelijk

ik werd prettig behandeld en alles werd duidelijk uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk, professioneel, duidelijk.

Professioneel geholpen, geïnformeerd, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, deskundig en vriendelijk geholpen

Van tevoren heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker over een afspraak en gang van zaken. Dit was behulpzaam en fijn contact. Er was geen wachttijd bij Ease Travel Clinic en ik werd snel en vriendelijk geholpen. Ook werd er goed rekening gehouden met de huidige maatregelen omtrent COVID.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima gegaan

Alles soepel en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg vriendelijk, snel geholpen

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Vlot, proffesioneel, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

Snel en professioneel geholpen tijdens deze corona tijd. Alle richtlijnen werden in acht genomen zodat het bezoek niet langer duurde dan nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Prima.

Aardige medewerkers en goede uitleg. Je moet alleen altijd even wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Misschien iemand extra ivm de wachttijd.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Iemand extra?
8

Vriendelijk en goed geholpen

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De inloopuren deze zijn vrij kort. Snap dat dat is i.v.m. Corona, maar soms toch lastig om tijd hiervoor te vinden.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door in de avond ook nog inloopuren in te plannen
10

vriendelijke, snelle en fijne service

prettig geholpen en duidelijke uitleg, service heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed geholpen

Mantoutest laten zetten, ging vlot en soepel zowel bij de balie als in de spreekkamer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prima

Bij het inloopuur werd ik snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vlot geholpen

Ik kwam voor de Mantoux prik tijdens het inloopspreekuur. Dit ging heel gemakkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Helemaal top

Goed, snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geregeld, vriendelijke bejegening

Snelle, deskundige en vriendelijke afhandeling van wat moest gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed geholpen

Goed geholpen, alleen jammer dat ik niet wist dat door de corona situatie jullie van 9-12 open zijn dagelijks. Hierdoor andere dag terug gekomen, toen wel gelukt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Openingstijden aanpassen op google etc zodat patiënten nu niet voor gesloten deur staan.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Openingstijden aanpassen op google etc zodat patiënten nu niet voor gesloten deur staan.
10

Zeeer tevreden!

Hartelijke ontvangst en duidelijk te woord gestaan. Ook vragen worden beantwoord en ruim de tijd voor genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel fijne mensen die daar werken!

Goed en netjes en vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Top

Goede service, aardige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De wachtrij is erg onduidelijk, vooral nu je 1,5 meter afstand moet houden.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? duidelijk aangeven waar mensen moeten wachten
8

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, geen probleem om wat extra’s voor je te doen maar de openingstijden zijn niet online te vinden en het briefje dat er hangt is onduidelijk (er staat open tot 12.00 komt u tijdens onze lunchpauze van 12.15 tot 13.00 moet u wachten maar vervolgens gaan ze niet meer open.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Openingstijden en duidelijkheid hierover
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Duidelijke briefjes, op de website zetten en smiddags even open zijn
10

Fijne uitleg en instructies

Ik vond het personeel erg vriendelijk. Ze gaven ook goed uitleg over wat er ging gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne zorg

Vanwege mijn werk bij Envida ben ik deze prikken gaan halen. De uitleg was steeds duidelijk en ook het gevoel dat de prik kon geven. Prettige zorg. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Ben goed geholpen, en informatie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
3

29 euro om te horen dat je geen vaccinaties hoeft, belachelijk

Ik heb van tevoren gebeld of een bepaalde vaccinatie voor mijn reis noodzakelijk was, omdat ik alle overige vaccinaties reeds heb gehad. Daar kon geen antwoord op gegeven worden, Ik moest een afspraak maken. Zodoende ben ik langsgeweest om te horen dat deze vaccinatie niet nodig is en moet ik ook nog even 29 euro afrekenen......

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Service
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Telefonisch simpele vragen beantwoorden

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.