Filters

10

Vriendelijke, snel en professioneel

Gemakkelijk bereikbaar, parkeren dichtbij. Professioneel, vlot en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top

Makkelijk een afspraak kunnen maken en alles was zo geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Alles verliep naar wens.

Afspraak was op tijd. Medewerkers erg behulpzaam en begripvol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Ik vond dat ze goed met me om gingen

Het was heel goed. Ze behandelde me goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Zeer goed

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vakkundig en vriendelijk

Vriendelijk ontvangst, vakkundig geholpen, duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed geregeld

Je maakt een afspraak, je wordt geholpen op de tijd van je afspraak. Gaat snel de vaccinatie zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snel en vriendelijk geholpen!

Ik werd van tevoren gebeld dat het uit zou lopen, dat was erg fijn. Uiteindelijk werd ik heel snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Systeem met voordeur open maken werkte niet helemaal.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie boven.
10

Kort en krachtig

duidelijk, de nodige vragen worden gesteld en de spuit is voor je het weet al gezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en efficiente service

Snelle afhandeling, duidelijke communicatie mbt afspraak maken, procedure en inhoudelijke uitleg. Geen wachttijd, tijd genomen om op gemak te stellen, niet veel ervan gevoeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Vriendelijke ontvangst en secure verpleegkundige.

Netjes ontvangen, korte wachttijd. Een verpleegkundige die volgens mij uiterst secuur handelde. Waar ze niet helemaal zeker was, nam ze contact op met een arts in Maastricht. (Arts in een Heerlen was naar de tandarts). Een kleine maar zeker geen overbodige opmerking in de coronatijd: Terwijl ik in de smalle doorgang bij jullie balie stond, kwam er een mannelijke patiënt die klaar was, gewoon vlak achter mij door die smalle doorgang. Ik weet dat jullie niet alles kunnen zien, maar daar zou beter op gelet moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De afstand van 1.50 mtr bij mensen die zich niet aan de regels houden.zie boven.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Dat is moeilijk wanneer mensen zich niet aan de regels houden.
10

Een prima ervaring

Prima gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

professioneel

goede opvang, goede instructie,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Afspraak en vaccinatie, keurig geregeld.

Zowel telefonisch als op locatie prettig en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima service en uitleg

Tevreden over Ease, alleen de afspraak was dubbel, wat voor verwarring zorgde ook heb ik geen bevestigingsmail gehad. Wel een telefoontje de dag voor de afspraak. Verder prima. Groet Jeannette Taylor

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? afspraken duidelijk afspreken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk

Vriendelijk en pijnloos

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijk en rustig personeel en nemen de tijd voor je

Vriendelijk en rusitg personeel nemen de tijd voor je en geven je goede instructies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk

Goede uitleg. Nemen de tijd. Kundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goed

goed en snel en klantvriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? aangeven dat mensen zich moeten melden aan de balie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top bedrijf

Goede communicatie tussen klant en medewerkers, word 1 dag van tevoren gebeld om je te laten herinneren aan je afspraak, bent op afspraak aan de beurt en zeer kundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

positief ervaren, duidelijke uitleg.

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

correct en tevreden en vriendelijke medewerksters!

word er netjes en snel geholpen top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Snelle afhandeling zowel telefonisch als de afspraak / consult zelf. Heel professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijk en kundig personeel

Goed geholpen, netjes op afspraak en nauwelijks wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

top

in een woord top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.