Filters

7

Goed

Snelle vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Heel vriendelijk

Verey friendly doctors, you feel respected and cared for.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Super fijn

De mensen waren erg behulpzaam en grappig. Ik voelde erg op mijn gemak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De weg er naar toe was onhandig.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door de corona is het erg lastig om te verbeteren. beter zichtbare lijnen vanaf de hoofdingang.
8

Goed

Het werd goed en snel geregeld, personeel was ook aardig en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Een heel prettig consult!

We werden heel fijn geholpen met duidelijke uitleg over de gang van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Helemaal niets!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niks meer aan doen!
9

Goed te bereiken, fijne parkeerplaats, en nette, positieve en kundige medic.

Ik werd kundig geholpen. Hoge mate van kennis aanwezig. Prima uitleg. Het zetten van de inentingen ging vrijwel zonder pijn. Voelde me gelijk op het gemak. Alles werd netjes afgehandeld, en ook de Covidmaatregelen werden in acht genomen. Goede organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Iets lagere prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Lagere prijs
10

snel en prettig

Alles ging heel snel en de mensen die de vaccinatie geven zijn super aardig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig en professioneel

Door zeer vriendelijke en kundige medewerkers geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs van behandeling
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Weet niet of dit door jullie wordt bepaald, maar prijzen zijn aan de hoge kant
8

Alles prima verlopen, niks te klagen.

Ik kwam binnen, werd vriendelijk geholpen en kon meteen weer verder. Voor mij was alles prima verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Het was erg goed geregeld

Een prettige sfeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

In het begin lijkt het proces onduidelijk

Een min punt is dat travel clinic in het weekend niet bereikbaar is, terwijl er wel in het weekend wordt gereisd. Je kan dus nergens terecht als er problemen zijn in het weekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid zijn in het weekend
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Garanderen dat men op tijd in het bezit is van de benodigde documenten
10

Erg snel en rustgevend

Zeer fijne mensen en het ging erg snel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

Het was snel en eenvoudig gedaan. Ik hoefde niet te wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snelle service

Snelle service en niet veel last gehad van de prik. Achteraf beetje spierpijn maar dat is normaal. Verder alleen betere afspraken met school maken aangezien dit nu was gepland met de intro. Prima opgelost en alternatief gemaakt, maar als de school zo min mogelijk studenten aanwezig wilden hebben was dit niet zo goed gepland. Maar kan gebeuren. Verder niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Welke dag en tijd
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Met school duidelijke afspraken te maken wat betreft welke dag en tijd. Nu viel het samen met de introductie. Wat nier erg was, maar als we allemaal zoveel thuis moeten blijven was het niet zo heel handig. Maar wel prima gegaan
10

Rustig

ik werd hartelijk ontvangen en de meisjes die de vaccinatie zetten waren heel rustig en aardig en stelden mij erg op mijn gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima, heldere uitleg, fijn contact

zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Helemaal goed.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Meerdere afspraken gehad, en standaard vertraging

Helaas maakt het bij Ease Travel niet uit wanneer de afspraak is, al ben je de eerste in de ochtend, standaard minimaal 10 min. vertraging is er altijd, soms zelfs langer zonder enig uitleg. Jammer dat een service waar je voor betaald niet ervoor kan zorgen dat afspraken op tijd beginnen zoals geboekt. Heb in de afgelopen jaren meerdere afspraken gehad en de wachttijd is tegenwoordig standaard. Ook de voorbereiding van dienstdoend arts of assistente is vaak compleet afwezig, documenten en informatie wordt ter plekke bijeen geraapt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Tijd, Afspraken, Voorbereiding
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Wachttijd verminderen en betere voorbereiding
10

Alleen maar goede ervaringen

Vriendelijk personeel Duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer soepele ervaring

Uitstekende ervaring met vriendelijke en duidelijke verpleegkundige.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed ontvangen, zowel bij de balie als bij de verpleegkundige.

Ik moest even zoeken waar de afdeling precies was in Maastricht. Maar dit komt omdat ik niet bekent ben in het ziekenhuis van Maastricht. De baliemedewerkster was vriendelijk en duidelijk. De verpleegkundige was eveneens kort en duidelijk. Ik was op het afgesproken uur aan de beurt. Het bezoek heeft alles samen niet meer dan 15min geduurd. Ideaal als je nog werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Gos

Duidelijk en soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goede uitleg van welke injecties je moet krijgen en welk tijdverloop.

Je krijgt een prima uitleg welke injecties je krijgt en waarvoor ze bedoeld zijn , en welk tijdverloop er is voor een volledige weerstand tegen bepaalde ziektes. Je word op je gemak gesteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

SUPER

Zeer vriendelijk...nix gevoeld van de vaccinatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijke hulpverlener met oog voor de ‘patiënt’.

Het werken met afspraak werkt zeer goed. Hierdoor hoef je niet lang te wachten en kun je je afspraak goed plannen. Ook na de coronatijd zou ik dit persoonlijk vasthouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.