Filters

8

Snel gedaan en goede service

Kundig personeel, schone ruimte en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede en duidelijke informatie, vriendelijke medewerkers

Goed telefonische informatie, afspraak maken zonder probleem. Ontvangst was vriendelijk en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen opmerkingen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk ontvangen

Vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig geholpen

Aardige werknemers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke medewerkers

vriendelijke medewerkers prettige sfeer hing er

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Goed behandeld!

Goed binnenkomst en uitleg. Je wordt goed behandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Geweldig

Vlotte, correcte afhandeling. Vriendelijke en duidelijke medewerkers van EASE

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, vriendelijk en goed geholpen.

Ik ben snel, goed en vriendelijk geholpen. Kon meteen vervolg afspraak maken. Het maken van een afspraak via internet ging ook soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Mijn ervaring was erg fijn

De vrouw die mijn vaccinatie zette, stelde mij erg goed gerust en was erg aardig. Ook vond ik dat alles goed geregeld was en ik hoefde nauwelijks te wachten tot ik aan de beurt kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? mail
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? via de mail ging het niet altijd goed. Mijn mail kwam eerst niet goed aan
9

Goed

Ik word altijd goed geholpen en er word rustig en duidelijk uitleg gegeven over wat ze gaan doen maar ook andere nodige informatie wordt verteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

eenvoudige test met zeer vriendelijk personeel

verwachtingen waren erger dan dat de daadwerkelijke voorstelde

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima hulp vandaag, vrijdag had handiger gekund.

Ik voel me prima geholpen. Alleen vervelend dat ik vanuit mijn nieuwe werk vrijdag een afspraak krijg/maak om een mantoux test te krijgen, maar er vervolgens op maandag geen plek is voor het aflezen. Het zou makkelijker zijn als Mantoux test intakes alleen plaatsvinden als er sowieso een afleesmoment beschikbaar is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? zie boven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? zie boven
6

goed, kleine ruimte, veel mensen

te kleine ruimte, iedereen moet langs elkaar heen lopen, geen plaats voor dus komt te dicht bij elkaar. 2 kamers komen uit bij de balie waar ook al iemand staat te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? te kleine kleine ruimte ivm covid. je loopt in elkaars ruimte
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? mss teveel afspraken tegelijk gepland, minder plannen
6

Snel maar onpersoonlijk.

Het was erg druk. Hierdoor moest er snel gewerkt worden. Dit ging ten koste van de persoonlijke benadering. De medewerkers waren met z'n tweeen maar stelden zich niet voor toen ik nara binnen werd geroepen, ook werd mijn identificatie niet gevraagd en verder werd er maar weinig contact gemaakt en moest alles snel snel. Ook kwamen ze er tijdens het consult achter dat er eigenlijk geen afspraak plek was om het resultaat van de mantoux af te lezen waardoor er nog meer frustratie bij de medewerker was tijdens het consult.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Identificatie niet vergeten zodat je weet dat je de juiste persoon voor je hebt. Medewerkers die zichzelf voorstellen en contact maken met de patiënt.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

mijn ervaring was zeer fijn en geruststellend.

eventuele vragen die ik had werden uitgelegd. ik kreeg voldoende informatie over mijn vaccinatie. erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Ik voelde mij erg op mijn gemak door het vriendelijke personeel dat op locatie sittard werkt!

Erg fijn en geruststellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijne sfeer, snel geregeld

Ik ben geen fan van naalden, maar de aanwezige medewerkers gingen professioneel met me om en hun relaxe omgang met elkaar stelde me op m’n gemak. Binnen tien minuten weer buiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

geruststellend

ik was best zenuwachtig, maar ik werd goed begeleid en gerustgesteld. De spuit werd goed gezet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

Heel goede ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super fijne ervaring

Bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen en na een korte wachttijd heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Netjes op afspraak ,vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Een fijne plek waar je je op je gemak voelt

Ik heb een vaccinatie voor mijn studie gehad en de medewerkers waren erg vriendelijk. Ik voelde me op mijn gemak. Ze nemen de tijd voor je en maken gezellig een praatje in plaats van snel snel en kortaf

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Ik heb het als zeer fijn ervaren

Professionele houding Aardige en behulpzame medewerkers Goede vaardigheden van medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Misschien duidelijker communiceren met universiteit ivm oproepen en benodigde formulieren
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Gemakkelijk te vinden en snelle duidelijke behandeling

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.