Filters

9

Fijne en spontane medewerkers die het snel geklaard hadden.

Het ging erg snel. Ik was vrijwel direct aan de beurt toen ik aankwam. Ik werd fijn geholpen. De medewerkers waren erg geruststellend en gezellig. Ik voelde me er op m´n gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel erg fijn

Omdat ik een naalden fobie heb ben ik daar vanaf geleid en goed begeleid. Mijn wensen werden goed na gestreefd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Het was een snelle, prettige ervaring.

Het ging erg snel en deed geen pijn. Ook waren er vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Voorbereiding moeilijl, op het moment zelf goed

Te lange wachtrij. Onduidelinkheid over de afspraak: de avond van te voren wist je pas welke tijd je de afspraak had. Leuke spontane medewerkerd die je op je gemak stelden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Op tijd de afspraak maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Op tijd de afspraak aangeven. Minimaal 24 uur van te voren
10

Prima

Korte wachttijd Vriendelijke bejegening

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Slechte voorbereiding

Niet duidelijk waarom ik kwam ondanks dat alle vragenlijsten vooraf ingevuld waren. Voor mij was het een verrassing dat ik over 6 weken weer terug moet voor een titerbepaling. Dit was niet vooraf gecommuniceerd. Heel ondhandig om daar weer voor naar Maastricht te moeten reizen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Voorbereiding en communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Zeer verrassend en best heftig

Ik ging er naar toe met het idee dat ik de mantoux ging laten zetten. toen ik daar aankwam kwamen de hepatitis B en kinkhoest vaccinatie er ook nog bij. Er moest opeens vier keer geprikt worden. Daarnaast is het bloedprikken twee keer niet gelukt, waardoor ik nog een keer terug moet komen. Het was dus best voor een keer. De mevrouw die het zette was wel heel erg aardig. Zij heeft het goed gedaan met uitleg geven en geruststellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed bedrijf

Duidelijke en volledige informatie over vaccinatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prima

had graag in Roermond vaccinatie gehad. Moet nu 2x 25 min rijden voor nog geen 5 min binnen te zijn . en dan nog paar x terug voor herhaalspuiten en bloedprikken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? andere locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? andere locatie
9

Prima!

Alles verliep soepel, aardige medewerkers. Misschien handig om van te voren alle lijsten mee te sturen om alvast in te vullen, zodat alles net iets sneller gaat (nu had ik alleen het registratie formulier via de mail gekregen). Maar alles liep goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaande kopje
10

alles was naar wens

alles was naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? geen idee
10

Het was efficient en vriendelijk

Ik was iets te vroeg voor mijn afspraak maar dit was geen probleem ik werd meteen, vriendelijk geholpen en mij werd duidelijk gemaakt waar ik aan toe was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Helemaal top

Het ging allemaal heel snel en soepel. Merkte er niks van

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijk en duidelijk

Alles verliep heel vlot en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en behulpzaam

Er waren twee vrouwen die me hielpen, ze wisten dat het kon zijn dat ik me duizelig kon voelen. De prik was snel voorbij en deed geen pijn. Na de prik werd ik toch nog duizelig en misselijk. Ze hielpen me door tips te geven en ze gaf me een nat doekje voor op mijn hoofd te leggen. Heel erg behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super

Ik ben zelf best bang voor spuiten. Maar ze stelde me heel erg op mijn gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel behulpzaam

Ik was nogal gestrest maar de medewerkers waren heel aardig en praatte me erdoorheen (:

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Foute afspraak receptioniste en verpleegster top

Ik heb een bloedtest besteld maar een complete test is gebeurd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? was geen consult een prijs te hoog
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? leusteren wat klant wil prijs 100.-
10

Prima, vriendelijk, ruimte voor vragen

Prima, vriendelijk, ruimte voor vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

Prima geregeld verder, echter de precieze locatie in het gebouw mag ook in de mail aangegeven worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Eerder alles regelen en laten weten.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Rustig,makkelijk

Rustig, gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Beetje duur
10

Uitstekend en zeer snel geholpen

Min vrouw X Luo is zeer goed en zeer snel geholpen bij het nemen van de COVID19 PCR test!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

pcr test

goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima

Best prima , goed gesprek gehad met Ruud over de misstappen die er waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Niks op aan te merken. Vriendelijke mensen, stellen je gerust

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.