Filters

10

Goed geregeld !

Bellen, informatie, afspraak maken, klaar ! SUPER !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettig

Normaal val ik flauw, ben goed begeleid, sprak me er fijn doorheen en vroeg naar mijn wensen. Snel weer klaar en niet flauw gevallen of dergelijke.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

vriendelijk personeel

Het was alles snel en goed. het kost tijd niet zo veel, ik was daar blij daar mij

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Het was goed.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? even optie zijn als iemand kunt niet komen
10

Uiterst vriendelijk en correct

Snel, duidelijk, vriendelijk en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel , vriendelijk en persoonlijk

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Snel, comfortabel en vriendelijk

Korte wachttijd, vriendelijk personeel dat weet wat ze doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Alles prima geregeld

Geen klachten, alles prima en goed geregeld, geen wachttijd, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer goed

Zeer goed. Vriendelijke benadering. Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Duidelijk

Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Parkeergelegenheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel fijn

Fijne en vriendelijke medewerkers. coronamaatregels worden goed in acht genomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

met aandacht voor de persoon

De hepetitus B spuit was erg snel gezet. Ik heb helemaal niets met spuiten en ze zorgde dat ik me op mn gemak voelde door door te vragen over mijn werk. Het ging pijnloos en snel. Daarbij ook stipt op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima

Geen pijn ging snel erna ook geen spierpijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

helpende mensen die je de spuit zetten weinig bescherming.

de mensen die je de spuit zetten en waar je je inschrijft zijn heel aardig en behulpzaam en geruststellend. alleen ik vond zeker in deze tijd ze wel een mondkapje mochten dragen want ze zitten bekant op je schoot

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? mondkapje dragen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Niets bijzonders.

Ik vond het niet super vervelend en het personeel is erg vriendelijke en leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Was in 20 seconden klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke en goede service

Mijn man en ik werden heel vriendelijk geholpen bij het afnemen van een covid-19 test. Duidelijke uitleg en de vriendelijkheid van de medewerkster zorgde ervoor dat wij heel tevreden zijn over dit consult.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Helemaal goed, snelle en goede service: niks op aan te merken.

Ik vond het een zeer prettig consult en voelde me op mijn gemak; alles werd goed uitgelegd en de uitslag volgde al snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

prettige ervaring

ben alleen maar voor een booster hep B gekomen, fijne en prettige verpleegkundige .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Perfect

Super goed geholpen en heel veel respect naar mijn situatie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel tevreden!

Omdat ik een prikangst heb had ik aangegeven mijn vaccinaties niet op school te willen doen. Met een collega heb ik toen besloten om deze in de kliniek zelf te laten zetten zodat ze de tijd voor mij hadden. De verpleegster in de kliniek stelde mij erg gerust en op mijn gemak. Ze had begrip en respect voor mijn angst en probeerde hierbij zoveel mogelijk mij de ruimte te geven. Tijdens de prikken door werd er veel met mij gecommuniceerd en hebben we samen besloten om er eentje extra te zetten zodat die niet een andere keer hoefde. Ik vond het erg fijn dat de verpleegster hierover meedacht. Mede door haar is alles gelukkig goed verlopen en ben ik heel erg blij hoe alles gegaan is. Complimenten aan de verpleegster!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

een hele fijne ervaring

Ze hebben mij erg goed geholpen vandaag. dachten goed mee waar kon dus dat was fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Uitstekend

Niks op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Fijne medewerkers, minder goede communicatie

De communicatie vanuit Ease had beter gekund. Er was veel onduidelijkheid over welke vaccinaties we wanneer zouden krijgen en toen ik op locatie aankwam bleek er naast de vaccinatie ook een bloedafname te zijn ingepland. Hier was geen van ons van op de hoogte en dat was erg vervelend. Ik val vaak flauw na bloedafname en had dat van tevoren wel even aangegeven bij de werknemer die mij hielp. Zij was heel behulpzaam en geduldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Beter communiceren over de verwachtingen en afspraken
9

Fijne en spontane medewerkers die het snel geklaard hadden.

Het ging erg snel. Ik was vrijwel direct aan de beurt toen ik aankwam. Ik werd fijn geholpen. De medewerkers waren erg geruststellend en gezellig. Ik voelde me er op m´n gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.