Filters

5

Wel oke.

Had aangegeven dat ik 2 keer de twinrix had gehad en daar werd niets mee gedaan. geen contact opgezocht of iets. Hierdoor moest ik later zelf nog een afspraak maken voor de twinrix. Beter de documenten nalezen en behandelen als zoiets er in staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Documenten lezen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Lezen en doornemen wat van belang is + contact zoeken met de studenten
9

Klantgericht, erg vriendelijk, professioneel

Medewerksters waren erg vriendelijk, kwamen vrolijk over, zowel bij consult als telefonisch. Kwamen geroutineerd en professioneel over (daarmee bedoel ik kundig, bondig maar zonder af te raffelen). Ondanks dat jullie het heel erg druk hebben de laatste tijd kreeg ik niet de indruk dat er overhaast gewerkt werd, medewerksters straalden rust uit. Achter de schermen zal het geheid druk zijn! Maar daar had ik als klant geen hinder van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? * Personeelszaken had mij niet goed ingelicht, gaven aan dat er nog een inloopspreekuur was. Dit bleek niet het geval, alleen op afspraak. Ivm coronadrukte was er op korte termijn geen plaats. (Hier heb ik alle begrip voor!!) Hierdoor kan ik helaas wel iets later pas in dienst treden want mantoux moet bekend zijn voordat ik mag beginnen. * Van te voren had ik al papierwerk ingevuld (formulier van personeelszaken en via email een intake), vlak voor het consult werd mij gevraagd om nog meer papieren in te vullen. Dat had misschien in 1x gekund.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? * met personeelszaken afstemmen over testen van nieuwe medewerkers * nieuwe medewerkers 1 "pakket" aan "invulmateriaal" geven / sturen.
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Erg goed geholpen

Mijn ervaring was erg goed .prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

correct, vriendelijk en deskundig

Geen lange wachttijd en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? ik had tel. een afspraak gemaakt en er werd meegedeel dat de prijs 29,50 is. Ik Heb 44,50 betaald maar dat is 15,00 voor het vaccineren. Geen probleem maar men kan beter het totale bedrag vermelden.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? zie boven
10

Geel tevreden

Ik was tevreden met medewerking snel vriendelijke snel spontaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Met de prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Blijven so verder in toekomst
3

Tot nu toe goed op het organiseren na

Ik vond het goed en snel maar hoe het geregeld is is gewoon kapot slecht geweest ik kreeg de dag da ik moest laten spuiten nog geen mail maar ik stond wel bij iemand anders al in de mail dus regelen kunnen ze gewoon niet

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Betere communicatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Eter communiceren
10

Vol zorg en aandacht voor hetgeen ik nodig had.

Ik vind bloedprikken en vaccinaties altijd heel spannend en bezorgen mij veel stress. In het verleden ben ik dan ook vaak flauw gevallen. Mijn vriend mocht gelukkig mee naar binnen en er was voor het prikmoment even tijd voor uitleg, ik kon mijn verhaal vertellen en mocht vragen stellen. Het prikken ging goed, na het prikken voelde ik de vloeistof in mijn arm komen en mijn arm stijf worden. Als reactie hierop viel ik flauw. Ik voelde me heel slecht en duurde het even voordat ik bij kwam en überhaupt kon zitten zonder dat ik weer flauw zou vallen. Er werd alle tijd voor mij genomen, er werd goed naar mijn behoeftes geluisterd en wanneer ik te snel wilde op staan geadviseerd het rustig aan te doen omdat ik niet met andere mensen bezig hoefde te zijn of tijdsdruk hoefde te voelen. Ik kreeg water, thee met suiker en een dextro aangeboden zodat ik wat suiker binnen zou krijgen. Ondanks het voor mij een vervelende ervaring was, heeft de mevrouw die mij heeft geprikt écht het verschil voor mij gemaakt! Ik wil haar dan ook oprecht bedanken! Ze bood aan om vanmiddag nog even te bellen om te controleren hoe het gaat. Heel attent!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer goed

Zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Top

Mijn eerste consult van Ease in Venlo heb ik als zeer prettig ervaren. Deskundige medewerkers die werken vanuit hun hart.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

prima geregeld

Aan de buiten kant van het zieken huis is niet te zien waar je precies moet zijn. Welke ingang je moet nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? berent maken aan de buiten voor kant waar je moet zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? dat de prijs voor testen vergoed wordt door de verzekering
10

Super

Heel vriendelijk en goed geholpen. Goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Helemaal goed met 1 opmerking

U procedure voor de test is niet helemaal sluitend. U vraagt geen ID dus mijn vriend had deze test ook kunnen doen. Als ik dan negatief getest word kan mijn vriend toch een negatieve test tonen terwijl hij misschien toch positief is. Dus toch ID vragen lijkt mij.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie boven vermelde opmerking
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Procedure aanpassen of toepassen....
10

Super

Perfecte zorg en uitleg en super vriendelijk echt top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig ontvangen.

Snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

mijn ervaring was erg interessant.

Ik vond het een goede ervaring. ze waren erg vriendelijk en behulpzaam en stelde me op mijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Geruststellend

Ik werd ruim voor tijd geholpen en ze namen alle tijd. Ik gaf aan dat ik bang was en vaker flauwviel tijdens vaccinaties toen stelde ze me meteen gerust en liet ze me rustig liggen ook erna tot ik helemaal was bijgetrokken. Ik voelde me op mijn gemak, wat ik eerder bij spuiten van bijv. de GGD nog niet had gehad. Hierdoor viel de spuit reuze mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super Service !

Ik ben heel erg goed geholpen, mijn vragen werden goed beantwoord. De medewerkers waren heel aardig en beleeft. Er werd extra rekening gehouden met mijn allergie en duizeligheid. Gewoon Top !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Erg zorgzaam

Ik was erg bang, maar werd goed gerustgesteld. Ik voelde de spuit ff, maar viel voor de rest reuze mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niks.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Aardige medewerkers en alles was goed egeregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima geregeld!

Alles prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Als ik echt iets moet noemen... ik was 10 minuten te laat aan de beurt... in totaal dus 20 minuten zitten wachten...
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niet, want ik begrijp dat dat soms gebeurd
10

ik heb hier een goede ervaring aan overgehouden.

ik moest mijn geboortedatum doorgeven. even wachten op mijn beurt en de mensen waren heel vriendelijk voordat ik het wist was het al gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? geen verbeter punten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Deskundige en snelle behandeling !

Belofte van de uitslag was binnen 48 uur . Er werd mij bij de kliniek verteld dat men afhankelijk is van het lab ,( oei ! ) . Gaf me niet veel vertrouwen omdat ik vrijdagmiddag reeds vlieg vanaf schiphol . Was misschien beter om een dag eerder te testen . Beter om de patient dit beter niet te vertellen met dat Lab...

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets , was prima...
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Houden zo !
9

Goed en zeer vriendelijk

Super goed het is fijn dat ze tegen je praten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed, prima

Heel goed, uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.