Filters

10

zeer prettige en kundige indruk

goede uitleg, prettige begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prettige en vriendelijke mensen ter plaatse

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima gegaan en vriendelijk

Duidelijke uitleg snel en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snel en netjes geholpen

Meteen bij binnenkomst na aanmelding mee kunnen lopen waarna de inenting meteen plaats vond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Van te voren aangeven dat er niet geparkeerd kan worden op het terrein
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bij de bevestiging reeds aangeven dat in de nabijheid geparkeerd dient te worden ipv op het terrein.
10

Vriendelijk, effectief, behulpzaam

Zeer tegemoetkomende vriendelijke meevoelende medewerkster, ook aan receptie vriendelijk ontvangen. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? De dame die mij hielp was nu zo vriendelijk sneltest te maken, met optie pcr wanneer de eerste positief zou zijn. Waarschijnlijk kunnen jullie dit vanwege tijdplanning niet standaard aanbieden, maar zou wel mooi zijn.
10

Vriendelijke, adequate hulp!

Ik werd snel en goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Super vriendelijk personeel

Fijn dat ze je van tevoren bellen ter herinnering aan de afspraak. Geen wachttijd, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

afspraak is afspraak. Duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel.

Voor mijn werkgever hepatitis B vaccinatie gehaald. Via mail afspraak gemaakt. Vriendelijk ontvangen door receptioniste. Goede, ruime wachtkamer. Duidelijke uitleg door medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Van alle testen de meest pijnlijke.

Dit was mijn 4e test. Zelfs nu 2.5 uur later voel ik nog lichte pijn na het inbrengen van de wattenstaafje in mijn rechterneus holte. Een tranend rechter oog tot ruim 1 uur na de test, dat heb ik (gelukkig) nog nooit eerder ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? zie boven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? De beschrijving lijkt mij voldoende.
10

Prima.

Snel geholpen, goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Lieve medewerkers

Ik moest een afspraak maken en met corona duurde dat allemaal wat langer dan gehoopt, maar de medewerksters namen de tijd voor mij en waren heel erg empathisch. Wel was het enige minpuntje dat het erg moeilijk was om een afspraak te maken voor mijn mantoux test in vergelijking met mijn collega's die zonder papiertjes en problemen meteen een afspraak konden maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? makkelijker zijn met mantoux afspraak maken.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Laat iemand een afspraak voor mantoux test maken zonder dat die moet wachten op een uitnodiging. Daarom duurde het allemaal veel langer dan nodig.
9

Snel en vakkundig

Duidelijk geïnformeerd en fijn dat er tijd genomen word en er een persoonlijke herinnering gestuurd werd. Snelle en efficiënte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prima, niks verbeteren
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Het was goed geregeld en het waren ontzettend lieve dames. ik was er snel klaar mee en het werd profecioneel gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Kon beter

Ik kwam op tijd aan bij de vaccinatie, stond ik niet tussen de afspraken, de lijst eindigde vanaf 15:25 terwijl ik de afspraak had opstaan om 15:30. Mocht ik gelukkig toch plaatsnemen. Meisje achter de laptop was heel vriendelijk. Kwam ik in het kamertje leek het allemaal extreem gehaast te zijn. Geen vragen of ik angstig was, of ze zouden moeten aftellen of liever niet, niks. Ik zat en kreeg binnen een seconde de spuit in mijn arm geduwd. Schrok hier wel van! Verder geen problemen gehad, kon ook haast zijn maar prettig was het zeker niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima

Ik werd goed ingelicht met een duidelijke uitleg. Fijn dat er ook tijd voor je werd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goede en behulpzame service, die je op de hoogte houd van de stand van zaken.

Goede en behulpzame service, die je op de hoogte houd van de stand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Aardig en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Slecht

Bij het afnemen van de PRC test kreeg ik pas te horen dat de uitslag langer dan 48 uur kan duren. Ik heb de uitslag van deze test nodig voor mijn (noodzakelijke) vlucht. Alles zo gepland dat ik op tijd de uitslag binnen had en dat de uitslag bij aankomst nog valide zou zijn. Nu is het mogelijk dat ik op het moment van vertrek geen uitslag heb. Als ik dit een dag eerder geweten had ik nog iets anders kunnen regelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie richting klant
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Klant eerder informeren met vertragingen
10

Goed georganiseerd, snelle verwerking.

Op korte termijn afspraak kunnen maken. Word goed gehandeld naar de huidige extra gesindheids maatregelen. Vriendelijk personeel, van balie praktijkruimte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

goede communicatie, prettige benadering.

Zeer goede ervaring; mailverkeer is goed, gemakkelijk online afspraken te maken. vriendelijke en kundige verpleegkundige, prettige hulp an de balie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

redlijk goed

ik werd goed behandeld alleen werd er gevraagd wil je weten wanneer je de spuit krijgt ik zij ja doe maar ze zetten de spuit en daarna pas zij ze ja daar komt die

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijn en snel

Het verliep snel, en ben erg goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goed geluisterd

ik via mijn werkgever ooit 2 keer de vaccinatie gehad voor hip B, deze nooit is niet volledig gedaan het traject. Uitgelegd aan de 2 dames . nu de prik gekregen en in December bloed laten prikken voor de titter bepaling, wat fijn dat ze naar je luisteren, en wat hebben de dames een geduld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed geholpen

Mijn ervaring was super fijn, ik ben heel goed geholpen en het was voorbij voor ik het door had. Ik vond het ook super dat ze checkten of ik de inenting wel mocht ivm mijn aandoening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.