Filters

10

professioneel advies

ease travel is telefonisch niet bereikbaar om afspraken te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? telefoon opnemen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk, duidelijk, snel

Op afgesproken tijd aan de beurt, vriendelijke medewerkste, duidelijke uitleg en pijnloze prik. Binnen 5 minuten klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

Alles verliep goed volgens tijd. Er was voldoende kennis. Er werd goed gekeken naar ons verleden en heden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

zeer vriendelijk en goede uitleg over wat er precies gaat gebeuren met verdere vaccinaties

werd vriendelijk begroet en netjes alles uitgelegd zeer vakkundig gevaccineerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? niets prima zo
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? zo blijven prima
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Slecht aangegeven waar ik moest zijn

Slecht aangegeven waar ik precies moest zijn in het ziekenhuis in Maastricht. De vaccinatie voor mij diende eerst in een andere ruimte gehaald te worden. De medewerkster verontschuldigde zich wel hiervoor.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Routebeschrijving in het ziekenhuis
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snelle afhandeling fijne begeleiding

Korte duidelijke snelle afhandeling meteen geholpen worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Bereikbaarheid telefonisch
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Communicatie

Er is een fout gemaakt in de factuur. Probeer daar met jullie over in contact te komen. Krijg daar totaal geen respons op. Heel vervelend!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie en bereikbaarheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Praat erover met patiënten / klanten
10

goed en snel geholpen door vriendelijk personeel.

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? melden dat je ook in Maastricht terecht kunt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Mijn ervaring is zeer positief

Iedereen was heel aardig en ik werd meteen geholpen. De persoon die mij de vaccinatie vertelde precies wat er ging gebeuren en wanneer. Verder liep ze ook met me mee om te betalen om te zorgen dat alles goed ging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Enkel omdat het vergoed wordt door mijn werkgever

Voor mijn huidig bezoek was ik hier al 2x eerder geweest. Door slechte communicatie en misinformatie liepen er verschillende dingen verkeerd. Ook heb ik Ease geprobeerd te bellen, maar ik heb hen nooit aan de lijn gekregen. Het personeel heb ik als onvriendelijk en niet behulpzaam ervaren. Het is dat mijn werkgever deze kliniek vergoed, anders was ik fijn naar mijn huisarts gegaan voor de vaccinatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Communicatie, bereikbaarheid, patientvriendelijkheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bereikbaar zijn, meedenken, correcte informatie mededelen
10

Snel vriendelijk en vakkundig geholpen!

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen idee
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niets
9

Prima

Goede ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Niet zo goed

Ik ben vandaag bij jullie geweest voor een bedrijfsvaccinatie. Ik heb een uitnodigingsmail van jullie voor deze bedrijfsvaccinatie, maar mijn bedrijf was niet te vinden in jullie systeem toen ze de rekening klaar wilde maken. Terwijl mijn bedrijf meerdere keren per jaar vaccinaties bij jullie laat doen. Heel raar. Verder stond mijn naam meerdere keren in jullie systeem, wat ik persoonlijk ook niet secuur vind. Hopelijk hebben jullie deze dingen bij mijn vervolg afspraak op orde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Administratie op orde hebben
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Training
10

Top

Korte wachttijd en duidelijke uitleg. Vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Nvt
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Het was een hele slechte ervaring.

Ik werd bij Ease travel cliniek verwezen voor een bedrijfscreening, als medewerker in de zorg. Het is niet volgens de RIVM richtlijnen verlopen, wat zeer onprofessioneel is. Daarnaast was er sprake van een slechte communicatie en nalatigheid. Ease travelcliniec nam ook geen verwantwoordelijkheid voor hun fouten en liet me alles zelf oplossen. Voor mij was het een hele slechte en stressvolle ervaring..

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? kennis en kunde, communicatie, verantwoordelijkheid nemen, klantgerichtheid
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? professionele kennis van medeverkers, communicatie verbeteren
10

Prima!

Aardige mensen, wachttijd kort

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Erg fijn geholpen.

Ik heb de afspraken als prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De montoux test niet op een donderdag plannen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Deze afspraak op een andere dag plannen.
10

Duidelijk en compleet

Vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima ervaring. Voldoende informatie, deskundig en vlot.

Prima ervaring. Voldoende informatie, deskundig en vlot. Ik was veel te vroeg en kon toch al snel geholpen worden. Erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vlot en netjes geholpen

Afspraak maken ging makkelijk, consult ging vlotjes we waren snel aan de beurt, duidelijke uitleg, prik goed gezet. Vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel, goed

Ik kwam er aan, stond 3 minuten later weer buiten. Stelde me op mijn gemak gezien ik niet fan ben van injecties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? -
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? -
10

Ze hadden geduld

Ik ben best wel bang voor prikken, maar ze hadden geduld met me en stelden me goed gerust!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

De vaccinatie ging snel en gemakkelijk

Ik kwam in het lokaal en ik was bijna meteen aan de beurt. Mijn ID werd snel gecontroleerd en daarna werd ik meteen door een van de drie vriendelijke medewerkers gevaccineerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel en snel

Aardige mensen en was allemaal professioneel en snel gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.