Filters

2

Niet klant vriendelijk

Werd bot gereageerd omtrent mijn angst dat de test niet op tijd voor mijn reis Naar Spanje zou binnen zijn.reis is op medische gronden. Wat als de test er niet op tijd zou zijn, dan heb ik heel veel kosten gemaakt. Werd bot gezegd wilt nu getest worden of niet. Als het nu druk was kan ik me er iets bij voorstellen, maar er was helemaal niemand en moest tochnog10 min wachten Geef uw personeel ineen cursus klant vriendelijk heid

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Alles
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Medewerkers, Consult, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Vriendelijk personeel aannemen
9

Vriendelijk en punctueel

Vriendelijk en punctueel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed

Snel en vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Prima geregeld , top service ! Corona maatregelen op hooge niveau .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima

Jammer dat je, ondanks een gemaakte afspraak, lang moet wachten (ca. 30 min) om hardcopy formulieren in te vullen, ondanks het feit dat je ook online vooraf al een registratieformulier hebt ingevuld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Planning
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mensen moeten al vooraf een enquete invullen, en vervolgens toch bij aankomst alsnog een 'hardcopy' formulier invullen, ter plekke. Stuur dit ook vooraf toe, zodat men direct plaats kan nemen en 'klaar' is voor de afspraak. Dit verkort de wachttijd mijns inziens aanzienlijk.
10

Super vriendelijk en professioneel personeel

Super en zeer vriendelijke mensen die in Heerlen werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
4

Mm hoop onnadige administratie

Flexibiliteit in afspraak maken is weinig: moet per telefoon terwijl ik naast de bali werk Ik heb meerdere keren handmatig dezelfde gegevens moeten invullen op verschillende formulieren. Dat is prima te digitaliseren en scheelt werk voor de client. Na het maken van de afspraken heb ik een digitaal in te vullen formulier toegestuurd gekregen, mn over reisgegevens, die voor mij niet van toepassing waren en waarmee tijdens het gesprek niets is gedaan. Hier heb ik zelfs herinneringsmails over gehad. Bij de afspraak in Maastricht mocht ik vanwege corona niet op 1.5 meter afstand binnen dezelfde ruimte de administratie invullen maar moest ik buiten plaatsnemen op stoelen die ruim binnen de anderhalve meter naast elkaar stonden. Ik snap dat dit corona veiliger is voor de medewerkster maar het is niet corona veilig voor de cliënt. De bejegening door het aanwezige personeel was prima.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Gemak van aanmelden, verminderen administratie voor de client
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Aanmelding op zo'n manier regelen dat doorgeven gegevens maar eenmaal hoeft, meer flexibiliteit voor het plannen van de afspraak, denken aan coronaveiligheid voor clienten
7

Prima, snel aan de beurt vriendelijk geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Aantal formulieren
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Verminderen
8

Opzich goed.

Ik vind het jammer dat ik zo ver heb moeten rijden. Omdat er dicht in de buurt pas na een maand plek was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locaties
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prima locatie en prima geholpen

Ik werd vriendelijk ontvangen en de medewerker die het vaccin gaf was ook erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Toen ik er eenmaal was, was alles prima

Het kostte mij veel tijd om een afspraak te maken. Bij het centrale nummer werd de telefoon niet opgenomen. Ben vervolgens naar de lokatie in Maastricht gegaan en kon daar geen afspraak maken. Later op de dag wel telefonisch contact en afspraak gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? de telefoon opnemen
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? de telefoon op nemen
10

In één woord: Chapeau

Vanochtend de 2e vaccinatie Shingrix gekregen. Heel correct behandeld en heel vriendelijke verpleegkundige, E. de Kreij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Voor mij hoeft niets verbeterd te worden, ik vind het nu prima!
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

empatisch

de dokter was zeer empatisch en luisterde naar mijn onzekerheden over inentingen door nare ervaringen in het verleden. Gaf ook een goede en duidelijke uitleg over het doel en verloop van de Mantoux test

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Snel, correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Geen idee
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
7

Afspraak die je maakt, komen ze na,en optijd.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Enorm vriendelijk en goede voorlichting!

Zeer vriendelijk personeel zowel achter de balie als in de spreekkamer. Duidelijke uitleg, lopen alles secuur na. Zeer betrouwbaar en fijn om naar toe te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Efficiëntie van formulieren, reeds als ingevuld en bij binnenkomst nogmaals moeten doen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Kijk welke gegevens er al zijn en laat deze weg, nu vul je te vaak dezelfde reeds bekende gegevens al in.
8

Prima ervaring

Geen op of aanmerkingen, heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vlot

Mensen zijn vriendelijk en consulten zijn op tijd en verlopen vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Professioneel

Geen lange wachttijden, professionele behandeling maar wel met persoonlijke aandacht. Duidelijke uitleg over proces testen en follow up. Een nadeeltje, een pittige prijs voor deze test.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Mogelijk iom verzekeraars (deels) vergoeding ivm preventief onderzoek
10

Heel professioneel en vriendelijk

Vriendelijke ontvangst, strikte hantering covid-regels, vlotte testafname.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

zeer prettige en kundige indruk

goede uitleg, prettige begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prettige en vriendelijke mensen ter plaatse

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima gegaan en vriendelijk

Duidelijke uitleg snel en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Snel en netjes geholpen

Meteen bij binnenkomst na aanmelding mee kunnen lopen waarna de inenting meteen plaats vond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Van te voren aangeven dat er niet geparkeerd kan worden op het terrein
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bij de bevestiging reeds aangeven dat in de nabijheid geparkeerd dient te worden ipv op het terrein.
10

Vriendelijk, effectief, behulpzaam

Zeer tegemoetkomende vriendelijke meevoelende medewerkster, ook aan receptie vriendelijk ontvangen. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? De dame die mij hielp was nu zo vriendelijk sneltest te maken, met optie pcr wanneer de eerste positief zou zijn. Waarschijnlijk kunnen jullie dit vanwege tijdplanning niet standaard aanbieden, maar zou wel mooi zijn.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.