Filters

10

Vriendelijk en rustgevend

Bij binnenkomst heerst er een ontspanne sfeer. Je wordt goed geholpen en er word rekening gehouden met hoe je tegenover de spuit staat door te vragen of je gespannen bent en door te vragen of je het fijn vind als ze vertellen wanneer de spuit erin word gezet. Verder zeer vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijk

Werd vriendelijk en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Goed

De vrouw die de spuit zetten super behulpzaam aangezien ik een spuiten fobie heb. Heeft me er wel goed doorheen geholpen. Alleen de meid die achter de laptop zat waar ik me moest aanmelden vond ik niet heel erg aardig. Dat was jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Vriendelijkere vrouw bij de aanmelding
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Hopelijk bij het aangeven ervan dat ze dan vriendelijker is.
10

Snel

Snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

helemaal top.

niks op aan t merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prima

Ik werd prima geholpen door zowel de medewerkster achter de balie, als degene die de vaccinatie heeft gezet. Vriendelijk en respectvol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Misschien in de bevestigingsmail van de afspraak vermelden dat er geen parkeerplekken zijn. Ik wist dat niet en moest even zoeken waar ik wel kon parkeren, waardoor ik nog maar net op tijd voor mijn afspraak was.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geholpen

Goeie service. Aardige dame

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Niet
10

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prettig gesprek. Zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Kind doctor and meticulous staff.

Had my appointment on time, doctor described everything simply and to the point, didn't spend more than 15 minutes for them to take my sample for a COVID-19 PCR test. Price is expensive (as expected) but is not so much greater compared to others. Appreciated that the staff took the time to make the small space as coronavirus-proof and clean as possible.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed geregeld

Vriendelijk ,professioneel personeel, geen lange wachttijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen door deze medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Kort en efficient maar beetje kortaf

Heel efficient, maar daardoor een beetje kort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Iets meer praten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Net tien seconde meer nemen voor conversatie
10

duidelijk en netjes

er wordt duidelijk verteld wat je kan verwachten en er wordt gevraagd of het met je gaat, dat is erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Prettig ontvangen en goede toelichting gehad

Ik kwam binnen en werd vriendelijk ontvangen, vervolgend werd alles duidelijk uitgelegd en werd het vaccin aangebracht. Alles verliep snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Fijn

Snel en effectief

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer aardig personeel en netjes gehandeld!

Ik vond de ervaring prima. Het personeel was aardig en ging netjes te werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Positieve en snelle ervaring

Hepatitis B prik goed ontvangen. Door enige technische storing was de wachttijd iets langer dan gepland maar hier was niks aan te doen. Prik was snel en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Quick and competent service

All is said in the one sentence. I was happy with the service so far and am excited to my status checked in the next visit to see if the top up worked.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Aardige en vlotte behandeling van de aanwezige medewerkers.

Ik werd goed en vlot geholpen door sociale en vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
3

Ik bel al drie dagen een of twee uur lang elke keer en de telefoon wordt gewoon niet opgenomen

Ik wil een pcr test voor corona om 21 december te reizen,echter is het probleem dat ik zo wie zo en geen telefonisch contact krijg na zeker 10 keer een uur of een twee bellen en niets te horen krijg(zal dus wel een computer zijn die moeilijk doet). Jullie service is belabberd,ik krijg vanochtend een e-mail dat wegens ziekte en drukte ik maar on line een afspraak moet maken. Ik wil weten wat een pcr test kost en of ik drie dagen voor mijn vertrek een test kan krijgen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Jullie telefonische service,ik krijg nu steeds een popup dat ik moet bellen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Door wat meer medewerkers aan de telefoon te zetten en zo wie zo bij het bellen de bellers te vertellen hoe lang de wachtrij is
10

Prima ontvangst en uitleg

Prima ontvangst, goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

professional but expensive

everyone was really nice, it was efficient and fast however, very expensive for 5 minutes worth of time

  • Would you recommend us? Yes
  • price
  • N/A
  • by making it more accessible to people by lowering the price
8

gewoon goed

Aardige dames, geen wachttijd. Locatie makkelijk te vinden, maar ziet er nogal armoedig uit...

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Beetje opknapbeurt kan "het hok" wel gebruiken.
10

zeer professioneel en behulpzaam personeel!

Mooi op tijd geholpen, heel vriendelijk verwelkomd. Prijzij, maar kwaliteit op alle gebieden gegarandeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Zeer fijne afspraak

Fijne duidelijke uitleg van de verpleegkundige betrekkend de effecten van de vaccinatie. Goed ontvangen op de locatie. Afspraak liep volgens planning, kon zelfs eerder terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Parkeren op terrein voor een korte afspraak.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.