Filters

10

Aardige medewerkers, fijne omgang

Fijne ontvangst, goede integratie van coronamaatregelen. Vriendelijke medewerkers. Geen lange wachttijd. Duidelijke communicatie over de afspraak. Fijn dat ik een dag eerder nog een reminder sms kreeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

superfijn geholpen en geïnformeerd. Nooit hoeven wachten, alles perfect georganiseerd

Zoals omschrven, prima georganiseerd en ik was meteen aan de beurt. Alle formulieren ingevuld, geen vragenover. Heel fijne plek om naar toe te moeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima ervaring, vriendelijk personeel

Ik was snel aan de beurt, korte wachttijd. Vriendelijk geholpen en er was ruimte voor het stellen van vragen. De regels rondom corona waren zowel van te voren als ter plekke duidelijk aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

de zoals afgesproken mail is mij niet meteen toegestuurd.

Ik had gebeld om een afspraak te maken voor een Hepatitis B vaccinatie. Ik zou een mail toegestuurd krijgen. Na een telefoon gesprek vanuit mijn kant, is deze mail alsnog gestuurd. beter opletten voor de telefonische medewerker om de mail ook te versturen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? beter opletten, dat men toegezegde mail ook verzendt
9

Prima

Fijne vrouw die de injectie zetten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer vriendelijk personeel en snelle procedure

De wachttijd was kort en het personeel was erg vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Gastvrij en kundig

Netjes op tijd de vaccinatie kundig laten doen . Gastvrij ontvangen en mijn vragen netjes beantwoord !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettige serviceverlening

Dames die ons zeer netjes tewoord stonden en duidelijke uitleg gaven over het testproces en de administratieve afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Kosten
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Goedkopere prijs
10

Fijne behandeling.

Het personeel is heel vriendelijk, uitleg is fijn om te horen. De test viel heel erg mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Zeer tevreden en snelle uitslag!

Ik had een afspraak voor de PCR. Het maken/wijzigen van de afspraak ging heel gemakkelijk, de afspraak zelf verliep snel en de test werd zeer professioneel afgenomen. Resultaat uiteindelijk nog dezelfde dag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijke ontvangst en creatieve oplossing van beide kanten wegens afwezigheid papieren.

Duidelijke uitleg en vragenlijst op voorhand. Ik had de benodigde formulieren niet meegenomen. Toen oplossing geboden om vanuit thuis foto’s te mailen. Toen kon het onderzoek en bloedafname toch doorgaan. Zeer vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Vriendelijk, geruststellend

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zo door gaan
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Good

Quick appointment and nice service, but the price was too high

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Price
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? lower it
2

Bloedig

I was well welcomed and everything went fine until the nurse honestly went too far into my knows with the medical Q-tip to the point I could feel the pain up to my forehead and right eye (tears) ... And then blood coming out from my nose... To my surprise when she realized and saw my knows bleeding and the pain I was going through she didn't say at any moment: sorry for that or anything to maybe justify what just happened, instead she just stood there completely silent and then said have a good day while I was leaving the room. Not happy with that at all, please let me know what you are going to do about that. Mistake can happen but her attitude after that was unacceptable for a professional.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Empathy and carefulness
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? Measure how deep in the nose you can go
10

Mooie bedrijfskleding

Je hoeft maar te bellen met een vraag, en je wordt zo keurig te woord gestaan door een vriendelijke meneer. Ook ruiling verloopt probleemloos, voor mij erge leuke tunieken gekocht voor mijn werk in de zorg, mèt zakken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
1

Zeer slecht

Ik maak een afspraak en geef aan dat ik voor 4 januari geënt moet zijn op de dag zelf geven ze aan deze entingen kunnen we niet zetten ivm met de feestdagen vervolgens is er ook geen plaats meer om voor 4 januari de entingen gezet te krijgen ! Lekker op tijd!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Mensen beter moeten inlichten bij een afspraak maken
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Regels beter doornemen wat hoort bij welke vaccinatie
10

Perfect

Perfect geregeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snelle en goede vaccinatie

Snelle en goede vaccinatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Ontvangst en behandeling vriendelijk en professioneel!

Hier hoef ik niets aan toe te voegen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel goed

Alles prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De prijs is heel hoog
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Wachttijd, Medewerkers, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? De prijs is heel hoog
10

Duidelijke informatie en zeer vriendelijke mensen

Alles verliep erg goed in Venlo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Online afspraken maken werkt niet zo goed uiteindelijk heb ik telefonisch een afspraak moeten maken.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? online afspraken maken verbeteren.
10

Good

snel, efficiënt en vriendelijk

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
8

vriendelijk, duidelijk en vlot geholpen.

Zoals bovenstaand al benoemd: vriendelijke benadering, duidelijke en geduldige uitleg en vlotte aanpak. Ook ruimte voor persoonlijke aanvullingen/toelichting omtrent reden test.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

goed

Goed geholpen voor wat ik nodig had

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken, Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.