Filters

9

Prima

Zeer behulpzame, vriendelijke en deskundige verpleegkundige.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Iets lange wachttijd maar valt wel mee
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Prima geholpen bij COVID test met reiscertificaat. Uitslag was ruim op tijd. Heel vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Gestroomlijnde en vriendelijke dienstverlening

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Goedkoper zou leuk zijn natuurlijk.
8

Goed en snel. Vriendelijk personeel.

Goed en snel. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijs:)
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Alles prima, het is alleen een forse prijs. Zeker als we nu ook nog een sneltest moeten doen binnen 4 uur voor vertrek....
8

Fijne ervaring.

De medewerkster heeft een fijne manier van werken. Ze neemt de tijd om alles uit te leggen. Fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De prijs, GGD is gratis en nu ( omdat er een attest nodig is)€150,-.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Helaas niet denk ik, overheid bepaald en consument betaald.
8

De twee vrouwen die me hielpen waren erg vrolijk en geruststellend

Het ging allemaal erg vlot. Na het aanmelden / registreren kon ik al binnen enkele minuten. Verder vond ik de twee vrouwen die me hielpen erg aardig. Ze stelden me op mijn gemak en leidde me goed af wat ik erg fijn vond gezien ik niet erg van prikken houd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Aangegeven wat nu een gewenste tijd is wanneer je aanwezig mag zijn. Ik was nu een kwartier voor mijn afspraak en dat was eigenlijk al te vroeg. Gezien meestal 10-15min wel normaal is, ben ik benieuwd wat nu wordt aangeraden
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ergens bekend maken wat de ideale tijd is om voor je afspraak aanwezig te zijn.
10

Great

Very kind people working there.

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
10

Zeer vriendelijk en goed uitgelegd wat de bedoeling is!

Zeer prettig ontvangen en zeer goede uitleg over het hoe en wat van de corona vid test.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? De ruimte vd cotonatest en de hal ruimer maken.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Open en willing to give information. Goed geprikt

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt.
10

Klantvriendelijk , subtiel en snel

Met andere woorden perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Helemaal niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Heel vriendelijk geholpen.

Heel vriendelijk en ervaren geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

heel snel en plezierig geholpen

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Goed geregeld

Alles was goed geregeld. Via mail en sms een herinnering gekregen van de afspraak. Bij binnenkomst niet hoeven wachtten. En het vaccineren was zo gepiept. Medewerksters waren ook vriendelijk. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede service, vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers, kon direct terecht. Fijn consult.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Ik heb het als erg prettig ervaren. Er waren wat problemen omtrent een vaccinatie aanvraag. Dit is helemaal voor mij uitgezocht. Ook is het personeel erg vriendelijk en kreeg ik tijdens de vaccinatie prettige uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Een snelle service, maar zorgvuldig en adequaat

Een snelle service, maar zorgvuldig en adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Invullen vragenlijst
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Wellicht formulieren vooraf laten invullen zodat juist informatie paraat is.
10

Helder en goed geholpen

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Heel positief, snel en vriendelijk ontvangen !

Mijn ervaring bij Ease was zeer positief. Van afspraak maken tot net naar buiten gaan. Snel vriendelijk, doelgericht en meedenken ! Top !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Mijn ervaring met Ease-Travelclinic is altijd goed geweest

Voor al mijn buitenlandreizen, zowel voor werk als vakantie, ben ik altijd door de medewerksters goed geïnformeerd en vakkundig behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Aardige medewerkers, fijne omgang

Fijne ontvangst, goede integratie van coronamaatregelen. Vriendelijke medewerkers. Geen lange wachttijd. Duidelijke communicatie over de afspraak. Fijn dat ik een dag eerder nog een reminder sms kreeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

superfijn geholpen en geïnformeerd. Nooit hoeven wachten, alles perfect georganiseerd

Zoals omschrven, prima georganiseerd en ik was meteen aan de beurt. Alle formulieren ingevuld, geen vragenover. Heel fijne plek om naar toe te moeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima ervaring, vriendelijk personeel

Ik was snel aan de beurt, korte wachttijd. Vriendelijk geholpen en er was ruimte voor het stellen van vragen. De regels rondom corona waren zowel van te voren als ter plekke duidelijk aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

de zoals afgesproken mail is mij niet meteen toegestuurd.

Ik had gebeld om een afspraak te maken voor een Hepatitis B vaccinatie. Ik zou een mail toegestuurd krijgen. Na een telefoon gesprek vanuit mijn kant, is deze mail alsnog gestuurd. beter opletten voor de telefonische medewerker om de mail ook te versturen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? beter opletten, dat men toegezegde mail ook verzendt

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.