Filters

8

Vriendelijke medewerkers

Locatie lastig te vinden vanuit Roermond naar Venlo. Medewerkers zijn vriendelijk en en geven duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Aangeven vd locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Bord plaatsen van EASE bij de rotonde
10

Uitleg en afname test 10

De uitleg over de PCR test en de afname van de test heel prettig en pijnloos verlopen. Compliment!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Prijs hoger dan in Gelderland
9

Vriendelijk personeel!

Duidelijke instructies. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

alles soepel verlopen

alles soepel verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Vriendelijk, snel.

Zeer positief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Enige opmerking: jammer dat je steeds dit registratieformulier nodig hebt en dit per afdeling verschilt. Kan dit niet elektronisch gemaakt worden? Zou het nóg efficiënter maken.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Enige opmerking: jammer dat je steeds dit registratieformulier nodig hebt en dit per afdeling verschilt. Kan dit niet elektronisch gemaakt worden? Zou het nóg efficiënter maken.
6

de afspraak was prima

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? zie bovenstaande
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? zie uitleg, duidelijk zijn in wat iemand moet meenemen. medewerkers gingen hier verschillend mee om.
9

Vlot en vriendelijk behandeld

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Ik was tevreden en zou voor nu geen verbeterpunten weten.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ik ben tevreden
8

Heel goed

Heel vriendelijk en netjes gegaan alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Snel en efficiënt.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Zoals verwacht

Je komt binnen en wordt redelijk snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

tevreden

Zeer tevreden over de gemaakte afspraken en de vriendelijke ,behulpzame medewerkers. schrok wel van de prijs . 31.00 euro voor het toedienen van 2 injecties met de vloeistof totaal 113,00 euro.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? consultprijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? consultprijs aanpassen ?
9

Goede hulp in een amicale sfeer

Inhoudelijk goed en klinische intake. Feedforward zie hieronder. Ontvangst, wachtruimte en vaccinatie uitvoering zelf verdient de volle punten. Ook ruimte voor een sociaal 'chit chat' gesprek naast de vaccinatie. Dat is niet altijd mogelijk in de 10 minuutjes consultjes in de zorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Iets rustiger de telefonische intake afhandelen. Het gesprek ging soms erg snel. Nu ben ik redelijk goed begrip en tegelijkertijd probeer ik me in te leven in mensen die minder snel van begrip zijn.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Afspraak maken
  • Hoe kunnen we verbeteren? Praten in een minder snel tempo. Inhoud en vriendelijkheid waren echter gewoon een 10 waard.
9

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Kort en krachtig

Tuberculinehuidtest top uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Wachttijd aan de telefoon redelijk lang, misschien een automatische stem instellen die schat de hoeveelste men aan de beurt is
10

prima

Eerder geweest als altijd vriendelijk behulpzaam bekwaam ervaring personeel bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? goedkoper worden in ander laan is kost geen 70 euro .
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? prijs is duur
6

Ik stond niet in systeem, verder goed geholpen

Ik had een afspraakbevestiging per mail ontvangen maar toen ik daar kwam bleek dat ik niet stond ingepland. Uiteindelijk hebben ze me wel goed geholpen en kon ik blijven voor de vaccinatie. Vriendelijke dames daar alleen het gebouw is echt 10 keer niks. Het is zo verouderd dat je er niet echt het “schone’”gevoel bij krijgt wat je van een kliniek zou verwachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Gebouw
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Andere locatie zoeken in Venlo. Er is zoveel leegstand, er zou toch makkelijk een betere locatie gevonden kunnen worden
7

Was makkelijk en snel geregeld

Bij binnenkomst gelijk duidelijk wat er van mij werd verwacht. Ik heb even moeten wachten tot ik aan de beurt was. De verpleegkunde dige was duidelijk en had niet te veel verhalen er omheen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en soepel geholpen

Ben snel geholpen door vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Ik werd vriendelijk en correct behandeld.

Wat ik niet begrijp dat die kosten zo hoog zijn. Dat is in andere landen niet. € 150,00 is wel erg hoog. Ik vraag mij nu af gaat het om de veiligheid bij corona of om geld. Zou fijn zijn als de regels in EEN EUROPA hetzelfde zouden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Snellere reactie als je zoveel moet betalen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Hygiëne en afstand houden matig

Bij de balie kun je niet genoeg afstand houden, 1 pers meldt zich, 1 pers in de deuropening, ander komt uit behandelkamer Binnen stoel bij tafel zelf wegschuiven. Verder prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Zie boven
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie boven
10

Zeer goed geholpen.

Na telefonisch contact zeer snel geholpen en afspraak gemaakt. Bij aankomst ook snel geholpen en afspraak afgehandeld zoals telefonisch besproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Netjes

Snel en Professioneel behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
5

Hele aardige medewerkers maar hele onduidelijke organisatie

Bij aanmelding redelijk goed geholpen, maar op mijn opmerking dat ik t heel onduidelijk vond dat ik zowel voor mumc formulieren had gekregen, werd gelaten gereageerd. Daarvoor moet ik eerst een registratieformulier ontvangen, deze krijg ik pas in oktober omdat mijn stage dat begint op de Nicu in mumc. Maar waarom nu dan al andere vragenlijsten sturen (bv mantoux), terwijl ik daar nog niks mee kan??? Verpleegkundige erg vriendelijk en kundig. Ook fijn dat ze openstond voor suggestie of eerst titel mazelen te bepalen alvorens vaccinatie en sowieso nog af te wachten met vaccinatie hiervoor ivm mogelijke verhoging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Formulieren tbv mumc pas toesturen wanneer dit nodig is. Dus niet al op 27 januari sturen terwijl mijn stage pas in oktober begint. Schepte verwarring omdat ik ook voor werkgever Viecuri vaccinaties moest halen.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie eerder antwoord
8

Prima organisatie en berichtgeving maar dure PCR test

Procedure voor het maken van afspraken, uitvoering test en rapportage is prima. Ik vind de prijs wel erg hoog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Prijsstelling
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? Verlagen of korting bij frequenter gebruik
10

Positief!

Snel en vakkundig door Lilian geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Niets
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

P Debyelaan 25

6229HX Maastricht

088 004 91 49

[email protected]

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.